kyana; hoe oud ben je {dat vraag ik aan haar omdat ze zegt; ik doe dat!} haar antwoord; 3 én dit kan IK.
hoi hoi.. hier een goede nacht en lekker uitgeslapen tot 8.00 toen waren de kids pas wakker. net bij de bib geweest voor voorlees uurtje en nieuwe boeken. morgen gaat vin weer werken en maandag ga ik een paar uurtjes proberen. en dan de 22ste weer hele dagen als het goed gaat. miranda,, jee meis,, er is veel gezecht en ik ga mee met roba denk ik. het is wel moeilijk omdat wij er geen "gevoel" bij hebben zoals jij. Maar ik denk dat Joris makkelijker over je nieuwe vriend heen komt dan over zijn eigen vader want die zal altijd het belangrijkst blijven. sterkte met het beslissen! ANNIEK jee wat goed dat je bedrijfsarts mee gaat in het advies van de ergo. werkse straks. lidwina,, hoe is het feestje in het zwembad gegaan?? juut,, balen van yara vannacht en lekker gewerkt zooo ga zo eten koken. nu laatste dag dat we optijd eten want morgen is vin weer laat.
Sorry als ik iemand vergeet, ben er met mijn hoofd niet helemaal bij! Vanmiddag lekker met joris een heel stuk gaan wandelen hieronder in het wandelgebied. Hoop foto's gemaakt, heerlijk! Wie benieuwd is, ik heb de foto's op hyves gegooid Allereerst iedereen bedankt, zo fijn dat je gewoon je hart zo kan luchten! @ Anniek -> wat een mooie prinses En een lekker eigenwijsje met haar antwoord! En wat goed dat de bedrijfsarts in gaat op het advies van de revalidatiearts! Pak je hart neem ik aan! @ Lidia -> hoe gaat het nu dan met je knie? Zelf ook al eraan toe om te beginnen? Wanneer was eigenlijk dat weekendje naar Barcelona? Ook binnenkort toch? Sorry, voor de rest even alles vergeten... Zometeen maar eens koken, eten, opruimen...
miranda,, met mijn knie gaat het redelijk,alleen met traplopen en lange stukken lopen meer last, en ja volgend weekend gaan we naar barcelona. ik ga wel mee maar neem een kruk mee voor de zekerheid. leuke foto's gezien op hyves
Zo hier een drukke middag gehad. Stijn moe, maar niet willen slapen, met als gevolg..erg snel geirriteerd. En Renske is aan het oefenen voor de 4-daagse denk ik. Tjee zeg, ze loopt het hele huis door..en als dat het dan is..die klauterkabouter klimt ook nog eens overal op en in. Ze klom vandaag zelfs in de trip-traptroel..toch niet echt een lage stoel..dus opletten hier thuis.
Hoi allemaal, Sorry dat ik ff niet reageer op jullie. Druk druk druk hiero. Kom alleen ff spammen. Zijn niet zo heel veel foto's helaas. Een hoop eerste foto's zijn mislukt door de hectiek van de bevalling
Ach wat een mooie en lieve foto's. Erik staat er nog een beetje bij, zo van..."wat moet ik hiermee".. grappig.
