hoi Dames,, hier gister niet geweest volgens mij.. gister met mijn mams naar de stad geweest voor verj-kado voor elise maar niet gevonden. nu wordt het dit ( Sewingroom Miss Little - 4. Houten Letters&showdep=10. Kinderkamer accessoires ) en dan de letters van "Fiene".(link doet het niet goed dus even openen en dan zoeken op kinderkamer accessoires en houten letters straks naar schoonouders en vanmiddag even door het huis met de poets doek.. nu elise verschonen want die stinkt reageer later vandaag.. Indy veel plezier op je feestje...
Hedwig, bedankt voor je mooie lieve kaartje. En gelukkig is het navelstrengetje er al af. Meeting: ik ben door de weeks altijd woensdag en donderdag vrij, maar het weekend kan ik ook altijd.
Dan zal het denk ik in het weekend worden als de andere dat ook oke vinden, want zie dat wij al geen gelijke vrije dagen hebben Marijke!
Nou sethje is alweer op bed, die was een beetje huilerig. yara kijkt even tv en ik ben aan het neuzen voor een leuke scrapbookworkshop, krijg er 1 cadeau van rol voor mn verjaardag! Wat betreft de meeting, ik vind weekend en doordeweek allebei oke hoor! Hedwig idd altijd ene mijlpaal he, het navelstrengetje eraf! Fijn dat ie zo graag slaapt, wel wat lastig met drinken maar oke.. Lidia leuk hoor! marian heerlijk even tijd voor jezelf en voor bas! veel plezier in belgie! balen dat je lange nacht in het water viel, niet leuk dan he! marijke lekker hoor, tot 800 geslapen! en waar heb je fotoshoot? ik heb daar helemaal overheen gelezen?
Ja een nicht van Remco heeft een fotostudio en ze had nog een plekje vrij, dus gaan wij om 14.00 uur met de kids erheen.
`hey wat leuk! maar wle spannend he, is zo afhankelijk van hoe de kids het doen! ik duim voor je dat stijn lekker meewerkt en dat renske niet hard wegloopt
haha, ja dat kleine grietje is echt niet meer te houden. We moeten echt zo goed op haar letten nu. Ze klimt zo maar op de vensterbank of in haar stoel en zo handig is ze nu ook weer niet dus ze valt nu heel vaak. Maar ik vind die "pinguinpas" zo lief om te zien bij die kleintjes.
heeft iemand van hier weleens via vakantieveilingen iets "geboekt"? of kent iemand die dat heeft gedaan? Ik zit nu even op die site te kijken, maar er staan echt leuke dingen in. Leuke weekendjes (leuk voor Remco en ik samen), maar ook natuurlijk midweekjes naar mooie vakantieparken..
morgen weer een klote nacht bah bah bah Devin begon nu al om 2 uur en toen tervergeefs geprobeerd hem stil te krijgen en daarna uiteindelijk maar een fles gegeven... toen gelukkig wél geslapen. en toen om 7 weer een fes {om 21 en 23 uur heeft hij zijn pyama papje gehad!!!!} Wel nu tot 11 geslapen,w as ook wel héél erg nodig pff. Meeting Ik kan in principe uhm nooit! hahaha maar op ma/wo/vrij heb ik smorgens alleen revalidatie. op dinsdag/donderdag en weekend moet ik 2x werken. maar weekend is hier geen probleem. MET of zonder mannen? Marijke nee hoor kan echt niet! Sterker niet je MOET Renske meenemen, kom op nou! vakantieveilingen, hier in de zomer mee weggeweest naar hengelhoef! en niks geen adertjes ofzo! echt ideaal boh heb kopppijn miran hoest met je vriend nu? juut hier ook een die smorgens het brood bijna niet af krijgt... van mij mag ze erna overigens wel snoepen {hier de otaarde mam hihi} lidia leuk! {maar goed zelf te mkn } had eigenlijk vanalles op de planning maar denk dat ik maar niet teveel doe! denken wat ik met de schreeuwende zoon moet! ga zo maar voeding voor hongerige baby's halen ofzo... ben beetje ten eide raad! overdag drinkt ie ook niet alles geweldig...
mmh ga ik toch maar eens bieden dan Anniek, Maar balen zeg en een slechte nacht en dan nu ook nog eens hoofdpijn, sterkte ermee! Ik heb eens even in mijn agenda gekeken. Ik kan alleen het weekend van 24/25 april niet en 3 zondagen eind mei kan ik niet. Verder hebbn we hier nooit zo'n drukke agenda. Is er al een idee wat we gaan doen? wie zoekt dit uit?
