gelukkig speelt Joris wel, echt sneu voor hem hoor...en balen van je examen, maar wie weet valt het wel mee....
o ik ben echt verliefd op bas!! serieus, een lievere zoete baby kun je je niet voorstellen... later meer, nu gauw nr naaicursus en daarna biertje en bitterbal voor mn verjaardag vast... dus de foto's houden jullie tegoed maar twas erg gezellig, alleen yara was echt weer superlastig helaas....
o marian 1 rammelding van bas ligt nog hier! zal ik m opsturen, kan wel door de brievenbus, is die ring van da
Meeting binnenspeeltuin omgeving tilburg 1 mei: Carla, Juut, Lidia, Marijke 2 mei: Carla, Juut, Lidia, Marijke 15 mei: Carla, Juut, Lidia, Marijke 16 mei: Carla, Juut, Lidia, Marijke 29 mei: Carla. Juut, Lidia, marijke 30 mei: Carla, Juut, Lidia
Esther, jij hebt toch ook inlegzooltjes voor Youri? waar heb jij die vandaan? Heb de ramen vanmiddag toch niet gedaan.. lekker even gegamed haha. Ach komt ooit wel weer. Ze lopen niet weg iig.
Haha weet neit wat ik precies gedaan heb. 30 Mei zou ook kunnen, al moet ik zeggen dat mijn voorkeur naar 1 of 2 mei uitgaat. groetjes sandra
Patroeschka,ik heb de inlegbadstofzooltje bij de schoenenwinkel gekocht waar ik youri zn schoenen vandaan heb,nu zag ik wel hij heeft maat 26 schoenen en t zooltje is mt 25 maar dat maakt niks uit,heb gekeken in de schoen denk als je 26 zou passen dat hij omhoog zou staan deze is perfect. succes met de zoek tocht! groetjes..........
Meeting binnenspeeltuin omgeving tilburg 1 mei: Carla, Juut, Lidia, Marijke, Sandra 2 mei: Carla, Juut, Lidia, Marijke, Sandra 15 mei: Carla, Juut, Lidia, Marijke, Sandra 29 mei: Carla. Juut, Lidia, Marijke, Sandra Nou anniek als jij op 1 van bovengenoemde data kan dan hebben we een date! Sandra heeft als voorkeur 1 of 2 mei!
Bekijk bijlage 59286 JUUT hartelijk gefeliciteerd alvast met je verjaardag fijne dag gewenst! groetjesss
Dag dames! Ik was ook weer thuis. Pff, wat een files onderweg! Heb er meer dan drie uur over gedaan ipv de twee die er eigenlijk voor staan... Maar goed, was net optijd thuis voor Bas zijn voeding! Was erg gezellig bij Judith, en Yara viel best mee hoor... Ik ben erg benieuwd naar de foto's, ik had geen toestel bij me, dus was afhankelijk van judith, maar die is gelukkig wel knipgraag! En Bas zijn speeltje, wat dom van me dat ik niet goed om me heen heb gekeken! Gelukkig kan hij wel slapen zonder die ring... (Heb je m'n adres nog?) En alvast gefeliciteerd met je verjaardag! In Brussel was het ook erg gezellig, heerlijk dagje sauna gehad, helemaal ontspannen!
