Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ik snap je "probleem"......wij hebben idd de luxe dat m'n moeder dus gewoon 3 dagen hier in huis komt en dat met liefde en plezier kan en wil doen.
    Zou idd wel jammer zijn als je van te voren al zou moeten vertellen dat jullie eigenlijk voor een 2e zouden willen gaan.....

2. hardloper

hardloper Niet meer actief

babiche, wat fijn dat de auto zo super rijd! al een beetje stapels weggewerkt? enneh, ik zou mijn kinderwens niet laten afhangen van dat soort dingen. ik ben hier thuis voor de kinderen, bevalt ons heel goed, vind het fijn dat ik ze niet weg hoef te bengen, maar als de tweede er is is er bij jullie ook vast weer een oplossing. misschien loopt hij dan heel goed, (en je hebt van die kindertuigjes, die zijn heel handig) misschien kan de tweede met een stoeltje op de scootmobiel vast? ach, en adners zijn er vast ook andere oplossingen.

miranda, hoop dat die spastische darm minder gaat worden weer. het is heel lastig om alsmaar toiletten om je heen te moeten hebben. hoe is het met joris?

sandra, wat fijn dat je indy ook gewoon zo even kan brengen. heb je even rust, dat is wel goed!

hedwig, je bent er al bijna! en idd, het is fijn als je lijf even wat meer meewerkt, maar dan nog kunnen je hormonen je best goed overhoop gooien. pfff, hormonen;) maar dat weet richard ook best. knuf

lidia, wel een beetje op jezelf letten hoor. als het niet gaat... voel je je wel beter dan gister?

marijke, viel de saaie vergadering nog mee? en krijgt ze misschien een kiesje? wel lastig zo veel was!

patricia, je hebt een kleine ondernemer! lief hoor, maar als het werkt;)

judith, kan je niet eens wat opdrachten showen van je cursus? vind het wel eens leuk om te zien ipv te horen;)

carla, een redelijk goede nacht:) das fijn! hoop dat het hoesten weg gaat en kyra ook weer een goede tuk gaat maken.

het was hier vanmorgen -10. vind het koud!!!!! ben de sneeuw zat, ga niet naar ballet, vind het met die gladheid eigenlijk onverantwoord fietsen, zelfs met bak. zo langs het water...
    ga aan de slag.

3. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Ja wilde dat ik zo kon denken Lidwina, maar dan kom ik mezelf toch echt over een maandje of 9 tegen denk ik. Want dan heb ik geen opvang, als ik hier niet over nadenk of dingen hier niet vanaf laat hangen. En wij kunnen het ons helaas niet veroorloven dat ik thuis blijf anders was de keus waarschijnlijk al lang gemaakt. Trouwens dan was ik al 3 jaar thuis nu.

Carla en als straks Dinja naar school gaat, blijft je moeder dan ook totdat ze uuuhhhhmmm bijv allebei uit de basisschooltijd zijn....ja ik weet het ik denk erg ver vooruit. Vind dit zo moeilijk. Om nou te gaan vragen aan mijn schoonmoeder om de komende 15 jaar of zo bij mij thuis te komen zitten....ach ik draaf weer door.

4. lidia

lidia Fanatiek lid

goedemorgen dames,

hier was het vroeg:( om 5.30 damian en na even terug gelegd te hebben was het 6.15.. elise eerst om 5.30 maar die laten liggeb en toen was ze om 7.00 wakker.

net bij de orthopeed geweest en toch een kijkoperatie.

nu zit ik ik 2 strijd:( wat te doen.. er is op 4 maart een plekje maar dan heb ik 2 weken tot dat ik naar barcelona ga. nu zeggen ze dat je na een weekje weer goed kan lopen, maar het kan ook langer duren, nu ben ik bang dat als het langer duurt ik in barcelona niet veel kan lopen.. maar aan de andere kant is het dat er dan pas 1/2 april plek is en Vin zegt dat ik nu ook zo eigenlijk niet verder kan.

wat zouden jullie doen..????

juut,, goed van seth dat ie toch nog heeft door geslapen.

carla,, wow goed weer van dinja,, en arme kyra,, hoop dat de hoestdrank helpt.

oooo tele foon..

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Carla -> wat sneu hoor dat ze zo hoest. Hier hetzelfde helaas, erg vervelend!

