nee hier ook al nimet meer sinds september vorig jaar..maar nu met dat ziek zijn en dat gekke moeie pakt ze ineens wel weer haar dutjes..wel fijn. hier zit ik een beetje te niksen, te surfen naar leuke scrpabookworkshops enzo. vanavond nog kindjes gebadderd en rol is nu nr de stad wat drinken met een vriend. en patries hier 1 of 2x wakker om te plassen snachts, en je moet het gewoon een keer doen joh, zonder luier snachts! kan best! evt even zeiltje eronder voor de eerste nachten. en wat betreft maten, yara heeft ook 98/104 nu marijke lief dat ie in jullie bed dan even een tukkie doet. en fijn dat ie savionds ook zo lief gaat slapen anniek hoie gaat ie nu? lekker nr bed zo he! en ja ik wil ook dolgraag (haha stom woord) weer afspreken, voor mij is ong 3 kwartier rijden wel mooi, das ongeveer tot san, sdus ergens daar in de buurt? of hier in de buurt? maakt niet uit, maar ik vind het altijd keigezellig! patries goed hoor van justin dat het nu zo goed gaat zonder luier!
Hier even kort, ben moe, en morgen lange dag, dus zo mijn bed in. Vanmiddag boodschappen gedaan, tuinstel gepoetst en binnen, en vanmiddag naar vrienden geweest. ze hadden super gezorgt, en allerlei lekkers. Veel te veel op. Indy wilde helaas niet slapen dus we waren rond 21.00 uur thuis. Hopelijk slaapt indy morgen wat langer, zodat ze er heel de dag tegen kan. oortje lijkt beter te gaan, zolang ze wel zetpil krijgt. Morgenavond meer. groetjes sandra
Remco is ook ff wat drinken met vrienden, dus maar een beetje computeren. sandra, gezellige dag morgen Ik ga ook lekker m'n bedje opzoeken. Slaap lekker
juut ik had net al geroddeld met carla! {alleen goeds hoor } maar we hadden het al over tilburg idd. Carla zou sandra ff mailen voor daar in de buurt. Had ook al contact gehad met marijke hoever ze wilde rijden... van de rest weet ik het niet maar denk dat zoals het er nu uitziet wie willen marijke en ik het verste wonen... Maar we zouden op de helft uitkomen rondom shertogenbosch maar tilburg zou ook binnen bereik van marijke en mij zijn... dus ff kijken hoe en wat en jup zo hier ook gestrekt.... Devin ligt in zijn eiegn bed. Kyana ligt er bij ons in. {john had het beloof maar niet helemaal nagedacht mja} dadelijk devin nog wat toestoppen, kan ie doorslapen met een volle buik stiekem maar de buren hebben het nog erg druk BAH
Hallo dames! Weer even een teken van leven. Hele dag nog niet geweest en volgens mij gisteren na de ochtend ook niet meer... Maten; bij Joris begint net maat 92 langzaam te klein te worden. Niet qua breedte, maar qua lengte. Dus hij heeft al een paar broeken 98, maar die zijn echt nog veel te groot! Middagdut; al van volgens mij mei/juni vorig jaar al niet meer. Maar moet zeggen dat sinds de peuterspeelzaal 4 ochtenden is, hij wel weer eens ineens een dutje doet tussendoor. @ Sandra -> alvast veel plezier morgen op het feestje van Indy! Mijn duimen draaien dat ze morgen al minder last heeft van haar oortje! Ik ga ook vlug mijn bed opzoeken. Morgen ga ik een dagje mee naar de rommelmarkt met de vriendin van pap. Dus drukke dag voor de boeg, moet al om 8 uur bij haar zijn (das echt heeeeeel vroeg!) Maar heb er wel zin in hoor! Dus voor iedereen; Slaap lekker en morgen een fijne dag
Jarig: Lucas 14 maart 2007 Danio 15 maart 2007 Jayson 16 maart2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 Danisha 19 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Senna 21 maart 2007 Noëlle 22 maart 2007 Jeldau 22 maart 2007 Fennita 24 maart Youri 25 maart 2007 Ruben 3 april 2007 Erik 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Zoë 15 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Laura 7 juni Rifka 9 juni Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Floor 19 augustus Sandra 23 augustus 1979 Mandy 4 september Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Sonja 5 oktober Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Kyran 4 december 2009 R S 4 december 2008 Bo 23 december 1987 Carla 13 januari 1980 Larissa 19 januari Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Zwanger: Fenniet, uitgerekend 19 april 2010 van een ??