Ik wilde eerste al voorstellen om anders bij mij/ons de meeting te houden, maar bedacht me al dat velen niet zo ver wilden/ konden rijden. Iemand interesse om hier te meeten? Lijkt me zo gezellig!
hoi hoi hier vanuit schoonouders waar we onverwachts blijven eten gaan gourmetten mmmm ik ben wel in voor een meeting,, maakt niet uit waar, ik kan meestal wel in het weekend en op di/woe/don ben ik vrij. anniek,, balen van de nacht:x heb je op de stretsher(of zo iets??) geslapen? marijke,, hoe is de shoot gegaan??? sandra,, is Indy verwend?? en was het gezellig, hopelijk was ze beter met haar oren. juut,, oei weer vroeg(hier ook hoor) en fijn dat ze samen nog eveneen tukkie doen. hedwig,, wat leuk hé weer een stukje afgesloten met die navelstreng. sorry,, weet het verder niet meer tot laters, ga even fotoshoppen voor elise haar fototaart
Eet smakelijk Lidia, dat zijn nog eens leuke dingen, zo onverwachts ergens eten. De fotoshoot ging goed..nou ja..Stijn deed het echt heel goed. Alleen Renske..hoe krijg je een klein meisje zo, dat ze heel even stil zit??? Ik heb 3 foto's op hyves gezet, maar ik moet ze nog hier en daar bewerken.
heey. dames, Heb al wat in de wandelgangen gelezen over een meeting? ergens beneden en ergens in het noorden!! Ik zal best mee willen gaan. maar ik druf de weg niet op :O.. Al helemaal niet op de snelweg, want als je de A6 op wilt, kom je op een heuveltje te staan met een stoplicht.. en als ik dus stil sta, slaat me auto af!! en als me auto afslaat kom ik weer met toeterende auto achter me! dan shake ik al helemaal! gek he!! Netzoals de topic lounge,. manlief groot auto-ongeluk!! wie gaat dat dus bekijken?? IKKE!!!!! hoezo ben je dom!! Nu ben ik dus nog meer onzeker, stel je voor dat ik geen voorang krijg op zo'n weg!! en dat ik met mijn kinderen dan rij! ggrrr!! Ik kan wel janken!!!!!!!! Heb ik VERDOMME me rijbewijs, durf ik niet meer op de weg!!!!! En het file pakeren, Dat is al helemaal een vrouwending!! En ik nog tegen manlief zeggen, Als je de stoeprand ziet, moet je terug draaien!!! En nu doe ik het al verkeerd!!! hellp?? Hediwg, dankje wel voor je mooie kaart!! Marijke, mooie foto's!
ach mommie, dat hebben we toch allemaal gehad, toen we net ons rijbewijs hadden. Ik was ook heel onzeker in het begin. Vooral op de snelweg. Gewoon doen en schijt hebben aan de andere weggebruikers. En parkeren, tja ook echt mijn ding niet hoor. De plekken waar ik parkeer, dan zou ook makkelijk een hummer kunnen staan..en klaag dan dat het plekje te krap is, haha.
Hello! Hier een lekker dagje gehad wel, mn broer kwam langs en had van dat leuke houten snijfruit voor yara gekocht. Nog steeds zit mn meissie niet goed in dr velletje, maar gaat wel weer over hoop ik. Seth is wel erg gezellig een aanwezig haha, wat een grappenmaker! Mommie dikke knuffel voor jou, je moet er gewoon even doorheen. Ik was in het begin eigenlijk ook stikbang hoor, maar ik moest wel toen voor mijn stage. Denk niet aan wat er allemaal kan gebeuren, of dat het fout gaat, bijt er gewoon even doorheen op jouw tempo, maar niet thuis blijven zitten hoor! dat is zo zonde van al die centen die je erin gestoken hebt! Hoe gaat het met jouw jongens? Marijke dat zijn al 3 hartstikke leuke zeg! wat heeft renske nog een lekker kleurtje zeg! Mooi van stijn met die bellen! Lidia jee ik schrik er gewoon van, ook elise alweer bijna 1 jaar! En eet smakelijk nog! anniek balen dat het ellendig blijft met het drinken van devin, is echt niet tof! sterkte ermee hoor! sandra hoe vond indy het allemaal vandaag?
Hallo allemaal. Wel gelezen, niks onthouden. Een super leuke dag gehad vandaag. Indy heeft zooooooooooo genoten. Van 10.00 tot 19.00 doorlopend het huis vol, dus ben echt helemaal gebroken. Zo'n pijn.....al lang geleden. Morgenvroeg blijven we lekker een keer tje thuis van de gym, hoef ik alleen naar therapie morgne. Dus kunnen we lekker bijkomen. Het huis is gelukkig alweer opgeruimd. Ze is super verwend, maar vertel ik morgen wel met foto's. Oh nog even iets leuks: Zaterdag is mijn oppas bevallen van een meisje: SAVANNAH, dus ik moet nog even het geboortekaartje aanpassen zo en dan naar bed. Las iets van de meeting. Leuk richting deze kant. had carla voorgesteld evt. hier, maar als ik zie wat dit vandaag van me gevraagd heeft.......weet ik neit of dat een goed idee is. Binnenspeeltuinen genoeg hier....Of een leuk wandelpark (alleen bij goed weer), of efteling....(kan aan 50% kaartjes komen)... Nou ja hoor het wel. Weekend o.k. maar moet ik wel op tijd weten ivm werk en fotoshoots. groetjes sandra