Goedemorgen dames, Allereerst Juut een hele dikke knuf voor jou, het valt niet mee meid. Kan er niet over meepraten, maar ik weet nu wel dat ik absoluut niet mag klagen (klaag al als het een keer voor 8 uur is, sorry sorry sorry). enne............... wat een geweldige foto van je twee kanjers. Lidwina, ben blij dat hier geen sneeuw ligt, had het er helemaal mee gehad, sterkte. MArijke, hoe is het vannacht gegaan? En met Renske haar diarree? Lidia, stem alweer een beetje terug....hier zie ik hem in ieder geval ook niet liggen. Carla ook een niet al te beste nacht achter de rug en een ziekenboegje thuis. Hopelijk gaat het gauw allemaal beter. Knuf voor jullie. Verder kan ik even niet terug. Hier gisteren eerst naar de binnenspeeltuin geweest (Ballorig) daarna wilde Jayson niet slapen, dus dan maar naar de stad (wat erg hahaahhahhaa) lekker carnavallen. Wat had hij het naar zijn zin zeg, en wij dus automatisch ook. We moesten mijn ouders bellen als we weer vertrokken uit de stad, dan stonden daar de frietjes klaar. Dus al met al een heerlijke dag gehad. Ga gauw aan de slag, weer 3 dagen . Mijn collega was afgelopen week ziek, dus er liggen weer hele stapels.....ach gaat de dag lekker snel om. Fijne dag allemaal ohhhh en de nieuwe auto rijdt SUPER!!!
Goedemorgen! We zijn al vanaf half 9 wakker, maar hadden nog lekker in bed gelegen en Joris ligt nog in bed tv te kijken, die wilt er nog niet uit. Die had vannacht bij mij geslapen en werd veel wakker door die stomme hoest! Dus vanochtend maar weer ziekgemeld (zucht) @ Lidwina -> volgens de arts heeft het nu voornamelijk met een spastische darm te maken... Heel vreemd, want spastische darm had ik al jaren, maar sporadisch. En nu dagelijks! De remicade werkt wel, want tegen de tijd dat ik weer nieuwe moet hebben, worden de klachten nog erger! En bah, zo wit en glad. Hier vannacht ook een beetje gesneeuwd, maar gelukkig niks blijven liggen op de stoepen of weg! @ Judith -> heb je al eens geprobeerd (mits het gaat) om het bedje anders te zetten? Ik vind het echt vervelend voor je. Hopen dat het kiekeboe effect werkt en hij snel doorkrijgt dat hij pas om half 7 eruit mag en dus slaapt tot half 7! Hoe is het trouwens nu met het eten van Seth (avondeten)? @ Carla -> beterschap daar met de hoestende meisjes! @ Sandra -> ga zometeen weer eens even loeren op beide sites!
Goedemorgen allemaal. Hier was indy om 5.15 uur wakker. Grr wilde niet meer gaan slapen. Dus bij mij in bed. Sliep nog niet, maar kon ik in ieder geval nog even dutten. Om 6.30 de tv aan gezet, en het nog tot 7.00 uur kunnen rekken. @juut, een hele dikke knuf voor jou. Het is idd erg vroeg zo elke dag, dus dat je er even doorheen zit is helemaal niet gek. Klets/schrijf hier maar van je af hoor. @carla, beterschap voor jullie. en dat was weer een beroerd dagje. @miranda, ook beterschap voor joris en jou. Balen zeg! Hier vanmorgen naar de gym geweest. Nu is indy bij de oppas. Was eigenlijk niet de bedoeling, maar had ff een paar uurtjes voor mezelf nodig. Ik ga haar om 13.00 uur weer halen. en ik ga zo lekker ff op de fiets naar de bieb. groetjes sandra
