het was op de psz echt wel leuk, yara genoot ervan! beetje gek. er waren maar 9 kindjes, heel veel zieken (normaal rond de 18!) yara vond het heel leuk met haar mooie kroon op op de feeststoel, en ze mocht zelfs een klein cadeautje uitkiezen (een bob de bouwer kleurboek met wasco) dus al met al heel geslaagd, ze zong lekker mee. met traktatie uitdelen was ze wel erg serieus haha. nu al heel de middag me een slag in de rondte aan het knutselen..pfjieuw..nu even rust, sethje slaapt en yara kookt duizend dingen voor mij. straks pannekoeken eten bij mn ouders, want rol kwam niet thuis helaas, moest de hele dag werken en savonds kapperswedstrijd. yara steekt nu een heel verhaal af, dat ze geen drie meer wil worden,maar beter twee, echt waar zegt ze. na de boterham moest ze bijna een beetje spugen van de spanning. maar ben blij dat het op de psz zo goed ging!
oo krulie wat leuk zeg,,*emo*(zal wel van de narcose zijn) bedankt,, juut ,, vin heeft er 30 gebakken, dus ben benieuwd of alles op is, er waren 14 kindjes. fototoestel is mee dus straks spammen. carla,, wat een leuke foto's zeg, echt een jarig meisje en een super traktaie patries,, heeft justin nog getrakteerd??? ga zo Damian en Elise halen. tot laters
Lidia wel een super leuk idde zeg van die pannekoeken! Anniek hoe verloopt je drukke dag en hoe ging het bij therapie?
Stijn, Damian EN YARA GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Super mooie foto's gezien! lache joh!! hier net terug van school, moest om half 9 op een basisschool (freinetonderwijs) in utrecht zijn, dus om 7 uur vertrokken met auto.. komen we daar aan, WAREN ZE #@#$% VERGEtEN DAT WE ZOUDEN KOMEN!! tsja we zijn nu aan het verbouwen, dus julli ekunnen wel HELPEN MET VERSJOUWEN VAN SPULLEN!!! *#Q&^%$*&# HOE DURFT ZE HET TE VRAGEN!?@?@? we zouden daar gaan kijken naar de kinderen, hoe ze les krijgen en hoe er les wordt aangeboden. nou daar is dus GEEN *&$#@ van gekomen! heb 1 kind gezien en die wilde naar de wc! grrr ben ik daarvoor zo vroeg mijn bed uit gegaan??!! hoefde namelijk pas om half 2 op school te zijn grrr grr gr g naja ik laat het maar ben nu weer mijn vrolijke ik pff nu even huiswerken, vanaaf naar kevin (heb 4 bollen wol voor mams meegenomen, die breit > brijd>breidt>brijdt>brijt? dekens voor vrienden in tunesie en heeft dus VEEL wol nodig) (kleden zijn 2m bij 2m..) ooh zag net dat ik over euhmm 5 weken mijn cito rekenen wer heb:O dat zijn nog 28 dagen! wtf, omg, OMFL!! (hihi al die afkortingen van vroeger) whow gaat snel! ben alweer bijna aan het eind van mijn jaar:O
Lieve meiden, bedankt voor alle felicitaties!!! Damian en Yara, gefeliciteerd met jullie 3de verjaardag!! Juut en Lidia, jullie mannen, Seth en Elise, natuurlijk ook gefeliciteerd..goh he, zijn ze gewoon al drie jaar!! Ik ga m'n mannetje zo van school halne, ben zo benieuwd hoe hij het heeft gehad..
Hoi allemaal. Eerst even dit: yara, damian en stijn. Gefeliciteerd met jullie 3e verjaardag. Natuurlijk ook alle papa's/mama's/broertjes en zusjes. Straks de rest. groetjes sandra
Damian Yara Stijn GEFELICITEERD met jullie 3e verjaardag !!! Hier wordt woensdag getrakteert. Moest vandaag en morgen werken maar dit stond niet vast en vorige week was het te druk qua feestjes, vandaar wat later als Justin's verjaardag zelf. Wij trakteren KIKKER en zijn vriendjes appelchipjes en knijpfruit en voor de grotere kids hebben we nog van die piepschuim vogeltjes over die kunnen vliegen als je ze gooit.
