Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Lidia -> zat dus echt niet mee gisteren! Dan duim ik heel hard mee dat het schoonmaken van de knie toch al een gewenst resultaat levert! Sterkte met het herstel!

@ Judith -> succes vandaag met het gesprek, komt vast goed!

@ Floor -> kon je dus lekker rennen vanochtend voordat je naar je werk ging!

Hier goed geslapen, hopelijk word de dag net zo goed... Zometeen eerst even douchen en dan kijken wat de dag ons brengt. Nog geen idee wat we gaan doen, maar wil er wel even uit!

2. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hier ook een rustig dagje. Net naar de tandarts geweest met indy. had 2 plekjes, die ze wel gaan behandelen. Volgens de tandarts zo gebeurd, dus over 4 wkn terug.

Nu over 10 min. fotoshoot en dan lekker niks. Wat aanrommelen vandaag.

Straks reaktie.
    groetjes sandra

3. poezj

poezj Lid

20 feb 2008
    82
    0
    0
    Student / verkoopmedewerkster
    Weesp
    lidia, das niet niks.. hopen dat je pijn snel minder wordt en je er niet te veel last aan overhoudt..

k was nog op tijd op mijn werk, nu dus werken.. hihi geen zin:D er is ook geen fuck te doen, ja schoonmaken maar DAAR heb ik dus geen zin in:)
    misschien de etalage maar een keer veranderen. Paasspulletjes er in, valentijnszooi eruit!
    normaal doet een collega het altijd, maar die is voorlopig uit de running omdat ze een hersenbloeding gehad heeft..

oh ja mijn opa ligt weer in het zh, dit keer met een ziekenhuisbacterie die hij daar de vorige keer heeft opgelopen.. toch een beetje bang dat ook hij komt te overlijden..

4. poezj

poezj Lid

20 feb 2008
    82
    0
    0
    Student / verkoopmedewerkster
    Weesp
    oh ja,
    sandra, veel plezie rmet de shoot:)

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    sorry ff een korte reactie;

Lidia
    wat een toch wel heftig verhaal zo! hoop dat het snel hersteld!

DEVIN HEEFT WÉÉR DOORGESLAPEN!!!!!! Goed he?! We geven hem nu savonds geen pap maar gewoon zijn opvolgmelk en dat lijkt te werken! Knap he na al die maanden pff maar het is tot nu nog geen echte eetkoning, hij wordt wel steeds liever {al kan ik het natuurlijk zelf nu beter aan....}

nou ga ff eten en wat doen, vanavond komt nog bezoek vanmorgen al naar de revalidatie gweest....

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi allemaal,

Lees alles wel mee maar heb ff geen puf om te reageren. Ben de laatste dagen zo moe!

ff update van hier :
    Vandaag naar de gyn geweest voor controle.
    Bloeddruk was te hoog. Vorige week was onderdruk nog 60 en nu 90. Ook eiwit in de urine. Dus moet maandag terugkomen voor xtra controle.

Ook weer echo gehad. Kindje was wel explosief gegroeid. De gyn denkt dat het niet helemaal klopt. Want dan zou de kleine een halve kilo in 1 week tijd zijn gegroeid!
    Vorige week schatte ze hem nog op 3600 gram en nu op 4200 gram.
    Hij zat te twijfelen wanneer inleiden. En toch maar gegaan voor donderdag ( hopend dat de metingen het mis hebben en de kleine echt niet zo hard groeit als de berekeningen aangeven )

Dus donderdag 4-3 om 8 uur smorgens binnen zijn en dan begint het.
    Zou wel leuk zijn als de kleine ook echt die dag werd geboren. Want Erik is op 3-4 geboren hihi

Toch blijf ik wel hopen dat de kleine in de tussentijd uit zichzelf besluit te komen. Zou wel leuk zijn. Vorige keer ook ingeleid. Dus hoopte eigenlijk op een spontande bevalling deze keer. Maarja, je kan nie alles hebben he ;)

7. Hedwig, spannend hoor dat je dus mogelijk over een weekje je kleine mannetje in je armen hebt...maar ik geloof best dat je na dit nieuws een beetje ongerust bent.

Anniek, heerlijk zeg dat Devin nu zo goed slaapt. Doet een mens goed he, als de kindjes goed slapen.

Juut, weet je al iets meer over de tweede prijs die je hebt gewonnen? Ik vind het zo onwijs leuk voor je.

Lidia, tjonge jonge zeg wat een vervelend verhaal. Ik hoop dat het nu wel beter met je gaat?

Vannacht niet zo goed geslapen. Heel eng liggen dromen over een vreselijk ongeluk, toen wakker geschrokken en niet meer in slaap kunnen vallen...maar ja, moest werken dus om 06.30 ging de wekker alweer. Lekker een paar uurtjes opgenomen.

8. lidia

lidia Fanatiek lid

zooo alle booschappen zijn binnen, morgen alleen nog de taart halen en dan is het klaar.

net even een nieuwe banner gemaakt. wat een rust hier..

tot straks

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Sandra -> hoe was de shoot gegaan?

@ Hedwig -> jeetje, volgende week is jullie kleine mannetje er al! Wat onwijs spannend... En kan me voorstellen na het bezoek aan de gyn dat je je zorgen maakt. Hopelijk maandag wat meer duidelijkheid over de hoge bloeddruk en eiwitten...

@ Lidia -> hoe voel je je? Is het een beetje te doen met de pijn?

@ Marijke -> zo'n dromen zijn nooit leuk! Als ik iets akeligs droom kan ik er ook echt van wakker liggen, bah! Nu maar hopen dat het bij een droom blijft!

