Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Sandra, wat vervelend voor Indy dat de oorpijn nog niet over is! Ik hoop dat ze morgen wel kan genieten van haar verjaardag!

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Sandra gelukkig heeft Indy goed geslapen, alleen wat vroeg wakker, maar ja.....Hoop dat ze morgen lekker fit is voor haar grote feest!

Hier weer een goeie nacht! Kyra waas als 1e wakker om 6.30 uur, dinja pas om 8 uur uit bed!!! Begint weer ergens op te lijken!

Juut hoe was jou nacht?

Anniek hoe heeft devin het gedaan?

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Heerlijk toch Marian dat je 's middags nog even kunt bijtanken!

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Sandra : je hebt het druk zo te lezen de komende dagen!
    Veel plezier en succes. En ik hoop dat Indy's oorpijn snel voorbij is!

@Marian : 6 uurtjes is inderdaad wat te kort he.
    Gelukkig kan je smiddags bijtanken.

Mooie foto's gezien van Yourie op de kinderboerderij :)

Bedankt voor je kaartje Juut! :D

Hier komt vandaag mijn beste vriendin op bezoek vanuit Tilburg. Dus dat word leuk :)

Owen heeft last van witte bultjes op zijn lijfje. zou dat acne zijn?
    Zal zo proberen er een fotootje van te plaatsen.
    Hij was ook best wel wat slomig. Met moeite toch een fles ingekregen.
    Maar goed, hij is ook wel echt een slaapkopje hoor. Maar ben toch beetje ongerust....

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    de uitslag op zijn buikje

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Het kan zijn dat dat is van de hormonen die hij nog van jou heeft meegekregen. weet nog dat dinja ook helemaal onder de uitslag zat, maar toen was ze al wel een weekej of 4 oud. als je het niet vertrouwd gewoon even de ha post bellen hoor.

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello! Al best lang niet meer gereageerd, heb zo'n lieve foto van martijn en lotte en bas gezien! Echt heel schattig!

Hier alles oke, ik begin me alngzaamaan weer wat beter te voelen.
    Gister nog nr rdam geweest, was beetje gek, heel ander wereldje waar je je dan ineens in bevindt. Maar had nog wel aardig praatje met iemand, en lekkere bitterballen, dus wel oke. Niet al te laat thuis en vanmorgen ben ik in bed gebleven.
    Sethje was heerlijk vrolijk vanmorgen, en yara nog steeds erg moe dus ze liggen nu samen in bed.
    Dus ineens veel rust even in huis, en dat doet me erg goed!

hedwig wat een heel lief mini baby buikje zeg! en mij lijken het ook hormoonpukkeltjes. hebben jullie geen inloopspreekuur van het cb? kun je t even navragen.
    en jij ook bedankt (heel leuk!)
    en veel plezier met je vriendin, lekker bijkletsen.

Carla wauw weer een goede nacht! echt fijn he, dan ga je je weer een beetje mens voelen..

Sandra agos toch, indy een middenoorontsteking. Ik hoop dat de meeste pijn morgen weg is, zodat ze goed kan genieten van alle visite. Wel sneu. Succes met je drukke dag vandaag en idd niet vergeten om de taart op te halen

Wauw marian, heeeeerlijk om soms even smiddags nog te dutten! Wat een luxe dat dat nog kan!
    Lekker van genieten

Krullie leuke foto's van Youri, wij gaan vanmiddag ook nog even, de kinderboerderij is hier heel dichtbij!

8. hier was youri echt niet bang rende heel de tyd achter de geitjes aan overal op en af hij wilde zelfs naar de kalkoen gaan maar dat mocht hij van mij niet want t mannetje beschermde zn vrouwke,s end at vond ik toch wel n beetje eng.

hier al 2nachten hopeloos geslapen youri is al 2 nachten 5 tot 6 keer wakker geworden huilend waarom tja dat is n goeie vraag heel onrustig en hij was vanmorgen om half 6 wakker en heeft toen nog daarna ff geslapen tot half 9 en heb hm weer om 11.45 terug in bedje gedaan was geen richt mee te schieten !!
    tja en wat zal er toch zijn das n goeie hij zegt t niet helaas!

ik ga f fvlug wat strijken dr ligt n berg te wachten..
    doegggggggg

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zo ben ik ook snel

zometeen is de "fotograaf" hier voor de bruiloft tenminste als hij het wordt...

Esther
    leuke foto's!

Hedwig
    lijkt idd op babyacne, maw jou hormonen.

Carla
    jep afspreken! wat mij betrefd max. anderhalf uur rijden.
    wáár maakt me niet uit.