Goeie morgen allemaal, hier een redelijke nacht, heb Kyra wel een paar gehoord, ze lag flink te dromen, maar werd niet wakker. Beide kids toen om 6.30 uur wakker. Vandaag drukke, maar gezellige dag. Om 11.00 uur eerst naar mijn ouders, daar gaan we lunchen. M'n opa komt dan ook en m'n zus met haar vriend. Daarna door naar de zus van JKac en daar eten we vanavond frietjes mee! Sandra heel veel plezier vandaag met het feest voor Indy, hoop dat ze goed geslapen heeft en lekker fit is. Anniek, Juut hoe was jullie nacht?
lucas gefeliciteerd met je verjaardag! sandra, wat vervelend dat indy zo last heeft van haar oortje. hoe is het nu? al wat meer weg? hoop dat ze wel fijn kan genieten vandaag babiche, je klinkt wel super gemotiveerd zeg. krijg bijna zelf zin om te lijnen hedwig, hoe is het verder gegaan? veel plezier gehad met je vriendin? en bedankt voor je mooie kaartje marijke, veel plezier met je shoot. ik hoop dat er een prachtige foto uitkomt en hoor veel slapen ook niet bij een groeispurt? esther, jeetje, hij stapt er ook gewoon tussendoor op de kinderboerderij. leuk hoor! volgens mij vond ie het prachtig en dat is lastig, dat ze niet vertellen wat er is... lidia, lekker de lente in huis gehaald. ook nog paasdingen? ik heb er ook wel zin in hoor. lente... marian, wat heerlijk dat je smiddags nog steeds even kan slapen. hier wil rune soms ook wel hoor, maar dan ben ik de wakkerligger judith, even lekker een beetje bijgetrokken gister, dat is echt fijn, maar geef jezelf wel de tijd hoor. hoop dat je vandaag weer zo'n dagje hebt. anniek, hoe heb je geslapen? en hoe beviel de fotograaf gister? carla, dat is leuk scoren! wauw. foto? en gelukkig een redelijke nacht. patricia, jeeh! knap hoor van justin! miranda, veel plezer op de rommelmarkt. lekker struinen of gaan jullie zitten? hier uitgeslaspen tot iets voor 7 maar ga maar weer aand e slag
Hello! Hier seth om 615 wakker, dus kwartiertje laten huilen tot opsta tijd. Verder goede nacht gehad. Rustig dagje vandaag, begin van de middag komt mn broer nog even langs voor yara's verjaardag, verder niks. Net weer allemaal strijd, Yara eet zó vreselijk slecht. Als ze dr boterham niet fatsoenlijk eet, krijgt ze ook geen koek/snoep, maar daat maakt haar ook niet uit..En het is al zo'n schrieltje, tsjonge jonge.. Nu is ze met seth kiekeboe aan t doen achter het gordijn. lidwina meissie rustig aan he..ooit hebben ze de zondag uitgevonden als rustdag.. hoe gaat het met de kindjes? carla dat is zeker wel een gezellige dag! veel plezier en fijn dat de nacht redelijk was. lucas gefeliciteerd met je derde verjaardag! sandra veel plezier vandaag, hopeljk kan indy lekker genieten van alles en heeft ze niet al teveel last. miran gek he met die 98 broeken ik heb dat ook met veel, dat ze veel te groot zijn terwijl ze de lengte echt nodig heeft! veel plezier op de rommelmarkt! anniek hoe is je kont (haha rare vragag) en was t een aardige vent, die fotograaf van gister?
Juut ik herken het eetprobleem, hier nog zo'n "mager"ding en er zijn ook vele dagen dat ze bijna niks eet... Moet dinsdag met beide dames naar het Cb, ben erg benieuwd wat Kyra nu weegt. Lidwina, wat lekker uitgeslapen tot 7 uur!
