goede avond niks gelezen,vanmiddag met youri naar de bassischool weze kijken en hij vond t geweldig kon hm zo daar laten had schijt aan iedereen hahaha ,dat wilde ik ff melde ik ga dr 1tje uit bad plukken!! doegggg
zelf een prikbord gemaakt?? foto? Wat creatief. Remco is ff met de kids op pad en ik heb lekker een sauna genomen. Ik had het zo koud..
Hedwig, Erik heeft toch een fietsje gekregen met sint?? Kan hij al erop fietsen? Wij zitten er namelijk over te denken om Stijn een fietsje te geven voor zijn verjaardag.
yep we hadden Erik idd een fiets gegeven Was een groot succes! Moet bekennen dat we nog niet meer geoefend hebben met hem op het fietsje. Beetje te druk met van alles voor de beeb en ik heb de puf er niet voor om hem op en af het fietsje te tillen in de zomer weer herkansing voor het oefenen.
Justin krijgt ook n fietsje. Poeh eh heb ff nergens zin in. Als morgen t loon niet is gestort, weet ik niet wat we moeten eten. Heb alle voorraad wát we hadden ook bijna op.. voordeel is wel dat ik nu niet kan snoepen was trouwens op de weegschaal geweest paar dagen gelee en woog 71,9 en na de zwangerschap 86 dus dat scheelt een hoop. Vind t zelf wel prima zo.
Hier ook van plan om een echt fietsje aan te schaffen voor zijn verjaardag. Hij had vorig jaar voor de kerst zo'n fietsje gekregen, alleen was dit met plastik bandjes ipv rubber, dus maakt een hoop herrie... Alleen hier een dag voor zijn verjaardag naar de winkel, mag hij zelf 1 uitzoeken @ Lidwina -> wat creatief joh! Hoe heb je dat gedaan dan? Enne, zal pas donderdag aankomen, was net te laat bij de brievenbus, dus die was al geleegd! Sorry! Er vroeg ook iemand hoelang Sven wegbleef. Van morgen tot maandag Joris is al helemaal in de ban van Engeland. Buffie mag ook mee (1 van de zoveel) op vakantie Hij is er helemaal trots op haha!
Goed joh Patries! en hoe origineel, hier wordt het ook een fiets. Binnenkort even bij een fietsenmaker gaan passen voor de maat, en dan wordt het ws marktplaats Twijfel een beetje namelijk, en het beste is dan toch om even te passen. vandaag al mn fotoverzamelboek van fotofabriek binnen, dat was erg snel en heb nu echt een opgelukcht gevoel dat ik heel veel foto's gewoon op papier heb. mocht er het een en ander crashen, dan is dat in ieder geval afgedrukt. rol had zin in frietjes dus dat maar gedaan en daanra nog de kindjes gebadderd terwijl roland boodschappen is gaan halen. hij is nu squashen dus ik een lekker avondje laptoppen denk ik Patries goed hoor zoveel eraf! En anders maar een boterham morgen.. marjke lekker even tijd voor jezelf lifwina dat wil ik ook wel zien natuurlijk! lidia hier een roze houten loopkarretje/poppenwagenachtig ding voor haar 1e verjaardag
Hier ff een kort berichtje van mij om te zeggen dat ik nog leef. Wel heel moe. Gisteren om 19.45 uur in bed, vandaag gewerkt, en morgen ook nog een dagje van 7 tot 15.30. Nu dus ook zo naar bed. Heb niks gelezen, hoop ik morgenavond te doen. groetjes sandra
judith, dat is zielig nu, dat seth gaat spugen van kou. wel leuk dat je je dan n0og wel naar buiten waagt voor de bieb lidia, de eerste verjaardag, dat is even terug.... ik zou het niet meer weten... succes... marijke wat heerlijk een sauna! hedwig, wat een mooi manneke zeg. lief hoor op zijn stoere fiets. hier geen fiets, ik heb alle maten al in huis ( eentje is roze, maar wat kan t schelen) patricia, gewoon brood? of op visite bij ouders rond half vijf knap trouwens hoor! miranda, wat lief dat er een buffy mee mocht! die heeft straks vast veel te vertellen aan joris enneh, ben zo blij mee, vind heel lief, en ach, dagje later geen punt. judith, lekker je fotoboek binnen. heb je gewoon geplakt? of gephotoshopt? sandra, trusten zal even foto maken
dank je wel ik moet nog de hemel maken, en daar komen ook die hartjes aan te hangen, maar dan net even anders, maar dat kost iets meer tijd. uiteindelijk word het een geweldige kamer, en dan verder met het prikbord voor mirre (word heeeeeel anders8))
nee, inmiddels allemaal een eigen kamer. jade roze ( en wit met roze roosjes en roze witte ruitjes) met vlinders. die krijgt vooral stoffen accesoires zoals die hartjes en dat bord. mirre heeft een blauwe kamer met dolfijnen, dat bord ga ik schilderen.
supergaaf hoor! daar ben ik ook benieuwd naar! en wel te gek zo'n prikbord op maat van een creatieve mama!
hoi dames,, ga opsporing verzocht kijken want het stukje van mijn vriendin uit hoofddorp komt. daarna lekker mijn bed in.. tot morgen