Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    JUUT van harte gefeliciteerd !!!

Justin heeft vannacht een ongelukje gehad, hij vond al die commotie er om heen wel grappig geloof ik ;) (bed verschonen etc).

Wilde buitenom de ramen gaan doen (ja alweer haha) maar ze zijn aan het gevelreinigen aan de overkant dus dat word niks denk ik..

Marian, goed te horen dat je/jullie heerlijk genoten hebben! Gaat Bas naar t KDV dan? wist ik niet.

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    JUUTTTTTTT
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Het is een mooie zonnige dag, je hebt het verdiend! Geniet van dat beetje extra aandacht!

goede morgen...

Nu ik toegeef aan het eten van Devin snachts gaat het iets beter. Vanacht was meneer om 2 uur wakker en net voor die tijd hoorde ik kyana al dromen en even later kwam ze bij ons aankakken. Heb devin de fles gegeven en in de wieg gelegd en hij sliep weer verder tot 7 uur! toen de volgende fles en toen tot 9 uur geslapen. Wow heb het gevoel dat ik geslapen heb!

Vandaag een druk dagje met vanalles en nog wat, moet eigenlijk niets maar stiekem wel vanalles naja jullie snappen het wel, gewoon de dingen die móeten zoals was enzo.
    En dan kan ik me ergeren want ahd gisteren het huisie hier kei netjes en had er echt moeite voor gedaan, kom ik gisteren avond thuis staat zelfs devin ze happie nog op het aanrecht die IK om 5 uur nog gegeven heb voor ik ging werken! Argh en nu die ik het rolluik open en die dat er nog rijst op grond en tafel ligt! Daar kan ik zó slecht tegen zekr als ik thuis kom en hij alleen maar met de ds bezig is BAH

eindeklaagzang...

Carla
    Suc6 met je drukke dag pff

lidwina
    verder gaat het mwa...
    en hoest daar?

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Anniek Devin lekker een flesje geven als ie wakker wordt idd, dan slaapt ie ten minste snel weer! Entoch een beetje rustig aan he op je drukke dag...en balen idd dat er niet even wordt opgeruimd terwijl jij bent werken...

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

Pfff... gebroken! Ik kan sowieso al slecht tegen weinig slaap! Vannacht was een ramp. Van 11 tot 5 was Joris elk kwartier wakker (gelukkig lag die meteen al in mijn bed, want opstaan krijg ik dan echt niet geregeld), troosten, kalmeren voordat het nog erger werd en toen weer neer gelegd... Van 5 tot 9 aan 1 stuk kunnen slapen gelukkig!

@ Marian -> wat fijn dat Bas het zo goed had gedaan, heerlijk mannetje zo te lezen!

@ Lidwina -> hoe is het nu met Mirre en met Rune?

@ JUDITH -> GEFELICITEERD! En wat een bofkont ben je! Hier schijnt volop de zon, de vogeltjes fluiten speciaal voor jouw verjaardag! Geniet ervan!

@ Carla -> succes met je lange dag vandaag!

@ Patricia -> nee dan zal ik ook even wachten met de ramen poetsen ;) En een ongelukje kan natuurlijk altijd gebeuren.

@ Anniek -> jeetje, wat een leidinggevende. Volgens mij wilt ze zich gewoon niet aanpassen. Schandalig hoor. Zelf echt proberen erbij neer te leggen en gewoon terugsturen dat dat niet gaat. Desnoods elke keer de tijden en dagen erin vermelden wanneer jij niet kan! Standaard onderschrift ervan maken ;)

Ga ons hier maar aankleden. Denk dat ik hier wel de ramen van buiten vandaag ga poetsen :) Vanavond gaan we inkopen doen voor de verjaardag van ons. Gisteren de bakspulletjes al gekocht onderweg terug van het examen, dus dat is allemaal al binnen! Nu de rest nog... Nog een paar daagjes en dan zijn Joris en ik samen 30 :)

