kyra gefeliciteerd met je derde verjaardag! carla, jac en dinja gefeliciteerd met jullie dochter en zusje volgend jaar staat iedereen te snotteren omdat ze naar school gaan miranda, lekker de tractatie af zeg! anniek, succes bij der evalidatie carla, hoop dat je een goede nacht hebt gehad. werk ze esther, jeetje weer zo'n mooie crea. lief hoor mommie, gefeliciteerd met de verjaardag van je vader judith, wat leuk dat je cursussen volgt zeg! ik wilde graag naar een quiltcursus, maar met onregelmatig rooster niet te doen ben benieuwd naar je creas lidia ik weet niet meer. een beer, verder kom ik niet...
Kyra van harte gefeliciteerd met je verjaardag! hier 1 dag voor de bevalling. En kom er net achter dat het ledikantje nog niet eens is opgemaakt En het ergste : ik weet niet eens meer HOE het moet worden opgemaakt...... Zo dus maar eens opzoeken op internet Kan wel duizend dingen verzinnen wat ik nog moet doen.
Lieve Kyra,, van harte met je verjaardag, en dat je maar heel veel Bekijk bijlage 55521 mag krijgen.. Carla en jac gefeliciteerd met jullie dochter en Dinja met je grote zus. zo naar de fysio dus later meer..xx
KYRA! Van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag Maak er een geweldige dag van samen met papa, mama en je kleine zusje Dinja! Hier straks meer... Gisteravond in bed ineens een 'aanval' van de crohn en mijn maag! Heb me zo slecht gevoeld Nu nog ervan aan het bijkomen...
KYRA VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 3E VERJAARDAG ! hier een rustige dag voor de boeg (en een drukke al achter me). Samen met Justin verjaardag gevierd op het KDV, ik was toch vrij, dus kon mooi filmen en foto's maken! Hij vond t geweldig!!! Toen naar de winkel en heb bij action 4 van die plastic bakken met deksel gekocht (voor t speelgoed) en een tree redbull en nog 2 shirtjes. En ik had al wat spulletjes bij de kruidvat gehaald dus had echt veel mee op de FIETS lol. Zag iedereen kijken van 'wat een mafketel'
Jeej! Mn prijs is binnen! Nachtje weg vr 2 pers, keuze uit 14 hotels..ik ben echt ongelofelijk blij ermee! Nooit gedacht dat mij zoiets zou kunnen overkomen..Heerlijk vooruitzicht, gaan we in de meivakantie lekker samen gebruik van maken! Hier is yara even met mijn moeder mee, en sethje slaapt. Dus even een stil huis, heerlijk hoor. kan er altijd naar uitkijken, om in mn eentje rustig van mn boterhammetje te genieten zometeen. Dat gebeurt echt nooit namelijk. Fijn, zonder 1000 x opstaan enzo patries ik ben net zo'n mafketel hoor! ben soms ook net zo'n pakezel uit die arme landen, met links, rechts boven en onder spullen! leuk, en kun je weer lekker opbergen! miranda ik heb het zó met je te doen meid! echt rot hoor! hedwig, gewoon blijven ademen, even nadenken wat het belangrijkst is en morgen heb je ook krqaamhulp he, vergeet dat niet! o zo spannend, ik heb er zin in lidia hier hebben we toen zo'n houten loop/poppenwagentje gekocht, natuurlijk in het roze. echt zo'n superdegelijk ding, ze heeft er wel veel plezier van gehad
Een mooie houten mobile lidia? voor deco in dr slaapkamer. Ik moet zeggen dat ik t echt niet weet hoor.. Moeilijk zeg, kun je nagaan als je nog meer kids zou hebben.. dan weet je echt niks meer te vragen?! Misschien een abonnement op ballorig in Hoorn ofzo? Of sprookjeswonderland?
Hedwig spannend hoor en rustig aan al die laatste dingen gebueren toch wel dor de kraamhulp als het jou niet lukt nu!
