Goeie morgen allemaal, Lidia jullie ook heel veel plezier vandaag met het feestje van Damian! Juut hoop dat je goed hebt kunnen slapen... Hier stond Kyra om 5 uur bij ons voor de slaapkamerdeurGing niet meer in haar bed , toen gelukkig bij ons in slaap gevallen en nu ligt ze nog te slapen samen met papa. Dinja werd om 6.45 uur wakker en zit nu in de box te spelen!
Bekijk bijlage 54805 justin van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag!!! Ook alle andere die hun verjaardag vieren (yara, stijn, damian....nog meer?) heel veel plezier. groetjes sandra
Justin gefeliciteerd met je 3de verjaardag! Iedereen die vandaag een verjaardagsfeestje viert : veel plezier! Jammer dat het weer niet meewerkt.
Justin, van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag! Ook papa en mama van harte gefeliciteerd met jullie mannetje! ********* Voor alle kindjes die vandaag groot feest hebben; een hele fijne dag vandaag
goede middag JUSTIN VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 3E VERJAARDAG HELE FIJNE DAG TOEGEWENST MET JE MAMS EN PAPS. Carla dat was n vroege vogel dus vanmorgen.. en leuk voor kyra n k3 taart door bakkerij anniek hihih Hier weet ik t nog niet precies maar denk dat ik er 1tje van de hema ga bestellen zijn ook altyd heel leuk met foto en lekker. voor zn kinderfeestje op 21mrt wil ik t wel doen en dan met allemaal autootjes op de bovenkant. verders niks gelezen we hebben n weekendje zonder youri gehad straks gaan we hem ophalen moet zeggen vind t wel echt stil zonder hem,wel heerlijk uitgeslapen weze uiteten film gekeken ff lekker relax hihii. zo ik ga ff lekker eten en wat internetten doeggggggggg
ook andere kids veel plezier met t vieren van jullie verjaardag vandaag!zag idd dat er morgen weer 3kids jairg waren fijne dag allemaal..
JUSTIN van harte gefelicteerd mannetje! maak er een super dag val vol mooie cadeau's en een hele dosis aandacht! GENIETTTTT STIJN ook jij manneke, geniet van deze mooie dag! Super die aandacht! Zometeen zijn Carla en grut hier, gezellig naar de speeltuin en lekker eten... heb er onwijs zin in! Morgen nog werken en revalidatie en daarna lekker VRIJ!!! 1 hele week! héérlijk. owja en die bakkerij anniek hihi... heb er zin in om de mooie taarten te maken.... deze week alvast de voorbereidingen.... Heb fijne spulletjes besteld {voor me verjaardag, krijg ik cadeau van me ouders} dus heb er erg zin in om alles uit te proberen. En jeetje het is zo leuk om dat allemaal te kopen heb nu bijna voor 175 euro gekocht de afgelopen weer {maar ook meteen bijbesteld voor de bruidstaart } nou ga nog ff ruimen.... straks als we nog puf hebben. SPAMMMM
Hier ook alles o.k. Zit te wachten op mensen voor fotoshoot. Wel leuk, een 4 generatie foto. Ben benieuwd hoe het gaat. Over taart. Hier een winnie the pooh taart besteld. Hoop dat ie net zo mooi word als anniek altijd maakt. Helaas dat ze wat te ver weg woont. maar iemand die hier ooit foto's heeft gemaakt, maakt ook sinds kort taarten, dus die maakt hem. Ben beniewd. Oh daar zijn ze. groetjes sandra
JUSTIN EEN HELE FIJNE DAG VANDAAG!!! YARA, STIJN en DAMIAN alvast gefeliciteerd voor morgen!!! hier alles goed, nu weer huiswerken!
Justin, gefeliciteerd met je verjaardag! jeetje, 3 jaar al, een hele fijne dag! en ook aan patricia en prochor gefeliciteerd en de vierders van nu een hele fijne dag ook. hedwig, ik zal voor je duimen
Anniek en Carla, hoe was julie dagje? Hedwig, hoe gaat het? voel je al iets? Juut, Patries en Lidia, hoe vonden jullie kids hun verjaardag? hebben ze leuke cadeau's gehad? Stijn begon vanmorgen wat minder "gezellig" erg huilerig en dramerig...waarschijnlijk zenuwachtig. toen de visite er was, was dit gelukkig al snel over. Tja als je van iedereen cadeau's krijgt. Hij is ook goed verwend. ( fietsje, kleurboeken, stiften, kleurpotloden, 2 uitbreidingssetjes van z'n playmobile safariset, klei, voorleesboek, swing go, DVD set enz) Hij heeft ook heel veel gespeeld ermee, ik heb hem bijna niet gezien of gehoord. Alleen als hij naar de wc moest eigenlijk. ik denk dat meneertje wel een feestje heeft gehad. Heerlijk om het mannetje zo te zien genieten.