Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hoe was je nacht carla?

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goed! Lief dat je dat vraagt Juut!
    Dinja was 1x wakker om 21.00 en heeft toen geslapen tot 6.45.
    Kyra geslapen van 19.15 tot 6.15 uur.

Hoe gaat het met jou slaapkoppie?

3. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Indy van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag meisje, Sandra en Jarno natuurlijk ook van harte met jullie mooie meisje. Maak er een leuke dag van.

Juut, hoe laat was ze uiteindelijk wakker. Ze zal het nodig gehad hebben.

Carla gelukkig ook een fijne nacht achter de rug. Lekker hoor.

Hier wat minder, Jayson ging telkens jammeren, tut kwijt, drinken, gewoon aan het dromen (dan sliep hij gewoon), Rob gaat 's nachts altijd, maar ja ik ben dan ook wakker haha. En vanochtend was hij ook al op tijd voor zijn doen voor 8 uur. Maar ja nu is hij moe..........dan vanmiddag hopelijk maar een lekkere dut. We zien wel. Ga zo naar mijn moeder om een bakkie.
    Ze hebben vanochtend mijn nieuwe tel gebracht, kunnen we weer gaan puzzelen hoe die werkt haha.

Heb info gevraagd over het cambridge dieet, ben benieuwd wanneer ze belt. Zou niet weten hoe ik het volhoud, maar we zien wel. Is natuurlijk een crashdieet, maar ik wil het doen (mits ik het volhoud) voor de eerste grote stap en dan gezond verder (met af en toe wat lekkers).

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    INDY
    van harte gefeliciteerd meisie! maak er een gezellige dag van en laat je goed verwennen!

Miran
    wahahah heb toch ff om joris moeten lachen hoor hahaha
    en wat zei "nieuwe vriend" erover?

juut
    ach arm schaapie, niet druk maken over dat ze er misbruik van maakt! uitzonderingen bevestigen de regel...

zo nu me ventje fruit geven en kyana chocomelk

5. Classic

Classic Niet meer actief

Hoera Indy is 3 Jaar..! Hartelijk gefeliciteerd meis

6. Classic

Classic Niet meer actief

wat een leuke foto's van de kleine Owen gezien! mooi hoor!

En allemaal brutale aapjes :D hier ook!

7. Indy, gefeliciteerd met je 3de verjaardag. Een hele mooie fijne dag gewenst.

8. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Dank jullie allemaal.

Indy om 7.15 uur wakker gemaakt, nog lekker even bij ons gelegen en toen naar beneden, ze vond de slingers prachtig, en de fiets helemaal super. Moest natuurlijk meteen buiten een rondje rijden. Ze is nu op de psz, en wij gaan zo daarheen om haar verjaardag mee te vieren.

Las dat iemand schreef: mooie fot van owen. Die heb ik dus gemist. Tijd om bij te lezen. Vanavond hopelijk.
    groetjes sandra

9. Zo Stijn heeft de "ogentest" doorstaan. Alles was goed. Hij zag alle plaatjes, alleen met zijn linkeroog had hij er geen zin meer in. Ging die hele andere dingen noemen. Je zag dat hij dan bijv wel "poes" wilde zeggen, maar dan "sok" zei..en vervolgens hard lachen. ach ja...het is een peuter he!

10. Oja hij is nu 95 cm en weegt 15 kilo. Hij is dus klein, volgens de "curve". Schoenmaat, gisteren opgemeten 24.

Pff wel weer nieuwe schoenen kopen en nu ook voor Renske.

11. Marijke,youri was vorig jaar 93cm en woog toen meende ik 12,5 kilo
    nu ben ik aan t wachten tot ik ook weer bericht thuis krijg.
    youri heeft schoenmaat 26 met n badstofzooltje dus zeg mt 25,5.

groetjes krullie

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    marijke
    mooi toch, hoeve niet allemaal van die reuze te worden.
    Kyana heeft 25 in de schoenen... of was het nu 26?? weet het ff niet meer

kwa kilo's zal ze er 15 wegen denk ik

hihi devin vandaag in nieuw schema hij krijgt vandaag echt officieel boterham, best grappig jij vind het kei lekker aar het afslikken eng hihi

Dames met kleine meisjes... INTRESSE in kleertjes???heb nog wat leuke dingen...

en ook nog wat van DOERAK kyana past het nog wel {niet meer heel ruim} maar ben erop uitgekeken {schaam!}

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Nou yara is uiteindelijk nog nr de psz gegaan, ze werd iets voor half negen wakker en ze deed eigenlijk niet meer moeilijk. Dus toch maar even lekker weggebracht (wat was het weer koud op de fiets, seth huilde er gewoon van!)
    Ze had t leuk gehad. Seth vanmorgen goeie dut gedaan en nu liggen ze allebei nog even op bed. Wat kunnen ze ineens slapen, die kinders van mij!

Vind het fijn dat het sochtends vroeg al beetje licht is als ik beneden kom en dat de avonden langzamerhand iets langer gaan duren..Lijkt zo lang geleden dat je lekker tot 2200 in de tuin kan zitten..ik heb echt zin in de zomer.

anniek leuk hoor devin al aan de boterham!

marijke ja, straks ieder seizoen bijna nieuwe schoenen en dan keer twee! waren ze maar niet zo duur he..
    en haha stijn de grapjas met zijn verkeerde woorden. geinig!

san leuk dat indy zo blij was met haar fiets. wil graag snel foto's zien hoor!

roba is jayson nog lekker gaan slapen vanmiddag? en hoop dat het dieet zal werken!

miranda haha die joris met zn smoesjes..boefje!

