wat betreft de meeting.. ik denk dat ik dan nog niet zo zeker zit in me vel om te rijden haha!! vind het best eng! Thnx voor de lieve reactie's, terwijl ik hier niet meer zo vaak te vinden ben! Hedwig, fijn dat je hectingen niet ontstoken zijn! en dat ze verwijderd zijn haha, dan ga ik wel een andere rijschool nemen, hij dacht al dat ik hem leuk vond haha!! hij mij ook wel!! maar toch, een andere rijschool zou fijner zijn!
morgen mijn nacht was redelijk devin heeft om 4.30 uur weer een extra fles gehad ik weet het anders ook niet maar daarna pit ie tenminste weer verder. Hij was denk ik ook wel kapot van het zwemmen gistere. Kyana komt net beneden. Devin is poep verkouden nu bah Oogje is weer helemaal ontstoken en zijn neus loopt! Wbt de meeting mij boeit het niet echt wie hoe en waar!! Gilze is wat mij betrefd ook prima. Of misschien een beetje meer richting den bosch??? Vanavond werken en morgen avond werken woensdag avond kapper donderdag morgen werken en vrijdag morgen moet ik naar de therapie jippie hihi nou ga ff wat eten enzo byebye
Heeeeeerlijk! Dat zonnetje Hier staat de deur van mijn tuintje open (nee het is geen balkon, een balkon zweeft ) Joris heerlijk buiten aan het spelen met zijn auto's. Binnen al een paar dingen aan de kant gehad om erachter de poetsen, gestofzuigd, gedweild, héééérlijk
hoi dames,, hier een drukke ochtend gehad, ha, boodschap en zo werken. ga een paar uurtjes proberen. hier geen zonnetje maar wel droog dus dat scheeld al een hoop reageer vanavond op jullie.. San heb je spam van indy haar feestje??? xx
Zo lekker vroeg thuis. Morgen gaat ons bureau verhuizen, dus alles vandaag ingepakt. En om 15.00 kwamen ze de computers afkoppelen, dus was er geen computer meer voor mij beschikbaar en die heb ik toch echt nodig. Morgen een drukke lange dag op werk, de echte verhuizing. Ik heb er zin in! Meeting: ik kan alle data die genoemd zijn. Efteling vind ik ook heel erg leuk. Ik hoor het wel.
]Meeting: Binnenspeeltuin in Tilburg (Sandra zoekt een leuke???) Wanneer? 28 maart: Carla, Kyra, Dinja, Anniek, Kyana Devin, Juut, Yara, Seth, Marijke, Stijn, Renske 10 april: Carla, Kyra, Dinja, Anniek, Kyana, Devin, juut, Yara, Seth, Marijke, Stijn, Renske 18 april: Carla, Kyra, Dinja, Anniek, Kyana, Devin, juut, Yara, Seth, Marijke, Stijn, Renske Data verder weg kan ook nog he, maar dacht zal eens een poging wagen of het met deze al gaat lukken!!!! Heb ze nu dus al beperkt tot wanneer Anniek Juut en ik kunnen! Efeteling moet ik idd ook oppas regelen voor dinja want dat zie ik ook niet zo zitten....mijn voorkeur gaat uit naar een binnenspeeltuin, dan zien we alle kleintjes ook weer eens!
Anniek balen dat de nacht weer niet goed was....en drukke avonden deze week... Marijke jeetje een heel bedrijf verhuizen dat is nogal wat zeg. Nou Jac vanmorgen om 6 uur begonnen en nog niet thuis nu.....
ja het is echt een verhuizing. En in ons geval aan veel dingen denken. De wapenkluisjes moeten voor 0800 uur morgenochtend leeg zijn, dus waar doen we de wapens. Sommige dingen heeft de nachtdienst nog nodig, dus kunnen we nog niks mee doen. Dat gebeurt allemaal morgen, want dan worden alle diensten van de collega's gedaan door omliggende teams. Het is best een hele planning zo. En collega's die weer dezelfde kledingkast willen of een grotere...
