o echt? nu zie ik die tweede pas? IEDEREEN zoent? (pech als je tijdens de mexicaanse griep jarig bent..)
Bekijk bijlage 55232 iets uit kiezen pff moeilijk ps valt het op dat hij de hele dag met zijn blauwe ballon heeft gelopen de juffen zeiden dat hij hem niet los wilde laten.
oja vergeten te vertellen: ik ben geskimmed! (of hoe je dat ook schrijft) er is vanuit italie 500 euro opgenomen met mijn pas.. krijg alles weer terug, maar moet een week wachten op nieuwe pas en op dat geld ook even stelletje boeven, gelukkig leven we in nederland en ben ik het niet kwijt (dat zou erg zijn)
Bekijk bijlage 55234 de laatste,, lekker smullen van de pannekoeken. vin kreeg toen we Damian gingen halen van de andere kindjes bedankjes voor de lekkere pannekoeken zooo lief
ieieieieie juut,, dat is balen,, hoe kan dat en waar is het gebeurd dan?? wel fijn dat je het terug krijgt.
tsja, ergens begin februari bij een winkel in roosendaal..daar mogen ze verder geen mededelingen over doen schijnbaar..ze blokkeren dan vanzelf je pas, nadat de eerste meldingen binnen zijn, daarmee voorkomen ze dat er nog meer misbruik van wordt gemaakt. maar toch gek idee he.. lidia wat leuk dat alle kindjes zo blij waren met de pannekoekjes