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Indy gefeliciteerd met je verjaardag!

Hier is de kraamtijd nu echt officieel voorbij. Kraamhulp is net weg.
    Was vandaag ff iemand anders. Mijn 'eigen' hulp was vandaag vrij.
    Dus was gisteren moeilijker dan vandaag.
    Maar voel me behoorlijk zeker al zeg ik het zelf ;)

Owen is vandaag boven zijn geboortegewicht gekomen! WEegt nu 4010 gram. KLein vretertje :p

Vanacht een perfect nachtje weer gehad. Hopen dat Owen het zo heerlijk blijft doen!

Erik is naar peuterspeelzaal. Wilde hem eigenlijk thuis houden vandaag want kan hem niet ophalen. Maar toen zei de buurvrouw dat zij hem wel zou halen. En Erik vind het altijd zo leuk op school. Dus dat was wel fijn dat ie vandaag dan wel ff kon gaan.
    Nou, ben echt heeeel benieuwd wat Erik ervan gaat vinden ;)
    Hij zei dat ie het begreep maar goed. Is nooit gezegd dat ie het dan ook doet he. Maar zal wel goed komen. Hij is zo maf met de buren :)

Nou, dat was het weer.
    Sorry voor mijn ego berichtje :)

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat leuk om te lezen dat Owen het zo goed doet! Hoe gaat Erik om met zijn broertje?

@ Judith -> fijn dat Yara het toch op school leuk heeft gehad! En arme Seth, huilen van de kou...

@ Marijke -> netjes toch? Joris is ook een ukje. Denk een cm of 92 en net 15 kilo...

@ Anniek -> wat leuk, Devin al aan de boterhammetjes! Lekker smullen ;)

Zo, hier even koken!

16. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Zo, daar ben ik ook even gauw. Jeetje zeg, wat een ellende hier de afgelopen weken, allemaal ziek zwak en misselijk! Ik had echt geen puf om hier langs te komen. En nu was er zoveel geschreven (ik ben al meer dan twee weken niet geweest volgens mij) dat ik niet alles kan bijlezen.

Ik ben er wel even snel doorheen gebladerd op zoek naar foto's van Owen! Gefeliciteerd met je mooie mannetje Hedwig! En hier hebben de beide oma's en papa de kinderen veel van en naar de psz gebracht, dat vond ik wel erg fijn! Fijn dat je buurvrouw je uit de brand kon helpen!

Ondertussen zijn we hier allemaal weer beter, al heb ik nog wel aardig vaak hoofdpijn. Maar goed, dat gaat ook wel weer over!

Zal even een foto'tje uploaden zo, dan weten jullie ook weer hoe die van mij er ook al weer uitzien! ;)

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sjeemig zelfs nu zie je dat de kids echt grooooot worden hè..

18. wat een mooie foto, Marian. Martijn heel trots en Lotte zit er als een echt moedertje bij. Zo lief!

19. hardloper

hardloper Niet meer actief

lidia, hoe is het gegaan vandaag?

anniek,d at lijkt me oo erg vervelend voor de bewoners. waarom zitten jullie zo weggstopt nu? en heb je neit een paar mooie brood-eet fotos?

patricia, ik ben vrees ik niet heel erg consequent daarin. soms laat ik het en soms niet. ik gok dat ik het zou laten gebeuren, dan luistert hij volgend keer hopelijk wel. (zou nog wel zeggend at ik nog had gezegd dat ie moest plassen.)

esther, mooi gedaan weer hoor! nog naar de kinderboerderij geweest?

judith, zo'n slaapkopje ineens zeg. moest ze nog even inhalen. hoop dat ze vannacht ook lekker slapen./ hoe gaat het vandaag met je? en idd, heerlijk dat er wat meer licht is!

miranda, die hjoris, het is toch een boeffie zeg! en vervelend dat die spanning dan weer meteen op je maag slaat. hoop dat dat snel weer rustiger word. en je komt er echt wel uit. knuf

carla, weer goed geslapen dan? dat is wel fijn hoor!

babiche, en al uit je telefoon gekomen? jason wel oke? toch niet ook ziek aan het worden? en succes met je dieet. ik ben niet zo van de dieten:) hoe veel wil je kwijt?

mommie, karige info hoor. hoe is het? knuf

sandra, hoe was het op de psz? hoe vond indy alle s en hoe waren de blikje? en spam?

marijke, vind het stiekum heel grappig. stijn is een ondeugd. heerlijk! maar fijn geslaagd. en dei schoenen, pfff, vreselijk. vorig jaar wel 13 paar doorgegaan (voor hun he, ik koop bijna nooit schoenen) omdat ze allemaal te klein of gesloopt of fout seizoen waren. hoog tijd dat de voetjes neit meer groeien;)

hedwig, nu echt alleen met je nieuwe gezinnetje. alles gelukt vandaag?

marian, ik heb je gemist! wat lijkt bas op martijn zeg! wat een mooi trio hheb je. lekker wijs! hoe gaat het verder?

hier nog erg pijn:) gister te heftig en ik slaap momenteel erg slecht, dus kan niet ontspannen:) en morgen moet ik rune zelf brengen en halen, dus weer 20 km fietsen ruim:(

20. Lidwina, ik moest er ook heel erg om lachen. Je zag gewoon echt aan alles dat t'ie het heel goed zag en dan iets totaal anders zeggen. Vind het best knap.

20km fietsen met pijn?? pff sterkte morgen.

Deel Deze Pagina