Zo beide kids zijn weer goedgekeurd! Kyra: 98 cm en 12,9 kilo! Ogentest en alle andere testjes deed super! Een hele pientere tante werd er gezegd! Dinja: 71 cm 8540 gram (dat woog Kyra toen ze 1 jaar en 3 weken was!!!!) Ze moest nu toch echt wel eens gaan omrollen vonden ze op het bureau, dat doet ze dus nog steeds niet
Fijn Carla dat de dames weer goedgekeurd zijn Hopen dat Dinja naar ze luisterd en gaat omrollen @Anniek : wauw nog maar 4 maanden. Spannend Enne, ja moet af en toe echt mijn rust pakken. Vergeet het nog vaak om te doen. Lijkt alweer zo lang geleden dat ik ben bevallen Vandaag babyweegschaal binnen gekregen. Owen gelijk gewogen. Is alweer 6 dagen geleden. Maarre, volgens mij groeit ie behoorlijk hard. Vorige week woog ie 4110 en vandaag 4365! En 't is dezelfde weegschaal als die van de kraamverzorgster. Dus daar kan het niet aan liggen. Is dat teveel dat ie aankomt of is het goed? Wat denken jullie? Oja, trakteren op de psz was leuk! Iedereen vond de flesjes erg leuk! Thuis lekker alles opgeruimd. Kan Erik er weer een troep van maken Zometeen ff plat. Ff uitrusten samen met Erik
JAAAA hihi leuk leuk leuk! Ben bezig met ontwerp van de trouwkaarten... net gepoetst zometeen komt een collega van een andere woning op bezoek.heeft een kindje van ruim 3 dus is wel heel leuk! Vanavond weer werken. dat wist ik al dat Kyra een pientere dame is, lekker stukkie! Ik vertelde tegen Kyana dat we met Kyra en,en,en,en ...... gingen spelen en kyana zei meteen; dan kan ik met Kyra spelen en klimmen en til ik kyra op! hhahaha ik moest er even over denken wat ze zei... En Dinja, wordt al een grote meid als je die getalletjes zo ziet he?! Tis gewoon een relax meisie, de rest komt ook wel hoor! nu ff aant eten... druk druk druk want devin klimt haast uit de wipper, de flapdrol Me broer en vrouw hadden vandaag de 20 wkn echo, zojuist maar eens gesmst.Ze ijn met mam in de stad voor kleertjes voor me petekindje voor de bruiloft.
wanneer leert mijn leiding gevende eens LUISTEREN aaarghhhh ze vraagt zojuist in een mail of de revalidatiedagen vaste dagen zijn uhm JA maar dat heb ik geloof ik pas 100 keer verteld. Geef aan dat het op ma/wo/vr is, zij wil een gesprekje plannen dus ik geef tevens aan dat ik dan op di/do of in weekend zal werken {heb ik ook pas 3 keer gezegd/gemaild} Krijg ik meteen weer terug dat ze donderdag helemaal vol gepland zit en dat ze wel vrijdag om 11 uur kan......... ZUCHT
pfff het hele huis(ja nu 3 etages ) gezogen en gedwijld en alle was opgeruimd. straks hier kraamvisite.. ja je hoord/leest het goed haha een vriendin van mijn moeder komt samen met d'r dochter en mijn mams op de thee nog voor elise.(die bijna 1 jaar wordt ) maar zij heeft bijde ouders verloren het afgelopen jaar dus niet echt er aan toe gekomen. ga nu even zitten.. tot ze komen kids liggen op bed dus die ook zo wakker maken.
Ik kan alle data! Meeting binnenspeeltuin omgeving tilburg 1 mei: Carla, Juut, Lidia 2 mei: Carla, Juut, Lidia 15 mei: Carla, Juut, Lidia 16 mei: Carla, Juut, Lidia 29 mei: Carla. Juut, Lidia 30 mei: Carla, Juut, Lidia vul even je eigen naam in als je kan!
