Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,,

ik meld me af voor vandaag want ik ben niet lkker dus ga zo lekker mijn bedje in.

tot morgen(hoop ik:()

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier een lekker dagje gehad zonder echt peuterpubergedrag.. hij heeft zich eigenlijk voorbeeldig gedragen vandaag?! ;p (net als zijn mama lol). Gaat s middags ook gewoon meteen lekker slapen voor dik anderhalf uur dus geen klagen!

3. hardloper

hardloper Niet meer actief

anniek, wat goed dat je bent weggegaan toen het neit meer ging! je dacht ook even aan jou. goed! veel plezier met je nachtrit?

patricia, succes met inplakken. hoe veel loop jij achter? ik ben nu in januari 2007;)

carla, lekker dat dat pyjamapapje het net even lijkt te doen voor dinja. hoe is de auto?

judith, lekker uitslapen morgen! veel plezier op de verjaardag.

lidia, was damian wat opgeknapt na zijn dutje? en ben erg benieuwd wat de uitslag is. bij mij hebben ze trouwens niet een scan gemaakt. wat goed dat ze dat bij jou wel doen! zit je in het eg?

hedwig, soms begrijp je die rollen behang waar je ze achter kan plakken ineens. ik zou wel laten weten dat het pijn doet (au zeggen) en dat hij dat niet mag,maar verder kom ik ook niet. volhouden meis, maar probeer ook niet alles te laten ontaarden in strijd. let een beetje op jezelf. trek je anders als het lukt even terug, laat je je man mooi de strijd even uitvechten;) (en boos op papa worden omdat hij daarom lacht kan best hoor, zjn ze samen stout, schept een band) erik is misschien ook een erg gevoelig jongetje wat al lang weet dat er iets staat te gebeuren. sommige kinderen zijn daar erg gevoelig voor... knuf meis (foto, ga even voor de spiegel staan en kijk erin. dan kan jij jezelf een beetje mooi neerzetten. dan laat je richard een foto nemen van opzij, zie je als het goed is jou van opzij en in de spiegel. en laat hem meteen 20 fotos maken. dan heb je wat keus;))

miranda, foto van je nieuwe keuken!!!! is het nog gelukt met alles? staat het? past het? mooi?

sandra, misschien wel een goed idee om weer op te hogen met je meds. je kan gewoon weer afbouwen als je daar klaar voor bent. knuf

mirredag was succes. alleen wel gevaarlijk rijden vanaf de mac. is razend glad en er ligt gewoon weer bijna 10 cm sneeuw:$ en we waren het net kwijt:(... nouja, leuk voor de meisjes;) (en goed voro mijn winterdip, meer wit is meer licht;))

4. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Ook hier afmelden. Duik mijn bedje in.
    Heb nog even zitten scrappen voor mijn jaaroverzicht (elke week een kleine l.o. met onderwerp). Moet ook nog foto's inplakken, maar geen zin meer.

Lidia, beterschap.

Lidwina, he :$ 10 cm sneeuw. Hoop niet dat het deze kant ook nog uit komt.

groetjes sandra

5. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen.

Hier gisteren rustig geweest zeg.....

Hier om 6.45 uur wakker, niks te mopperen dus. Ik lag er ook op tijd in, dus goede nacht gemaakt.
    We zijn hier al flink aan de knutsel. kleuren, propjes maken/plakken, knippen.

groetjes sandra

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw Lidwina 10 cm sneeuw!
    Hier ook sneeuw verwacht maar er ligt nog steeds niks. Nou, van mij mag het wegblijven hoor. Alleen voor Erik is het wel leuk die sneeuw :)

En die tip van de foto's maken? Hihi ja is een goeie. zal eens proberen ;)
    Vandaag verder met de babykamer. En boven schoonmaken. Heb ook een hoop was dus dat nu ook maar gelijk aan het draaien.
    Druk dagje dus vandaag.

Oja, hier wel een hele goede nacht gehad gelukkig! Erik werd pas om half 8 wakker. Vanacht 1 keer wakker geweest maar viel zelf weer in slaap :)

Fijne zondag allemaal!

7. hardloper

goedemorgen

sandra, lekker knutselen!

hedwig, goed geslapen. dat scheelt zo veel!

hier ligt nog steeds veel sneeuw en het sneeuwt nog steeds... gelukkig heb ik de slee nog niet opgeruimd... hoop dat het morgen weg is, het is razend glad.

8. zo wij hebben er een best nachtje op zitten. Renske gillen om een uur of 4. Bleek dat ze weer gepoept had. (ze heeft al een paar dagen diarree). Alles zat onder de poep, natuurlijk ook haar lijfje..Dus maar snel onder de douche gezet. schone kleding/beddegoed, en gelukkig sliep ze weer snel'.

