Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
  2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
  3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier een mooie dag zeg, prachtig weer, niet te koud! Ik wil eigenlijk het quadro (rek en glijbanen) uit elkaar hebben, maar we kunnen het niet bergen lol. De schuur staat vol met troep :(

4. goede middag

hier niks gelezen,gisteren nieuwe schoenen gekocht voor youri hij had die andere net pas 2mnd maar ze waren echt te klein hij zei ook wel eens mama schoen doet pijn dus na de 4e keer had ik zoiets van nu laten ik hm opmeten en t was te klein.
    nu maat 26 met n badstofzooltje zeg mt 25,5 ongeveer dan.
    en we gaan met pinksteren lekker weekend landal de vers doen.
    en sinds eergister durft youri ook op de wc te plassen jippie.....

verder iedereen fijne avond
    ik ga zn verjaardags cado vast bestellen,n vrachtwagen met trappers en stuur,en van mn schoonouders krijgt hij n schommelschuit!!super

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    sow helemaal afgezakt naar pagina 2...

ben kapot........ a ook zo me bed opzoeken
    morgenvroeg meer verslag om 11.20 moet ik op het bureau zijn en om 15.20 geloof ik bij de reumatoloog....
    en dan zit mijn week VRIJ er alweer op, heb er niets van gemerkt hoor, dat ik vrij heb gehad pff

maar verjaardag was druk maar wel heel geslaagd, kyana heeft weer kei veel spul gehad, verwend nest.

Hoop op een goede n8, twijfel of ik hem nu rijstebloem of pyama papje moet geven of gewoon melk.... ff denken.... en ff met john overleggen!

Carla
    hoe wast daar?

6. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hier even kort, want duik zo mijn bedje in.
    Hier een rustig dagje gehad, vanmiddag bij vrienden geweest, en daar gegeten. Was wel gezellig. Vanavond nog wat foto's bewerkt, gaat goed. Weer bijna eentje klaar, en dan nog die van gisteren en dan weer bij.
    Heb vanavond aan mijn scrap blikjes bezig geweest. Voor de juffen op school. Kleine blikjes gepimpt en dan doe ik daar chocolaatjes in. Altijd leuk toch. Moet er nog 3.

Anniek, hopelijk een goede nacht. Duim voor je.

Carla, hoe was de verjaardag bij jullie?

Morgen eerst naar de gym. Jarno gaat ook mee. Daarna naar het cb voor de ogentest, en 's middags therapie. Verder niks.
    Tot morgen.
    groetjes sandra

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

Even snel tussendoor, over 10 minuten moet Jorisje op school zijn! Dus even een teken van leven ;)

@ Anniek -> was dus geslaagd! Ben heel benieuwd naar een leuke spam ervan :) En succes vandaag! Krijg je ook uitslagen?

@ Sandra -> en wat zullen de juffen heel blij zijn met je scrapblikjes! Leuk zeg!

Zo ik ga gauw!

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal,

Pfff hier ook echt gebroken.....Weer een hele slechte nacht, Dinja was weer flink aan het spoken. Maar ook haar 3e tandje is er nu door!

Gistermidaag was erg leuk! De taart was een groot succes en ERG LEKKER!!!!
    Kyra ook weer enorm verwend met alle cadeau's!

Zal eens kijken of ik dadelijk de foto's even op de comp gooi!

Juut hoe is het met de kids?

Anniek leuk dat het een geslaagde dag was!

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    De jarige met kroon!

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    bij de K3 taart:

11. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    De taart:

12. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    De bovenkant van de taart:

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    De grote glijbaan:

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Alle cadeau's

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wauw! Wat een gigantisch mooie taart :D En Kyra volop verwend, wat leuk om te zien :)

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ja gaaf he die taart!!!
    Ga er alvast 1 reserveren voor als Dinja 1 wordt!!!!

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier ook even een teken van leven. Wonder boven wonder was de nacht goed, kindjes goed geslapen. Dus dat was fijn!
    yara wel nr de psz gebracht, mn moeder kon gelukkig even bij sethje blijven want die heeft t flink te pakken hoor..is echt ziek. Gister ook nog erg, zetpilletje gegeven, hielp wel iets.
    Nu heeft ie net heel lang gehuild, maar gelukkig slaapt ie nu.

Ben zelf ook inmiddels aardig snotterig en koortsig, maar dat nemen we op de koop toe.,

anniek en carla WAUW! wat een taart! die is te mooi om op te eten! echt super de pupergaaf! anniek je moet met john samen een bedrijfje/winkeltje beginnen joh! echt te gek!

carla wat zag kyra er weer lief uit, en die foto met die kroon zo cute! wel balen dat je weer rot geslapen hebt

anniek succes met de bezoekjes!

sandra wat is dat toch weer leuk van jou! ik wil wel foto;s zien natuurlijk! en gymze, lekker dat jarno een weekje vrij is!

18. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut geef Seth een dikke knuf van ons, arm ziek manneke...
    en we hebben ook echt een tijdje naar de taart zitten kijken met het mes in de hand omdat we het eigenlijk zonde vonden....Kyra heeft trpuwens Josje opgegeten!!! dat vond ze wel lachen!!!

19. Wauw zeg, da's nog eens een prachtige taart. Anniek ik kan bijna niet geloven dat je zoiets zelf maakt. Wat kan jij mooie taarten maken zeg. En dan zijn ze ook nog eens lekker...mmh jammie!

Wat een boel zieken zeg. Beterschap voor iedereen.

Ik ben zelf ook sinds ginsteren geveld door de griep. Erge hoofdpijn en spierpijn over m'n hele lijf. Weet van ellende niet hoe ik moet liggen. Maar ja. gelukkig zijn Remco en de kids niet ziek.
    Ondanks dat ik ziek was wel een leuk weekend gehad. Zo genoten van Stijn en Renske. Ze kunnen zo leuk spelen en lachen met en om elkaar. Heerlijk!

20. Classic

Classic Niet meer actief

wow, wat een taart en wat een mooie blauwe kijkers toch!

nog geen foto's van Owen?? was ik benieuwd naar :D

Net me rijbewijs opgehaald, sla ik af bij een stoplicht.. is nogal wennen van een opel isgina (schrijf je dat zo ) naar een opel saxo!!
    beginnen die eikels te toeteren!! Nu druf ik niet meer! Ga zo maar toch even rijden met de jongens! want rijden dat lukt wel!! maar de angst om afteslaan bij een stoplicht! is nu alleen maar meer!

Deel Deze Pagina