@ Judith -> ondanks de nachtelijke kiekeboe toch nog lang geslapen! Go Seth, behalve dan de nacht wakker worden ;)

@ Lidwina -> jeetje, dat is echt heeeeeel koud! Logisch dat je niet gaat. Ik gooi het vanmiddag op de post, dan loop ik even naar de supermarkt ;)

@ Roba -> dat is ook lastig hoor! Praat er anders eens over met ouders/schoonouders. Kijken hoe hun er tegenover staan. Tuurlijk moet je de beslissing wel of geen 2e niet door hun laten beslissen maar je eigen gevoel. Desnoods idd zoals je zei verdelen met kdv/ouders. Is toch ook geen probleem. Succes ermee!

@ Patricia -> is je goed recht hoor om daarover te bellen!

Hier gisteravond hele avond met Joris gezeten. Overdag was het jantje huilt, jantje lacht en niks was goed. Gisteravond in bed gelegd had hij een uurtje geslapen en werd wakker. 39.2 koorts. Dus toen een pilletje, maar slapen wilde hij niet meer. Toen hebben we gezellig op de bank en hij bij mij op schoot tv gekeken. Om 1 viel hij uiteindelijk in slaap en tot 9 toen geslapen. Is echt heel weinig voor hem. Hij slaapt tenslotte altijd 14 uur achter elkaar in de nacht. Maar ja, we zullen zien wat de dag brengt!

Eergisteren hadden we hem verteld dat Sven woensdag naar Engeland gaat voor zijn stage. Wilde hij gisteravond even papa bellen om te zeggen dat hij weer ziekjes was. Maar Sven nam de telefoon niet op, zegt hij; papa al in Engeland. Vond het echt knap! Normaal vergeet hij zo'n dingen en nu ineens niet. Ook het praten sinds een paar dagen vooruit... Soms gaat het ineens zo vlug...

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Lidia -> ik zou de gok nemen! Zo is het ook niet voor je te doen en dan zou je ook niet volop van Barcelona kunnen genieten ;) Toch?

7. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Lidwina, nee zou ik ook niet doen hoor naar ballet, dat is harstikke gevaarlijk met die gladheid bij jullie. Ben blij dat hier niks gevallen is. Het is wel ontzettend koud, maar met het zonnetje goed te doen hier.

Ja Miranda hoe is het met Joris, las op hyves dat hij vannacht in ieder geval al 8 uur achter elkaar geslapen heeft. Het arme mannetje blijft maar aansukkelen hé. Enne...........leuk stel hoor op die foto. Geniet ervan (van dat laatste dan hé, niet van een zieke Joris) je verdient het.

Ga weer verder, want de stapels zijn helaas nog niet weg hier.

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Dankjewel Roba :D

9. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Lidia ik zou denk ik ook de gok nemen, Rob heeft die operatie aan beide knieën gehad en na een week kon hij weer goed lopen, maar of je ook werkelijk ver en veel kan lopen durf ik niet te zeggen. Sporten raden ze ook de 1e zes weken af geloof ik. Ach misschien zijn daar rolstoelen te huur (of huur je er hier één). Voor het geval je er één nodig hebt en anders om tassen mee te vervoeren.

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Roba: Tja hoe het over een paar jaar gaat weet ik natuurlijk ook niet, m'n moeder is nu nog jong en fit, maar goed wie weet wat het tegen die tijd is....dat zien we dan wel weer.
    Net wat Lidwina al zei er is vast wel een mouw aan te passen als het zover is.....

11. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Lidia zou ook de gok wagen denk ik.....

12. lidia

lidia Fanatiek lid

:D jeeeee het probleem heeft zich zelf opgelost..

ik mag nu 25 febr..

ze belde net terug.. wel balen want ik vier damian zijn verjaardag op 28 febr maar vin zegt dat komt wel goed.. kan ik gezellig bij mijn zoon zitten kadootjes uitpakken en foto's maken:D:D

zoo ga nu boodschappen doen..
    tot laters

13. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Kijk Lidia, lost het zichzelf op haha, wat fijn dat je eerder kunt zeg. En inderdaad Damian zijn verjaardag zal vast allemaal goedkomen. Zijn er vast genoeg die even kunnen helpen.

