Ja hier is je vakantiemaat Goh, wat heb ik allemaal gelezen.. Ben stikmoe, dus maak t niet te lang Las dat het bij lidia allemaal een beetje tegengevallen was..balen meid. hoe gaat het nu met je? goed dat t weekend is, kan vin je goed helpen en hedwig dr baby komt volgende week! jeeeej! joepie! (en intussen duim ik dat t nog vanzelf op gang komt!) anniekje die wat beter slaapt, hoop vannacht ook weer jusitn die de bibbers heeft voor zn verjaardag, logisch ook, is ook spannend!
Druk druk dagje! op t werk keihard gelopen heel de dag (stagiaiare was er niet, scheelt altijd wel) en toen van 7 tot 9 in de stad lopen briesen.. Weet je wat? Kindjes waren allebei om 615 wakker en hadden allebei NIET geslapen!!! Oeink! Dus die lagen er allebei om half zeven op..ongelofelijk, dan ben je 1 jaar en blijf je gewoon heel de dag wakker...niet zo goed natuurlijk.. En patries niet echt uitverkoopjes gewoon actiondingen enzo. Ook al is t mn favo winkel, ik sta steeds weer verbaasd hoeveel je daar krijgt voor weinig geld. O en juist bij de knaakland en zeeman enzo kan ik me arm kopen he..al die knutselspulletjes en meidenfrutsels..Yara is met alles altijd zó blij, en als ik dat toetje dan voor me zie..Bij de zeeman hadden ze van die mini canvasjes, met 5 tubetjes verf en een kwastje, voor 0,99 cent! Zo leuk En nog een supertof jasje voor yara gewoon bij de bristol, knalrood, zelfs rol vond m helemaal tof.
Zo en toen waren er weer twee keihard aan het huilen om 545...eerst yara, die maakte seth wakker. O grrr..eigenlijk de regel dat ze er noet voor half zeven uit mogen, maar ja, gister lagen ze er al om 1830 in natuurlijk. En ze huilden echt zó hard allebei, en yara riep steeds maar alsjeblieft? alsjeblieft.. Plus dat ik het erg zielig vond voor de buren, twee van die luchtalarmen. En ja, rol gaat er dan gewoon niet uit he, dus ik maar weer beneden :x Morgen natuurlijk verjaardag dus dan is er ook geen uitslapen bij Maar Yara is nu al stikvervelend grrrrr En ik ben ook niet op mn best, gister was ik ook al om 6 wakker. Maar goed, we maken er maar het beste van. Seth is een engeltje en huilt alleen als hij op zn vingers slaat met het hamerbankje (nu dus) Vandaag veel doen: taat ophalen, boodschappen doen, uurtje op kraamvisite, en dan vanavond de keuken in elkaar zetten en slingers ophangen en vast wat aan de traktatie doen enzo, want weet ook niet of ik daar zondagavond puf voor heb. Nu is yara sinterklaasliedjes aan het zingen
o blegh wat is het vroeg allemaal.. nu maar even tv aan hoor, en ik ga de strijk maar van zolder halen.. waar is de tijd dat je tot half 11 in je bed kon liggen en niks moest...
Justin al helemaal hyper., grappig..ik heb het idee dat Stijn er nog helemaal geen idee van heeft dat hij maandag jarig is..We zeggen het wel iedere keer tegen hem, maar...hij snapt het niet of wil heel cool overkomen, haha.. Juut, getsie weer vroeg wakker bah! nou hier sliepen ze op zich best goed tot 07.30 uur, maar iederdaad een keer "echt" uitslapen lijkt me heerlijk.. Straks de boodschapjes halen en nog een beetje in huis rommelen.
juut, succes met strijken, jammer dat het zo vroeeg was.. marijke, boodschappies doen.. ff lekker t huis uit (positief he?) ben weer aan t werk.. weer geen drol te doen hier.. gister pennen al gepoetst, denk nu maar ff de stellingen schoonmaken.. dit is echt wat je noemt tijd verdoen.. vanaaf misschien wat leuks doen met kev, als hij niet weer moet werken...
dat was wel een hele vroege stout YARA en SETH {ewl moeilijk hoor op mijn vriend boos worden } hier niet zo goed geslapen, geen idee waarom niet maa had het steeds warm enzo en john kwam om 2.30 uur eens naar bed waar ik wakker van werd enzo... balen dus. John ligt nog in bed te stinken ik ben beneden met de kids. Druk dagje vandaag.... juut dus je houd morgen haar verjaardag? leuk leuk leuk spannendddd en aak je de taart niet zelf dit keer? laterrrr
Goeie morgen allemaal, Hier een goeie nacht, maar net als Juut al om 6.15 uur beneden met beide kids! Anniek Devin heeft dus wel weer goed geslapen?
