Leuke foto's Marijke! Lidwina balen dat de bak alweer vol is....En hier ook altijd blij als de verjaardagen er weer op zitten!
o ik ben zo kapot...seth wil niks anders dan gedragen worden.. hij ligt nu te huilen in zn bedje,heeft maar weer 3 kwartier geslapen. yara pakte gelukkig wel een middagdut. mn moeder is mn redding, die komt straks nog even en trekt me er doorheen, maar met mij gaat t niet goed hoor. zo moeilijk om te merken.. en de zon schijnt..zit ik eerst 4 maanden binnen door de sneeuw (overdrijven mag he), nu weer een week door zieke kinderen. zelf snotverkouden en moet ongi worden. echt sorry hoor meiden, jullie zullen wel een hekel aan me krijgen zo, want ik ben haast alleen maar aan het klagen, maar ik moet het ergens kwijt.. word wel blij van die lieve foto's van marijke! wat ene knapperd die resnke en stijn zo vrolijk!
Gekke Juut we krijgen echt geen hekel aan je hoor, toch fijn dat je hier je hart ff kan luchten.Fijn dat je moeder komt helpen straks. Dikke knuf voor jou meid! Hier net even een half uurtje in het zonnetje gezeten achter in de tuin, heerlijk! Kyra is lekker buiten aan het spelen en dinja doet een dutje! (sorry Juut)
Leuke foto's Marijke! En dat de foto's niet mooi uitkomen ligt aan zwpagina! Die verkleint ze volgens mij waardoor het niet mooi uitkomt helaas... @ Judith -> niet zo'n dingen zeggen hoor! Lucht lekker je hart, we krijgen echt geen hekel aan je! Dikke knuff! @ Lidwina -> altijd vervelend, ben je net druk bezig met opruimen is de bak vol... Hier ook wat opgeruimd, gepoetst, was gedaan, ramen gewassen... Verga nu wel van de rugpijn pff... Maar ja was te verwachten. Maar het huisje is weer lekker schoon
Ja Miranda, ik weet het het, ik vind dat zo balen, maar ja. Wil ook af en toe hier ff een foto plaatsen.
ff heel snel heb knallende koppijn maar moet zo nog ff door, kyana in bed mikken en 3 manden was wegvouwen... tis ff niet anders helaas. morgen ook een drukke dag en dan ff weer ademen!!!! morgen overigens ook naar de bedrijfsarts. Hier naar de revalidatiearts geweest, ik mag het traject in. Hij heeft me wel al aandachtspunt geweest {waar ik aan moet werken} om mezelf beter te uiten, ik krop teveel op en hou teveel voor mezelf. pff moeilijk want steek liever me kop in het zand.... Ergotherapie had nog aangegeven dat het allemaal wel erg druk zou zijn vor mij en dat klopt ook revalidatiearts vond dit ook wel maar het was evengoed wel zinvol om dit traject in te gaan. Hij heeft een brief geschreven voor de bedrjfsarts morgen met de vraag van 2 dagen werken! hoop echt dat hij zich hieraan houdt want het was echt slopend om 3 dagen te werken én 3 dagen te revalideren {bla bla bla} juut echt niet meid! Zou zo willen dat je wat dichter in de buurt woonde! Als ik binnenkort weer eens wat langer vrij hebben dan kom ik weer een keertje op bezoek als je het leuk vind! Misschien zijn er nog wel meer die het gezellig vinden weer ergens een koppie koffie te doen! {maar nu wil ik niet blijven eten en zo wel NIET op jullie kosten!!!!!} marijke wat een geweldige foto van renske... dat snuitje! hihi carla hoeraaaa goed, een goede nacht joepie! en ja ik mail je nog... druk druk druk hihi heb er straks wel ff tijd voor maar ga nu maar eerst verder weer... je hoort van me
hoi dames leuke foto's gezien van anniek en marijke wat is kyana verwend zeg!! en anniek beterschap meis,, wel fijn dat je revaliedatie arts en ergo zeggen dat je minder moet werken. laat die bedrijfsarts maar lu**en!!! heb je verder al iets gehoord van de afdelingshoofd van je werk?? dikke knuf. juut,, fijn dat ze weer een beetje opgeknapt zijn.. hoe gaat het met jou?? en met rol en zijn werk,, is er nu meer rust in jullie leven? carla,, fijn dat je zo goed hebt geslapen.. en die tandjes krijgen is niet leuk voor Dinja en voor jullie,, marijke,, wat goed van renske zeg!! en die stijn met een gek gezicht. hoe gaat het op je werk?? lidwina,,hoe gaat het met jou? en met je knie? succes met het partijtje morgen en nog even en dan ben je er weer even van af en hier ook nog spullen die we hebben ingepakt met de verbouwing en die