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hallotjes...

sorry sorry sorry, beetje druk, lees wel steed bij

carla
    wat goed van de dames

juut
    las dat je erdoor heen zat, is ook wel erg vroeg! hoop dat de kiekeboemethode nu ok in de ochtend werkt, en vanmorgen wel dus, knap!

miran
    jeetje die joris.. echt sneu voor hem! en jij naar de wc rennen tijdens de zitting... grr

roba
    tis wat die twijfel he.
    Moet zeggen hier ook gehad hoor. maar echt de oplossing komt wel. Hier ga ik ook het kdv in armen nemen, kyana moet naar de peuterspeelzaal maar dat is veel te duur hier en helemaal uit de richting, dan kan ze maar de helft van de tijd gaan, dat zie ik niet zitten. En werken voor het kdv valt op zich wel mee hoor, je krijgt best een aardig bedrag van de belasting terug.

Lidia
    handig dat het vanzelf oplost!

hedwig
    mannen.... hier ook hoor kyana doet ook andee dingen bij John.

verder weet ik het ff niet meer...

Hier gaat het mwa.
    Devin slaapt sinds 2 nachten eindelijk weer fatsoenlijk!
    Hij is dan tussen 6 en 7 wakker voor de fles. Vnmorgen vond ie het alleen leuk om me vol te schijten en daarna te gaan vertellen in bed, toen maar bij me gepakt en toen nog heerlijk geslapen.
    Mijn lijf doet aardig pijn, bah.
    Vandaag weer werken, ben benieuwd wat ik te horen ga krijgen van mijn leidinggevende, twijfel of ik nu zal bellen of zal afwachten, heb haar immers een mail gestuurd.
    Maar het gaat echt niet, ze willen dat ik méér ga werken kwa uren, de lichte verzorging opbouw én dat ik diensten werk! Pff vraag me af hoe ze het allemaal voor zich zien! Ze vragen niet aan mij of het wel gaat enzo! pff
    Gisteren avond met john een enveloppendoos geknutseld. Vor op de bruiloft. Zo raken we geen enveloppen kwijt, kunnen ook niet gestolen worden.

15. hardloper

hardloper Niet meer actief

babiche, didier zit in de zorg, dus geen vetpot;), maar als je koophuis enzo hebt dan ligt dat idd lasitger. maar om terug te komen op de tweede, er zijn ook veel oppasmamas hoor. op school bij ons ook, daar lopen er genoeg, dus als hij naar school gaat is er daar vast eentje die hem erbij kan nemen. misschien kan je op zijn toekomstige school informeren of er een oppas mama is die dan plek heeft? dan kan je kleintje naar oma, en je grote knul na school evt. naar een oppasmama. wel lastig dat er zo'n grote wachtlijst is bij jullie. is er anders geen vriendin die evt een dag kan of ze kan halen? of als je iemand vind die hem kan halen en brengen bij oma kan dat ook een oplossing zijn. die zijn er zeker te vinden. ga even bij school vragen hoe of wat, daar weten ze meer, want ze zijn geloof ik verplicht om opvang te hebben. enneh, succes met je stapels;)

lidia, oei, lastige keus, ik kon na twee weken echt nog niet gewoon lopen. zat met krukken en alleen kleine stukjes. als het gewoon je meniscus is moet het kunnen, maar als er iets ingewikkelders blijkt (zoals bij mij) dan zit je. ik weet dat het lang wachten is. is er een ander zh met kleinere wachtlijst? ik zou het er neit op gokken en nog een maand wachten. oh, probleem opgelost zie ik, mooi, want ik had weer een tegenstrijdig advies:D

miranda, leukleukleukleuk!!!! lief!!!!:):) en ach die arme joris, mag nu wel mooi warm worden, dan knapt ie misschien goed op. hoe lang blijft sven weg? en heb je tv in je slaapkamer? dan kan je lekker in bed met hem kijken, ligt voor jou ook net even beter.

anniek, succes op je werk, en wat niet lukt lukt neit. als het te veel word meld je je weer ziek. kunnen ze geen vervangend licht werk vinden? en slim een enveloppendoos!

vind het zo raar dat jullie dit weer niet hebben.... autoraam is vastgevroren en een van de deuren. en vorgie week zat ik nog te kijken naar de vaseline en te bedenken dat het echt niet nodig meer was;) gelukkig was de auto nog niet gewassen:D

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kyra ligt al ruim een uur te slapen op de bank...gistermiddag deed ze dat ook al...
    Dinja ligt er ook al ff in, dus even tijd voor mezelf! Dat heb ik niet vaak!!!!!

