goedemorgen,, hier een rare onrustige nacht en nu niet door de kids net even gedoucht en zo op weg naar zkh, toch wel zenuwachtig hoor.... bedankt voor jullie berichtjes, kom straks vertellen hoe het is gegaan. xx
Toi toi toi Lidia!! @ Esther -> hier dus ook... van de 10 kids zijn 2 jongens Zo ga gauw ene naar school brengen! Volgens de buienrader blijft 't droog, dus we gaan lekker op de fiets
goedemorgen! Ik steek de vlag uit! DEVIN HEEFT DOORGESLAPEN JOEHOE zometeen met de twee blaffende kids naar de dokter... Lidia toitoitoi Lidwina ja jij hebt idd de fietsjes "op voorraad" en het gaat nu mwa....
Nee werd er helemaal kribbig van. Verjaardagsbanner gemaakt, precies zoals de maat aangeeft en hij toont hem hartstikke wazig! Toen geprobeerd alleen een fotootje als avator, ook die max. met de maten maar nee hoor, net zo wazig. Probeer vanavond nog wel eens opnieuw... Avator is nu gelukt Dan maar gelinkt ipv gelijk via hier...
Lidwina, ja we zijn thuis gekomen,, alleen mijn zoontje heeft een hamertje van jullie gejat :O Naja ik denk dat hij perongeluk in mijn tas is gevallen! en ik zonder te kijken me tas heb mee genomen :S sorry! Lidia, heel veel succes!!
Go Devin Go Devin!!!! en idd hij moet wel beter zijn....is nu nog thuis.... Jolanda proficiat! Lidia hoe is het gegaan????
dag dames, ff een egobericht omdat ik nog genoeg te doen heb.. ben bezig met het inplakken van de condoleancekaartjes in een map.. ondertussen natuurlijk ook weer lezen, ben benieuwd hoe lang ik er mee bezig zal zijn.. oh ja, Amber moet vandaag (zeg maar NU) afrijden.. ik hou jullie op de hoogte! xx
Oh wat spannend Amber! Als het goed is heb je het nu dan achter de rug! @ Floor -> vind je het niet heel moeilijk, bezig zijn met die kaartjes? Is toch niet niks...
het is inderdaad lastiger dan ik had verwacht.. ik lees ze allemaal en merk nu pas dat ik ze toen we ze kregen wel gelezen had, maar er niets van had opgeslagen.. allemaal mooie lieve woorden over mijn moeder en vooral HEEl veel kaarten.. ik zal ze zo ff tellen.. denk dat het er tegen de 100 zijn..
Kwam even kijken of er al nieuws was van lidia..nog niet..hoop maar dat t meegevallen is.. Wel tof voor amber! you go girl! gefeliciteerd met je rijbewijs! hier weer zó grappig, kijk ik in mn mail, heb ik weer iets gewonnen! een lekker weg arrangement! (wat en hoe weet ik niet precies hoor) tis wel ongelofelijk, 2x prijs in 1 week.. maar ach..geluk is met de dommen zeggen ze he.. klopt!!
juut gefeliciteerd met je prijs!! map is vol, ik ga amar dubbel plakken.. voor en achterkant.. en dan tellen.. ben erg benieuwd! hihi
juut gefeliciteerd met je prijzen!! dankje wel dames.. ik ben kapot! hoofdpijn dus duikl me bedje maar in!