Maar ja, Stijn werd daar van wakker en was ook klaar wakker..Wilde wel bij ons in bed liggen, maar die ging liggen kletsen/trappen/krabbelen/enz..uiteindelijk hebben we hem naar beneden gebracht en voor de tv neer gezet...heel fout natuurliujk, maar we waren zo moeeee!

Hier ligt een heel klein beetje sneeuw.

9. goede middag

Lidwina sneeuw 10cm poeh zeg t mag sneeuwen hier maar gelukkig natte sneeuw,van mij hoeft t echt niet meer bah bah,

marijke,jeetje zeg wat zielig voor renske,wel fijn dat ze daarna nog wat sliep al geldt dat niet voor stijn helaas..en ik snap je uitting voor de tv hihi vooral omdat t zovroeg was vanmorgen..

sandra al vroeg aan de knutsel.

hier uitgeslapen tot 8.45u daar nog ff lekker in ons bed getutterd met youri tot half 10 gegeten en daarna met de hind weze wandelen,toen stofzuigen dweilen wasophangen en vouwen en straks strijken hiih dus druk in de weer geweest al vandaag.

fijne natte dag allemaal doeggg

ga nog ff MP afstruinen hihih

10. wat is het rustig hier?

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Nou het is zeker heel erg rustig hier! Maar heb overdag echt bijna geen tijd hiervoor..
    Gister was het erg gezellig op die verjaardag van die vriendin, alleen snachts door de sneeuw terug. Vandaag rustig aan, ik mocht lekker uitslapen. Vanmiddag nog een vriendin even langsgeweest met kindjes, was leuk alleen yaraatje was weer helemaal beetje raar en in zichzelf gekeerd, soms blijft ze daar zo;n moeite mee houden he..best sneu om te zien hoe ze dan worstelt met zicjzelf, maar ja. daarna alles weer oke en lekker nog wat aangerommeld. Best nog veel gedaan zo tussendoor.

krullie nog iets leuks gevonden op mp?

marijke blegh dat is zeker wel een rotnacht zeg, jakkes! hopen dat ze zich vanavond koest houden...

sandra een goede beslissing meid lijkt me, hoop dat het voor jou ook zo voelt! wil je nog even de link van je scraps neerzetten, kan ik m ook bij de laptopfavo's zetten en ik ben te lui om terug te zoeken..
    en indy ook al zo'n knutselaar, gezellig hoor!

lidwina ik hoop ook voor jou dat het morgen niet meer glad is meid!

patries lekker dat alles zo goed loopt!

lidia hoe gaat het nu met je meid?

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    lief he, zo'n dikke kus van grote zus
    (wilde verder ook nog spammen maar de rest staat boven en op de externe, komt binnenkort wel)

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hallo dames!

@ Lidwina -> ik zal morgen een foto ervan maken! Alles staat nu op zijn plek :) Alweer sneeuw? Ieuw... Ben juist blij dat het weg was! Duimen dat het lekker daarboven blijft ;)

@ Judith -> wat een lieve foto van jouw 2 kanjers!!

@ Sandra -> oei, gaat dus weer achteruit. Gelukkig weet je zelf het hoe en wat ervan, dus goed dat je het zelf merkt voordat het helemaal uit de hand loopt! Sterkte!

@ Marijke -> was dus niet jullie nacht... Hopelijk komende een betere nacht!

Hier vandaag een vrouwenzitting gehad! Was zoooo onwijs gezellig, zo genoten ervan. Alleen tijdens de zitting toch tot 4 keer toe snel naar de wc kunnen rennen. Gelukkig zaten we vlak bij de uitgang voor naar de wc te rennen. Baal daar zo van :( Maar toch gelukkig echt ervan kunnen genieten!

Verder toen ik thuis kwam zag ik al aan de oogjes van Joris dat hij ziekjes aan het worden is. Sven had nog niks gemerkt behalve gisteren 2 diarree broekjes. Maar daarna begon hij te hoesten en net al 2 keer wakker geworden met een vieze hoest en een beetje verhoging. ALWEER ziek... Bah, daar baal ik nu wel weer van hoor! Ik schaam me dood als ik morgenvroeg weer school kan bellen met de mededeling dat hij weer ziek zou zijn... Maar even afwachten tot morgenvroeg!

14. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Dames, ik duik mijn bed in (ben weer eens moe).

Miranda, hopelijk een rustige nacht voor jou en joris.....beterschap.

Juut, hier de link:
    sandra's creaties
    Heb hem net toevallig bijgewerkt.