wat een gezonde traktaties!! wauw goed hoor wat hebben jullie allemaal oude kindjes.. tijd gaat snel... (blog op mijn hyves) het in onvoorstelbaar hoe snel de tijd gaat: - 22 jaar, 6 maanden en 13 dagen geleden werd ik geboren. - 5 jaar, 10 maanden en 15 dagen geleden heb ik voor het eerst met kevin gezoend, daarna nog VEEL vaker - 244 dagen geleden mocht ik EINDELIJK mijn diploma SPW 4 in ontvangst nemen.. - Het is vandaag PRECIES een half jaar geleden dat ik ben begonnen op de pabo.. - 1 maand en 28 dagen geleden werd een heel belangrijk persoon uit mijn leven weggerukt. *mama ik mis je vreselijk maar het word weer een stralende dag met jou erbij, je bent hoe dan ook altijd bij me.. geen idee waar je nu bent, maar je bent sowieso in mijn hart.. 4-ever!* We staan er niet vaak bij stil, maar de wereld draait gewoon door. Ook zonder dat wij erbij zijn. Sommige mensen willen niet ouder worden, ik zeg: wees blij dat je oud MAG worden. Er zijn er genoeg die de 54 niet halen! Ik sta de laatste tijd steeds vaker stil bij wat ik doe en wat voor effect het heeft op anderen. Bij het afscheid van mijn moeder werden zo veel lieve dingen gezegd, zou dit ook bij mij zijn?? en jij? denk jij er wel eens over na? Wat zou er gebeuren nadat je deze wereld hebt verlaten (als je dat al doet we weten natuurlijk niets over het leven hierna..)??
Zo hier even een korte reaktie....moet zo de uitnodingen van indy afmaken (ben al een heel eind). Zo te lezen hebben justin, stijn, yara en damian een leuke dag gehad, en zijn ze goed verwend. Wel grappig dat yara het aangaf dat het genoeg was geweest. Ben ook wel benieuwd hoe indy het gaat vinden. Wij houden het ook heel de dag, dus hopelijk komt het een beetje verdeeld......ach ja we zien wel. Carla wat een leuke spam zeg. Daar word ik nou happy van. Hier vanmiddag lekker gelunched met de fiom meiden in breda. Was gezellig. Nou ga weer verder. Tot morgen. groetjes sandra
zo daar ben ik ook... eerst dit; STIJN, DAMIAN én onze prinses YARA van harte gefelicteerd schatje! hoop dat jullie ook vandaag een mooie dag gehad hebben! Kleine verwende aapies! {mag ik toch wel zeggen he?} Hier gaat het behoorlijk shit! ik hoor nu op mijn werk te zijn maar ben naar huis gestuurd door een colelga, ik kan al de hele dag niets anders doen dan huilen huilen en nog eens huilen! Vanmorgen een héél héél heftig gesprek gehad met de ergotherapie, ze heeft mij een enorme spiegel voor gehouden. Verteld hoe de vork echt in de steel zat en natuurlijk wist ik het al maar dit was heel confronterend! Het gaat gewoon echt niet goed met me, ik ga morgen kijken of ik thuiszorg oid kan krijgen... mijn lijf blijft signalen geven maar ik ben een kei in het negeren ervan. Er is me letterlijk gevraagd wat nu eigenlijk belangrijk is en toen ik antwoorde; mijn kinderen zei ze dat ze twijfelde in hoeverre mijn kids het belangrijkste zijn omdat ik niet eens voor mezelf zorg! Het was gewoon echt hard, moeilijk en confronterend en nu ik dit tiep biggelen de tranen over mijn wangen! Het gaat gewoon echt niet zo... Normaal gesproken kon ik 100 dingen aan en dat is in de jaren steeds inder geworden, ze nam het voorbeeld dat ik nog 4 dingen zou kunnen en dat er 2 steentjes weggaan naar werk 1 steentje naar het revalideren en het andere steentje was vandaag voo rhet naar de osteopaat gaan met Devin, en thats it! Moeilijk hoor om zo de dingen te bekijken!!!! Zit er helemaal vol van en kan niets anders doen dan denken en piekeren. Weet ook niet hoe ik het moet oplossen.... mijn huishouden zal toch echt gedaan moeten worden evenals voor mijn kinderen gezorgd! En John die doet al heel veel en wil alles ook doen maar ook voor hem houdt het in mijn ogen op een gegeven ogenblik op, ook hij werkt 40 uur.... zucht! wist dat het moeilijk zou worden maar ik voel me nu echt helemaal gebroken... helemaal shit! BAH BAH BAH carla ze past het ook nog een heel eind geloof ik he? Is het ook een beetje lang genoeg??? Het is zo'n schatje! John zei al; zo zonde dat kyana het niet meer zo goed paste! Maar kyra is nog smaller als die smalle den van mij!