JAYSON VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG. EEN HELE FIJNE DAG GEWENST, SAMEN MET PAPA EN MAMA. Hier alles o.k. Indy is naar de psz, ik zo de cadeautjes opruimen, slingers afhalen enz. En de belastingpapieren zoeken. Maar eerst ff een half uurtje plat. Anniek, wat een grrrrrrrrrrrr ... wijf. Carla, meisjes weer lekker goedgekeurd. En dinja gaat vanzelf rollen hoor. Wanneer zij daar zin in heeft. groetjes sandra
pff heb honing aan mn kont denk ik..yara loopt er echt alleen maar achteraan vandaag..nou ja.. straks komt marian even langs met bas! vanuit de terugweg van belgie..leuk leuk leuk! sethje slaapt lekker van 1200 af, ik durf dan echt niks boven of op zolder te doen, want hij wordt wakker van ieder trapkraakje! dus houden wij ons hier maar gedeisd tot meneertje wakker is! en ik zie dat het goed gaat met de nieuwe data, nu anniek en sandra nog even afwachten, die zitten meestal het volst in de weekenden lidia leuk hoor, nog kraamvisite, beter laat dan nooit zeggen ze! anniek nou dat is ongelofelijk! dat ze steeds de moeite niet neemt om even geod te lezen, ik snap er niks van! hedwig leuk dat owen het zo goed doet! en teveel aankomen dat maakt allemaal niet zo uit hoor, te weinig is niet goed maa rin het begin maken ze soms van die inhaalslagen carla fijn dat de meiden goedgekeurd ! en laat dinja het lekker op dr gemakje doen he..en kyra pienter, dat wisten wij al! leuk dat ze dat daar ook zagen!
Jason hartelijk gefeliciteerd met je 3e verjaardag,hele fijne dag vandaag! Juut morgen ben jij aan d ebeurt voor n leuke crea hahaha sorry niks bij gelezen beetje n drukke week achter wegen dit weeken vanaf donderdag ook helemaal vol,zondag kinderfeestje youri! ik wens iedereen vandaag n fijne dag ik ga n snottie snotter menneke uit bedje halen doegggggggg
nou, mirre gaat nog niet zo goed. er blijft echt niets in. zelfs een theelepeltje water komt er weer razendsnel uit en verder voelt ze zich neit ziek, ze heeft honger en vooral dorst esther, succes met je drukke week. judith, veel plezier straks met marian, doe haar de groetjes. sandra, succes met de belasting plat nog gelukt? lidia, heb je de lente in je bol rustig aan nu hoor! anniek, die van je werk is geloof ik een tikje ind e war:x lastig dat je alles 20 keer moet zeggen en ze gewoon niet luisterd. ben erg benieuwd naar je trouwkaartje. de andere zijn altijd erg mooi, dus kan niet missen carla, leuk weer goedgekeurt op het cb. en dat omrollen komt vanzelf hedwig, fijn he, dat je kinderen er altijd voor zorgen dat het net lijkt of je neits doet maar nu even rustig aan hoor. enneh mmisschien had ie vorige keer net gepoept en spaart ie het nu op? ach, je merkt vanzelf wel of ie redelijk op een lijn blijft. volgens mij is hij niet te veel aan het aankomen hoor mommie hallo! hoe gaat het?
en rune heeft het ook te pakken. niet beroert, maar wel zwaar aan de dunne gelukkig gaat vocht daar wel super in. hij zit al op de 2 liter
Arme Mirre en Rune... Juut wat leuk dat Marian even langs komt! Kun je Bas in levende lijve bewonderen!
Hier een Justin die voor de 2e nacht zonder luier heeft geslapen en droog is.. Opa en oma kwamen net langs of Justin mee mocht een uurtje fietsen, dus die is de hort op. Zal ik mn ramen buitenom gaan doen of niet?
Hello dames! @ Patricia -> wat goed van justin! En waarom niet, gewoon doen joh @ Carla -> fijn dat beide dames goedgekeurd waren... En met het omrollen, komt vanzelf wel joh! @ Lidwina -> wat sneu voor Mirre en Rune... Vooral Mirre, heeft honger en dorst en kan gewoon niks binnen houden Nou hier het examen achter de rug. Het was een boek van 400 blz. en de vragen waren echt helemaal verspreid over het hele boek! Dus ik heb geen goed gevoel erover... Ging echt van hak op de tak, dus van elk hoofdstuk wel een vraag... Nu 4 weken maar afwachten op de uitslag... Joris is nog een klein zeehondje, gelukkig speelt hij wel volop