hier een belabberde nacht, zo vaak eruit voor yara, paar keer seth aan het huilen voel me met een apparaat dat nog heel lang moest opladen maar waar de stekker steeds uitgerukt wordt.. nou ja, ben blij dat ik n dagje mag werken in ieder geval. tot vanmidda/vanavond
Goedemorgen! @ KYANA -> GEFELICITEERD MET JE 3E VERJAARDAG! Ook Anniek, John en Devin van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje en grote zus! @ Judith -> is vooral voor mij wennen, normaal staan we om 9 uur op en nu dus om half 8. Joris slaapt ook altijd tot 9 en dan staan we heel rustig op haha! Maar voor mij is slaap gewoon heel belangrijk, dus moet zeggen zoals gisteren, dan ben ik ook doodop om 10, dus dan maar vroeg naar bed! En werk ze! En idd, een half jaar erna is het sowieso meer door de basisschool
KYANA gefeliciteerd meis met je 3e verjaardag!!! Hier zitten we nog in pyama, ga zo aanstalten maken om ons te douchen en dan boodschapjes te doen. Voor de rest niks op t program vandaag..
Hier ook weer een belabberde nacht helaas. Kyra gisteravond al 2x helemaal huilend wakker en ontroostbaar. Dus uiteindelijk weer bij ons genomen om zelf ook wat rust te krijgen...Dinja wakker om 0.00 uur en om 5.30 uur, dus ik ben al vanaf 5.30 uur beneden...moe moe moe....] Juut jij ook al zon belabberde nacht....
Namens Kyana bedankt voor de felicitaties! carla arme jij pff heir ook niet heel geweldig geslapen, en me iligaal afgemeld voor revalidatie, kyana was blij met alle cadeau's maar wel overdonderd!
Goedemorgen. Hier alles o.k. Rustig dagje vandaag. KYANA VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 3E VERJAARDAG. EEN HELE FIJNE DAG. Lees veel onrustige nachtjes. Altijd zielig he als ze ziek zijn. Slapen dan ook onrustig. Straks reaktie. groetjes sandra
hoi dames,, pff hier niet best zit in een dipje en ben gisteren ook nog van de trap gevallen/gegleden en met mijn slechte knie dubbel geklapt dus nu overal blauw en pijn kyana,, gefeliciteerd meis met je 3e verjaardag en John, Devin en Anniek gefeliciteerd met jullie dochter en grote zus. Owen,, welkom kleine man op deze wereld, we willen je snel bewonderen hoor. Hedwig, Richard en Erik gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. zoo dit even voor nu..
oh lidia, dat is echt onwijs rot zeg bah! hele dikke knuffel. probeer of je nu een paar dagen echt met je been omhoog kan. en houden de nachtbrakers het vandaag allemaal nog vol? en ze gingen net eigenlijk allemaal weer goed.... anniek, spijbelen mag vandaag hoor. knuf
lieve juut,, wat schattig een brief voor elise, emt een roze 1 erin.. ik werd er helemaal emo van, dat had ik net nodig zo de kids halen van de creché en dan naar de kinderkledingbeurs in hoofddorp, daar ben ik vrijwilliger,achter de kassa, en meteen even kijken voor Damian en elise voor de zomer.. tot vanavond
Hallo dames! Hier de hele middag weg geweest. Mijn vader heeft sinds deze week een stacaravan in België gekocht, dus toen zijn we daar even naartoe gegaan en even lekker gaan zwemmen. Heerlijk! Daarna nog daar frietjes gegeten en net dus weer thuis. Zometeen eerst maar eens douchen en even bijkomen @ Lidia -> veel plezier!
ach allebei mn wurmpies zijn ziek! Yara ging gelukkig iets beter eind van de middag, alleen heb ik nu sethje klappertandend naar bed gebracht, hij had echt hoge koorts joh, en hoesten en beetje spugen. De dag was redelijk gegaan, mn ouders hadden opgepast. Yara had 2 uur geslapen en seth 2,5 uur! Dus allebei niet fit. Eenmaal thuis vochten ze om mijn schoot, yara wil dan ook echt niks van papa weten he..dus vr de kindjes maar knakworst gemaakt als poging ze nog iets te laten eten (een half worstje allebei) . Toen maar even kindjes in bad ondat ze allebei om 1800 al nr bed wilden. Dus om 1845 het huis in rust en wij nog even friet op. Even met mn broer gebeld, dat was wel gezellig. weet je, ik ben lui en eigenlijk geen zin om te reageren.. alleen vr lidia; graag gedaan en rot dat je zo door je knie gegaan bent meid, zo erg van de pijn! en o ja ik wil kyana spam!!!
Hier ook eindelijk even tijd voor hier. toch nog een druk dagje geworden. flink wat geruimd, dus dat is wel lekker. Jarno was al om 12.00 uur thuis, en heeft nu lekker een week vakantie. Heerlijk. Niks bijzonders, maar dat is juist zo lekker. Anniek, kyana leuke dag gehad? Vieren jullie het ook het weekend? Juut, ach nu seth ook ziek. Beterschap. hopelijk slapen ze een beetje door vannacht... Lidia, he bah nu ook nog gevallen. Kan het geen kwaad voor je knie (behalve de pijn/blauw zien)...Knuf voor jou. Hou je maar een paar dagen extra rustig. Carla, hoe is het met jou meisjes? Iemand nog iets van hedwig gehoord? Miranda, leuk hoor. Is het ver rijden? Anders een leuk vakantie adresje. groetjes sandra
Juut beterschap voor de kindjes.... Sandra: Hier gaat het redelijk met de kids, Kyra nog niet helemaal fit, maar wel een heel eind.
juut beterschap voor je koters.... hier devin gelukkig weer opgeknapt! heb dora/boots/kaart/rugzak gemaakt voor morgen alvast.... pff weet het allemaal niet zo goed wat op de taart moet, en ik wil strikken maken voor kyra maar ik kan het niet zoals ik wil.... zucht! Ik ga nog ff proberen en anders krijgt kyra geen strikken hahaha..... Sorry ff geen tijd voor spam van Kyana komt na zondag denk ik, morgen een drukke taarten dag, daarna verjaardag van mijn vriendin en dan zondag hier verjaardag... oja alweer in de stad geweest nog wat van "blond amsterdam" erbij gekregen van John en nog 2 cupcake standaards, voor de verjaardag nu maar gebruiken we ook op de bruiloft. {dure krenge} truste alvast
Goeie morgen allemaal. Anniek zonder strikken wordt ie vast ook heel mooi hoor!!!! Hier weer een slecht slapende Kyra en Dinja....pffff wanneer slapen ze weer eens een nachtje door.....
carla, wat balen zeg, heel vervelend dat je weer neit geod slaapt. anniek, ben erg benieuwd naar je taarrten! rustig aan oke? sandra, lekker een weekjes vakantie. ook al ga je nit weg, is altijd fijn judith, hoe s het gegaan vannacht met ze?