Helleuw allen Wat een drukte sjemig mina.. maar nu is er rust! Voel me echt een oud wijf als ik dat zeg *schaam*. Justin heeft de dag van zijn leven gehad, hij vond het in 1 woord kneitergezellig en heeft het erg goed gedaan. Iedereen zegt ook altijd dat het zo'n lief manneke is (en dat is het echt) zo zoet en samen spelen en delen. Moesten wel lachen om bepaalde dingen; toen we beneden kwamen en hij zag zijn fiets ging hij er meteen heen en er op zitten en zo lief *smelt* dank je wel papa en mama zeggen. en als er visite binnen kwam, ging hij er heen, wilde eigenlijk het kado al aanpakken of weggritzen, de doerak zonder felicitaties in ontvangst te nemen, hij was veel te druk met de kado's. Hij ging naar Bryan (van 6) en die mocht 'justin helpen uitpakken' van Justin. En met een klein kado (dvd) zei hij 'nou jaah, dat is wel een heel klein kado hoor!' schaamde ik me rot maar moest er evengoed om lachen, zo'n boeffie, heerlijk die eerlijkheid he. Maar het kleinste was wel het interessantste Wat hij allemaal heeft gekregen; - Hotwheels baan met autootje (mama snapt er niks van maar goed..) - 1 dvd van Junglebook - 1 dvd van Brum - 1 dvd van Cars - Puzzelboekje van Junglebook - Moeilijk (maar niet onmogelijk) puzzelboek van Dino's - Veel duplo - Lego - Mini loco van Kikker en zijn vriendjes - Een hemd en een boxershort met zijn naam er op (stoer joh) - Kleikoffer - Zandbakspullen - Miniquad met mannetje - Krokodil met kiespijn (had ie al) - Cars shampoo - Een keigaaf boekje van tellen is een eitje met Justin's naam en ons en de katten er in, echt leuk bij www.eigen-wijs.nl vandaan - Een bubbles bellenblaas ding ding.. ;p - Spellenboek - Prachtige taart met Justin er op (en 3 kaarsjes uiteraard) - Aanhanger/bak voor achter zijn tractor - Fiets
Zo hier ook weer veilig thuis, jeetje wat een weer zeg.... Kids liggen beide al te slapen, waren erg moe van de supoer gezellige dag! Anniek leuke foto's!!!! En Dinja is idd best donker.... Patries justin is goed verwend zeg! Marijke fijn dat Stijn het ook leuk heeft gehad!
tja wat die carla gedaan heeft..... {grapje hahaha} Carla hoest met jac? Kyra geslapen op weg terug? mommietobe, muts! je noemt een naam!!!! patries goed verwend zeg marijke neuh spelen vals, Carla heeft heb beetje vast, maar het gaan al best aardig
Kyra net ook al een keer benden geweest, te drukke dag voor haar dan kan ze niet in slaap komen! Heeft ook bijna de hele terugweg in de auto geslapen, net als Dinja trouwens! enne Jac heeft nog nergens last van!!!
Anniek/carla, dat ziet er gezellie uit. Justin/Stijn leuk gehad zo te lezen en super verwend. ben benieuwd naar foto's!!!! Juut hoe was Yara's dag? Ik ga zo naar bed. Groetjes sandra
Pjieuw, daar ben ik ook hoor..Wat een dag! Vraag me altijd achteraf af hoe we het beter/anders hadden kunnen doen..maar daar heb ik geen antwoord op helaas.. Nou ja, voor yara was het over t algemeen wel een geslaagde dag denk ik, ze heeft met tijden super genoten. Maar net als stijn, 's ochtends heel, heel zenuwachtig. ze kreeg geen hap door dr keel en zag heel witjes. Was al blij dat we sochtends visite kregen, want vanaf half negen stond ze al op de uitkijk naar de mensen. De ochtend ging eigenlijk heel goed ze zat lekker op de praatstoel en genoot wel van de aandacht. De middag werd het drukker en drukker, en was het echt een beetje té erg. Ze bleef gelukkig wel heel erg blij met ieder cadeautje, maar ze werd steeds moeier. Op t laatst had ze het echt helemaal gehad. Was eigenlijk wel heel blij dat ze hard ging huilen en vroeg of de mensen weg gingen haha. Ze is echt erg verwend, die kleine druif. Zo leuk san, ze kreeg ook een prinsessenscrapbook met alles er op en eraan. Dat vond ze zo te gek. En ze heeft het fototoestel gekregen (van bij jou anniek) en dat viel ook erg in de smaak. keukentje van ons ook tof, vanmorgen al wel erg verdrietig omdat sethje er ook mee wilde spelen. Dus toen haar lekker even op haar kamertje aan de gang gezet. Helaas ik heel de dag allemaal geharrewar en gedoe met rol, en dat vind ik erg jammer. Wil ook graag even met m praten maar dat lukt helaas niet zo. Dus toch een beetje een raar dagje. Carla en anniek, dat ziet er erg gezellig uit! En wat is dinja alweer gegroeid, om maar niet te spreken over devin, wat een kereltje al! En die twee knappe fashiongirls , wat een lekker stel! Marijke wat leuk dat stijn zo genoten heeft, en heerlijk als ze zo lekker gaan spelen! Patries leuk hoor, en dat zijn veel cadeaus!!
