Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Nog ff snel ;)

Anniek : gefeliciteerd met je verjaardag! :)

Hier redelijke nacht gehad. Toch wat geslapen.
    Erik is nog niet wakker. Opa en oma komen net binnen. En wij gaan zo weg!

Enne, de naam is nog niet geraden hoor ;)

2. hardloper

hardloper Niet meer actief

Anniek, gefeliciteerd met je verjaardag. maak er een fijne dag van:)

Hedwig, succes! we denken aan je you go girl!

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Lieve anniek poepescheet ;)
    Van harte proficiat met je verjaardag, en nog heel veel gelukkige jaren samen met je gezinnetje!

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hedwig! Vandaag een baby op de wereld zetten...kom op meid je kunt het! Wist niet dat je zo vroeg al weg moest!
    Ach, dan kun je onze aanmoedigingen achteraf nog lezen, als keesje al geboren is (of is dat m ook niet ;))

Succes en laat ons zo snel mogelijk iets weten he..
    (en ach ik moet altijd denken aan de bevalwedstrijd van mij en amber, en toen kwam renske, en toen elise..wat gaat het toch snel...)

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Zo, en nog een keertje..Hier goed geslapen! seth was om 6y40 wakker dus dat was supergoed! Yara rond zeven maar heeft nog steeds wat koorts en vroeg zelf of ze weer met een dekentje op de bank mocht liggen. Hoest zich ook nog een ongeluk, dus maar ochtendje thuis van de peuterspeelzaal.

Seth is weer lekker vrolijk en steekt hele verhalen af, zo grappig!

6. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

ANNIEK VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG.

Hedwig, heel veel succes/sterkte vandaag. Je kan het!!!

De rest komt later.
    groetjes sandra

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    ANNIEK -> GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

HEDWIG -> Wat onwijs spannend. Vandaag is het al zover... Toi toi toi en we wachten in spanning af hoe het vandaag verloopt en hoe kleine genoemd gaat worden...

8. bij deze wensen ik jullie heel veel succes en jullie geduld word beloond met n mooi ventje!! Bekijk bijlage 55821

9. Anniek, gefeliciteerd, een hele fijne dag gewenst!!

Hedwig, succes meid!!

Ik ga hier het huis uitvluchten. m'n vader komt zo de voordeur schilderen, dus is het handiger als er geen kids in huis rond lopen/kruipen.

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen

esther
    hahaha wat heb ik gelachen om jou creatie! vooral die van kyana en mij met de rietjes waahahaha maar was wel een brave cocktail, was inmmers zwanger hahaha

juut
    die kerel mag ook wel int echt langskomen wsahahahahaha

tnx allemaal!

gisterenavond flink geknutseld met de bakspullen...
    heb een roze gemaakt voor kyra, maar heb er vanacht zelfs wakker van geleden want hij is wel héél roze hahaha ga hem nog veranderen, wil er fuchsia van maken maar weet niet hoe het moet...

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ach wat een megalieve foto van kyana en devin in je banner!
    en ja ik dacht wel dat die man je wel zou plezieren (haha wat klinkt dat ouderwets)
    en ik wil de taart zien! en erg roze is toch mooi, zeker als je 3 wordt!

carla hoe gaat het met kyra? nog koorts? nog klagen over de beentjes?

marijke idd wel fijn voor jevader, kan ie tenminste door. en gelukkigh voor jou is het redelijk weer

12. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Anniek, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel leuke jaren met je prachtige gezinnetje. Maak er een leuke dag van vandaag.

Hedwig, heel veel succes, we denken aan je (had ik volgens mij al gezegd maar ok).

Juut, hier ook een smijtertje hoor, hij weet ook dondersgoed dat het niet mag maar er vliegt hier ook regelmatig iets door het huis. En het maakt hem niet uit wat het is, speelgoed, brillen, horloges.
    Hij deed het hier ook als hij bijv iets pakte wat niet mocht en ik riep nee of zo, dan gooide hij het uit een soort schrikreflex weg. Als hij nu iets pakt doe ik maar zoiets van kom eens aan mama laten zien en pak het op die manier af zeg maar.
    Maar als er iets niet lukt of weet ik het vliegt er hier ook regelmatig iets door de kamer. Dus denk helaas niet dat je er zo vanaf bent hahah. Het is wel met fases meer of minder vind ik.
    En Yara zo ziekjes, ligt ze nog op de bank? Arm meisje.
    En met jou en Rol ook weer wat beter, dat veel werken zal inderdaad weer wennen zijn. Komt allemaal goed, de zon schijnt, de lente komt er aan. Genieten meis van je gezinnetje.