staan nog in dozen. Krullie,, wow je hebt het helemaal in je met het maken van de scraps van de kids. leuke van youri en zijn vriendinnetje.. miranda,, hoe gaat ie met de ramicade? heb je het idee dat het werkt? en met joris alles goed?? sandra,, wow je bent maar druk met de shoots en nog even en Indy is ook 3 wow wat gaat het hard zeg.. fijn dat je het idee hebt dat de meds verhoging goed werkt. marian, mommie, patries,fenniet en mamzie???? hoe gaat het met jullie???? zooo nog even het lijstje.. en dan ben ik weer bij geloof ik?? en nu lekker mijn bedje in.. Jarig: Fay 10 maart 2007 Ryan 10 maart Indy 11 maart 2007 Lucas 14 maart 2007 Danio 15 maart 2007 Jayson 16 maart2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 Danisha 19 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Senna 21 maart 2007 Noëlle 22 maart 2007 Jeldau 22 maart 2007 Fennita 24 maart Youri 25 maart 2007 Ruben 3 april 2007 Erik 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Zoë 15 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Laura 7 juni Rifka 9 juni Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Floor 19 augustus Sandra 23 augustus 1979 Mandy 4 september Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Sonja 5 oktober Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Kyran 4 december 2009 R S 4 december 2008 Bo 23 december 1987 Carla 13 januari 1980 Larissa 19 januari Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Zwanger: Fenniet, uitgerekend 19 april 2010 van een ??
lidia die volgt braaf de bedrijfsarts carla wist wel dat jij ook voor was maja ik kon natuurlijk niet voor jou spreken he
Hoi allemaal. Zou vandaag nog reageren, maar is er helaas niet van gekomen. Drukke dag. Open dag (meteen ingeschreven) daarna vast wat boodschappen voor verjaardag, eten, indy psz, wij fiets ophalen, bank schoongeschropt (was heeeeeeeeeeel hard nodig), ouders op visite, iemand kwam foto's ophalen, koken, eten, oppas om cd met bestanden voor kaartje af te geven, geboortekaartje toch nog wat aangepast, en vanavond de blikjes voor de juffen afgemaakt en gevuld met heerlijke chocolade (kon er moeilijk afblijven). Nu zo naar bed. Heb leuke foto's van stijn en renske gezien. Juut, lieverd, niet zo negatief over jezelf praten. Je mag er zijn, je bent top. Je hebt het alleen erg moeilijk nu. Fijn dat je moeder je helpt. Typ lekker van je af hier, dat lucht op. En ik vind het wel fijn te weten hoe het ECHT met je gaat (net zoals iedereen hier). Knuf voor jou, vanavond lekker op tijd je bed in. LEUK WEER WAT AFSPREKEN......is al weer veel te lang geleden. Verder weet ik het ff niet meer. Sorry. Morgen gaan we (als het weer een beetje meezit) naar de dierentuin in overloon. Ik heb nog 2 gratis kaartjes liggen, en indy mag tot de 3 nog gratis. Nou dat is morgen de laatste dag . Even afwachten wat het weer morgen doet dus. Anders zal het een binnenspeeltuin worden denk ik. Ik ga lekker slapen, tot morgen. groetjes sandra
bedankt weer voor de lieve woordjes meiden daar knap ik zeker wel van op! jullie zijn schatten hier 2e naailes achter de rug, maar pfft, weet nog niet of t wat voor me is hoor..heb er niet zo'n geduld voor, en ben zo aan t klungelen. ik weet wel, alle begin is moeilijk, maar ik vind het geloof ik niet zo denderend leuk en ben beetje te lui denk ik om kleertjes te maken... lidia slaap lekker! hoe gaat het bij jullie? hier met mij niet zo oke, met rol wel, en zn nieuwe baan bevalt goed! anniekie je bent een lieverd en ik zou het heel heel heel leuk vinden als we zouden afspreken en lekker blijven eten op onze kosten hoor (ik zie ze nog zitten, yara en kyana lekker op t kleedje frikandel eten) en wel goed dat je dat traject in kan! hoop dat die 2 dagen werken doorgang krijgen! miran sterkte met de rugpijn! marijke ach die foto van renske is ook zo lief
hey bijna tegelijk san! weltrusten en jij ook erg bedankt, jullie zijn zo lief!!! vind het fijn om hier van me af te typen! en jee, wat een drukke dag vandaag voor jullie! maar wel lekker dat jarno thuis is. en lekker hoor, morgen een dagje weg. hoop dat het weer meewerkt!
