Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ja vind ik ook.
    ik ga lekker slapen meiden. rol is nog niet thuis, wilde eigenlijk nog wel even kletsen en vertellen maar ben zo moe!
    dus de laptop gaat uit en juut gaat nr bed
    trusten

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Trusten Juut

3. lidia

lidia Fanatiek lid

hier ook naar bed,,

tot morgen en een goede nacht

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tnx voor de lieve woorden... {daar kwamen de waterlanders weer}
    we komen er idd wel, maar pff...

Juut
    das wel h''eél erg schrikken! Ik ben ook een keer geblokkkeerd geworden maar bij ons is er niets "gestolen"

carla
    ja das dan wel helemaal super! Gek is dat he dat het Kyana al erg klein was/is en dat het Kyra wel nog past! Maar wel super!
    Trouwens je moet ff in de gaten houden hoor want als ik het Kyana aandeed paste het ook nog maar als ze dan ging spelen kroop het wat omhoog want dat bovenste gedeelte hoort beetje gepoft te zijn. Heeft ze ook de spijkerbroek nog aangehad van toen?

Lidia
    wat een mega geweldige spam

juut
    wat een schatje die seth en wat is ie al groot! baal ervan dat ik niet dichterbij woon!!!!! en dat spannend snuitje van Yara zzooo leuk, schattig en zoet!

ben trouwens erg benieuwd hoe kyana vrijdag op haar trampoline reageert, denk dat ze gillend gek wordt
    john en pap moeten ze donderdag avond gaan opzetten als mevrouw in bed ligt

nou ik ga ook gestrekt, kan het wel gebruiken

tot morgen

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Anniek ja die spijkerbroek heeft ze ook al wel een paar keer aangehad! Zal het nog eens goed bekijken dan met het jurkje! Maar ja dinja gaat het zeker dragen als ze groot is! Trusten meis.

Hier ook naatr bedje toen!

Tot morgen allemaal.

6. hardloper

hardloper Niet meer actief

anniek, heftige dag gehad gister. wil wel een ding duidelijk stellen, je bent echt een goede mama. het is moeilijk als je alles kan om ineens je patroon te veranderen omdat je minder kan. dat sluipt er geleidelijk in en tja, je sluipt niet mee. accepteren dat je echt een handicap hebt is het allermoeilijkste. daarna je leven aanpassen een stuk minder (ook moeilijk hoor) wat fijn dat je nu in dat traject kan komen. hoop zo dat je er echt veel aan hebt en dat je snel weer dingen op de rails krijgt. (en ja, mamas hebben de neiging om zich zelf te vergeten. niet goed, maar logisch) en zouden ze zowaar nu een beetje wakker worden op je werk? hele dikke knuf, en doe rustig aan met de laatste voorbereidingen. (enneh, we willen wel een filmpje van een gillend gekke kyana;))

hedwig, vandaag is nog vrij las ik in het lijstje;) wat vind je er van?:D (hoe gaat het ermee? al nerveus? jeetje, de vorige keer moest je zo lang wachten weet je nog, zat ons hele lijntje op de andere pagina...)

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal,

Hier vannacht 1x eruit voor Dinja van 3 tot half 4, daarna Kyra wakker om 6.30 uur!

Iedereen goed geslapen?

8. hardloper

miranda, al weer druk aan de studie? wel lekker dat je volgende boeken niet zo dik zijn, dat begint net even makkelijker. ik weet nog dat ik 2000 paginas moest, dan ga je echt niet heel enthousiast van start, dan blijf je altijd heeeeel ver van het eind verwijdert;) en ook lekker om zo kort een verjaardag te doen. zo'n hele dag is lang!

judith, je kan idd aan haar zien dat ze het spannend vind. wel goed dat ze fruit meoten tracteren, maar ook wel lastig om dat op te leuken. kom je idd met een cadeautje erbij uit:) had je veel over? en hoe zag roland er uit na de kapperswedstrrijd? hadden ze hem erg toegetakeld of zat het goed? en schrikken hoor, geskimmt. gelukkig krijg je alles terug. en daar let je dan altijd zo goed voor op:(

lidia, jee, ik zag je al staan op de foto! lekker hoor, dat kon ik echt nog niet, dus dat is in elk geval al heel fijn. hoe gaat het met de pijn? scheelt het wel? hebben ze het bij jou ook over die injecties gehad? of misschien komt dat nog... en leuke fotos hoor, wat is hij ook lekker verwend! en een trampoline is wel geweldig:D en logisch die ballon, als ie zo mooi blauw is wil je hem natuurlijk vasthouden:). leuk idee pannekoeken!