Juut gelukkig is de dag weer voorbij en heeft ÿara toch weer een leuke verjaardag gehad! En moe op het eidne van de dag dat is hier ook altijd zo...zo sneu dan he...
ja dan heb je er echt wel medelijden mee he..maar ja, hoort erbij, het zijn ook nogal wat indrukken voor zo'n kleintje he!
Owja Dinja heeft trouwens ook haar 2e tandje!!! Zag Jac toen we bij Anniek waren! Nou ik ga slapen! Trusten!
jaja die Dinja en Devin worden al groot.... waar zijn onze baby's? Juut die yara toch! maar wel heel knap dat ze het zelf zo aangeeft! Een verjaardag is heel leuk maar wel heel heavy... ben benieuwd hoe het hier straks gaat, wij hebben ook nog verjaardag tot laat omdat we dubbel vieren he{van mij en van kyana} ik ga ook dadelijk mijn bed opzoeken ben moe héél erg moe... morgen een druk druke druke dag! en daarna 1 week vrij van het werk héérlijk
eerst even dit,, Justin van harte met je verjaardag, hoe was je dag?? juut en marijke,, ook een leuke dag gehad met yara en stijn??? pffff zooo even een kort berichtje, probeer morgen terug te lezen. hier een gezellige dag maar wel heel druk, geprobeerd om weinig te doen maar niet gelukt dus nu met been omhoog. Damian had een top dag,, vanmorgen toen hij de slingers zag was hij aan het stralen (riep maar oohhhh dank je mam en pap)en dat is de hele dag zo gebleven. hij is enorm verwend en dan te bedenken dat hij het volgende week ook nog viert voor zijn buurvriendjes. hij heeft gekregen: een trampoline, thomastrein set, verschillende treintjes voor erbij, cars dvd, kleurboeken hamertje tic(van Elise) v-tech spelcomp met 4 spelletjes, bob de bouwer auto's thomas de trein voetbal een elect keyboard met microfoon, memorie, leesboeken, snoepjes, kaart spel van cars. en nog wat bart smit bonnen. pff weet het even niet meer. nu lekker op de bank en zo naar mijn bed, traktatie voor morgen is bijna klaar, heb zakjes gemaakt voor de kids om mee naar huis te nemen en Vin gaat pannekoeken bakken om tussen de middag te eten op de creché.. tot morgen
oja elise staat sinds gisteren zelf in de box en haar bedje.. ze trekt zich nu overal aan op. **zooo trots op mijn kleine meisje**
Damian en Stijn, lieve jongens: Van harte gefeliciteerd met jullie echte verjaardag vandaag!! Lidia en Marijke, jee, onze baby's zijn gewoon al drie jaar!! Proficiat!
Jaja, hier was het gister nog laat geworden, nog lang met rol zitten praten. Goeie nacht gehad. alleen yara riep om kwart voor zes (alleen dathaar deken scheef lag gelukkig). Toen was seth er om 615, en die heeft nu net ongelofelijk zitten poepen, dus ik weet wat me te doen staat