Hier was het een uurtje later gelukkig als juut en carla.. Heb net al boodschappen gedaan met Justin, hij vond t natuurlijk geweldig!! allemaal lekkers uitzoeken. En Justin heeft net piet piraat gekeken en toen heb ik de badkamer ge ont schimmeld? naja iig van die HG troep en dat stinkt zo erg, zit nu nog in mn neus en alles heel goed schoongemaakt. Wat n bokkewerk is dat altijd he.. maja je wilt het toch weer knap als de visite gebruikt maakt vd toilet/ badkamer (zit in 1). Vanmiddag gaan we lekker gourmetten bij mn zusje en vanavond op verjaardag. Herinnert mij er aan dat ik mn vader nog moet bellen!
Zow, net een uiltje geknapt op de bank, even een muts gemaakt, op het kdv viert hij het volgende week, dus had hier nog geen muts 2 wassen gevouwen en straks nog even stofzuigen/dweilen met Justin en 'nieuw' speelgoed van boven halen. Vanavond alles versieren als meneer op bed ligt.
Pff hier weer een superdruk dagje! Oei oei wat zal ik toch ook weer blij zijn als alles voorbij is. Hoe leuk het ook is, maar ik wil altijd alles weer veel te goed doen en leuk maken, en dat is best vermoeiend..Helemaal als je steeds zo vroeg wakker moet worden..maar ja. Yara heeft er zin in en das het belangrijkst! Kreeg alweer de bibbers toen ik yara's prinsessentaart op ging halen, duurde zo lang voor het kereltje terug kwam! gelukkig wel alles in orde. Vandaag ook nog even op kraamvisiter geweest bij baby van 6 dagen. Mijn god, wat lijkt dat weer ongelofelijk klein! Yara was supertrots want z emocht baby joaquim vasthouden! En ze kreeg nog een dora laptop mee om te lenen, dus die was blij! Patries leuk he,. morgen feest, maar wel een werk. En ja als alle visite op je badkamer plast (rare zin) zou ik oko even ontschimmelen. Carla jij ook weer zo vroeg. blegh..zou zo lekker zijn he, een keer wat langer! Anniek nee even geen puf voor een zelfmaaktaart. ben erg benieuwd nr jouw dora versie trouwens! en gelukt met je drukke dag? floor nog leuke plannen gemaakt? en je vervelen op je werk is niet leuk! marijke ik denk het laatste hoor, dat stijn gewoon heel cool wil zijn haha. gelukt met de boodschappen? sandra hoe gaat het? hoe was je scrapdag? lidwina ik mis je hier, hoe gaat het? mommie al lekker rondgecrost? roba hoe gaat het daar? mamzie?
Hier alles goed hoor dames. Druk zoals gewoonlijk. Juut wat lastig zeg dat vroege wakker worden, ik zal maar niet zeggen hoe laat Jayson vanochtend riep..........................9.30 uur. Veel plezier morgen. Patries, die Justin helemaal hyper. Bij Jayson leeft het niet zo denk ik, hij wil wel graag zijn fiets (maar alleen als je er naar vraagt), vandaag heeft hij zijn taart uitgezocht bij de bakker. Carla, ook al vroeg. Floor, en vanavond wat leuks met Kevin of moet hij toch werken? Anniek, ook ik ben benieuwd naar jou taart, vind dat altijd zo geweldig hoe je dat doet, ik kan dat echt niet ben helemaal niet creatief aangelegd. Kan hier niet eens iets knutselen met Jayson . Heb zelfs traktatietastjes besteld op internet, hoef ik alleen maar te vullen...................laat staan als er straks ook nog kinderfeestjes komen.................. Verder weet ik het even niet meer. Vandaag taart besteld met Jayson (Cars), naar de bieb geweest, even naar de stad, naar mijn ouders. Morgen Rob voetballen, ik maar met opa en Jayson op stap denk ik. Morgenavond lekker grieks eten bij mijn ouders (zijn morgen 37 jaar getrouwd). Zometeen lekker een filmpje kijken. Fijn weekend nog allemaal, en hopelijk vannacht wat meer slaap Juut en Carla.
