Indy heeft idd een middenoorontsteking. Weinig aan te doen. Neusspray en zetpil. Het gaat het wisselend. Ene moment lijkt er niks aan de hand, andere moment huilen van de pijn. Groetjes sandra
och jeetje toch! moet ook mega ijn doen zeggen ze! sterkte en beterschap hedwig bedankt hreeeeelllll leuk! en lief
Ach arme Indy een oorontsteking Beterschap! Graag gedaan Anniek Roba : Succes met lijnen! Hier moet er ook veel af. Zeker 15 kilo! Dan zou ik al heel blij zijn! Als het zo doorgaat met mijn eetlust zal het niet al te moeilijk zijn denk ik. Sinds de bevalling heb ik echt maar weinig eetlust. Hier net met Owen voor het eerst naar buiten geweest Klein ommetje gemaakt van 10 minuutjes ongeveer. Wel lachen, lopen we langs de buren en gelijk horen we 3 deuren opengaan en word geroepen : wacht wacht! hihihihihi PRACHTIG! Owen heeft lekker geslapen in de kinderwagen en heeft het lekker warm gehad. Kon wel merken dat ie nog wel beetje moest wennen in zo'n bewegend karretje te worden rondgereden. Klein beetje onrustig. Net gelijk maar weer in bed gelegd en ik hoor nog niks dus denk dat ie gewoon gelijk verder is gaan slapen
even heel snel hier, vandaag gewerkt en zo door naar verjaardagsborrel van mijn broer..niet zo'n zin in, maar soms goed voor mij om er even uit te gaan. is alleen wel in roytterdam, das minder, maar rol heeft me beloofd dat ik morgen lang uit mag slapen, dus oke dus nu nog even gauw kaartje schrijven en omkleden. doeii meiden
Het is er lekker weer voor Hedwig om een eerste wandelingetje te maken. Arme Indy, een middenoorontsteking. Beterschap voor je meisje, Sandra. Nou we kunnen wel een afvalclubje beginnen. Bij mij kan er ook wel 15 kilo af...maar het lukt me niet om die stap weer te zetten om te gaan lijnen en sporten....(wat is dat???) Zondag een fotoshoot met de kids, leuk. eindelijk weer een mooie foto van die twee samen.
Ach die arme Indy.....knuf voor haar! Juut hoop dat de boorel toch gezellig is....Hoe gaat het met de kindjes nu??? Hedwig bedankt voor het mooie kaartje!!
Afspreken: Heb tot nu toe gelezen dat Anniek, Juut, Sandra, Lidia en Marijke wel eens wat af zouden willen spreken weer, en ikke natuurlijk ook! Maar dan de grote vraag: WAAR??? Bij iemand thuis of ergens anders en wat ligt niet te ver weg voor iedereen??? Roept u maar!!!
goede avond niks gelezen,jullie kletsen zoveel haha,hier gisteren naar de kinderboerderij geweest zal zo eens foto,s showen. daarna door naar de ikea en youri getrakteerd op de MAC hij zag de gele M en zei frietjes eten ja frietjes.. verders gaat alles zn gangetje volgende wk eens zn verjaardag cado gaan bestellen. ik zal de foto,s eens gaan uploaden...
hoi hoi,, de kids liggen op bed, ga zo x factor kijken.. vandaag weel gewassen(hoef ik niet veel voor te lopen en nieuwe plantjes gehaald is weer vrolijk in huis ach arme indy,, beterschap en ik hoop dat ze zondag wat meet beter is. carla,, ik wil ook wel afspreken, lijkt me weer erg leuk. juut veel plezier straks en lekker uitslapen hedwig,, ooo leuk hé als de hele wereld je kindje komt bewonderen. en tja ik had ook eerst geen trek en de kilo's vlogen er af kon na de 1ste week mijn oude broek aan. dus er is hoop hoor (nu ook niet meer ) tot morgen dames.
Goedemorgen allemaal. Hier heeft indy gelukkig lekker doorgeslapen vannacht. Was wel om 5.30 uur wakker, had pijn aan oor, dus zetpil gegeven maar wilde niet meer slapen. Nu gaat het wel weer met haar. Vandaag een druk dagje hier. Dadelijk eerst nog een fotoshoot, dan nog boodschappen, opruimen, tuinstel binnen zetten enz. Vanmiddag naar vrienden die een "feestje" geven voor alle mensen die mee hebben geholpen met de verhuizing. Gezellig met een hapje en een drankje. Dus pas vanavond weer thuis. En dan morgen indy's verjaardag. Druk dus. Oh en morgenvroeg de taart nog halen. Esther, leuke foto's. Indy is ook helemaal niet bang in de kinderboerderij, al vond ze het van de week niet leuk dat de kalkoen in onze tas aan het pikken was. Hedwig, bedankt, mooi kaartje hoor. Juut, hoe was de verjaardag? je ligt als het goed is nu nog lekker op bed. Een uur later: haha een uur geleden begonnen aan dit berichtje, maar nu pas tijd om hem af te maken. tot later groetjes sandra
Wat een leuke foto's esther! Hier goede nacht gemaakt, alleen wel te kort, maar dat is standaard! Laatste voeding rond twaalven en dan de eerste rond 7. Ik slaap dan pas om 1 uur en heb dus maar 6 uur slaap, dat is te weinig... En Bas is 's avonds veel wakker, dus ik kan ook niet voor zijn laatste voeding slapen. Bah! Maar goed, ik blijf met enige regelmaat 's middags slapen, Lotte en Martijn zijn nogsteeds een stelletje slaapkoppen...!