Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    heb zó genoten van sethje vandaag!
    hij was echt superlief en grappig!
    en de eerste stapjes los gezien..leuk he, die robotachtige eerste.

en ik moest wel lachen, zag dat voor t eerst vandaag..moet ik niet om lachen natuurlijk..maar was wel erg komisch..
    als bij seth iets niet lukt, gaat ie gooien!! echt hoor, hij geeft dan zo'n gefrustreerde leeuwenbrul en smijt gewoon weg waar ie mee bezig was..dat heb ik yara echt nooit zien doen

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik denken, ik ga zo maar s naar bed.. kijk ik en zie dat het 8 uur is, lol.. wil best eens vroeg gaan, maar zó vroeg!

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Lol die Seth, een echte boef word het dus! ;)

En al loslopen, knap hoor! En idd heel schattig om te zien ja!

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    haha patries, ja dat is wel erg extreem he, 8 uur al in je bedje..maar goed, van de andere kant, als jij daar zin in hebt..lekker doen meid!

5. leuk om te zien he die eerste stapjes. Vooral die trotse gezichtjes, super. Renske kijkt ook zo blij als ze loopt, ze loopt nu af en toe hooguit 5 stapjes. Maar Seth heeft dan een een willetje hoor om te gaan gooien als er iets niet lukt?

Patries, als je zo moe bent gewoon lekker naar bed gaan hoor. Ik lag er van de week ook rond deze tijd al in, heeeeerlijk!

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ja erg he marijke..dat smijten is niet zo tof , en heb ook gezegd dat het niet mag natuurlijk, maar o o, dat zo die frustratie er zo uitkomt op die manier...daar stond ik ook wel even van te kijken!

heb je nog verjaardagsspam van stijn? en ik wil renske ook weer even zien hoor!

oooo morgen krijgt hedwig haar baby!!
    of zou ie nu al onderweg zijn?
    zullen we nog namen raden meiden?
    ik noem: lars, cas, jurre, christiaan of thijs

7. Nou Juut, jij wilde Renske zien....schrik niet hier komt ze...
    We wilde een keertje verven met het mevrouwtje...:D:D

8. spannend anniek morgen jarig haha jaja ik ook iets voor jou inpetto

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut fijn dat je zo genoten hebt van Seth, en lees het nou goed dat ie al een stukje loopt???

Anniek joepie de spulletjes binnen!!!!! Mooie taarten maken!!!!

ehm verder niet veel onthouden, sorry dames...

Kyra nog steeds 39.5 koorts en net even een urutje geslapen en toen alweer wakker. Weer een sinaspril gegeven en nu ligt ze weer in bed....

10. Bekijk bijlage 55779 hahahaha verrassing

anniek ik wil je bij deze alvast N HELE FIJNE VERJAARDAG WENSEN EN N HELE FIJNE DAG MORGEN,ik ga me hierbij afsluiten voor vanaaf
    en voordat ik morgen weer hier aan zit haha heb ik je bij deze al gefeliciteerd

groetjes krullie en youri :D:D

11. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Estehr heb je nog vergeten te bedanken voor de crea van Kyra! BEDANKT!

12. hardloper

hardloper Niet meer actief

eshter, jeetje, ook voor anniek, wat lief!

marian, beterschap!

hedwig, heel veel succes! enneh, job? koen?

judith, je zou juist denken dat een baan rustiger wordt... grappig dat een tweede kindje zo anders kan zijn he

anniek, doe je wel rustig aan! lekker hoor dat je kan beginnen met bakken, maar denk ook aan jou. hoe ging het vandaag?

carla, wat sneu dat ze ziek is op haar verjaardag. hoop dat ze morgen beter voelt. kan ze lekker met de cadeautjes spelen

marijke, geweldige foto! en wat kleurt die verf mooi bij haar oogjes:D

ben moe, ga aan de klets hier

13. ik vind t leuk om te maken en zat zo eens t rijtje af te lezen
    wie wanneer jarig is en van wie ik foto,s heb kan wat verwachten vind t op dit moment zo leuk om te doen!!

weltruste allemaal ik ga lekker slapen morgen vroeg poetsen en morgen middag begrafenis!

doegggggggg

14. hardloper

hardloper Niet meer actief

oh bah zeg, sterkte esther

15. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi hoi,,

hier onverwachts drukke dag, met een leuke verassing van mijn vriendin, die is zwangere van een zoon en bedacht dat ik vast wel de kleren van haar dochter wilde hebben voor elise, dus nu voor de eerst komende 2 jaar genoeg !!!!
    fysio ging goed, wel oppassen dat ik niet te snel wil..

morgen vroeg eruit want de kids moeten voor de fotograaf naar de creche. ben heel benieuwd morgen..

tot morgen

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hier net yara ook nog even beneden voor een sinasprilletje. ze moest plassen en zei ook dat ze het zo heel erg warm had. dus even beneden, en ze wilde zelf weer terug nr bed

krullie hartstikke leuk van je hoor! grappige avondvulling zo voor jou ;)
    lief

lidwina hoe gaat het? en vertel nog s iets leuks over rune

carla je vandaag de eerste stapjes los! nog wel heel instabiel en wiebelig, maar zo schattig! hoe gaat het eigenlijk met t drinken van dinja?

anniek hoest met devin?

marijke haha ik moest echt keihard lachen toen ik die foto van renske zag! wat een leuke!

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    eej lidia, dat is geweldig leuk! lekker om dat te hebben, is het een beetje je smaak ook?
    en hoop dat de kids er morgen leuk opkomen, maar dat zal wel met 2 van die knapperds!

weltrusten

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    oja: zo gek..zit ze beneden, zegt yara: ga jij dan zo naar bed mama, en papa nog even televisie kijken he..?
    haha echt zo'n derek opmerking ;) wij hebben het daar echt nooit over gehad ofzo in haar bijzijn vlgns mij (en mss ook wel hoor..)

19. Krulie, wat een mooie crea voor Anniek. Wauw...

Lidia, dat kan niet anders dan een mooie foto worden..

slaap lekker allemaal.

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> ach arme Yara ook al ziekjes. En grappig dat kids echt gewoon alles meekrijgen en dus ook met zo'n opmerkingen komen! En wat leuk, een loslopende Seth! En het boefje... Joris kan daar ook wat van! Hij weet dat het niet mag, maar soms word het hem echt teveel en dan vliegt er wel eens wat in het rond...

@ Esther -> succes morgen met poetsen en dan de begrafenis... Nooit leuk zoiets!

@ Marijke -> jeetje die Renske! Lekker ding :D

@ Lidia -> dat is even mooi meegenomen zeg!

Ik ga hier ook lekker naar bedje toe... Truste allemaal!

Deel Deze Pagina