heleuh pff eb geen puf om nu te gaan kijken naar die data's... maar denk dat ik wel kan 1 van de 2... beloof dat ik er morgen heen ga kijken. Juut/Marian leuk leuk leuk ben benieuwd naar de spam. uhm pff weet het echt niet meer lidwina jeetje die mirre joh! maar spugen met iets in de buik is makkelijk dan zonder. Hoop dat het morgen toch weer lukt. En rune ook al, hoop dat het bij dunne kakkie blijft! leidinggevende heeft niets meer laten horen, baal er enorm van, voel me behoorlijk ongehoord. uhm sorry ben een zeef geloof ik
judith, gefeliciteerd met je verjaardag! roland, yara en seth, gefeliciteerd met jullie vrouw en mama
miranda, jammer dat je een dubbel gevoel hebt. maar je weet nooit. ik kon er ook wel vreselijk naast zitten wat dat betreft. en nu weet je in elk gevan meer over hoe zo'n tentamen gaat, dat scheelt. en goed dat je in je relatie voor jou en joris hebt gekozen, maar wel jammer dat het zo moest. maar komt goed. er is vast een veel leukere man onderrweg. knuf. hoe is het met joris judith, leuk dat het gezellig was met marian. ben benieuwd naar de fotos. en hoe ging je naaicursus? al aan een vlaggetjesslinger begonnen? of een leuke platte konijnenknuf met rare stofjes? of een leuke wandlap? naaicursus lijkt me ook zo leuk, jammer dat jij er minder mee kan. straks een kaartcursus? patricia, das veel slimmer hoor, lekker gamen! jij zat toch ook op wow? eshter, leuke crea weer!vind het wel heel gezellig staan! marian, karig verslag hoor! hoe ging het met bas op de creche? en goed geslapen, lekker bijgetrokken? anniek, je bent geen zeef hoor, maar 's avonds schakelen je hersenen gewoon half uit en je word ook niet gehoord. je leidinggevende is een hork met een bord voor haar hoofd die over medewerkers heen loopt. logisch dat ze het moeilijk vind dat ze een man te kort heeft hoor, maar tis echt onzinnig dat ze totaal niet luisterd naar wat je zegt of schrijft. dikke knuf. hoe gaat ie verder? aan de gang, ben veels te laat
Judith gefeliciteerd met je verjaardag! @Lidwina : Hoe is het vandaag met Mirre? @Miranda : pff pittig tentamen dus. Ik hoop voor je dat het toch allemaal goed is gegaan. Hoe is het vandaag met Joris? @Marian : idd maar een karig verslagje hoor Maar zo te lezen wel leuk gehad. Wel balen van die file. @Hier : alles weer goed. Gisteravond was Owen wat onrustig. Beetje last van zijn buik. Maar vanacht ging het weer super goed. Heb hem zelf laten komen. En nu zat er 2 keer 5 en half uur tussen de voedingen Dus heb wel lekker kunnen slapen. Behalve dan dat Erik om half 4 ging huilen en dat ie tussen ons in wilde liggen. En Richard geeft helaas zo makkelijk toe he Word er een beetje beu van. Het word elke keer vroeger dat ie bij ons komt liggen. En dat is NIET de bedoeling. Dus maar wat strenger gaan worden!
Juut, gefeliciteerd met je verjaardag. Het is hier mooi weer, dus ik hoop dat het daar ook prachtig weer is. Geniet van de dag! verder nog niks gelezen, heb zoooo slecht geslapen. Viel pas om 3 uur in slaap ofzo..en toen al weer om 6 uur wakker omdat Stijn met veel kabaal bij ons kwam liggen. maar goed....het is hier een prachtige dag dus daar gaan we van genieten.
Jarig: Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 Danisha 19 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Senna 21 maart 2007 Noëlle 22 maart 2007 Jeldau 22 maart 2007 Fennita 24 maart Youri 25 maart 2007 Ruben 3 april 2007 Erik 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Zoë 15 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Laura 7 juni Rifka 9 juni Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Floor 19 augustus Sandra 23 augustus 1979 Mandy 4 september Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Sonja 5 oktober Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Kyran 4 december 2009 R S 4 december 2008 Bo 23 december 1987 Carla 13 januari 1980 Larissa 19 januari Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart2007 Zwanger: Fenniet, uitgerekend 19 april 2010 van een ??[/QUOTE]
Sorry Dames... Bas heeft het op de creche echt super gedaan! De crecheleidsters zeiden over Bas: Eten, spelen, slapen, Bas is een echte levensgenieter! Hij heeft op de creche twee voedingen gehad, en ik wist niet zo goed hoeveel ik mee moest geven omdat hij eigenlijk altijd borstvoeding uit originele verpakking krijgt (+een klein flesje kunst na de laatste voeding). Dus maar twee voedingen van 210 meegegeven en hij heeft ze beide keren helemaal leeg gedronken! Ik was in shock! Wij hebben in de sauna ook een lekkere behandeling gehad, gezichtsbehaneling en hotstone massage, heerlijk hoor! Het was echt genieten! Ik heb ook goed geslapen, maar niet veel meer dan thuis, je zit toch met de voedingen van Bas he? Volgende keer, als ik met de bv gestopt ben ga ik zonder kinderen... Maar wel even lekker bijgetankt door een dagje helemaal niets te hoeven. Verslag genoeg Lidwina?
Goeie morgen allemaal, Jac gisteravond pas na 20.00 uur thuis Vannacht weer 2x eruit voor Dinja, lang leve het volgende tandje dat er aan zit te komen...... Vandaag een lange dag op school ook nog, want heb studiemiddag tot 5 uur....