Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hardloper

hardloper Niet meer actief

ohja, straks nog even afwas wegwerken, zakjes maken (spullen kopen), zwemspullen zoeken, krentebollen voor onderweg, kind wegbrengen, ander kind halen en ik zie zoooooo op tegen het zwempartijtje....:) wat een verantwoording 6 kinderen in een zwembad, en ook al kunnen ze zwemmen en is het niet diep genoeg, toch....:)

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ryan en Fay van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!!!

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hier weer een zeer beroerde nacht gehad helaas.....

4. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Ryan en Fay van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen, maak er een fijne dag van met de rest van de fam.

Carla, he bah meid weer een beroerde nacht.

Lidwina, met jou erbij zal het allemaal vast goedkomen met dat zwempartijtje, ik vind het altijd zo knap hoe jullie gezin en alles daarbuiten draait, dus dit red je ook met gemak meid.

Sandra, was het leuk op school? Gelijk ingeschreven. Leuk hoor. Denk dat het idd bij ons ook zo gaat (@Lidwina), wij hebben hier 2 scholen in de buurt een openbare en een katholieke, wij kiezen waarschijnlijk voor de katholieke, niet omdat we zo katholiek zijn (Jayons is ook niet gedoopt), maar het is een grote school (vond ik eerst een nadeel, maar de overloop naar de hele grote middelbare school is dan kleiner) en het is ook het gemak bij mij. De kids van mijn vriendinnen (die wonen bij ons om de hoek) gaan daar ook naartoe en die kan ik wel eens nodig hebben ivm ophalen als ik werk. Mijn moeder is gewoon niet zo mobiel, ze zal wel proberen, maar misschien gaat het niet altijd en dan kunnen mijn vriendinnen Jayson meenemen en bij mijn moeder (woont ook om de hoek) afzetten. En andersom ook, zij werken nl dagen dat ik niet werk, dus ik kan die van hun ook opvangen evt. Snappen jullie het nog een beetje? Misschien dat ik ook nog bij die andere school ga kijken, maar denk het niet. En op deze school hebben ze antipestbeleid, extra werk als ze heel goed zijn, bijles wanneer nodig etc etc etc. Dus ik hoor/lees er alleen maar goede dingen over.

Nou dames sorry voor mijn lange verhaal, ga gauw verder, laatste dagje werken. Volgende week alleen maandag maar werken, heerlijk. Hoop op mooi weer, word zo blij van dit zonnetje :D

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    RYAN en FAY van harte gefeliciteerd Hier geen zonnetje (meer) te bekennen. Vanmorgen nog wel, maar nu niks meer.. het ziet grauw hier.

Nou badkamer is gesopt, heerlijk schoon weer. Straks alleen een wasje en stofzuigen/dweilen.

Ik moet soms zo lachen om die opmerkingen van Justin. Hij lag in bed 'uit te rusten' (lees; ouwehoeren, zingen etc) en ineens zegt ie 'mama, ik ben zo klaar mee met het slapen, ik ga er uit hoor! Ik heb dorst, het spijt me.' LOL

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Even een ego bericht.

Zoals jullie weten heb ik een nieuw vriendje. Toen wij een relatie aangingen in januari, hadden we over alles gesproken. Vooral hoe ik graag Sven in mijn leven wil houden voor Joris. Het gaat gewoon hartstikke goed nu tussen Sven en Joris en dat wil ik ook zo houden. Gewoon omdat ik anders bang ben dat Sven weer terugvalt in zijn oude patroon!

En nu sinds een week of 3 hebben we alleen maar strijd erom. Hij wilt niet dat Sven hier binnen komt als hij Joris komt ophalen/terugbrengen. Sven komt 1 avond in de week na het eten (rond 6 uur) met Joris spelen, Joris dan badderen en dan in bed leggen met een verhaaltje, waarna hij daarna een 20 minuten later als Joris slaapt naar huis gaat. Nee dat kan volgens hem ineens niet... Hij wilt dat Sven hem maar komt halen voor dat uurtje! Terwijl het echt maar om een uurtje gaat! Joris ligt altijd tussen 7 en half 8 erin. Vooral nu met de vele schooldagen moet hij gewoon optijd naar bed.

Ook stress over de weekenden, hij vind niet dat Sven hier met ophalen niet een half uur hoeft te hangen en ook met terugbrengen zo. 5 minuten is volgens hem meer dan genoeg!

En gisteren stress om Joris zijn verjaardag. Sven en ik zijn gewoon goede vrienden geworden, vooral voor Joris. En hadden besloten om de verjaardag van hem gewoon samen te vieren. Dat wist mijn nieuwe vriend ook en toen was alles ok. En nu, het liefste wilt hij dat Sven helemaal niet komt en maar een eigen feestje geeft voor Joris.