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nou gaat lekker hier,
    mam vanmorgen bij de huisarts geweest {had een paar dagen geleden zwarte ontlasting en flink maagpijn en al verscillende keren gehad. Ik had al aangegeven te stoppen met de nieuwe medicijnen!} zij dus uiteindelijk gestopt en de reumatoloog gebeld moest zze naar de huisarts. Net bij de huisarts geweest en nu is ze aan het wachten op een maagonderzoek. Geen idee wanener het gaat plaatsvinden maar het had spoed.
    Ze heeft/had waarschijnlijk een maagbloeding!
    Dacht dat wij onze portie onderhand gehad hadden???
    ben er best treurig van... De dag begon mooi en met goede zin! BAH

6. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Jeetje Anniek, sterkte voor je moeder!

Patries, nee Bas ging alleen voor een dagje mee met zijn nichtje omdat wij naar de sauna gingen... En die Justin, hopen dat hij het niet té leuk vond en vannacht weer een ongelukje krijgt!

Miranda, wat sneu voor Joris dat het alweer mis is! En jij sterkte vandaag, ik hoop dat je tussendoor nog een beetje rust kunt krijgen! Doe maar een beetje rustig aan vandaag!

Carla, sterkte vandaag met je drukke dag!

7. Joh Anniek, wat een naar nieuws voor je moeder (en jullie gezin). Ik hoop dat een snel een plekje vrij is voor het onderzoek.

he, Is Bas ook alweer 5 maanden...waar is de tijd gebleven?
    Marian, heerlijk hoor zo;n dagje sauna.

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hartelijk bedankt allemaal voor de felicitaties meiden, en krullie voor je leuke crea, echt gek om jezelf ineens zo te zien haha!
    kom straks nog even kletsen, gezellig dagje hier!
    groetjes juut

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    meeting in het noorden van het land
    Van wie las ik dat nou dat ze dat wilde organiseren? Patroes toch?
    Zou ik wel heeel leuk vinden. Maar dan het liefst ergens in de zomer ( dan is Owen ook wat ouder, nu vind ik 'm nog te klein om mee te nemen )
    Enne, misschien ergens in Harderwijk ofzo afspreken?
    Want heb gezocht op je woonplaats Patroes en als we bij jou zouden afspreken dan zouden we even lang onderweg zijn als naar Tilburg. Schiet dus niet echt op :(

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mamzie, prima hoor, gezellig! Maar ik wilde ook gewoon een keer thuis meeten (raar woord). Heb genoeg speelruimte voor wat kids (buiten) Iig komt Lidwina een bakkie doen, wanneer komen of kunnen jullie (nu nog niet he haha ivm die diarree en overgeven ;p ). En misschien nog andere gegadigden?

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Mam moet morgenvroeg naar het ziekenhuis, krijgt dan maag onderzoek. Moet vanaf 00.00uur nuchter blijven.
    Bah bah, hoop maar niets heel ernstigs op de een of andere manier ben ik altijd z'bang voor kanker!!! En ik weet niet of sommige zich dat nog kunnen herinneren dat ik een aantal maanden geleden hals over kop met mam naar het ziekenhuis moest?! omdat ze flink bloedverlies had enzo... ik vind het maar allemaal erg scary, weet niet wat ik ervan moet denken.