Goedemorgen! Wij kwamen er om 0800 uur uit. Dus lekker uitgerust. Lidwina, we hebben veel zin in de fotoshoot, dus mooie foto's show ik vanavond hier of op hyves. Als Stijn maar mee wil werken, want als hij de kolder in z'n koppie heeft.... Is er al een idee wanneer we afspreken? Het wordt dus in de buurt van Tilburg, begreep ik? Ik neem aan dat de 3jarige mee gaan, maar mogen de kleintjes ook mee? (wat een vragen op de vroege morgen)
Marijke het zal idd in de richting van Tilburg worden en natuurlijk gaan alle kids mee!!! Super gezellig altijd! Datum is het volgende probleem!!!! Gaan we voor een weekend of door de weeks??? Ik kan namelijk alleen op maandag of dinsdag ivm met werk, weekend kan wel altijd.
Hoi dames! Hier niet zo'n fijne nacht gehad! Ik dacht eens even lekker vroeg voeden en naar bed, en lag dus ook om 10 over elf al plat. Maar Bas werd 12 uur wakker en was ontroostbaar... Geen idee wat er aan de hand was. Na 10 minuten met hem op de arm werd hij weer stil. Toen ik weer sliep werd hij om half een wéér wakker, weer ontroostbaar, toen gelukkig binnen 5 minuten weer rustig. Dat had ik nou nog nooit meegemaakt van Bas! (verwend kreng ben ik he?) Gelukkig heeft hij daarna tot half 5 geslapen, toen werd hij wakker en was hij weer in slaap te krijgen met een speentje. Om vijf uur werd Martijn wakker, misschien eng gedroomd? En om zes uur kwam Bas voor zijn eerste voeding. Al met al ging daar dus mijn 'lange' nacht... Aankomende nacht slaap ik in Belgie, vanavond rij ik er heen. Dan morgen lekker een dagje ontspannen in de sauna! Heb gisteren mijn bril opgehaald, wat is dat wennen zeg! Ik zie alles ineens helderder! Gisteren heb ik hem na 5 uurtjes maar eerst weer even afgezet, vandaag maar eens kijken wat de dag brengt, vanavond veilig in de auto, kan ik alles weer zien! Lidwina, rustig aan he? Beetje genieten van de zondag! En maten van kleren, jeetje ik hoor van nu pas naar 98? Hier zitten ze met broeken in 104 en bovenkleding heb ik al veel 110! En Bas zit alweer in 68! Ongelooflijk hoe hard hij groeit! Juut en Carla, wat vervelend dat jullie meisjes af en toe zo slecht eten! Hier gelukkig geen problemen met eten. Ze eten bijna altijd de drie hoofdmaaltijden zonder prroblemen, en als het dan een keer wat minder is is het natuurlijk niet erg. Verder krijgen ze 's ochtends 1 keer wat tussendoor, meestal wat fruit en een plak ontbijtkoek. En 's middags ook een koekje, meestal zo'n speciaal 'kinderkoekje' van samson en gert of zoiets. O, mijn zus en zwager komen binnenwandelen, dus ik ga even koffie met ze drinken...
goedemorgen allemaal, Las iets over een meeting. Jammer dat het zo ver weg is anders dan was ik graag gekomen middagdutje : Yep hier nog elke dag eigenlijk. Word sinds Owen is geboren wel eens overgeslagen zoals gisteren met het bezoek. Maar Erik is dan tegen de avond al niet meer te genieten :x Eten Hier ook een slechte eter maar dat wisten jullie al. Zelfs patat gaat er niet meer in. Ach, hij heeft energie genoeg @Sandra : veel plezier vandaag! @Juut : Gezellie je broer op visite @Marijke : veel plezier met de fotoshoot! Ik hoop voor je dat Stijn lekker meewerkt Lucas gefeliciteerd met je verjaardag Hier : Gisteren een hele leuke dag gehad. Nuja, eigenlijk een middagje he. Jammer dat ze niet een heel weekend kon blijven. Bedankt nog voor de antwoorden en suggesties over de uitslag van Owen. Vandaag komt de verloskundige en zal het ook gelijk aan haar vragen over de bultjes. Oja, gisteren is het navelstrengetje van Owen er af gevallen. Raar gezicht nu hoor. En toch een beetje een klein mijlpaaltje he Owen maakte er vanacht wel een potje van hoor met drinken. 22 uur ging nog wel maar om 2 uur ging het al slechter met drinken. Meneertje slaapt liever en krijg hem dan ook niet meer wakker. Om 6 uur was het zelfs erger en nog minder gedronken. Hij pleurt dan gewoon in slaap en weigert echt de fles dan.