Ik word hier zo verdrietig om! Ik heb gewoon een jongen in het leven van Joris toegelaten die nu ineens hele andere opvattingen heeft rondom de vader van Joris. Ik wil Sven absoluut niet verbannen, hier heb ik al een jaar voor gevochten om dit zo goed te krijgen en ook te behouden... En nu dit weer :(

Pff... ik wil gewoon het beste voor Joris. Ben stapelgek op mijn nieuwe vriend, maar dit vind ik te ver gaan. En gisteren weer stress erom gehad (toen begon het verjaardagverhaal). Heb ik hem de deur uit gezet en nu krabbelt hij natuurlijk terug en is weer alles koek en ei. Maar ja zo werkt het natuurlijk ook niet...

Sorry voor mijn ego bericht, moest het echt even van me aftypen :(

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Miranda jeetje meid wat een vervelende situatie en wat balen dat je nieuwe vriend niet schijnt te begrijpen hoe belangrijk Sven is voor Joris.....Je hebt idd zo veel moeite gedaan om het zo te krijgen, dat moet je zeker niet opgeven meid. Echte raad kan ik je ook niet geven, alleen een dikke knuf...

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Jarig:

Fay 10 maart 2007
    Ryan 10 maart
    Indy 11 maart 2007
    Lucas 14 maart 2007
    Danio 15 maart 2007
    Jayson 16 maart2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    Danisha 19 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Senna 21 maart 2007
    Noëlle 22 maart 2007
    Jeldau 22 maart 2007
    Fennita 24 maart
    Youri 25 maart 2007
    Ruben 3 april 2007
    Erik 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Zoë 15 april 2009
    Hedwig 22 april
    Marijke 26 april 1976
    Laura 7 juni
    Rifka 9 juni
    Dinja 9 juli 2009
    Patroeschka 18 augustus
    Floor 19 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Mandy 4 september
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Sonja 5 oktober
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    Kyran 4 december 2009
    R S 4 december 2008
    Bo 23 december 1987
    Carla 13 januari 1980
    Larissa 19 januari

Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Justin 28 februari 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Owen 4 maart 2010
    Kyana 5 maart 2007

Zwanger:
    Fenniet, uitgerekend 19 april 2010 van een ??

9. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Jeetje Miran dat is idd een rotsituatie. Ik kan je geen raad geven, ik kan alleen zeggen wat ik denk dat ik zou doen in deze situatie. Ik zou zeker in het belang van Joris denken, zijn vader is voor hem ook zo belangrijk. Je hebt er idd lang over gedaan om dit voor elkaar te krijgen en ik zou dit dan ook zeker niet opgeven.
    Dus of hij moet accepteren dat het zo gaat tussen jou, Sven en Joris of hij heeft pech hoe hard dat ook is voor jullie beide.
    Mocht hij kiezen voor jou en Joris zou ik zeer zeker afspreken dat je om dit soort dingen niks meer wilt horen van hem. Maar ja, dit is mijn mening natuurlijk, bij mij komen geen gevoelens kijken. Maar ik denk dat ik zo zou reageren. Een hele dikke knuf voor jullie. Je bent een sterkte meid/mama en je komt er wel uit.

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    helemaal met Roba eens..

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ FAY

&

@ RYAN

Van harte gefeliciteerd!

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    En met de situatie, het is gewoon onwijs moeilijk en ik wil die 'relatie' met Sven ook echt niet volledig opgeven. Ik wil me best in een relatie aanpassen, tuurlijk in een nieuwe relatie horen nu eenmaal aanpassingen, maar ik wil niet mijn hele leven en daarbij ook Joris zijn leven overhoop halen...

@ Roba -> zo denk ik precies ook erover. Maar waar ik ook mee zit. Beloftes heb ik al vaker gehoord in mijn relatie met Sven. En nu met mijn nieuwe vriend, die relatie begon ook met beloftes en wel de belofte dat hij begreep en dat hij het geweldig vond hoe ik met Sven ermee om ging. En nu dus strijd dan van dit en dan weer van dat... Ik was ook absoluut niet van plan om al mijn afspraken met Sven ineens op te geven!

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Miranda je moet je afspraken met Sven echt niet opgeven, denk aleen al maar eens aan het belang van Joris als je relatie met Sven gewoon goed is. Je nieuwe vriend zal zich moeten aanpassen en natuurlijk zal hij het wel eens niet eens zijn met bepaalde dingen en natuurlijk kunnen ook jij en Sven misschien wel wat dingen anders doen, maar in grote lijnen zal het toch zo blijven als het nu is en dat moet hij accepteren, als hij dat niet kan dan loopt het een keer mis denk ik. Hij zal daar dus voor zichzelf heel goed over na moeten denken voordat hij zich verder stort in een relatie met jou en Joris.

Dit alles is ook gewoon mijn mening he, dus hoop niet dat je dingen verkeerd oppakt, ik schrijf alleen wat ik denk....