Nou Juut jullie zijn er dus helemaal klaar voor! Groot gfeest morgen, wat zal ze genieten die Yara! Wens jullie alvast heel erg veel plezier allemaal samen! En idd Anniek kan zulke mooie taarten maken!!!!! Voor Kyra gaat ze een K3 taart maken, kei lief dat ze dat wil doen!!! Dus ik hoef volgende week alleen even naar bakkerij Anniek te rijden en dan heeft Kyra een prachtige taart! Ook Justin alvast veel plezier voor morgen! Hier morgen een leuke dag voor de boeg! We hebben een date met Anniek! Jac is nog niet helemaal opgeknapt maar we gaan lekker toch!
Verwaarloos jullie een beetje. maar beetje druk hier. Vandaag gewerkt, morgen lekker vrij, maar fotoshoot. Druk de komende week met foto's bewerken. En dan woensdag en zaterdag ook nog een shoot. Iedereen weet dat ik weer begonnen ben Voor iedereen die morgen verjaardag viert........heel veel plezier. Wat zullen de kids allemaal genieten. Hier pas over 2 wkn. Ben nu even de achterkant van de uitnodigingen aan het printen, kunnen ze na het weekend op de post. Sorry even geen reaktie nu. Ben moe. Ga zo lekker naar bed. Mijn scrapdagje was overigens HEERLIJK. Weer zooooooooooooo veel leuke dingen gekocht. Moest me echt inhouden (en heb nu al voor 100 euro gekocht) Maar goed, we gaan vaak maar 1 a 2 keer per jaar naar Doorn. Maar zo'n gave winkel....kan voorlopig dus weer lekker vooruit. Nu nog tijd Groetjes sandra
hoi hier ook eventjes,, vandaag een rommelige dag,, kan het niet laten om me dan toch met dingen te bemoeien en dat is nu te merken vandaag taart gehaald en net de slingers opgehangen,, morgen komen mijn ouders iets eerder om met de laatste dingen te helpen en dan om 13.00 de visite.... voor Justin alvast Van harte gefeliciteerd. patries en prochor,, alvast gefeliciteerd met julie kereltje en een fijne dag morgen.. juut en marijke,, ook een fijne dag gewenst met het vieren van de verjaardagen. tot morgen denk ik
o wat heb ik een slaap! en toch ook weer niet, druk in mn hoofd. wat brengt zo'n kinderverjaardag toch altijd veel met zich mee... nou, bij ons begint het al vanaf een uur of tien, dus weet niet of ik er morgenochtend ben, dus alvast: Justin! Van harte jongen met je derde verjaardag! Patries en Prochor een fijne dag gewenst! En marijke en lidia jullie ook een leuke dag met jullie kereltjes! spannend he! Doeiii duimen jullie mee dat t morgen niet al te vroeg dag is? xxx
Patries alvast van harte met Justin, maak er een geweldige dag van. Juut, Marijke en Lidia ook een hele fijne dag morgen met de kids. Heel veel plezier allemaal, geniet ervan. Ga nu lekker slapen.
Ook ik ga Justin alvast een hele fijne gezellige verjaardag wensen. Patries, gefeliciteerd met je kleine man! Lidia en Juut, heel veel plezier met het vieren van de 3de verjaardag van onze mooie lieve kids. slaap lekker allemaal
Jarig: Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Kyana 5 maart 2007 Fay 10 maart 2007 Ryan 10 maart Indy 11 maart 2007 Lucas 14 maart 2007 Danio 15 maart 2007 Jayson 16 maart2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 Danisha 19 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Senna 21 maart 2007 Noëlle 22 maart 2007 Jeldau 22 maart 2007 Fennita 24 maart Youri 25 maart 2007 Ruben 3 april 2007 Erik 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Zoë 15 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Laura 7 juni Rifka 9 juni Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Floor 19 augustus Sandra 23 augustus 1979 Mandy 4 september Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Sonja 5 oktober Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Kyran 4 december 2009 R S 4 december 2008 Bo 23 december 1987 Carla 13 januari 1980 Larissa 19 januari Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Zwanger: Hedwig, uitgerekend maart 2010 van een jongetje Fenniet, uitgerekend 19 april 2010 van een ???? Aan de klus: ???????????