Lidiwna idd raar dat het bij jullie weer zo winters is en hier totaal niet, nou ja het is hier alleen ijs en ijskoud!

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja het is hier winters en echt (te) koud. Gadver..

Ojee.. ik hoor de 'bakkenwagen', hopelijk gaat Justin nu niet huilen..

Gebeld voor mn loon, wordt wrsch morgen.. bah bah bah..

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier ook echt heel koud buiten brrrr!

@ Lidia -> gelukkig vanzelf opgelost :) En die verjaardag gaat helemaal goed komen hoor!

@ Lidwina -> heb idd een tv op de slaapkamer, dus ideaal!

@ Anniek -> wat niet gaat, gaat niet! En als ze niet willen luisteren gewoon weer ziekmelden hoor. Is nu al te gek voor woorden dat ze je verplichten terwijl je het helemaal niet kan!

@ Patricia -> en moest die huilen? Balen van je loon hoor!

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier wel een oke dagje, de kids houden zichzelf en elkaar redelijk goed bezig. Maar ik vind het soms een beetje saai (schaam)
    Vanmorgen even nr het voorleesuurtje ind e biebh geweest, was wel leuk en zelfs seth luisterde netjes mee. Alleen was het hier ook té koud op de fiets om half 10 hoor! Seth gaat altijd spugen van de kou, is dat niet raar? Maar goed, geen boodschappen meer gedaan, had ik echt geen puf meer voor. Dus dat wordt even improviseren, denk dat ik yara maar blij maak met knakworst ofzo. Rol heeft de auto mee voor werk en is hjalf zes thuis, gaat vanavond squashen, dus ook niet echt tijd voor boodschappen.
    Verder blijf ik hondsmoe, maar dat wisten jullie. Soms dut iok gewoon even weg op de bank,. terwijl ze allebei beneden zijn..

o ik ben een warhoofd, en weet het niet meer..
    even denken, heb ook geen zin om alles terug te lezen..

weet dat roba zo aan de twijfel is, ik herken het wel erg hoor, zou dat ook heel moeilijk vinden. ik zit over een jaar ook omhoog, want dan kan rols moeder niet meer oppassen, iig niet op twee, ze woont aan de andere kant van rdaal dus kan yara nooit van school halen (heeft geen rijbewijs ook) dus dat zorgt hier ook voor de noidige piekers..
    snap dat je het ook echt niets lijkt om het te bespreken, maar misschien kan het in dit gevaal njiet anders?

lidwina diue baalt van het weer, ook al is het hier niet zo erg, ik heb er ook schoon genoeg van hoor! blegh!

lidia met een goed telefoontje dat de operatie al vrij snel kan, mooi zo!

anniek wat zeiden ze op je werk? ze deden toch niet lullig he?
    fijn dat devin weer beetje goed slaapt!

sandra hoe gaat het met jou, en marijke?

carla geniet ervan! heerlijk even tijd voor jezelf! maf dat kyra ineens weer haar dujtjes pakt!

20. lidia

lidia Fanatiek lid

even een vraagje voor de mama's van de dames.. wat kregen jullie dochters voor hun 1ste verjaardag??? Heb natuurlijk al veel van Damian dus zoek een beetje meiden dingen..

alvast bedankt..

carla,, lekker dat ze allebei hebben geslapen. hoe gaat het met de hoest van kyra??

patries.. , balen van je loon. en bakkenwagen??? hoe ging het?

anniek,, jee meis balen dat je lichaam je oz in de steek laat hé. en als het niet gaat gewoon aangeven hoor, en zeggen of zo als het nu gaat of helemaal weer ziek melden.

miranda,, fijn dat joris toch goed heeft geslapen vannacht.

juut,, hier soms ook geen fut voor dingen dus even lekker aan rommelen is toch niet erg.. en ach is yara ook blij en jullie ook:D

lidwina,, hihi jou ervaring is wel een belangerijke hoor,, maar gelukkig nu meer tijd voor herstel, helaas ook kraakbeen verlies aan de knieschijf dus ben benieuwd wat ze gaan weghalen.

mis een boel dames hier.. mommie en marian en weet iemand hoehet met bo gaat???

Deel Deze Pagina