14. Classic

Classic Niet meer actief

Miranda,
    Dat is zeker niet leuk, ik kan netzoals anderen niet hier over oordelen, maar wel hun mening delen..!
    vooral die van Carla had ik kunnen schrijven ;)

15. Miranda, wat een vervelende situatie zeg. Ik vind juist dat Sven en jij het zo goed geregeld hebben. Daar zouden veel gescheiden ouders een voorbeeld aan kunnen nemen. Je vriend zou juist trots moeten zijn dat jullie het zo regelen. Maar ik snap best dat het voor hem ook een rare situatie is en dat hij zich misschien onzeker voelt als Sven bij jou in huis is. Ook al is dat alleen voor Joris. Praat met hem over jouw gevoel, vooral ook dat zijn "loze" belofte jou een onprettig gevoel geven.
    Sterkte met de situatie!

En vergeet niet dat ik (en ik denk wij allemaal) trots op je ben, hoe je het zo, alleen en toch samen met Sven, de opvoeding van Joris doet.

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Dank jullie wel voor jullie meningen! Gelukkig denkt iedereen hetzelfde. Mijn nieuwe vriend heeft wel eens gezegd dat dit een onrealistisch beeld is en dat dit gewoon zo niet kan...

Ik heb al vaker over dat gevoel gepraat en zoals nu zegt hij dat het allemaal wel weer kan. Maar blijkbaar kan het niet, anders hadden we er geen strijd over. En wie zegt dat het nu dan wel goed blijft gaan? Ik twijfel gewoon heel erg nu. En dan is het erge eraan dat Joris mijn nieuwe vriend geweldig vind. En daarom hield ik hem in het begin ook op afstand omdat ik bang was dat hij zich ging hechten en dan ineens weer verdwijnt... Maar ja, als dat zo is, dan is dat zo maar dan ben ik ook helemaal klaar ermee...

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    haaaijjj all

miran
    eerst jij... poeh weet niet goed wat ik moet zeggen, we hadden het er laatst al over.... moeilijk hoor! Ik kan je niet in advies voorzien maar denk dat je er zelf uit bent dat jij de afspraken rondom joris niet of nauwelijks wil veranderen! Hou eraan vast meid, je nieuwe vriend moet er mee leren dealen, hij is anders echt niet geschikt voor jou/julli... ai kinkt hard dat ik dat zo schrijf he....

uhm
    hier hebben er 2 strik, 1 dame in prinsessen kleed en 1 boef in loopstoel hahaha

poe ik weet niet meer van reageren!

hier bedrijfsarts geweest en die gaat mee in het voorstel van de revalidatiearts! het was een super fijn gesprek echt ideaal! gewoon helemaal blij toppie en opgelucht!
    straks werken
    nu ffniet teveel

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    de rest ook allemaal bedankt voor jullie lieve woorden! wat een uitgebreide lieve reacties..thanx! doen me goed.

redelijk goeie nacht gehad, 3x eruit geweest voor yara maar seth heeft weer heel de nacht doorgeslapen tot 645!
    vanmorgen lekker een ochtendje gewerkt, dat was wel even fijn. kindjes zijn nu echt bijna helemaal beter geloof ik. hier schijnt het zonnetje volop!

alleereerst even regaeren op miran, er is al zoveel geschreven, en ik sluit me er helemaal bij aan. het is gewoon knap lastig om in zo'n situatie iedereen tevreden te houden, dat kan gewoon niet.
    logisch dat je nieuwe vriend er wat moeite mee heeft, maar hij zal zich er echt bij neer moeten leggen, anders is er geen toekomst voor jou en hem..maar wel moeilijk en verdrietig, helemaal omdat hij in het begin wel die dingen beloofde! vraag m anders s echt wat hij er zo moeilijk aan vind als je wat minder boos bent.
    wat je zegt, dingen nu opgeven moet je niet doen. jij en sven hebben het super opgelost zo!
    dikke knuffel voor jou!

san nog nr de dierentuin geweest? lekker weertje wel! Al klaar voor morgen? komt er dan ook visite of t weekend pas?

lidwina je bent een schat, dankje voor je reactie.
    en is het zwemfeestje vandaag? ja toch? het wordt vast een succes! maar kan me voorstellen hoor, dat je er een beetje zenuwachtig voor bent..

roba ik snap je helemaal hoor, ik zou dan ook gewoon voor die school gaan! veel te gemakkelijk! en ik geloof eigenlijk ook dat de meeste scholen in nederland wel goed zijn hoor, tuurlijk zijn er verschillen, maar ja..
    ik moet binnenkort ook s bellen

anniek fijn fijn fijn! dat geeft wat rust!

voor de rest weet ik even niet meer

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    en san nu jarno vrij is wel je scrapsite bijhouden hoor! ik check m regelmatig! alleen welk formaat scrap je die?
    en ik wil nog een foto van de blikjes!

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik heb geen zak zin om iets te doen....

Deel Deze Pagina