Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tja al de cadeau's.....
    en vergeet buiten de trampoline niet....
    verder oa;
    Nintendo
    een hond vor in bed
    véél knutsel spul
    nog meer knutselspul
    lijstje om te knutselen
    hello kitty parfum
    electro
    hello kitty electro
    dora kussen
    dorabadhandoek
    een starterskit voor de nintendo
    een kaart met spelletjes voor de nintendo
    kleurboek
    stickers
    zo'n natrek ding van dora
    een houtenpoppen huis
    een armbandje {te klein}
    prinsesverkleedjurk {moet ik gaan ruilen is te klein}
    paard
    oorbellen
    spellenboek van dora
    een kookboek van pooh
    hamertje tik
    pc-cdrom van dora
    haarspulletjes
    iets van playdo klei zo'n zieke man
    een doraspeeldingetje

pff ze heeft niks gekregen hoor... waar laat ik het toch allemaal???
    hebben jullie dat ook na zo'n verjaardag?

Bekijk bijlage 57087

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat is Kyana schandalig verwend zeg :D Ze hoeft zich in ieder geval de komende tijd niet te vervelen ;) En Devin, kleine scheet weer helemaal goedgekeurd! En wat vervelend met die medicatie, maar ja stel het werkt wel en je hebt er echt baat bij?

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    kan ik niet op mijn werk komen... mij niet vervoeren... niet met mijn kids weg....

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    trustuh.....

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Anniek -> ja dat snapte ik wel, maar stel je krijgt nog meer pijn, daar kan je toch ook niet mee doorlopen? Je bent daardoor idd je vrijheid kwijt... En wie weet heb je geen bijwerkingen ervan... Dubbel natuurlijk, je wilt van de pijn af maar niet zo!

Hier goed geslapen, Joris net klaargemaakt voor school, verder niks te melden eigenlijk...

6. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hier ook goed geslapen. Indy was om 7.30 uur wakker, dus netjes.
    Vandaag naar de opendag van de basisschool en opgeven.

C.b. ging wel goed. Ze waren tevreden. Ga wel in overleg een afspraak maken met logopedie voor de mondstand/tong. De ogentest ging redelijk. Ze moest de bovenste 5 kunnen lezen, de 5e wel een foutje, dus over 3 mnd nog eens. De onderste 2 kon ze echt niet zien.

Straks reaktie, nu ff allemaal douchen....
    groetjes sandra

7. Sandra, gelukkig dat de test best goed ging. Ik heb die plaatjes net zitten bekijken, maar ik vind ze best stom.

net met het CB gebeld, je krijgt gewoon een oproep hoor??? Maar heb nu gelijk een afspraak gemaakt voor aanstaande donderdag al, dus snel plaatjes oefenen met Stijn.

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Lol die plaatjes... Justin zei dat de hond een paard was en een theekan wist ie niet te onthouden hahaha.

Justin is nu aan t compen (winnie the pooh) dus kan ik hier ff typen.

Wow wat een prachtige taarten zeg! Je zegt dat wel Anniek (van dat t dan te duur word) maar onze taart was ook dik 30 euro. En zo'n taart van jullie is UNIEK.. gewoon 'sneller' werken dan hahaha.

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen

hier mwa geslapen... ga me zo aankleden en er zijn er hier 2 stinkluiers aan het maken, ruikt hier heerlijk zo op de vroege morgen :(

miran
    jep zou er graag vanaf willen of in ieder geval minder... maar ook al heb ik geen bijwerkingen ik blij aansprakelijk en dat zit me niet goed.

Patricia
    ja klopt idd, helaas zijn de grondstoffen nogal prijzig voor zo'n taarten... mja ik weet het nog niet we zullen zien.

sandra
    ach misschien kan een logopediste vanalles he! en een foutje, een echt ik heb het niet gezien foutje? of een ik weet niet wat er staat foutje?

nou ik ga me kroost en mezelf aankleden... en werken en daarna naar de revalidatiearts

laterrrrr

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier gelukkig een hele goede nacht gehad! Seth een keertje wakker, maar zelf weer gan slapen en uiteindelijk pas om kwart voor zeven!
    Gelukkig is de koorts weg, hij is nog wel hangerig maar het ergste is achter de rug/ Yara doet allemaal bozig omdat ze nu wat minder aandacht krijgt, zo maar even inhalen als sethje hopelijk nog even slaapt.

Carla hoe was jouw nacht?

Anniek wat een geweldige dora taart! Ik vind m ook zo mooi weer! Echt professioneel hoor! En wat een leuke foto's, en wat een enorme berg cadeaus!
    En jee ik snap dat je in je maag zit met die medicijnen..moeilijk hoor. Wel "gelukkig" dat alle klachten van de fybro komen en dat je er niet nog iets nieuws bijkrijgt.

Sandra hoe was de gym gister? Vond jarno het leuk om te zien?
    En leuk naar indy's toekomstige basisschool!

Marijke ik vind die plaatjes ook stom, hopeloos ouderwets en echt onduidelijk!

11. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal,

anniek gave taart! en wat een cadeau's joh!!!!
    Fijn dat Devin het goed deed op het CB
    Balen van de meds.....snpa dat je nu twijfelt....

Juut wat fin dat de nacht goed was!!!

Sandra veel plezier op de basisschool!

Hier vanmorgen al naar de tandarts geweest samen met Kyra. Bij allebei zag het er keurig uit!
    De nacht was goed!!!!! Dames sliepen wel wat laat, pas om 21.15 uur, maar daarna pas om 6.30 uur het eerste geluidje!!!! Dus ik heb eindelijk eens van 22.00 tot 6.30 in bed gelegen zonder er ook maar 1x uit te hoeven!!!!

12. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Owja waar kan ik die plaatjes ergens vinden van het Cb??? kan ik ook even oefenen met Kyra!

enne anniek mail je me nog even????

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    ow heb de plaatjes al gevonden in het groeiboekje!!!!

14. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Kom ook weer even gauw melden vanuit het werk.

Wat een prachtige taarten Anniek geweldig. En ik snap dat je twijfelt ivm de medicijnen. En jee wat is ze weer verwend.

Carla en Juut allebei een goede nacht gehad fijn hoor dames.

Sandra veel plezier op de basisschool, wij moeten binnenkort ook een afspraak maken.

Carla fijn dat alles goed was bij de tandarts wij gaan 1 april samen.

Heb hier ook nog geen oproep voor het cb, wacht maar even af. En anders ga ik eind maart wel bellen.

Ik word helemaal vrolijk van het zonnetje, heerlijk. Is nog wel koud, maar ok. Hopelijk gaan we de goede kant op.

Hier verder alles goed. A.s. zaterdag Jayson zijn fiets ophalen en hij moet met mijn ouders gaan passen in de speelgoedwinkel (krijgt een quad of een motor op accu, hij mag zelf kiezen. Waar ga ik dat ding in godsnaam weer zetten..........), dan maandag werken, dinsdag jayson zijn verjaardag, woensdag tracteren op de psz.

Ga weer aan de slag, tot later maar weer.

15. goede middag leuke foto,s gezien van kyra en kyana allebei
    goed verwend.en super mooie taarten gezien mooi anniek!

hier zal ik eens n crea laten zien youri,s vriendinnetje kiki is hier van uit de psz komen eten en even spelen,hij vind t super haha!

verders niks gelezen sorry...

16. hardloper

hardloper Niet meer actief

miranda, leuk hoor, ik begrijp wat je bedoelt met je slinger. die hebben we hier ook eens gemaakt, met als gevolg allemaal totaal andere rondjes omdat iedereen anders knipte8) was leuke slinger, maar heeft die verjaardag niet overleefd:D

anniek, in elk geval fijn dat het bij fibromyalgie blijft (ook niet fijn) en die meds, tja, dat is even ingewikkeld. ik begrijp dat je je auto nodig hebt. wat lastig zeg. is er neits anders? en hoe ging je revalidatie vandaag? je taart ziet er trouwens geweldig uit! en je fotos zijn mooi en wat is ze verwend zeg!

miranda, dus het gaat weer lekker met je? wanneer moet je weer voor infuus?

sandra, ben benieuwd hoe de school je bevalt. ga je maar naar een open dag?

marijke, je hoeft niet echt te oefenen hoor, als hij ze maar iets noemt en jij maar begrijpt wat wat is.;)

judith, fijn dat ze alletwee weer aardig zijn opgeknapt nu. en ja, aandacht minder omdat je broertje ziek is is erg lastig als je drie bent;) (als ze 15 zijn is dat weer anders gok ik:D)

carla, wat heerlijk zeg, zo'n lange nacht!!!zouden ze daar een gewoonte van willen maken denk je;):)

baniche, je moet gewoon verhuizen naar een giga villa met een vleugel speciaal voor het speelgoed;) maar leuk hoor! een eigen motortje:D

esther, mooi hoor! :)

zo, hier boven aan de gang (heb nog steeds dingen onuitgepakt en onuitgezocht op zolder staan) mijn bak is helaas weer vol:( dus weggooien staat weer eventjes stil. was hangt weer buiten (lekker, het kan weer!) straks nog dingen regelen voor het partijtje morgen. zie er tegenop, maar tis een zwempartijtje, dus logisch. gelukkig kan iedereen zwemmen, heb van iedereen toestemming, en er is maar een 'hou extra in de gaten'. en daarna kan ik eindelijk aan de slag voor rune. zal blij zijn als ik al de verjaardagen weer heb gehad. :)

17. Da's lastig als je dingen weg wilt gooien en de bak is weer vol. Maar je klinkt erg druk, Lidwina!

Wat een mooie crea van Youri!

even een foto van Renske die loopt

18. en Stijn, lekker gek doen in de speeltuin

19. hardloper

hardloper Niet meer actief

wauw zeg marijke, dat doet ze goed!

Deel Deze Pagina