Heb de voicemail van mijn leidinggevende ingesproken en heb ik heel duidelijk en kort verwoord. Belde later poeslief terug! ARGH

kreeg ik net kleetrjes binnen, op mp gekocht voro een vriendin van ons, vond het zo'n leuk pakketje! Krijg ik het zojuist thuis zitten er allemaal vlekken in, verwassen en zelfs gaatjes! heb "veel" geld betaald voor praktisch allemaal zooi! :( baal er stevig van. Tuurlijk snap ik dat je een vlekje of een iniemini gaatje over het hoofd zou kunnen zien, helemaal geen probleem als het toevallig bij 1 ding van de vele voorkomt, zeker als mensen er niet al te veel voor vragen! Bedoel ik snap dat een truitje van 1 of 2 euro ook wel een vlekje zou kunnen hebben... maar boh hier kan ik wel boos over worden.

patries
    helaas beetje ver voor mij dus voor "de noorden" meeting :) pas ik.

marijke
    morgen zal tnt langskomen. Hoop dat jij blijer bent dan ikke hierboven beschrijf pff en mocht er iets zijn dan hoor ik het graag! zou het zo lullig vinden als je van sommige dingen zo erg baalt!

miran
    kijk maar uit voor je het weet ben je zelf 30 ;) nu je het zelf, kyana en ikke zijn volgend jaar samen 30 hahaha

marian
    lekker joh naar de sauna... zwijmel...

nou ga de kids soppen en ondertussen wasvouwen {john helpt ;) }

hier verder wel een lekkere dag gehad, lekker gewandeld naar het park geweest {hele lieve jonge geitjes} bij mam geweest
    en de kids opgegeven bij het kdv

12. Ik vind het zo'n naar verhaal over je moeder, Anniek! Ik kan alleen maar duimen op een goede uitslag. Weet je of ze gelijk al de uitslag krijgt?

Tot nu toe ben ik met alle kleertjes heel tevreden geweest, wel balen dat je nu zelf een rot ervaring hebt gehad met MP. Ik had ook een leuk setje van Lief! op MP gezet. Wilde iemand er 3 euro voor geven incl verzenden...ja daaaag. dan moet ik er bijna geld op toe geven.

13. pff, had toch vorige week gezegd dat ik ff geen goed gevoel had bij een vriendin. Dus van de week haar gemaild met mijn nare gevoel. Niks vervelend naar haar geuit, alles bij mij gehouden...krijg ik net toch een vuile mail terug..niet normaal..
    Ik moest maar rekening houden dat zij een druk bestaan heb en ik had dat niet...Laten we eerlijk het is natuurlijk ook niet druk met een jong gezin van 2 jonge kinderen, een baan en een huishouden, toch??
    Ik ben echt zo teleurgesteld in die persoon. Maar goed, zegt veel over haar.

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Jeetje zeg marijke, daar hou je wel een nare nasmaak aan over! Echt superrot, en inderdaad gewoon maar gauw vergeten. Maar bahbah, dat mensen zo laag tegen je praten als je er van alles voor gedaan hebt. Probeer er echt niet meer aan te denken hoor lieve marijke, jij bent een lief mens en goeie moeder en jou valt niks te verwijten he, onthou dat!

Anniek ik schrik er ook wle van hoor, ik kan niet anders dan heel hard duimen voor jullie dat het niets ergs is. Maar jee je krijgt zo wel het een en ander op je bordje..sterkte ermee meid!
    en dan ook nog zo'n mp tegenvaller, bah bah! het zit je niet mee
    ga maar lekker op tijd nr bed en hoop dat devin je een beetje laat slapen!

miran ook een dikke knuffel voor jou! wat sneu dat de nacht zo'n ramp was...hopen dat het beter gaat. en samen 30, dat is wel leuk. ik ben het volgend jaar in mn eentje alweer!

roba heo was jayson zn verjaardag? wij willen nog wel verslag en foto's!

patries ik hoop je vanavond geen beddengoed hoeft te verschonen!

carla jee dat jac nog zo vaak lang weg moet, das niet niks

zal straks de foto's van bas er nog even opgooien

15. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

JUUT VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG. JE HEBT EEN HEERLIJKE ZONNIGE DAG UITGEKOZEN.
    Heb je een leuke dag gehad? Goed verwend?

