@ Carla -> kan het me heel goed voorstellen hoor dat je moe bent! Mijn duimen draaien op een lange nachtrust voor jou! @ Marijke -> ik vind het onwijs veel, maar iedereen hier in de buurt hoor ik daar niet over 'klagen' dat het zoveel is. De mama's die ik hierover had gesproken op school vinden het allemaal heerlijk! Ik moet er gewoon echt aan wennen. Is hier in de omgeving overal dat ze vanaf 3 (vorige woonplaats zelfs vanaf 2,5) 4 dagdelen gaan! Het is dus niet iets van mij uit en durf er op school ook niet over te beginnen omdat niemand erover praat (of er durft niemand erover te praten). Voor mij voelt dit ook heel moeilijk. Maar aan de andere kant kan hij er wel aan wennen. In september moet ik beginnen met stage waardoor ik Joris 5 dagen naar het kdv moet brengen! Heb dan geen andere keuze... Is gewoon dubbel allemaal en vooral heel erg wennen voor mij!
carla, ik duim heel hard dat ze gaan slapen miranda, dat is dan ook wel stevig. dan is het ook wel lekker dat jullie nu alletwee vast kunnen wennen aan 4 dagdelen. dikke knuf
Miranda, ik kan mij het best voorstellen hoor. Stijn en Renske gaan natuurlijk al vanaf 6 maanden 3 hele dagen naar het KDV, maar de eerste dagen had ik ook een heel naar gevoel daarbij. Maar als ik ze ophaal, zitten ze er allebei zo gezellig bij.
Wilde eerst Hedwig en fam van harte feliciteren met de geboorte van OWEN, heel veel geluk samen. Geniet ervan. Miran, jee dat is idd veel, hier gaan ze me 3 jaar 3 dagdelen, maar dat is niet verplicht. Weet ook nog niet of ik het ga doen, hij slaapt 's middags meestal nog, dus weet niet of ik er een middag bij ga doen voor hem, misschien in het nieuwe schooljaar. En voor jou zullen straks 5 dgn kdv helemaal wennen zijn, je bent natuurlijk altijd met hem samen geweest, maar ja, je moet maar zo denken, na een half jaartje moet hij toch naar de basisschool. Alvast een fijne nacht allemaal, slaap lekker.
Anniek en John en Devin wij wensen jullie n mooie dag morgen met jullie meissie en zus! Kyana meissie alvast hartelijk gefeliciteerd en n hele fijne dag gewenst van krullie en youri Bekijk bijlage 56022 ik ga nu al lekker slapen ben n beetje moe vandaar mn vroege felicitatie alweer!!! greetzzzzz
ff terug komen op de psz dagdelen hier mag youri vanaf 3jaar ook 3dagdelen dat is op di morgen woe morgen en vrijdagmiddag dan maar helaas iv mn werk gaat dat niet,anders hadden we dat wel gedaan,ach volged jaar mag hij n hele wk vanaf 4jaar dusss lekker ff nog thuis hihih fijne avond allemaal..
Jee Krullie wat maak je toch mooie creaties. Ik ga Kyana ook alvast van harte feliciteren met haar verjaardag (en Anniek, John en Devin natuurlijk ook), maak er een geweldige dag van samen.
Ik ga naar bed. Morgen een drukke dag. Eerst werken en dan gelijk door naar het feestje van mijn oma. Die wordt 90 jaar! Dus alvast: Lieve Kyana, gefeliciteerd met de 3de verjaardag!! Maar er een mooie dag van. Anniek, John en Devin, gefeliciteerd met jullie mooie meid en lieve zus. hele fijne dag gewenst!
Oh ja, ik heb mezelf vandaag een glazenwasser kado gedaan (niet letterlijk hé dames hahaha). Hij komt nu lekker 1x per maand de voorgevel doen (achter doen we zelf daar hebben we alleen beneden een raam en een achterdeur) voor een tientje. Heerlijk, we stonden altijd zo moeilijk te doen boven met zo'n stok en in de winter deed ik het gewoon bijna niet, ziet er niet uit. Dus nu altijd een schone gevel.