En zo ook de site van indy:
    Peutersite - Kijk Onze Peuter

Welterusten allemaal.
    groetjes sandra

15. ach wat zielig voor Joris zeg. Hij is de laatste tijd echt aan het kwakkelen. beterschap.

Juut wat een enige foto van je twee kanjers.

16. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,,

even een berichtje van deze kant,,
    hier toch grieperig en niet lekker maar wel rustig voor vin want ik ben ook mijn stem kwijt(jullie misschien gezien?? ;) )

vanmiddag wel even met zwager en schoonzus en hun kids naar het bos geweest met de slee was wel even lekker.

net in bad gezeten,, hmm heerlijk , zeker met de nieuwe kraan want die andere was stuk en kon niet warmer dan 38 gr en nu wel weer :D

zoo ga nu mijn bedje in,, morgen drukke dag eerst werken en daarna OC-vergadering.. dus dinsdag na bezoek aan orthopeed(om 8.20) weer hier ..

xx sorry voor het niet lezen,, maak het dinsdag weer goed(hoop ik ;) )

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o even stoom afblazen hoor meiden...trek het zo slecht met die enorm vroege opsta tijden..
    rol doet goed zn best maar ik lig evengoed wakker dan.
    seth blijft standaard om half zes wakker worden. de nachten gaan goed.
    maar ik vind het verdorie zo stom om iedere morgen hard brullend gewekt te worden..

yara werd vroeger en nog steeds trouwens altijd heel gezellig wakker. vanaf baby af..ik hoorde haar n beetje brabbelen, ging op mn gemakje even wassen en aankleden, en haalde haar er dan na een minuut of tien uit. weet nu hoe vreselijk verwend we geweest zijn altijd.

ik werd vanmorgen zo boos allemaal, uit onmacht. zou het ooit gaan lukken dat seth gewoon normaal gaat slapen, jee...
    hebben nu afgesproken dat we m iedere morgen met de kiekeboe methode tot half zeven gaan laten huilen, eerder mag ie er niet uit.
    hij had nu gewoon weer honger omdat hij gister ook niks gegeten had.
    maar meiden, ik heb er mn buik even flink vol van, dat lezen jullie wel..kan er echt om huilen. weet dat er veel en veel ergere dingen zijn, maar blegh.

iedereen een fijne dag trouwens ;)

18. Classic

Classic Niet meer actief

knuffie voor jou juut!

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    juut knuf....weet helaas precies hoe je je voelt...

Kyra heeft vannacht tussen ons in geslapen...moest steeds heel erg hoesten en raakte dan in paniek en ging heel hard huilen waardoor het hoesten natuurlijk nog erger werd...bij ons klameerde ze gelukkig snel en slipe..
    Dinja weer wakker om 3.30 uur...ook een enorme hoestbui toen ik met haar beneden zat, echt heel zielig. wilde ook niks drinken dus om 4.15 uur maar weer in bedje gelegd en nu begint ze net wakker te worden..

Kyra vandaag dus ook maar een dagje thuis van de psz.

Fijne dag allemaal

20. hardloper

marijke, en? renske nog steeds diarree? wat beter geslapen? en ik gok dat babytv niet voor niets snachts nog uitzend hoor. soms moet je gewoon zelf echt slapen en als je ze dan voor de tv zet lijkt me dat geen punt. je doet het toch neit elke dag;)

eshter, nog wat gevonden op mp?

judith, mooie foto! ze zijn zo lief soms:D maar wat vervelend dat je zo weer wakker ligt. en jij hebt gewoon ook je slaap nodig. en het gaat over, maar wanneer? ik hoop snel, knuf, en typ maar van je af hoor...

miranda, hoe is het met joris? en wt vervelend dat je weer zo goed bevriend raakt met de wc. ik had gehoopt dat die remicade dat zou voorkomen, maar dat is dus niet zo? rot meis

sandra, wat zitten er weer mooie creas bij zeg!

lidia, niet gezien, maar misschien ligt ie onder de sneeuw. hoe ziet ie eruit?;) of heb je hem al weer terug?

mommie, jknuf, hoe is het? help me herinneren dat ik je bel...

carla, ook een kleine ziekenboeg bij jou thuis. jeetje, arme kleintjes, zo vervelend dat hoesten....

door de sneeuw geploegd, mirres juf is ziek, rune is weer naar school, heb gister zijn weekendverhaal nog gemaakt (tja, hadden gesleed en lekker weer fotos gemaakt. dat scheelt) en verder is het hier weer een chaos. spekglad, en alles weer wit. ben het zat!

Deel Deze Pagina