Verder weet ik het even niet meer.

Uuuhhhm er werd een voordeur geschilderd bij Marijke volgens mij, lekker hoor dat je vader dat wil doen. Hier vh voorjaar heel het huis...........en de schutting beitsen bah bah.

Lidia, rustig aan hoor meid, idd niet te snel daar heb je alleen jezelf mee.

Hoe gaat het met Kyra? En haar beentje?

Ga weer verder dames. Hier niet veel op de planning, wat poetsen even bij moeders op de koffie, kleine boodschap halen, heb net de tandarts voor mij en Jayson gebeld, 1 april......ben benieuwd. Mijn moeder gaat mee. 20 mei moet Jayson weer voor de groei naar het zkh op controle en 31 mei gaan we heerlijk voor een midweek naar Erperheide met mijn ouders.

Tot later.

ps. heeft iemand haar tel.nr. trouwens nog aan Hedwig gegeven...........kom regelmatig kijken vandaag.

13. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Zo even tijd om te reageren nu. Indy is op de psz. Ik ben druk foto's aan het bewerken (pff toch een beetje teveel ineens).
    Maar nu ff pauze, zo weer verder.

Juut, hoe is het met yara? ligt ze nog op de bank, of leeft ze een beetje op. En wat leuk, seth die wat wiebelige stapjes zet.

carla, en kyra ook nog ziekjes? En idd haar beentje?

Anniek, oh leuk toch knalroze, zou indy niet erg vinden....laat hem anders hier even zien, kunnen we oordelen :D

Babiche, oh wat lekker een weekend weg.
    Wij hebben samen volgende week een week vrij. Heerlijk. We gaan niet weg, maar gewoon lekker wat aanrommelen. We willen als het een beetje mooi weer is wel een dagje weg.

Miranda, hoe is het nu? Een beetje bijgekomen van je aanval?

groetjes sandra

14. Classic

Classic Niet meer actief

Anniek fijne verjaardag meis!!!

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    taart is nog niet gemaakt, foundant alleen, maar heb het al veranderd, was bijna fluorizerend roze {echt niet mooi}

zaterdag maak ik de taarten pas klaar

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o i snap
    heb je nog cadeautjes gehad?

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hier twee kindjes op bed! geloof je het? ikke niet haha, dit is zó raar.
    seth stortte om 1115 helemaal in, dus hij erin en yara er achteraan. die hoest zich echt helemaal ondersteboven, de bisolvon is elke keer weer een gevecht..
    koorts wordt gelukkig niet hoger

anniek zou hedwig jou smsen als de baby er is/ moet er steeds aan denken!

dus hier zo eerst een boterhammetje en dan even op zolder.
    gelukkig net mn nieuwe pinpas gekrgen van de postbode, dus kan ik weer bij mn geld

18. hardloper

hardloper Niet meer actief

geen hedwig nieuws nog...... kom later nog wel langs, moet veel doen en ben zo moe

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    juut
    jep, ze heeft mijn 06, nog geen nieuws... spannenddddd
    ben benieuwd of ze ook vandaag bevalt... op mijn dag :)
    helaas geen live bevalling hihi die 15 sept was topdrukte hier hhahaha

en cadeautje? uhm huilende kindjes??? goed???
    nee een lach van devin na zij paratje... :)

20. Juut, gelijk op pad met je pinpas??? wat kan je onthand zitten he?

Ben weer thuis, maar het is koud hier binnen. De voordeur is geverfd, en moet open blijven staan...en dat voel je door het hele huis. Als Renske zo wakker is, gaan we maar weer buiten lopen. Alhoewel...het idee dat de voordeur "open" staat en er niemand thuis is, is ook niet alles. Vooral omdat er hier een inbraakgolf is?

Deel Deze Pagina