Hier (bij Patricia, Prochor en Justin) kunnen we terecht op; 4 april 10 of 11 april 17 of 18 april 24 of 25 april In mei kan ook natuurlijk. Ik kan eigenlijk nooit doordeweeks ivm oproep zijn..
Hoi Patries, o leuk dicht bij ook een meeting, ik kan alleen 24 en 25 april niet, dan zitten wij een weekendje in Slagharen. Ik heb jullie advies nodig: ik heb al een tijdje een niet fijn gevoel bij een vriendin/collega. Vorig jaar zat zij niet goed in haar vel en was ik er altijd voor haar en probeerde haar op te peppen. Ook op werk heeft ze wat tegenslagen gehad, maar goed ik ook. Maar dan hoor ik haar bijna niet. Nu zit ze weer beter in haar vel en negeert ze mij. Reageert niet op mailtjes, niet op foto's op hyves (en als ze al daarop reageert is het altijd afkraken, terwijl je sommige kinderfoto's nou eenmaal niet altijd maakt op de juiste stand/belichting e.d.). Als ik iets wil afspreken heeft ze het altijd druk...enz enz..Het zit mij dwars, maar hoe kan ik haar dit zeggen zonder iemand pijn te doen. zo lastig?! Baal er ook van.
Hier alles oke, lekker dagje, tijd ging snel. En weet je wat ik nog gedaan heb vandaag? Een uurtje geslapen op de bank!!!!! Ben zo blij, dat lukt me echt nooit, en nu lagen ze allebei even tegelijk op bed en ik deed even mn ogen dicht, en wonder boven wonder viel ik in een heerlijk slaapje! Haha ik ben er nog van aan t nagenieten. Ook nog strijk gedaan, bedden verschoond, wasjes gedraaid enzo. ZIt nu helga te kijken en die zegt ookd at het heel lekker weer gaat worden (terrasjesweer zegt ze?!) Kindjes ook oke, tijdens het eten vroeg ze ineens: papa, is mama van jou? Grappig ding. Roba alles klaar voor morgen? Gek he, dat je "baby" ineens al 3 jaaar is San ik eis foto's!! Marijke he moeilijk zeg..ik herken het wel een beetje hoor, heb het soms ook. Dat je heel veel geeft, en daar echt niks voor terugverwacht, maar dat het toch erg tegenvalt als mensen je zo een beetje laten zitten eigenlijk. Er iets van zeggen, dat kan, als ze het waard is om moeite voor te doen zeg maar vind ik dan.. sanp je wta ik bedoel? soms moet je maar beslissen dat mensen nu eenmaal niet zo leuk zijn als je ooit dacht. als je er graag wat van wil zeggen, zou ik gewoon voorzichtig zeggen dat je het jammer vind dat ze niet meer zoveel van zochzelf laat horen. en succes met de verhuizing! miran heerlijk weer de lente in je bol! lidia hoe ging het werken? pijnn nu?
Rol zei: jahaa zeker wel! mama is echt van mij, en jij ook, en sethje ook! dat antwoord stemde yara wel tevree.. ze is daar allemaal best mee bezig, laatst vroeg ze ook: mama blijf jij ook bij mij als ik heel oud ben? klein denkertje..
ja daar sta je dan wel weer van te kijken.. ik vind het zo leuk marijke dat je ook nr de meeting komt! kan renske ook gelijk even aan seth showen hoe handig het is als je kunt lopen..en zo leuk om stijn in het echt te zien, en jou natuurlijk
Hallo allemaal. Veel gelezen, maar geen puf om te reageren. Sorry. Ben moe. Morgen weer werken, om 7.00 uur dus moet vroeg op, en ook nog 2 shoots bewerken. pff Nou ja. Juut eiste foto's dus hier komen ze: Bij met haar fiets: Bekijk bijlage 58933