carla, wat jammer weer een slechte nacht. hoop op beter. babiche, dank je en klinkt goed hoor die school. hier had ik in eerste instantie 15 scholen op de lijst staan, die teruggebracht naar 3 omdat ik het wilde kunnen lopen en daar neit meer dan 15 minuten over wilde doen, en toen was het uitzoeken en langsgaan. maar het is idd heel handig als je zoiets kan regelen met een vriendin als het nodig is. ik merk hoe makkelijk dat soms kan zijn. patricia, een kleine wijsneus heb je8) miranda, wat vervelend meis, maar er is een ding gewoon het allerbelangrijkste in je leven en dat is joris. elke man die nu komt zal daar rekening mee moeten houden en dus ook je nieuwe vriend. en sven hoort gewoon bij joris. het is heerlijk voor hem dat zijn papa en mama zo fijn met elkaar omgaan. dat ze vrienden zijn, dat ze samen in een huis kunnen zijn. didiers ouders zijn ook gescheiden, maar sinterklaas en kerst word altijd samen gevierd, en verjaardagen ook. dat is gewoon heerlijk. zijn vader en stiefvader kunnen het trouwens ook erg goed samen vinden, dat is toch wat je als kind wilt? misschien is hij erg onzeker over zijn relatie met jou? dat ie sven ziet als bedreiging? het zou hem wel duidelijk moeten zijn dat je voor hem hebt gekozen en dat sven geen bedreiging is. lastige situatie. ik hoop dat je er uitkomt. voel je niet rot meis, als hij voor je gaat zal je gewoon met hem moeten praten en duidelijk maken dat je ook voor hem gaat, maar dat het een totaal pakket is, en dat sven een goede vriend (en alleen dat) is en blijft en aanwezig in het leven van joris, en dus van jou. knuf (en zal eens gaan kijken naar je fotos) mommie, nog gelukt/gevonden? anniek, wat fijnd at je bedrijfsarts meegaat. dat is alvast een opluchting. hoe ging het verder vandaag? en wat een blije kyana! judith, lekker even gewerkt, dan ben je er even uit. nog genoten van het weer? hoop dat ze vannacht aardig doorslapen.knuf lidia, succes morgen. en leuk weer even nieuwe boeken. en dat voorleesuurtje! zie je het zitten alleen morgen? marijke, en klimmert in huis. oei, dat wordt oppassen hedwig, wat een pracht jochie! en wat kijkt erik lief zeg, nog erg nieuw en interessant zie ik (wacht maar tot hij ziijn autootjes gaat pikken) wat een lieffie zeg. knuf.
partijtje ging erg goed. was een succes, alle kinderen vonden het leuk, ben er geen een kwijtgeraakt. denk dat ze nu allemaal helemaal gesloopt in bed liggen. ging zo goed dat we pas om 5 uur uit bad gingen om te eten. mirre kreeg makeup, das weer jammer, maar verder goed verwend. (zij is er trouwens wel blij mee hoor, ik ben alleen zo'n mama die niet van dat spul houd) verder is in een zwembad liggen met 6 kinderen en veel fietsen neit goed vvoor me, dus ik stort neer op de bank
mamzie,, wat een schattige foto's.. marijke,, hihi die renske met haar 4 daagse. lidwina,, fijn dat het zo goed gng, n ja ook jij zal wel gesloopt zijn. en nee zie er niet tegen op hoor, merk wel dat mijn ritme anders is met Vin thuis. ga lekker filmpie kijken, vin is badmintonnen dus rijk alleen, elise is erg onrustigdenk weer tanden dus we wachten het af. tot morgen
Zo zo yara is weer gelemaal ingestort vanmiddag..ze wilde slapen en anders niks. Heeft veel gehuild, en toen ben ik haar maar om 1815 op bedje gaan leggen. Is al 2x wakker geworden, en dan is er eigenlijk niks, ze wil gewoon een kroel en een knuffel. Arm schapie. Seth ging weer beter vandaag gelukkig. Rol heeft muziekquiz vanavond. Ik heb lekker een dienblaadje zitten beplakken (leve het knutselen, lekker simpel maar heerlijk ontspannend voor mij) En mn vader kwam zn nieuwe bril nog showen, hij was er zo blij mee. Zometeen lekker slapen. Hedwig jee eindelijk! Ik zat al zo te wachten op de 1e foto's! Wat is owen een mooi jongetje zeg! En lief hoor, hoe erik er bij kijkt. en zo grappig die emmer als tummytub, daar heb ik van de week nog mn ramen in staan te wassen, precies dezelfde! Lidwina blij te lezen dat het zo'n succes was en dat de kindjes genoten hebben. Dat is alvast weer achter de rug, heerlijk! En mirre zo goed verwend, fijn! Lidia ik hoop dat elise verder een redelijke nacht zal maken Marijke knap hoor van renske en leuk! Maar inderdaad wel uitkijken, meestal zijn t jongetjes die zo onwijs klauteren he.. Zal seth de foto van lopende renske s laten zien