hoi dames! Zo te lezen veel zieke kindjes. Hier ook een hoestend jongetje Beterschap allemaal! Jij ook beterschap Miranda ! Vervelend die darmen van je.... @Lidwina : knuff voor jou! Leef met je mee! Ik zal proberen het droge en zonnige weer dat we hier hebben naar jou toe te sturen! Echt heerlijk zo'n zonnetje. Merk dat ik meteen wat opleef. We zien de zon toch al zo weinig deze winter brrr @Juut : ow balen zeg om zo wakker te worden. Ik ken het. Erik word zo al bijna 3 jaar wakker. Behalve vanmorgen. Toen stond ie opeens voor mijn neus. Schrok me rot!!!!!! Enfin, ik hoop voor je dat kleine Seth snel leert om rustig wakker te worden. ( en ook later ) Hier een behoorlijke dip weekend gehad. Vooral gisteren. Ow Erik is ook altijd zo vervelend in het weekend. En ik heb bijna altijd ruzie met Richard in het weekend. Ik zeg dan ook vaak : ik ben gelukkig getrouwd zolang mijn man niet thuis is. Zal ook wel heel veel hormonen zijn hoor. Kan zo slecht tegen zwanger zijn! Hoewel ik deze keer niet echt veel te klagen heb hoor kwa pijn en ongemakken ( vergeleken met Erik dan he ) Maar gewoon die hormonen. Pffff En Richard die snapt dat niet helemaal ofzo. En zegt de stomste dingen tegen me. Zodra ie het zegt weet ie ook wel dat dat niet goed zijn mond uitkomt. Maar veranderen kan ie het niet. Heel vervelend dus. En Erik voelt dat natuurlijk aan. Maar goed, genoeg geklaagd oja, de foto's. Nog ff geduld. Nog steeds is de kamer niet af ( pff Richard is net zijn pa, die werkt ook zo vreselijk langzaam!! ) En buikfoto's probeer ik vanmiddag wel ff te maken in de spiegel Ben nu de babykleertjes aan het wassen Dacht dat ik veel meer kleertjes had maar is dus niet zo. Nuja, maakt niet uit. Zal wel veel krijgen van de oma's zodra de kleine geboren is hihi
Pff Sandra dat is wel erg vroeg idd 5.15 Veel plezier bij de bieb! Wel fijn dat je Indy ook onverwacht bij de oppas kan brengen.
grrrrrr heel verhaal getikt is alles weg. conclussie van het verhaal is ik ben nog steeds niet lekker (wel stem terug) en heel moe door een rot nacht. zit nu op mijn werk. juut ,, meis ik snap je verhaal helemaal . misschien de kids even uitlogeren?? kan je even bij tanken. sorry pauze zit erop dus tot laters
Ik leef met je mee Juut! Lief van jullie om te vragen hoe mijn (onze) nacht was. Prima geslapen. Stijn niet uit bed te krijgen. En Renske "schoon" wakker. Maar tijdens het ontbijt kwam er een heerlijk geur op ons af...ja wel hoor, weer tot aan het nek toe onder..blehhhh..Gek he, want verder is ze totaal niet ziek. alleen dunne poep. Stijn is vandaag helemaal zindelijk geweest op het kdv. Wel 3 x gepoept. goed he. Straks weer ff naar werk. Een hele saaie vergadering notuleren, bah.
Juut, ik weet hoe zwaar het kan zijn (en dan heb ik nog maar 1 kindje ) en leef met je mee. Grappig Marijke, Justin heeft gisteren en vandaag netjes aangegeven dat hij moest poepen en het op de wc wilde doen. Nu mag hij vanaf nu een centje (5 eurocent lol) in zijn spaarpot doen als hij gepoept heeft.
meiden allemaal erg bedankt voor jullie lieve woorden, ze doen me heel heel veel goed! vandaag was te doen, dankzij wat afleiding van een vriendin ook nog. nu pas net terug van fotocursus, was nu in een buurthuis en hebben studiofotografie gedaan,erg leuk. maar wel weer laat, dus nu gauw nr bed en even geen reacties. rol gaat er morgen uit, das lief. maar ik heb heel veel aan jullie, als jullie dat maar weten!