Hoe devi het gedaan heeft
    KLOTE pff vanacht ga ik echt op de stretcher bij kyana, ben kapot en gebroken... heb echt een nacht rust nodig. Hoop ik dat john van hem wakker wrdt vanacht. Maar vidn het helemaal niet fijn om op de stretcher te gaan liggen maar ik moet wat. Moest er vanmorgen zowiezo al uit om 6 uur dus heb iets van 3 uurtjes slaap gehad ofzo {kon zowiezo al niet slapen grr}
    pff en dat op al een half jaar nachten van 4/5/6 uur bah bah bah

Overigens gaat het ritme hier behoorlijk goed... alleen straks zo tegen 4/5 uur...

nou ben er weer weg van...

10. Juut, fijn dat je weer wat opgeknapt bent. Nu Yara nog. Stijn is ook al een tijdje heel erg moe hoor. Ik vertelde dat op het CB en daar zeiden ze dat het soms ook te maken heeft met een groeispurt? Stijn eet ook al dagen heel veel, dus voor hem gaat dit wel op (denk ik)

Anniek, getsie wat rot nou! Zo kan je er dagen tegen als ze 's nachts wakker worden, maar inees is het gewoon te veel..en ben je zoooooo moe en moet je gewoon slapen en er niet uitgaan, maar dit lekker laten doen.

En Youri ook al aan het spoken vannacht?

Stijn ligt lekker te slapen, hij heeft net een rondje dorp gefietst en was nu moe. Dus wilde op ons bed TV kijken, omdat het zo stil was maar ff gaan kijken..Nou meneer lag heerlijk te slapen. Renske ook, dus ff tijd voor mezelf. Lekker MP afstruinen op zoek naar leuke dingetjes.

11. wij hebben net een boekje ontvangen van de bank, hierin zat een bon van attractiepark Toverland, een bon voor 7,50 korting. Het is voor ons te ver rijden, maar als iemand van jullie hier na toe wil met korting, stuur ik de bon op.. (deze keer heb ik de bon nog bewaard;))

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik zal john eens vragen het is hier kot in de buurt

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Anniek wat balen zeg van de nacht...

Hier net even naar de stad geweest en heb zowaar voor beide meiden een zomerjas gescoord! Bij villa happ was alles vandaag 50% korting ivm 10 jarig bestaan dus heb voor Kyra een jas voor maar 20 euro!!!

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goed gedaan!
    lekker hoor.

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello! Hier hebben allebei de kindjes vandaag van half 1 tot half vier geslapen! Oeioei! Wel lekker hoor..
    Daarna nog even gauw met yara nr de stad geweest, meost nog luiers hebben voor seth. Dus niks bijzonders vandaag, maar wel een oke dagje

Sandra ik wil spam zien van indy's verjaardag!
    Was het een leuke dag vandaag? Indy nog veel last van haar oorte gehad?

carla wauw dat is hartstikke mooi! welke maat heb je voor kyra gehaald?

marijke heb je nog iets leuks gevondne op mp? en inderdaad, van die groeispurt, daar had ik nog niet zo aan gedacht maar dat zou best een verklaring kunnen zijn!

anniek balen dat je zo moe bent meid, op een gegeven moment heb je het er zó mee gehad he..ik ken het

krulolie ik hoop vanavond een beter nachtje!

16. Carla, da's dan leuk shoppen.

Nou ik weet niet wat er vandaag met Stijn aan de hand is, maar hij eet heel veel en heeft vanmiddag heerlijk geslapen en nu ging hij er weer helemaal zelf in?? Af en toe roept hij "slaap lekker, mama"...ik klaag niet hoor, maar zo ken ik hem niet.

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut ik ben voor een 104 gegaan. Moet de mouwen wel een stukkie omslaan nog, maar ja ze moet hem natuurlijk wel de hele zomer kunnen dragen nog!
    en wat heerlijk de kids zo lang geslapen!

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin heeft al 2 middagen zonder luier geslapen en is droog uit bed gekomen! Voor de nacht durf ik het nog niet hoor, hoewel Justin vind dat dat best al kan ;) en worden ze dan niet vaak wakker omdat ze moeten plassen?

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    slapen die mannetjes hiero nog elke dag?

Kyana niet :( helaas! alhoewel soms wel maar naar bed gaat ze nooit meer, soms fftjes op de bank.

Hier overigens ook nu alles 98/104
    veel dingen zijn nog wat groot of ruim maar dat vind ik niet zo erg.

juut
    heerlijk zo'n voorbeeldige kids!
    Ennuh jij wilde toch ook afspreken he of niet?

Marijke
    ook al een braaf mannetje héérlijk!

20. nou Stijn slaapt ook lang niet elke middag hoor. Maar vandaag was hij natuurlijk heel veel gaan fietsen..en op het kdv slaapt hij ook altijd nog. Meestal gaat hij altijd wel ff op bed liggen, maar dan op onze kamer tv te kijken..

Stijn heeft nog 92, maar dit begint wel langzaam te klein te worden.

Deel Deze Pagina