@ Anniek -> wat moet je tot nu toe doen bij de revalidatiearts? En die Devin heeft het door (ssst!)

@ Judith -> hoe was je gesprek gegaan?

Hier kreeg ik ineens visite van mijn vader en vriendin. Met onwijs leuk nieuws! Ze gaan trouwen :) Zooo leuk! De datum is nog niet bekent, daar gaan ze komende week achteraan, maar ze hopen ergens begin mei nog te kunnen trouwen! Zo leuk gewoon! Ben echt blij voor ze! En ze vroegen ook of ik getuige wilde zijn, dus dat is allemaal super!

Verder kreeg ik vandaag de 2e lading boeken binnen van de studie. Die boeken zijn pas nodig vanaf mei, maar nu al binnen. Valt gelukkig wel mee qua dikte van de boeken! Moet voor 1 mei nog 2 tentamens maken, moet wel lukken dacht ik zo. Maar ja, door de ziekteuitval moet ik weer alles een beetje oppakken... Maar als ik er zo over nadenkt ken ik de stof gelukkig nog wel. Hopelijk kan ik het komende week weer lekker oppakken en een tentamen gaan inplannen. Planning was eigenlijk begin maart, maar toen had ik deze week niet meegerekend dat ik ziek zou zijn. Dus dan verschuif ik het gewoon naar midden maart en dan het 2e tentamen moet ik dan halen in april. Probeer gewoon midden april! Ik kom er wel... Hopelijk de komende weken rustig en dat ik me goed voel, dan moet ik zeker kunnen opschieten! Lang verhaal, sorry dames :)

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Lidia jeetje wat een verhaal zeg van je operatie.....Op naar het feest van Damian!!!

Hedwig jeetje wordt wel erg spannend nu bij jullie! Volgende week is het ukkie er gewoon al!

Anniek knappe Devin, zou hij het dan eindelijk door hebben!

Hier eindelijk ook weer eens een nachtje door kunnen slapen. dinja sliep van 19.45 tot 7.30 uur! Kyra wel weer om 6 uur wakker!

11. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Vandaag al meerdere malen proberen te reageren, maar steeds kwam er iets tussen.
    Heb dus wel alles in etappes gelezen, maar weet niet wat ik onthouden heb.

@anniek, goed van devin hoor. Hopelijk vannacht ook weer een goede nacht.

@miranda, wat een leuk nieuws van je vader.

@juut, hoe ging je gesprek, en wat super weer een prijs gewonnen.

@lidia, he bah wat een verhaal. Hoe gaat het nu? Is de pijn (met pijnstillers) een beetje uit te houden. Lukt het op bed te blijven, wat vind damian er van?

@hedwig, wat spannend. Let goed op jezelf, en voel je je niet goed dan aan de bel trekken. Volgende week is jullie mannetje er, dus nu echt de laatste loodjes.

@marijke, akkelig om zo naar de dromen. Dan lukt slapen echt niet meer. Ben je de dag nog een beetje doorgekomen?

@floor, idd moeilijk alles terug te lezen. maar ook wel fijn gevoel dat zoveel mensen aan je denken.

Sorry de rest weet ik niet meer.
    Fotoshoot ging redelijk. Wel meer dan een uur bezig geweest, maar uiteindelijk wel wat leuke foto's.

groetjes sandra

12. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut waar ben je nou? Hoe is het gegaan vandaag???

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o lief hoor carla!
    hier ben ik..
    heb net de stad even leeggekocht haha, allemaal bij de goedkope winkels, zo leuk wat je dan allemaal vindt.
    ik kom straks nog even hier, eerst even neerploffen en wat drinken.
    gesprek ging niet door (sjonge) leidinggevende belde af..
    tot zo even uitpuffen haha

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ah gelukkig ze is er weer!:D:D:D (ja m'n vakantie maatje he!!!!!)
    en heerlijk hoor de stad leeg kopen voor weinig geld!

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin vind zijn aakomende verjaardag wel spannend, merk het aan ongelukjes/broek plassen etc en iedere x wil ie vertellen wat hij wil voor zijn verjaardag. Aan wel te verstaan IEDEREEN, of die nu wel of niet komen hahaha. Nog 2 nachtjes slapen en dan word mn kanjer al weer 3 pff.

Morgen gaan Justin en ik saampjes boodschappen doen voor zijn verjaardag. Wilde eerst alleen verantwoorde lekkernijen (rozijntjes, fruit etc) maar bedenk me dat hij best wel eens uit de band mag springen en zélf mag uitkiezen (tot op zekere hoogte natuurlijk ;) )

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Juut wat heb je gekocht en waar? is er nog volop uitverkoop?

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wat zal ie smullen die Justin! Ach ze worden maar 1x 3 toch! Lekker feesten!

18. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hier ook een meisje al helemaal in de ban van haar verjaardag! Ik heb op school een kroon voor haar gemaakt en daar is ze helemaal weg van! Maar die staat hoog op de kast tot haar verjaardag!
    Ze heeft ook gewoon 3x feest! Maandag op de psz, woensdag als ze echt jarig is komen er 5 vriendinnen van mij die allemaal kids hebben in de leeftij van 1 en 2 jaar! En zondag 7 maart voor de familie!

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nou ben ik ook ff snel....
    ben te moe om volledig te reageren dus zal morgen nog terug lezen!

alleen;

HEDWIG
    zou een mooie data zijn!! de 4e!!!! {mijn verjaardag} aar goed, de 5e ook hoor, Kyana's verjaardag....

20. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    De 3e is ook mooi hoor Hedwig!!!(Kyra's verjaardag!!!!)

Deel Deze Pagina