Eerst even dit: KYRA VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 3E VERJAARDAG. EEN HELE FIJNE DAG. Verder nog niks gelezen. Geen tijd gehad. Vanmorgen fotoshoot gehad. Daarna lekker met indy onder de douche geweest, en gegeten. Nu ff relaxen en vanmiddag/vanavond naar een verjaardag. Ligt eraan hoe laat jarno thuis is. Zo nog ff boodschappen doen. groetjes sandra
owow die kyra! arm moppie pff kyana heeft nieuwe schoenen nodig maar wat doe ik haar in godsvredes naam nu aan? wat voor schoenen moet ik halen? en ze draagt kei veel leggings kom ik dus dadelijk nog allemaal malloots aant kopen grr
Goede middag ff niks gelezen ik wilde zeggen heb nog meerdere crea,s in petto van diegene waar ik n foto van heb hahaha hihihih
Aaah wat sneu, arme Kyra koorts op haar eigen verjaardag! @ Anniek -> idd, geniet nu maar van je vrije dagen @ Hedwig -> wat onwijs spannend, morgen heb je als het goed is je 2e zoontje in je armen @ Judith -> wat leuk, lekker een nachtje weg! Leuk vooruitzicht! Hier gaat het weer gelukkig. Alleen mijn maag voelt nog raar, maar de darmen zijn weer rustig geworden gelukkig!
Kan ook komen van de spanning hè!! Sommige kindjes hebben dat dan. Beterschap iig.. Anniek, ik zie bij heel veel schoenenzaken leuke en merk laarsjes voor 20 euro!
Ik háát dingen die geluid maken trouwens.. Lig ik te maffen, hoor ik de brievenbus van onze deur (terwijl we een ander dichterbij hebben staan) dan krijg ik een smsje en daarna belt Prochor mij voor iets.. en ik moest er daarvoor helemaal uit, dus dan maar niet slapen. Ga zo boodschappen doen.
ach arme Kyra ziekjes Hoop dat het bezoek haar goed zal doen! Morgen jullie op de hoogte houden? Geloof niet dat ik internet heb Wil iemand van jullie wel smsje sturen maar heb van niemand geloof ik de 06 nummer......
patries ja misschien nu in de uitverkoop idd, morgenavond maar ff naar de stad denk ik... toevallig namen van bekende winkels? welke maat schoenen hebben jullie kids momenteel? Volgens mij leeft Kyana op grote voet maar toch ziet het er niet zo uit.....
Hoi Hoi, Wilde even Kyra en de rest vd fam van harte feliciteren. Gaat het al wat beter met de jarige job? Anniek, hier een kleine 25 zeiden ze vorige keer, dus nu waarschijnlijk maat 25. Las dat Miranda weer een aanval van Crohn had gehad, beterschap en een dikke knuf meid. Juut hoe is het bij jullie? En met jou en Rol? Hopelijk loopt het allemaal weer een beetje op rolletjes. Oh ja, Mamzie mocht ik je hier niet meer spreken, heel veel succes morgen. Zet 'em op meid, we denken hier aan je. Sorry weet het verder niet meer precies. Ga er hier zo maar één wakker maken, onze slaapkop ligt er al weer vanaf 2 uur in......
Waat??? Roba toch..dat is echt ongelofelijk zeg! Wat heerlijk! Later meer reactie, de wortels wachten
leuk anniek, fijn he, dar kun je zo blij van worden! yara is in slaap gevallen op de bank, ik maak allemaal herrie maar kan denk ik 3 kanonnen afknallen (doe ik niet hoor)
hihi gebeurd hier ook wel eens juut hahaha Devin kan alelen de slaap niet te pakken krijgen, zo zielig als zo'n mini zo ziek is!
Hier nopg steeds 39,5 koorts en ze zakt steeds door 1 beentje, dat been doet ook pijn zegt ze... Groeipijn???????
he, dat beentje is wel akelig ja..maar kan gewoon van t miserabel voelen zijn misschien ook..morgenochtend maar even afwachten,. en anders nr de ha. hield ze het nog een beetje uit met de visite? en heb je nog foto's van een ziek kyraatje die haar best doet om te feesten of niet? (hier toevallig ook 39,5 koorts, yara zei ook steeds dat dr oogjes pijn deden. (denk gewoon omdat ze dicht moesten!) anniek ach die mini ! bertserschapskus voor devin! en wauw ik sta ook helemaal te kijken van het mailtje van je leidinggevende en oja hier maat 26 roba lief dat je dr naar vraagt. het gaat weer oke hier. alleen rol is nu officieel over nr zn nieuwe baan dus werkt heel veel uren. kan niet verder terug, das ook wat. ben alles vergeten