Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poezj

poezj Lid

20 feb 2008
    82
    0
    0
    Student / verkoopmedewerkster
    Weesp
    trusten lieverd:)

phoei.. nu komen de traantjes toch wel een beetje opzetten.. de kaarten.. t zijn er zó veel.. kom ik er net 1 tegen met een foto van mijn moeder en vader erin.. watervallen!!!

2. poezj

poezj Lid

20 feb 2008
    82
    0
    0
    Weesp
    word wel een beetje high van de lijmdampen.. hihi\

heb een film op (clueless) lekker dom kijken.. en ondertussen plakken en janken..

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Floor -> kan het me goed voorstellen hoor!

@ Mommieof2 -> gefeliciteeeeeeeeeeeerd :D

@ Judith -> Jeetje, wat een geluk zeg! Gefeliciteerd! Ben wel benieuwd wat voor prijs het nu precies is dan ;)

4. poezj

poezj Lid

20 feb 2008
    82
    0
    0
    Weesp
    phoei.. het waren er 198.. 198 kaarten... whow..

nu weer aan mijn huiswerk..

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Succes, vind het knap dat je zo kan omschakelen...

6. poezj

poezj Lid

20 feb 2008
    82
    0
    0
    Weesp
    wat dat betreft lijk ik heel erg veel op mijn moeder..
    schouders eronder en doorgaan..

7. goede avond

juut gefeliciteerd met je gewonnen prijs!
    Amber hoera geslaagd gefeliciteerd met t behalen van je rijbewijs!
    Poezj wat n hoop kaartjes poeh en idd vind t ook knap van je!

ohh morgen youri naar psz en daarna lekker hem naar mn ouder brengen n weekendje zonder youri
    hij gaat er lekker n weekendje logeren we hadden eigenlijk n feest morgen maar we gaan toch niet om bepaalde reden,en mn moeder vroeg of youri dan toch kwam hihih ik zei tuurlijk!

ik zal jullie eens mijn nieuwe crea,s showen!

8. Bekijk bijlage 54266

op deze crea is hij vandaag net naar de kaper geweest vandaag,er ging ruim 5tot 7cm haar vanaf haha echt zo lang en nu zo kort:$

9. vandaag 3jaar geleden precies 1mnd voor dat hij 1jaar word zijn youri zn tandjes gekomen zag ik net !

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Prachtig Esther!!! wat heb je toch een mooi knulletje! Al onze kindjes zijn natuurlijk mooi ;)

Hier een lekkere werkdag gehad, morgen werken in Venhuizen, niet naast de deur. Prochor brengt Justin weg, anders moet ik nog meer km afleggen op de fiets. Ik bedenk maar dat dat de enigste beweging is nu en vooral nu we niet meer roken, mag ik best ietsje meer beweging. Het snoepen gaat nu nl wat harder ;p

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En ik ben MOE, MOE, MOE.. kon gisteren wederom niet slapen. Snap je toch niet. Ik ging al om 22.00 (is mooie tijd voor mijn doen) na het douchen in een voorverwarmd bedje, wat wil je nog meer? (nu niet zo raar gaan denken hoor meiden ;) ) Van ieder geluidje wakker zijn blgg. Dus ga bijna vlak.

Lidia hoe is het gegaan?

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Leuk, weer eens een spam van Youri :) En 5 tot 7 cm, idd een hoop eraf! En alvast een heel fijn weekend Eshter! Enne, precies 3 jaar geleden duurde het nog een maand voordat Youri geboren werd ;)

@ Patricia -> werk ze en zo krijg je toch al meer beweging als je op een andere locatie verderweg moet werken ;)

@ Floor -> nog opgeschoten met leren?

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Amber wauw proficiat met je rijbewijs!

Floor altijd weer een moeilijke klusje zo met die kaarten inplakken, maar goed wel een mooi aandenken aan je moeder erbij nu.

Lidia hoe gaat ie?????

Esther leuke foto's! en idd wel erg veel haar eraf zeg!!!!

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ben beetje bezorgd dat we nog niks van lidia gehoord hebben..hoop dat het redelijk gaat

hier lekker avondje, geknutseld voor yara's traktatie en een mini rompertje bedrukt met strijkvelours, wat misgig en toch nog een beetje goedkwam..

morgen weer dagje werken, heb jaargesprek met mijn leidinggevende. ben er beetje zenuwachtig voor want het is een beetje..ehmm..enge vrouw haha..maar komt vast goed.

leuke foto's gezien van esther!

sandra lekkere scrapdag gehad (beetje jaloers ben ik wel)

15. poezj

poezj Lid

20 feb 2008
    82
    0
    0
    Weesp
    esther, lekker ventje heb je! hihi

juut, geknutseld en dan nog een spannend gesprek, succes!! komt wel goed toch?

ik zelf ben wel opgeschoten met leren maar kon weer eens niet slapen.. nadenken over wat ik allemaal nog moet doen voor school en in huis.. dus net opgestaan (moet werken) en me me moeite onder de douche vandaan weten te slepen.. nu moet ik over 10 minuten weg en ben nog niet opgemaakt, heb nog niet gegeten en heb nog geen lunch klaargemaakt.. naja.. dan maar wat later op mijn werk.. jullie gaan voor;)

16. hardloper

hardloper Niet meer actief

zag net dat lidia weer thuis is. zal ze wel zeggen zo.

17. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,,

ben er weer hoor:), zag dat juut bezorgt was lief:), maar ik was gisteren zo moe dat ik geen fut meer had voor de pc.

het ging gisteren allemaal niet zo als zou moeten geloof ik:(
    moest er om 9.00 zijn en werd pas om 9.45 naar de kamer gebracht. daar bleek dat de comp systeem er uit lag dus alles moest met de hand, maar ze wist niet veel van wat ze moest vragen omdat alles normaal in de comp staat.

om 10.30 naar de voorbereidingsruimte en daarna meteen door naar de ok (ik was telaat gehaald;))maar ze hadden nog geen infuus enz gedaan dus alles ging zo snel dat het daar gedaan werd, daarna ook ruggenprik en toen ik dacht nou ze zullen zo wel gaan beginnen zat ie al in mijn knie:$ , ik mocht mee kijken en er waren allemaal vlokken te zien die ze hebben weggezogen en een scheurtje in mijn meniscus, maar daar kon hij niets aan doen omdat als ze het zouden weghalen ik grote kans heb op slijtage van mijn knie met als gevolg op mijn 50ste een kunstknie:$.. dus alles weer dicht gemaakt (bij elkaar dus 15 min op de ok geweest;))en toen terug naar uitslaapkamer.

daar ging het niet goed wat mijn hartslag daalde en ik had te weinig zuurstof in mijn bloed. ook zat de ruggenprik te hoog waardoor ik vanaf mijn nek niets meer voeld:( en erg misselijk was, dus kreeg extra meds toegedient om alles weer goed te krijgen..was wel erg heftig.

daar heb ik uiteindelijk 2 uur gelegen omdat ze op de dagverplegeing niemand hadden om mij te halen(te weinig personeel) en om 15.30 mocht ik naar huis. daar meteen op de bank geslapen en toen kwamen de kids weer thuis.

paracetamol is wel echt nodig, had niet gedacht dat het z'n pijn zou doen:(

zooo dat was even het hele verhaal, ga nu eerst even eten

lees later verder terug en reageer dan.

Deel Deze Pagina