Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hier was indy om 4.45 uur wakker. Pff. Tot 6.00 uur bij mij in bed gelegen, maar niet geslapen, toen nog een uurtje de tv aangezet. Gelukkig een redelijk rustig dagje. Alleen boodschappen en vanmiddag een fotoshoot.

He bah carla, weer een slechte nacht.

Anniek, is het nog gelukt met de strikken, en idd anders een taart zonder strikken. Hij word vast en zeker super.

groetjes sandra

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut zijn de kids weer wat opgeknapt? Hebben ze goed geslapen?

Sandra jeetje das ook wel erg vroeg ja.....succes met de shoot

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    morgen...

idd zonder strikken! argh

een mega slechte n8 gehad pff dvi was echt steeds wakker en heb he om 4 maar eten gegeven, dekn dat ik toch weer rijstebloem ga geven?????

carla
    balen van je n8, ik ken het gevoel :(

lidwina
    uhm ja ok maar uhm hoe? echt een mega drukke dag pff

sandra
    die indy was er ook wel erg vroeg bij!

hier zometeen eerst een klein koelkastje ff uitvegen, ik heb anders geen plek voor alles heb de koelkasten nodig voor taarten :) hahaha maasr die kleine hebben we voor feestjes en wordt altijd schoon weggezet maar stikt altijd als hij weer uit de garage komt, {vocht en deur valt natuurlijk steeds dicht...

daarna hupla verder aan de taarten...

maar eerst de roze nog wat subtieler maken hahahaha hij is echt zó knallend geworden, ofja is hij nog steeds moet ik zeggen hahaha maar komt goed...

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Anniek rijstebloem werkte bij dinja ook niet maar sinds een van Bambix het kant en klare avondpapje krijgt met vanille smaak gign het kei goed.

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    daar kon ie niet door slapen maar kan nog eens proberen...

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    ow niet kunnen slapen ervan is natuurlijk niet de bedoeling!

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tja zeker weten doen we het niet want we hebben er peens alles uitgelaten {na rijstebloem en pyama papje} en toen sliep hij ineens een week door. maar vanacht en eigenlijk al 3 nachten niet meer.... dus nu weer iets proberen. Ik ga weer proberen met rijstebloem maar heb die andere ook nog staan, kant en klaar en poeder zie wel...

tis topdrukte hier, zometeen komen ze het hello kitty dekbedovertrek halen...

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    DEVIN HEEFT NET VAN DE RUG NAAR BUIK EN WEER TERUG GEDRAAID VOOR HET EERST!!!! COOL HE... mijn baby....

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    zo die Devin! Knapperd!
    Doet Dinja nog steeds niet! Ze loppt nu wel als we haar bij 2 handjes vast hebben! Ook leuk om te zien!

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Owja en ze heeft vandaag voor het eerst een klein schuifspeldje in haar haar!!!!

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wat leuk dat stappen! scheetje!!!! en een schuifspeldje zzzooo sweet! hihi FOTOOOOOO

12. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zal ik straks 1 maken! Nu slaapt ze even!

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    nou ze was alweer wakker dus hier komt ie:

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    smelt.. wat lief!!

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hallo dames!

@ Sandra -> is idd een leuk vakantie adresje, is maar een half uurtje hier vandaan!

@ Anniek -> we waren bij friture specialleke (geloof ik haha) in opglabeek! Heerlijk, die belgische friet! En leuk, blond amsterdam en cupcake houder! Succes met de taarten! Wel spammen uiteraard met je creaties!

@ Carla -> zooo schattig :D Wat een dropje, ook die spencer wat ze aan heeft, zo leuk!

Verder weet ik het even niet meer... Joris is bij Sven en ik heb hier het nichtje van Bryan (mijn vriend ;)). Die blijft logeren, zo leuk! Meisje van 1,5 jaar. Nu slaapt ze even!

16. oo wat super lief die foto van Dinja.

Anniek, wat knap van Devin.

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    w wat is ie mooi geworden de taart voor Kyra!!!! Morgen spam want staat nu netjes ingepakt in de koelkast!

Dinja vanmiddag ineens hoge koorts...39.1.....dus het volgende meisje in de lappenmand.....Hoop dat het morgen wat gezakt is als alle visite komt.

Juut hoe is het met jou kids?

Miranda wat leuk zo'n ukkie te logeren!

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    even snel tussendoor, seth koorts en yara nog verhoging. gek genoeg hebben ze allebei 0,0 geslapen vandaag..dus nu nog even rekken tot half zeven en dan gaan ze allebei lekker hun bed in. vanavond hebben wij een oerstomme verjaardag waar ik tegenop zie..
    nou er huilt er al weer 1 (t afgelopen uur constant eigenlijk) dus ik moet er weer van door..

carla superlieve foto van dinja zeg! en balen dat ze nu ook koorts heeft..hopelijk morgen niet erger!
    en ben erg nieuwsgierig nr de taart!
    x

19. een oerstomme verjaardag??? getsie Juut

Stijn ligt al in bed??? Hij was tijdens het eten moe, maar dat zegt hij wel vaker..om niet te hoeven eten, maar nu wilde hij echt naar bed. Nou goed. dus ik dacht die komt na een paar minuten weer beneden, maar nee hoor. Hij slaapt echt. Ik ben dan altijd weer bang dat hij ziek is ofzo, stom he! Ik vroeg ook of hij ergens pijn had, en ook nee "ben alleen moe". We zijn vandaag ook heel veel buiten geweest en naar de speeltuin. Dus hij zal daar best moe van zijn.

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Marijke -> altijd vreemd als zoiets voorkomt! Hopen dat hij niet ziek word dan, kan natuurlijk ook voortekenen zijn dat hij ziekjes word...

@ Judith -> een oerstomme verjaardag, nooit leuk! Succes ermee ;) En arme Seth en Yara beide niet lekker, wel vreemd dat ze niet daardoor extra sliepen ipv helemaal niks! Hopelijk morgen een betere dag voor de 2 boefjes en dan uiteraard ook voor jullie!

@ Carla -> ben benieuwd naar de taart! En arme Dinja, die volgde dus Kyra op met het ziekjes zijn. Ik duim ook met je mee dat ze morgen aan de betere hand is!

Het logeetje is zoooo lief! Echt een heel zoet meisje... Wel na het slaapje even wat moeite en vroeg steeds naar mama, maar gelukkig was het na een kleine 10 minuten weer helemaal goed en heeft ze sindsdien steeds heel zoet gespeeld. Ga haar zo de pyjama aan doen en dan kan ze tussen 7 en half 8 lekker het bedje in!

Deel Deze Pagina