Jarig: Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Kyana 5 maart 2007 Fay 10 maart 2007 Ryan 10 maart Indy 11 maart 2007 Lucas 14 maart 2007 Danio 15 maart 2007 Jayson 16 maart2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 Danisha 19 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Senna 21 maart 2007 Noëlle 22 maart 2007 Jeldau 22 maart 2007 Fennita 24 maart Youri 25 maart 2007 Ruben 3 april 2007 Erik 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Zoë 15 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Laura 7 juni Rifka 9 juni Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Floor 19 augustus Sandra 23 augustus 1979 Mandy 4 september Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Sonja 5 oktober Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Kyran 4 december 2009 R S 4 december 2008 Bo 23 december 1987 Carla 13 januari 1980 Larissa 19 januari Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Zwanger: Hedwig, gaat morgen bevallen van een jongetje!!! Fenniet, uitgerekend 19 april 2010 van een ???? Aan de klus: ???????????
hoi allen, Ja de kraamhulp. MAar weet niet wanneer ik ziekenhuis uitkom he. Kan een aantal dagen duren en ondertussen banjerd mijn man hier dus vrij rond En het is een schat hoor. maar hij ziet gewoon geen werk. Loopt zo voorbij een grote berg wasgoed of een volle wasman. En de afwas zal ook wel stapelen vrees ik Hoop maar dat ik niet te lang in ziekenhuis hoef te blijven. Als ukkie geboren is, dan zeker 1 nacht en misschien wel 2. Is protocol bij GBS draagsters. Kijken of de AB wel goed aanslaat bij de baby. Pff ben zo bang dat ik belangrijke dingen gewoon vergeet...... Vanavond hoef ik iig niet te koken. We eten patatjes. Moet ergens tussen vanavond en morgenvroeg een clisma zetten. AAHHH. Zal wel ff bellen om te vragen of het echt nodig is. Ben namelijk best aan de diarree door de zenuwen hihihi ( heb ik altijd ) Voor de rest loop ik echt continue te janken. Nog ff en moet nog gaan dweilen ook Zullen wel de hormonen en spanningen zijn denk ik. En Erik maar continue me knuffels geven en zeggen : aaahhh lieve mama! Zo lief!!!! Miranda : Beterschap meis! Gaat het alweer wat beter?
hedwig, ontspannen meis, dat is belangrijk. de rest neit. tja misschien vergeet je wat. is oke, komt later wel. was komt goed, bedje komt goed, alles komt goed. heb je geen lijstje? pyama mee, schoon ondergoed en babypakje, dat is het voornaamste. ontspan, morgen ga je je kindje krijgen. hoop snel te horen dat je hem in je armen hebt. dikke knuf. judith heerlijk hoor, dat kunnen jullie best gebruiken een weekendje samen patricia, fijn weer opbergruimte heerlijke winkel action miranda, wat rot zeg, rustig aan. ik dacht dat dat neit kon met die remicade. balen
ooo ik vind het zo spannend voor je Hedwig..en dat ledikantje..ach, daar heb je kraamhulp voor. En als je langer in het ziekenhuis moet blijven, dan heel goed kijken hoe ze het daar doen. (ondanks dat de baby's daar in hele kleine bedjes liggen) Juut, ik ben zooooo blij voor je. Heerlijk een paar daagjes lekker weg voor niks. Miranda, beterschap.
goededag allereerst; KYRA van harte gefeliciteerd meid, ga maar lekker steppen, het is een zonnige dag! Dikke kus van Devin en Kyana en tot snel xxx devin is ziek, ligt te "kneuteren" in bed, huilt niet aar kan de slaap niet paken terwijl hem die ens goed zou doen! had vanmorgen 39.6 en zojuist 38.5 ben bij arts geweest. amoxiciline is stop nu een andere kuur, devin had ook darmkrampen van de amox kuur. Zojuist een mail gehad van me leidinggevende wanneer ik volgende week op het werk ben zodat we alles kunnen doorspreken {roep ik al een week maar ok} en de questi verlof! bla bla bla maar ik ga me er niet druk om maken ik ben VRIJ ze wenst me sterkte en een fijne verjaardag wowie hahaha
hedwig ga je ons wel op de hoogte houden vanuit het ziekenhuis??? HEt kriebelt echt bij mij dat jij gaat bevallen hihi
onee toch arme arme kyra!! zo sneu! en ook voor jou carla! komt de visite nog wel? dikke beterschapsknuffel! (yara had vaancht ook koorts, en veel kindjes op psz ziek!)