carla, wat een leuke site he! mooi hoor, prinsessencakjes! en mooie fotos, wat heb je toch een schatje zeg, ze lacht zo blij op de poseerfotos:) en wat lekker dat ze beter slapen de laatste tijd. dat scheelt denk ik veel. hoe bevalt je werk inmiddels? alweer helemaal gewend?

esther, wat leuk zeg, je creas. lief dat je dat maakt voor judith en lidia:)

floor, jeetje dat is balen zeg, ga je zo vroeg voor niets;) enneh, breit;), even wat meet zelfvertrouwen hebben hoor, je zat gewoon goed. breien, en dan vanuit lopen>loopt, dus breien> breit )

patricia, het is natuurlijk geen vakantie op de opvang;) was ik even vergeten. lekker hoor, knijpfruit! (hihihi, en idd, de laatste twee waren minder zwart)

sandra, hoe gaat het met je uitnodigingen?

marijke, ben benieuwd. jij hebt je feestje ook zondag gegeven toch? had je nog mooie spam?:)

weet iemand trouwens of je een klein gat kan maken in een draagmuur?

marian, hoe is het?
    mommie? waar ben je? mis je!
    fennita, hoe gaat het daar? je moet nog maar even nu...

en weer aan de gang...

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemrogen

hier best goed geslapen, 1 keer eruit van devin om 4 uur daarna om 5.20 john eruit jassen en Devin het flesje. Devin en ik zijn nu beneden, kyana slaapt nog.
    Kyana wil vanmiddag persé naar mam, daar is een vriendinnetje van haar :(
    Ik wil eigenlijk dat ze thuis blijft maar vind dat ik haar dat spelen niet kan onthouden dus ze mag gaan maar pff gelukkig heb ik devin wel gewoon thuis. verder lekker aanklooije en aan de taarten beginnen...

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lidwina
    een echt gat kan nit nee, dan stort de boel in. naja zal niet 123 gebeuren hoor maar gaat normaliter niet zonder er een balk in te leggen

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge dames!

Zo, prachtige verjaardagsfoto's gezien! Schitterend :D

@Anniek : Dikke knuff voor jou meis! Het is vreselijk moeilijk allemaal he :(
    1 troost : het word beter. Echt waar! Hoe meer je accepteerd wat je niet meer kan, hoe meer je kunt.
    Klinkt tegenstrijdig maar is echt zo!

@Lidwina : Nou en of dat ik dat nog weet van de vorige keer. Pfff wat had ik het moeilijk zeg. Had natuurlijk ook zoveel pijn en dan nog zolang moeten wachten :(
    Tot nu toe heb ik het eigenlijk niet te klagen gehad ;)
    Daar ben ik echt heel blij mee! Zelfs mijn reuma heeft me veel met rust gelaten zelfs ondanks de sneeuw.
    Maar zwaar word het nu wel hoor. pfff. ff heen en terug van PSZ en ik ben doodop hihi

Vandaag nog vrij he? zal het eens tegen de kleine man zeggen. Maar geloof toch niet dat ie gaat luisteren ;)
    Erik zegt ook al elke keer : Kom eruit baby! :D
    Puur uit eigen belang hoor want hij weet dat ie dan een leuk kadootje krijgt hihihi :p

ach, nog 2 nachtjes slapen. Begin wel steeds meer zenuwachtiger te worden maar probeer er gewoon zo min mogelijk aan te denken. Dat helpt wel gelukkig. Het komt zoals het komt. Meer kan ik er toch niet aan doen :)

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen dames!

@ Lidwina -> idd een poging tot met de studie. Wilt helaas niet zo goed gaan als ik zelf wil. Na een kleine 20 minuten stil zitten verga ik van de rugpijn, dus dan weer even lopen, andere houding, maar zo blijft het doorgaan :(

@ Anniek -> knuff meid! En als Kyana naar je moeder is, kan jij extra nog wat rustiger aan doen vandaag ;)

Wat een onwijs leuke spam van de jarige dames en heer!

@ Judith -> wat een gaaf tafeltje heeft Yara gekregen, die met dat klei, kleur etc...

@ Carla -> wat een fotomodelletje is die Kyra toch!

@ Lidia -> wat leuk, een trampoline! Springt dat wel een beetje? Vind het altijd zo stug aanvoelen die trampolines...

