hoi dames,, hier een vermoeide dag dus hou het alleen hier bij. JUUT,, GFELICITEERD met je verjaardag.. anniek,, sterkte voor je moeder, morgen zullen we duimen dat alles goed gaat. zo lekker naar mijn bedje
klinkt als een geslaagde verjaardag, Juut. Heb je al een leuke scrapworkshop op het oog? Lidia, hoe gaat het met jou? nog een paar weken is je meisje ook alweer 1 jaar. bedankt voor julle lieve woorden! Ik denk dat ik al naar bed ga. Remco is sporten en een biertje drinken. Ik ben moe nog van de afgelopen nacht. Dus duik nu al m'n bedje in. (jaja ik weet het, het is pas 20.45)
Marijke, wat vervelend van dat mailtje.. Balen als mensen altijd de oorzaak bij iemand anders leggen. Sterkte ermee! En sporten en een biertje drinken, goede combi... Lidwina, fijn dat het weer wat beter gaat daar! En ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat met de orentest! Succes ermee morgen. En mijn zus vond denk ik ook dat ik het verdiend had, want ik had het ook nog eens cadeau van haar gehad, lief he? Judith, zo, dat was vroege visite! 8.15, jeetje! Fijn dat je dag leuk was, en kom op met die foto's! Ik ben nieuwsgierig! Anniek, wat een baaldag voor jou met alleen maar teleurstellingen zeg! Ik hoop dat morgen beter nieuws brengt, ik denk aan jullie!
Kom me ook even melden, heb niet alles gelezen nog sorry. Wilde even iedereen bedanken voor de vele felicitaties. Hij heeft gisteren een leuke dag gehad en is erg verwend. Vandaag getrakteerd op de psz was ook erg leuk, maar hij is nog steeds aan de diarree en met tijden hangerig. Rob stikt ook vd pijn, gisteren bij de huisarts geweest, weer meniscus waarschijnlijk kan volgende week al bij de orthopeed terecht. Maar ja, hij heeft hele sterkte pijnstillers gekregen en krukken, maar niets helpt, blijft ontzettend dik, en doet vreselijk veel pijn. Dus morgen nog maar eens informeren of het niet ook iets anders kan zijn, dokter heeft nl niet kunnen kijken gisteren door de dikte vd knie en hij kon niet buigen noch strekken. Maar ja voor hetzelfde geld zijn het zijn kruisbanden of zo. Dus even overleggen morgen. Gisteren en vandaag heel de dag druk, feestje, dokter, nog naar de stad, psz, supermarkt, ik ren van hot naar her. Dus hier druk druk druk. Ga nu lekker languit op de bank met wat popcorn en een filpje (2012 gaan we kijken). Oh ja, waarschijnlijk 25 maart intake voor het afvallen........ Sorry voor het ego bericht Dikke knuf voor jullie allemaal.
roba jeetje... krukken enzo! klinkt niet goed! toi toi toi ennuh ik ben ook weer gestart met afvallen, ben nu in totaal 10.2 kg kwijt 2 kg lichter dan voor devin... lidwina wat fijn voor mirre {tja en voor jullie ook natuurlijk} en nu rune nog!
Oh ja wat heeft de kleine allemaal gehad: - een fiets (van ons) - een elektrischie quad (van opa en oma) - lego en geld voor een trampoline of iets anders voor buiten (andere opa en oma) - een laptop (v-tech) - playmobil - klei, heel veel klei - een heel mooi prenten/voorleesboek - bonnen Villa Happ - Cars verkleedpak - Autootjes Nadeel was alleen dat een hoop mensen gisteren belde of ze een andere keer kunnen komen (terwijl ik op de uitnodiging zet, laat het op tijd weten, maar ja), nu komen er dus vrijdag nog, zondag nog en volgende week nog wat. Dus we feesten nog even door.
Hij is goed verwend zeg! En dan is het nog niet eens afgelopen met de cadeau-stroom! Nog een paar dagen bezoek is opzich wel gezellig maar kan me ook voorstellen dat het niet fijn was dat mensen op het laatste moment bellen om te verzetten....
Leuke foto's zeg! Ik zal je mijn emailadres ook even pb-en, dan kun je ze me vast wel even mailen binnenkort?
ja dat mag tuurlijk, en ik wil ook nog even je goeie adres om de rammel op te sturen, anders moet ik zo gaan zoeken! even de laatste verkleinen