Heb eindelijk mn 2 scrapprojectjes af (herfstboekje en sethboekje) Lagen er al lang, maar nog niet af. En aangestoken door san dacht ik: nu doe ik het Rol was kwart voor zeven thuis. Dit was wel een uitzondering hoor, en de eerste weken zijn gewoon pittig, straks gaat ie er goed op letten. Krullie leuk weer! San lekker gescrapt? Ik hou je weekoverzicht in de gaten hoor! Welk formaat is dat? EN dan voor en achterkant of twee losse? roba haha ik moets lachen om je glazenwasser! leuk! en idd fijn als dat een beetje schoon blijft marijke werkze en vast proficiat met je oma miran jee meid, dat wist ik niet! jorisje straks 5 dagen..maar idd, wat iedereen zegt, nog even en onze kinders zijn alle dagen op school! maar met dat vroege opstaan, dat is wel wat voor jullie uitslapers of is joris niet meer zo laat wakker?
ach yara werd net weer rillend wakker, 39,5, en een flinke bloedneus? na een sinasprilletje ging ze weer lief slapen, arm schapie. gelukkig past mijn moeder morgen op als ik moet werken, lekker hier in huis, anders had ik me er wel rot onder gevoeld
Ach arm meisje, gelukkig is ze morgen in goede handen. En hopelijk een goede nacht. Ga ook lekker naar bed, nog wat lezen en dan lekker slapen.
weltrusten roba, ik ga ook! tot morgen ... dan is kyana het feestvarken (anniek je bent toch niet in het gat van de trampoline gevallen he..)
Kwam nog even kijken of hedwig bevallen .......... ja dus..... wat snel. RICHARD, HEDWIG EN ERIC, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON/BROERTJE OWEN. Hier vanavond lekker gescrapt. Ben blikjes aan het scrappen voor je jufs van de psz. Zal ze later laten zien. groetjes sandra
kyana, gefeliciteerd met je verjaardag! anniek, john en devin, gefeliciteerd met jullie dochter/ zusje veel pllezier met de verjaardag, en rustig aan! babiche, hihi, ik moet zeggen dat ik pas doordacht nadat jij met eraan herinnerde en dat dan die voorgevel ook wel dubieus word maar wat lekker zeg. hier nog geen glazenwasser, maar in de flat kon ik er niet bij en ik weet nog hoe blij ik naar buiten rende dat er een ladder langskwam. (alles gebeld, maar niemand deed mijn buurt) judith, ben erg benieuwd naar je scrapprojectjes. kan je neit eens spammen? en fijn dat het maar tijdelijk is zeg. dat is wel laat elke keer en dan word jou dag zo lang.... werk ze, en beterschap voor yara sandra, wat leuk zeg, ben benieuwd naar je blikjes. vind je jaaroverzicht echt wel leuk. carla, hoe geslapen? marian en fennita? ga weer aan de slag. vandaag themaochtend....
Jarig: Kyana 5 maart 2007 Fay 10 maart 2007 Ryan 10 maart Indy 11 maart 2007 Lucas 14 maart 2007 Danio 15 maart 2007 Jayson 16 maart2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 Danisha 19 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Senna 21 maart 2007 Noëlle 22 maart 2007 Jeldau 22 maart 2007 Fennita 24 maart Youri 25 maart 2007 Ruben 3 april 2007 Erik 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Zoë 15 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Laura 7 juni Rifka 9 juni Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Floor 19 augustus Sandra 23 augustus 1979 Mandy 4 september Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Sonja 5 oktober Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Kyran 4 december 2009 R S 4 december 2008 Bo 23 december 1987 Carla 13 januari 1980 Larissa 19 januari Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Zwanger: Fenniet, uitgerekend 19 april 2010 van een ????