Dat waren ze. Ze is ook super verwend. Geen foto van de cadeautjes gemaakt (vergeten). Wat heeft ze allemaal gehad: * fiets * skippy bal * spijkerjurk * knutsel spul (heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel) * verschillende boeken: sprookjesboek, bobby is jarig, * barbies * lizzy pop * bieba boerderij washandjes/poppen * waterplay * spel elefant (is tot nu toe haar favoriet). Oh wacht ik heb een foto van vanmorgen: Bekijk bijlage 58943 * disney verkleedkleren koffer, maar die waren te klein dus vanmorgen gerolen voor thomas de trein. * puzzel van hello kitty. * cadeau bonnen bart smit * vingerverf * klei Dat was het vast niet allemaal, maar zo ongeveer. Nou nu ga ik nog ff half uurtje foto's bewerken en dan naar bed. Hoop snel weer wat meer langs te komen/reageren. Lukt nu gewoon ff niet. Oh zal zo nog ff kijken voor de datums. groetjes sandra
Meeting: Binnenspeeltuin omgeving Tilburg! Wanneer? 18 april: Carla, Kyra, Dinja, Anniek, Kyana, Devin, Juut, Yara, Seth, Marijke, Stijn, Renske, Sandra en Indy
is erg leuk marijke: er worden door lucht allemaal gekleurde "vlindertjes"naar boven geblazen en die moet je dan met een gekleurd netje opvangen. Het rode netje vangt de rode vlindertjes enz. Komt nu ook steeds op de reclame
mmh die reclame mis ik dan steeds..leuk, ik ga eens kijken of Stijn zoiets ook leuk vindt. Zal vast wel, hij houdt wel van een "gekke" spelletjes. Maar Sandra, ik vergeet net helemaal te reageren op je foto's...Gaaf hoor! Vooral die foto dat ze ligt te slapen, zo zoet..
Oja... Justin heeft vannacht zonder luier geslapen! Hij was droog vanochtend en heeft 2 stickers verdiend (vond een kadootje na een verwende verjaardag te gek, t moet ook leuk blijven he). Heb m wel om 23 uur nog even op het potje gezet hoor.
hoi hoi,, werken ging wel maar nu wel wat meer last van mijn knie dus met de beentjes omhoog en zo lekker mijn bedje in. morgen het huis even doorwerken en "s middags visite. mooie foto's gezien van indywow sandra wat een mooie dooshjes.. meeting,, ik kan helaas de 18e niet anders was ik wel naar jullie toe gegaan. misschien volgende meeting iets in het midden???? juut,, heerlijk als je evn je ogen kan sluiten op de bank haha die Yara met haar denken.. carla en anniek.. hoop op een goede nacht voor jullie.. verder vergeten ga mijn bedje in tot morgen
Alweer veel te laat, zat foto's te bestellen van yara's verjaardag en beetje bewerken en uitsnijdne hier en daar kost dan erg veel tijd! Maar aangezien ik de foteiser was kwam ik tuurlijk nog spieken! Wat een leuke foto's san! Ze staat er overal zo blij op! En wauw die scrapblikjes zijn gaaf. Indy op de slippybal is ook echt cooll! Leuk dat ze zo genoten heeft, en dat ze zo verwend is! Lidia als je echt mee wil kunnen we ook nog even verder zoeken nr een andere datum hoor, maar tis wel een eind voor jou he rustig aan met die knie he! patries goed zeg van justin! marijke jaja stijn mag daten met the blondies haha, en het zijn dat 4 meiden he..als ie daar maar niet zenuwachtig van wordt.. mss heeft roba ook zin om mee te gaan, is ook wel in de buurt? las op hyves dat jayson beetje ziek was..sneu! lijkt wel of heel veel kids op en rond de verjaardag ziek zijn