Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Wat een leuke foto Marjan, mooi hoor.

Lidwina, ik wil/moet eigenlijk zo'n 20/25 kg kwijt. En het liefst gisteren, dus ik heb geen geduld om met minder eten/meer bewegen etc etc. Dit is erg rigoreus, weet ook niet of ik het kan, maar ok. Wil misschien niet gelijk het cambridge gaan doen, maar misschien soyaslim (dan mag je in ieder geval bij het avondeten nog groente en vis of zo geloof ik). Ik weet dat het een crashdieet is met veel risico voor jojo'en, maar ik wil het zien om zo het grootste deel eraf te krijgen en dan gewoon op eigen kracht verder. Voor de zw.schap was ik ook niet heel dun, maar nu wordt het gewoon te gek.

En Lidwina, met zoveel pijn 20 km fietsen pfff respect hoor meid. Jullie hebben ook een auto toch of niet. Kan Didier niet een keer (of moet hij werken) en heb jij eigenlijk geen rijbewijs? Misschien kun je een auto van iemand lenen als Didier die van jullie mee heeft....

Devin al aan de boterhammen, wat gaat het hard zeg jeetje.

nou ga nog even verder tot morgen waarschijnlijk dames

2. jeah, ze slapen hier!! sttt, ga nu zachtjes naar beneden lopen, sttt...

3. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Dank jullie wel! Ik ben ook erg trots op ons drietal!

Lidwina, is er voor Rune geen psz meer in de buurt? Pff, 20 km fietsen is een eind! Is er daar in de buurt niet een leuk koffiehuis ofzo? (scheelt weer 10 km...) Neem je even lekker de tijd voor jezelf, kop koffie, krantje, tijdschriftje of boek en dan lekker de psz tijd doorbrengen. Jezelf daarmee verwennen kan voor een keertje geen kwaad toch? Sterkte morgen!

Verder gaat hier alles wel goed hoor! Ik ga zondagavond met Bas naar mijn zus toe (in belgie), dan maandag lekker naar de sauna en dnsdag weer naar huis. Bas mag een dagje met Anna mee naar de creche, spannend!

4. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    En babiche, jeetje wat een streven! 20-25 kilo is veel! Heel erg veel succes ermee! Ik denk dat ookal zal je beginnen met een crashdieet er best kans van slagen kan zijn. Als je dan een groot gedeelte van de kilo's kwijt bent dan denk ik dat je er verstandig aan doet om de laatste kilo's met een gezonde levensstijl kwijt te raken, bijvoorbeeld een sonja bakker-achtig 'dieet'. Dan komt het vast goed als je een beetje gedisciplineerd blijft als je op je streefgewicht bent. Eenmaal een gezonde levensstijl hebbend wil je misschien helemaal niet meer snoepen omdat je je er zo lekker bij voelt! Komt helemaal goed!

En Marijke, fijn he? Als het huis in ruste is! Ik hoop voor je dat dat zo blijft vanavond!

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Marian leuke foto!!!! Gelukkig zijn jullie weer opgeknapt!

Hedwig, heerlijk toch dat je je zo zeker voelt met je gezinnetje! Geniet ervan!

Juut hoe gaat het nu met Yära? En Seth?

Anniek hoe is het bij jullie?

Sandra heeft Indy genoten van vandaag?

Zo Jac is weg, ik ga zo lekker in bed film kijken!

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Enne dames die graag weer eens wilde bijkletsen: waar, wanneer???? Heb er wel zin in om weer eens af te spreken!

7. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hallo allemaal.

Ik had beloofd om bij t elezen maar het is wel heel erg veel. Heel vluchtig dus:

@hedwig, wat een schatje zeg. En wat goed al boven zijn geboorte gewicht. En wat gaat de kraamtijd hard, nu al geen kraamzorg meer. Maar dat gaat je vast lukken, zeker met zo'n lieve buurvrouw.