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zit te kijken naar de zomerjassen maar jeetje wat een prijzen voor die kleine mensjes pfff zoek natuurlijk weer een barbara faber jas uit {wehkamp}

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    haha die anniek, shoppen helpt altijd wel he..maar iets minder dure jassen bekijken hoor ;)
    en inderdaad. zulke hoge prijzen voor zulke kleine mensjes..

miranda balen dat je zo'n last blijdt krijgen joh!

mamzie ik vind het knap hoor, dat je jezelf af kunt leiden haha..toch zo'n gek idee dat ie donderdag in ieder geval komt!

anniek lekker dat kyana even wil gaan spelen

lidwina gelukkig was rol niet geknipt, hij moest alleen meehelpen.
    en ja, 10 gepimpte bananen over, dus moeten wij er veel eten hier!
    waarom wil je een gat?

carla redelijke nacht gehad, alleen weer beetje vroeg op

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hier alles wel oke, vanmorgen om 540 kwam seth! blegh! half uurtje kiekeboe gedaan (en dus half uur gehuild) en toen viel ie weer in slaap tot HALF ACHT! dus dat was wel weer een record. Yara was om 715 wakker. Ze zijn net lekker in bad gegaan met yara ging panieken om een oud schaafwondje op haar knie, dus die was er zo weer uit!
    Nu zit mn 2tal even de tweenies te kijken, zo boodschappen doen en verder rustig aan.

Vanavond mn eerste naailes! Ben benieuwd!

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hier ook nog op jacht voor 2 zomerjasjes voor beide meiden!

Juut gelukkig ook goed geslapen.

Hedwig het wordt idd erg spannend!

17. hardloper

hihi anniek, we wisten allang dat je wel een dure smaak had, maar ik vind het ook hoor, een jas bij de c&a is al 35 euro:$ en we moeten er drie;) ik weet all wel wat ik wil voor mirre, maar je betn best handig, je kan ook een gewone oppimpen;) en balen dat dat niet kan, oud pand (heeeel oud) dus misschien maar even zoeken hoe of wat, er moet echt een gat in, al is het maar een steen:(

hedwig, idd, het is gewoon afwachten nu. begrijp dat je het spannend vind (ik ook wel, tis niet eens van mij;))maar dit weekend ben je gewoon mama van een tweede:)

miranda, wat balen van je rug zeg. zit je bij fysio? en probeer je ook op andere manieren te zitten? (vast wel.) hoop dat het snel minder word.

18. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zo ga de kids ook even meeslepen voor boodschappen voor het feestje morgen! Morgenmiddag komen 5 vriendinnen van mij met allemaal een kindje in de leeftijd tot 2 jaar. Er zijn er ook nog eens 4 zwanger van de 2e!

Dus even wat lekkers halen!

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> wauw, wat een record van Seth! Wel jammer dat Yara een drama maakte van haar schaafwondje! En spannend, je eerste naailes :D

Zomerjassen -> moet ik hier ook nog. Maar heb nog even tijd en wil eerst eigenlijk tegen die tijd even de oude zomerjas passen, die was vorig jaar iets te groot...

@ Carla -> boodschap ze ;)

@ Lidwina -> wisselen van houding werkt, maar elke keer maar voor even... in beweging blijven werkt het beste.

Hier zometeen even naar mijn oma. Ik wilde eerst de uitdeeldoosjes zelf maken, maar ik kom er gewoon niet aan toe... Dus ga het samen met mijn oma doen, tenminste een begin maken en zij maakt ze voor me af...

20. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen.

Hier alles o.k. Goed geslapen. Indy was om 7.00 uur wakker, dus wel lekker. Vanmorgen al boodschappen gedaan en even naar de kinderboerderij geweest. Indy straks naar de psz, en ik werken van half 4 tot 23.00 uur.

Even denken:
    Hele leuke foto's van damian gezien. En wauw lidia al staand op de achtergrond.

Een hele dikke knuffel voor anniek. Ook ik vind je een super moeder. Het is gewoon lastig om soms keuzes te maken. Maar echt met acceptatie word de pijn minder. Je moet een soort balans vinden, en dat is heel moeilijk, en kost heel veel verdriet/tranen en energie. Maar het gaat je lukken.

Juut, he bah. Gelukkig krijg je het terug, maar het is toch balen.
    En wat word seth groot....En idd snel afspreken. na indy's verjaardag o.k? Donderdagmiddag zou kunnen toch? Voor jou ook?

Miranda, balen zeg dat je zo'n last van je rug hebt. Je moest toch nog een keer naar het zkh? of vergis ik me.....

Hedwig, het word nu echt spannend ja. dat het maar snel donderdag is, en het inleiden allemaal snel gaat. Maar voor het weekend word ie in ieder geval geboren.

Hier nog niet op zoek naar een winterjas. Ik heb vorig jaar een winterjas van 70 euro gekocht (en was al voor de helft) en die heeft ze amper aangehad. Ze vond de 2e handse van 3 euro veel mooier :D

Nou moet weer verder, indy vraag mijn aandacht.
    groetjes sandra

Deel Deze Pagina