Later meer (sorry).

groetjes sandra

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Marijke
    ja idd marijke dt zijn van die dingen! grr 3 euro voor een setje van LIEF! is gewoon belachelijk en dan ook nog het lef; incl verzendkosten! wahahaha
    Ik weet bij Kyana zit er ook wel eens een vlekje in de kleding en misschien i die ook niet altijd eruit te krijgen maar ik vermeld het meestal wel of/en ik vraag er geen drol voor.
    En jeetje die 'vriendin'... moet zeggen ik ben nogal gereserveerd geworden met 'vriendinnen' vind het namelijk nogal een moeilijk iets! Mensen zijn vaak toch anders dan je denkt.

lief dat jullie allemaal ff reageren op mam! maar vind het gewoon echt allemaal heel "beladen" ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen maar krijg langzaam het gevoel van; houd het nu nooit op??

ik ga ff klooije aan de tiara's maar ze lukken niet echt...
    weet nog niet of we de zelf gemaakte gaan dragen of misschien koop ik er toch nog....

juut
    als je ff tijd hebt, stuur je me dan nog een reactie op het pbtjes... maw HELLUPPP

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Kinderknaller.nl

voor de mama's met zonen die fan zijn van thomas de trein, ik denk ik zet m hier even, altijd leuke aanbioedingen daar!

hier lekker dagje gehad, eerste verjaardagsvisite, mn broer stond om 815 vr de deur haha! grappig, hij heeft vriendinnetje nu in roosendaal, dus dat was erg op tijd. dus wel leuk, en smorgens mn ouders nog en vriendin, en smiddags nog schoonouders en een vriend.
    Lekker frietjes op, kindjes gebadderd..dus lekker dagje zo, en goed verwend, vooral centen voor scrapbookworkshops (daar word ik zo gelukkig van!) en leuk koekjesbakboek en nog tijdschriftjes.

18. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    oe heerlijk juut
    je hebt het verdiend

19. hardloper

hardloper Niet meer actief

hedwig, wat lekker dat hij zo goed slaapt. owen dan he;) en consequent streng blijven is zo moeilijk, maar echt wel nodig.

marijke, wat onwijs vervelend zeg, zo´n reactie. er zit haar duidelijk meer dwars, maar jij bent het niet hoor. trek je neit aan wat ze zegt. dat het zo loopt is neit leuk, maar je kan er nu weinig aan deon. je bent een prima mama en je doet het gewoon geweldig toch? laat haar lekker kletsen. knuf

marian, heel goed zo'n verslag;) lijkt me heerlijk zo'n dagje. echt weer even eruit en tijd voor jezelf. kan je er weer even tegen. maar je had het ook wel verdiend hoor!

carla, vandaag overleefd? jac al thuis? hoop dat je goed slaapt vannacht. jammer dat ze telkens zo'n last heeft van haar tandjes:(

patricia, wel goed dat je gister neits hebt gedaan met je ramen dan, gevelreinigen kan zo'n troep geven! en idd hopen dat justin je niet weer in actie wil zien vannacht. das het lastige, beddengoed moet je meteen wegwassen voor als het weer mis gaat. en moet even kijken hoe het zit met vrije dagen. zit nog even vol, mail je wel daarover oke?

anniek, knuf, wat veel toch weer. komt ook allemaal tegelijk. probeer niet te veel in te zitten over je moeder. het is erg spannend maar het kan net zo goed niets ernstigs zijn. krijgt ze morgen meteen de uitslag of meot ze wachten? ik zal voor je duimen (en je werk begrijp ik echt niet;))

miranda, nog ramen gedaan? hoop dat je een beetje slaapt vannacht. wat vervelend dat joris alsmaar ziek is zeg.

judith, lekker hoor, workshop, gezellige visite. goede dag gehad! fijn. mag ook best. knuf

20. hardloper

hardloper Niet meer actief

en mirre kan weer drinken en meer eten. rune nog steeds aan de dunne en ook warm. morgen weer naar alkmaar voor een orentest. ben benieuwd

Deel Deze Pagina