@miranda, vluchtig even je stukje gelezen. En er is al veel geschreven. Ik sluit me hier bij aan. je doet het super goed, en ik heb respect voor hoe je met Sven omgaat. Zo hoort het. Jullie doen het voor joris, en je nieuwe vriend zal zich hier aan moeten aanpassen (vind ik).

@juut, die yara die zo lang sliep vanmorgen. Toch nog naar de psz. Hoe gaat het met seth nu?

@marian, wat leuk je hier weer even te zien. En wat een leuke foto van je prachtige span. Heerlijk hoor. En ook ik besef nu als ik lotte en martijn zie hoe groot ze al zijn.

@carla, leuk afspreken. Wie willen er allemaal mee? Want ik wil best een keer wat verder rijden als er dan nog meer mee gaan. Wij gaan zo wie zo mee.

Sorry rest weet ik niet meer.
    Hier een leuke dag gehad. Psz was erg leuk, en indy heeft genoten. Ook vanmiddag. Mijn ouders + schoonmoeder kwamen en onze oude over buurvrouw met haar kleinkind. Was leuk, en indy nu al weer verwend. Zondag vieren we het pas.

groetjes sandra

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    IKKKKK natuurlijk anders zou ik het niet zeggen!
    maar we moeten ff opletten op de mensen die niet ver willen rijden. Ik heb ok een maximaal van ongeveer anderhalf uur {dat rij ik tot bij juut} met 2 schreeuwers op de achterbank vind ik dat genoeg ;)

hier gaat het wel goed, devin helemaal in het nieuwe ritme en hij heeft er niet eens moeite mee gehad. Ik moet wel zeggen dat ik nog niet helemaal tevreden ben.... en nog eenbeetje klooj met hele flessen, devin vind ranja namelijk niet lekker en ook geen groente wahaha {is best grappig}

roba
    volgende week kunnen we samen suporte, ik wil er nog 10 kwijt, dan ben ik er in totaal 19 kwijt!

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    marian
    leuke foto! en moet ook; trots zijn! gaaf hoor... een 3 tal, op naar de 4! hihi

sandra
    foto??????

10. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Anniek, foto's komen morgen ok? Staan nog op de camera. Heb net even indy's site bijgewerkt (tot gisteren) en ook mijn scrapblog. Duik nu lekker mijn bedje in.

Welterusten.
    groetjes sandra

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nou ok dan ;)

truste

12. hardloper

hardloper Niet meer actief

babiche, succes met afvallen dan. wanneer ga je beginnen? hou jje ons op de hoogte? vind het knap hoor. en ik heb geen rijbewijs en didier meot werken. (ik mocht kiezen, piano of rijbewijs. ik ging voor de piano;))

maian, heerlijk zeg, maar wel een eind rijden voor de sauna;) gezellig. wat makkelijk dat bas een dagje mee kan met zijn nichtje:) en ik ga niet 3 1/2 uur in een koffiehuisje zitten in mijn eentje;) ik fiets wel heen en weer. heb trouwens nog mazzel, er komt ook iemand die een half uur ruim moet rijden met de auto, dus och. er is er geen een dichterbij. (ik ga maandag al naar mijn vriendin en donderdag sta ik daar in een winkeltje en daarna doe ik boodschappen, dus al met al heb ik het niet heel gek bekeken...)

sandra, fijn dat ze het leuk heeft gehad. nu zondag nog haar ffeestje:)

anniek, die groente is lastig, maar ooit gaan ze dat eten is me verteld;) die limonade is lastiger. drinkt ie wel andere dingen? hoe gaat het?

carla, goed geslapen? en judith en marijke? stil gebleven??

zo, ik ga aan de slag

13. lidia

lidia Fanatiek lid

goedemorgen allemaal..

babiche,, goed hoor,(hier moet er ook 15 kilo af:)) hier nu met sonja bezig, gaat wel niet zo snel maar is wel goed vol te houden.
    we gaan elkaar wel steunen goed:D

lidwina,, tja dan is het niet anders dan te fietsen, idd is alleen in een koffie huis niet zo gezellig.

juut en carla,, hoe is de nacht gegaan??

sandra,, ben heel benieuwd naar de foto's.fijn dat het zo gezellig was.

marian,, lange reis maar wel gezellig naar je zus, ben benieuwd hoe het gaat als ie een dagje mee gaat. en martijn en lotte ook al groot naast hun kleine broertje.

hier een dagje alleen vandaag, gisteren wel te veel gedaan vooral met tillen en de trap op en af met elise gaat nog niet zo goed.. ach nu even lekker in bad en dan even naar de xenos voor wat paasspullen.

14. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hier een goede nacht gehad. Indy werd pas om 8.15 uur wakker. Lekker hoor.
    Alleen werd ze wel wakker met oorpijn. Ze gilt het uit. Ondanks de zetpil en het watje in haar oor. Eerst pas vanmiddag naar de h.a., maar mogen nu om 10.20 uur komen, dus dat is wel fijn.

groetjes sandra

15. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Heeft Rune zo lang psz? Hier maar 2,5 uur! Maar gelukkig hoef je niet iedere keer twee keer heen en weer...

Sandra, ik vergeet Indy helemaal! Gefeliciteerd nog, en een fijne dag zondag!

Lidia, geniet van je dagje!

Anniek, grapjas! (al moet ik wel bekennen gisteren een test te hebben gedaan omdat ik maar misselijk bleef, maar was negatief, ben ook nog niet ongi geweest vanwege de bv, we gebruiken in ieder geval niets momenteel om het te voorkomen.)

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hallo dames!

@ Marian -> wat een leuke foto van jullie 3 kids :) En Bas lijkt idd veel op Martijn hé! Leuk!

@ Sandra -> ach wat sneu. En nu ook maar hopen dat ze zondag niet te veel last ervan heeft!

@ Lidia -> rustig aan dus. Is wel nodig zo te lezen joh!

@ Lidwina -> hier maar 2 uur psz! Nou ja, eigenlijk 2,5 uur. Maar is brengen tussen kwart voor 9 en 9 en ophalen tussen 11 en kwart op 11. Maar ga altijd pas om 9 de deur daar uit en ben om stipt 11 daar om hem op te halen :D

Joris moet echt eraan wennen die 4 dagdelen psz. Vanochtend was het weer huilen met weggaan. Terwijl hij wel zin had om te gaan... Mijn arme schat!

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen

hier tegen 4 uur een huilende devin... toch beetje last van het omgooien denk ik.

Vandaag lekker aanzooien en hier wordt een nieuwe c&a geopend, dus vanaaf ff shoppen.
    lekker beetje verder aan de bruidssieraden en ff huishouden... verder niet teveel.
    KLeertjes online gooien denk ik...

Devin is aan het mopperen, weet niet zo goed wat hij moet.
    Denk dat ik hem maar boterham geef en een fles, kan hij zo weer gestrekt.... zelf IK moet wennen aan het nieuwe ritme

Lidia
    rustig aaaannnn

lidwina
    nee hij vind alleen melk lekker wahaha maar komt wel, ook groente ik maak me geen zorgen hoor, kyana vond groente ook zo lekker niet eerst

18. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hoi hoi!

Hier weer een goeie nacht, alleen voreg wakker helaas! Maar goed als we er 's nachts al niet uit hoeven is het prima! Dus om 6 uur wakker door Kyra en om 6.30 beneden met 2 kids!

Anniek wat leuk Devin ook al aan het brood!!

Sandra hoe was het bij de HA???

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    cool he

maar die halve uurtjes tukkies vind ik minder :(

20. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Even gauw hoor dames, tuurlijk moeten we elkaar steunen met lijnen. Wil idd het grootste gedeelte crashen (als het me lukt) en dan verder met gezond eten en evt af en toe sonja bakkeren.
    Maar ik heb nog niet eens wat gehoord voor mijn intakegesprek, dus ik wacht even af.

Ga gauw verder druk druk druk.
    Tot later dames

Deel Deze Pagina