Hier alweer 1,5 op en neer aan het lopen naar Kyra die weer steeds ligt te hoesten en daardoor gaat huilen...nu maar hopen dat dinja er niet wakker van wordt. Ik durf dus nog niet naar m'n bedje, zal nog wel wat op en neer moeten ben ik bang.....
och shit carla, wat sneu dat kyra zo erg moet hoesten...zo erg balen! anders morgen maar langs de huisarts? maar voor jou dood en dood vermoeiend hoor...sterkte ermee meid
Môgge allen, Justin zit even bruine beer in t blauwe huis te kijken. Ik moest even kijken of mn geld al eens gestort is, maar nee.. normaal is het op de 25e en ik heb t echt hard nodig.. is het raar als ik bel naar het hoofdkantoor vanmiddag als het nog niet gestort is?
Goeie morgen allemaal, Dinja heeft super goed geslapen van 20.30 tot 7.30 uur! Kyra ging helaas pas om 11.15 uur slapen en was om 3.30 juur weer hoestend wakker, dus toen maar bij ons genomen en nog even kunnen dutten gelukkig.
hier ook goed! seth weer om half zes, 3 kwartier laten huieln en gekiekieboed, en toen sliep meneertje tot kwart voor acht! is nu druk aan het kletsen allemaal, lekker ventje. yara eet een peertje en kijkt ook heel even televisie, zo eens even kijkien wat we vandaag gaan doen carl;a ben zo blij dat te lezen! scheelt toch weer wat als er iig eentje een goede nacht maakt! kijk je het hoesten van kyra nog even aan? patries is niet gek, je hebt toch recht op je geld!
Ik wacht het hoesten bij de meiden vandaag nog even af, ben namelijk gisteren begonnen met een hoestdrankje dus even kijken of dat gaat werken en anders bel ik morgen.
He bah Carla een ziek en niet slapend kindje arme Kyra (en Carla), wij gebruiken meestal tijmsiroop (hoestdrankje) werkt hier heel goed en hij vindt het lekker. Hopelijk helpt het drankje bij jullie ook en kunnen jullie gauw weer lekker slapen. Juut, een vrij goede nacht zo te zien, de kiekeboemethode lijkt te werken, hopelijk gaat het binnenkort wat sneller als 3 kwartier haha. Komt een keer goed meid. Daar was ik ook nieuwsgierig naar Carla, Anniek hoe was het van het weekend. Patries ik zou gewoon bellen hoor. bij ons wordt het ook altijd heel laat gestort, lastig maar ja. Als je de 25e gewend bent zou ik gewoon even bellen vanmiddag. Ga weer gauw aan het werk. Even een vraagje hoor, hoe hebben jullie je opvang voor 2 allemaal geregeld. Wij zitten zo enorm te twijfelen, wel of geen 2e. Maar ik zit met opvang. Mijn moeder en schoonmoeder kunnen wel oppassen misschien, maar dan zit ik weer met de opvang uit school van Jayson, wie haalt hem op etc etc. En kdv vind ik ook weer zo wat, dan werk ik zo'n beetje voor de betaling vh kdv. En daar is een zo'n lange wachtlijst hier dat ik hem/haar nu al zou moeten aanmelden terwijl ik nog niet eens weet of er wel een 2 komt..............wordt gek van dat gepieker altijd..............
Mijn moeder past op de kids als ik ben werken. Zij brnegt Kyra nu ook naar de psz op donderdag en als ze volgend jaar naar de basisschool gaat brengt en haalt oma haar ook gewoon. Ze blijft namelijk gewoon bij ons in huis, dus heeft alles bij de hand, ook de school is hier dadelijk maar 2 minuten lopen.
Dat is fijn Carla, mijn moeder zou dit ook graag doen, maar is slecht ter been (heeft ook een scootmobiel). Ze kan Jayson nog wel halen en brengen (met de scootmobiel), maar dan ook nog een baby meenemen, wordt moeilijk. Misschien pieker ik ook gewoon teveel en denk ik overal teveel bij na voordat ik iets doe. Kan vragen of mijn schoonmoeder bij ons in huis komt, maar ja ,dat is dan wel gelijk 3 of 2 dagen en dat moet ze ook willen natuurlijk...........of misschien is er plaats voor 1 dag kdv en 2 dgn mijn schoonmoeder..............pieker pieker pieker en weet je wat het ook is. Dan moet ik dat al voordat we gaan klussen overleggen met de oma's en dan is het ook geen verrassing meer hahhaah.