Alles weer bijgelezen, zo lekker naar bed, morgen nog een dagje werken en dan een druk weekend voor de boeg. Juut, hoe durf je zo te denken joh foei, hoe kunnen wij nou een hekel aan jou krijgen, meisje toch. Schrijf hier lekker van je af, we zijn er voor je. En als je het echt niet meer volhoudt, pak je de auto en kom je hier naartoe (ook al hebben we elkaar nog nooit ontmoet, ik woon erg dichtbij). Dikke knuf hoor. Anniek, veel succes morgen, hopelijk houd de bedrijfsarts zich aan de geadviseerde dagen. Leuke foto's van Renske gezien, heerlijk. Nou meiden ik ga douchen en lekker naar bed, slaap lekker allemaal en tot morgen.
Ryan en Fay, gefeliciteerd met jullie verjaardag! judith, als eerste mag je best een groot egobericht schrijven. je reageert altijd op iedereen, altijd uitgebreid. je denkt aan iedereen, je bent lief voor iedereen, en als je er door zit, mag je altijd even gewoon voor jezelf neerkladderen. we zijn hier toch ook voor jou? en je hebt het gewoon moeilijk even. dan mag je best eerst aan jou denken en ons even vergeten hoor. je werkt nu meer, je hebt verjaardag gehad. dat gedoe met roland zijn werk al die sneeuw, zieke kinderen.... zo logisch dat je er even doorheen zit (en ja, ongi helpt dan ook niet he) het is fijn dat je moeder je kan helpen en jullie komen hier ook wel doorheen. het is al wat beter weer, ze kunnen al wat meer in de tuin, voor je het weet zit je weer de halve dag in het park. hele dikke knuf meis. (oh, en kleertjes is ook wel groot meteen. zo vind ik sokken breien leuk, maar truien begin ik al niet aan. je kkan beginnen met een leuke waszak voor yaras kamer, met een hartjes slinger en een muurhanger met vakjes of desnoods een mooie wandlap met minnie mouse erop ofzo overzichtelijk, snel resultaat en het luiterd niet zo nauw...) marijke, ja, komt misschien niet helemaal tot zijn recht maar je ziet dat het een mooief oto is. zo met die lichtval en de sneeuw. wauw! miradnda, weer druk geweest. ik heb altijd het idee dat jou huis enorm schoon en netjes en gezellig is wat is je geheim? esther, mooi weer hoor, welk formaat doe je eigenlijk? zijn ze 600 * 600? leuk hoor! anniek, dan nog is het best veel hoor, maar het scheelt in elk geval een dag. ik hoop zo dat je er veel aan gaat hebben! enneh, we horen je wel meer zeggen oke maar dat begrijp ik wel, uiten is ook niet mijn sterkste punt, maar ze hebben denk ik wel gelijk. zorgt toch voor meer spanning dan goed voor je is. je krijgt er nog een hele kluif aan denk ik. knuf, en als we iets kunnen doen.... lidia he hoe is het met jou? knie hier blijft lastig, maar meer konden ze niet doen. tis of dit of injecties, en daar vind ik me nog iets te jong voor. (bekent?) lastige is dat het neit goed is voor mijn bekken. och, we sukkelen door hoe is jou knie nu? neem je wel rust? sandra, volgens mij word het prachtig speeltuin weer. en waarom keek je maar bij een school? dat doen er meer hier of niet? ben erg benieuwd naar je blikjes! babiche, succes met je laatste dag werken. toch lekker hoor, donderdag al weekend...