Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    en de laatste, een van de weinige momenten dat yara aan t lachen was :x (en dan ook nog nep..)

echt nog een beetje sorry hoor marian, voor hoe ze was, is normaal echt niet zo! ze is gewoon erg uit haar doen en raar en vervelend, en dat had wel zo'n beetje zn hoogtepunt toen jij er was...maar oke

2. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Daar hoef je je toch echt niet voor te verontschuldigen hoor! Als je dat al erg noemt dan moet je hier helemaal niet komen! Die van mij kunnen er ook wat van! ;) En Yara was gewoon een beetje stilletjes, niet vervelend toch? Ik heb in ieder geval geen last van haar gehad hoor! Als ze hier uit hun doen zijn worden ze echt vervelend en uitdagend enzo, dan kun je zelfs niet meer rustig kletsen...

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    mag ik nu naar bed ;)

nou weltrusten girls, hopelijk een goed nachtje iedereen, en door jullie voelde ik me nog xtra jarig hoor!

lidwina fijn dat het weer ietsje beter gata met mirre trouwens en succes in alkmaar!

san druk geweest?

lidia lekker slapen meid!

mommie jij ook bedankt!

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o alweer tegelijk..
    bedankt, fijn dat je dat even zegt en inderdaad prettig dat jij er ook twee van drie hebt (rare zin)..dan weet je dat ze soms beetje rarig zijn ;)
    en yara moet altijd eerst 30 katten uit de boom kijken, maar normaal speelt en kletst en zingt ze daarna, en nu was en bleef ze drammerig, stilletjes en vervelend doen met die gordijnen..nou ja, kan gebeuren..

ik ga lekker slapen!

5. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Slaap lekker! Tuurlijk mag je naar bed! Ik hoop dat je een goede nacht maakt, ik ga denk ik Bas veel te vroeg voeden vanavond zodat ik ook optijd naar bed kan....

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    leuke spammmm
    en jeetje wat is me vriend gegroeid!!!!
    ben blij als ik weer met hem kan spelen, dan ruilen we even he juut????

Marian
    wat groeite die kleine van jou! cool hoor, hij is nog een beetje meer baby dan devin {scheelt natuurlijk ook een maand} maar oe wat wordt die al wijs! zzzoo scheetje om te zien!

nou ga me lenzen uitmikken en douche en me nest in

Devin ligt hier op de bank te slapen, hij maakte weer een spelletje gaat ie wakker worden en doen of dat hij bijna vermoord wrdt en john wil er dan een fles in stoppen en ik laat hem gewoon gillen ahhahaha en ik heb gewonnen :)
    lelijk mens ben ik toch!

argh hem honger... ik moet me nest in voordat ik dadelijk alle sinassnippers achterover druk

7. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Nou hier nog even een reaktie van mij voor ik naar bed ga. Wel lekker opgeschoten met foto's bewerken vanavond. Kan ik met een gerust hart gaan slapen.

@juut, zo te lezen een heerlijke verjaardag gehad, en lekker verwend. Hier heel de dag bij mijn moeder geweest. Was ook jarig vandaag.

Leuke foto's van yara, bas, en seth gezien.

@anniek, goh wat een rot dag gehad vandaag. Hopelijk dat het mee valt met je moeder.

@carla, hoe is ie? Je lange dag overleefd?

@miranda, had nog niet gereageerd op je gestopte relatie. Knap van je, een goede stap zoals ik het gelezen heb. Maar ja toch lastig om dan ook de beslissing te maken. En tentamen gehad. Nog lang wachten op de uitslag.

@Lidwina, bah een ziekenboeg daar. Hopelijk knappen ze snel op allemaal.

Sorry rest weet ik niet meer.
    Ik duik mijn bedje in.
    groetjes sandra

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Nog even snel voordat ik ook het bed induik!

Eerste hoofdstuk van het nieuwe studieboek is af! Boodschappen zijn ook binnen voor de verjaardag, heb er al helemaal zin in. Alleen nu verga ik natuurlijk weer van de rugpijn. Extra op gelet om van houding te wisselen, maar helaas...

Joris lijkt langzaam wat op te knappen. Nog steeds jantje huilt, jantje lacht. Maar hij slaapt nu al sinds 8, dus hopelijk nog heel wat uurtjes!

@ Judith -> jeetje wat een vroeg bezoek voor je verjaardag! Zo te lezen wel lekker verwend! En leuke foto's van Yara, Bas en Seth!

@ Roba -> wat fijn dat Jayson toch heeft genoten van zijn verjaardag. En lekker verwend! Wel vervelend dat zoveel mensen op het laatste moment belde. En sterkte met manlief. Hopelijk kan de huisarts toch iets voor hem betekenen!

@ Marijke -> nou ja zeg... Zegt idd al iets over de persoon zelf! Probeer het naast je te leggen, wat ze zegt klopt gewoon niet. Een huishouden, 2 kids en ook werk is al druk genoeg!

@ Anniek -> zo staat het ook op de uitnodiging; in het weekend van 20 en 21 maart worden mijn mama en ik samen 30 jaar! :) En succes met je moeder morgen! Ik snap je bezorgheid heel goed... Hopelijk morgen al wat meer info!

Oh nu snel richting bed, Joris is wakker :(

9. hardloper

hardloper Niet meer actief

leuke fotos hoor! jeetje wat is seth al groot zeg! en hebben niet alle kinderen zulke dagen? (die van mij echt nooooit;))

anniek, goed zo, lekker gewonnen:D tis wel de manier. knuf en succes morgen

sandra, nog gefeliciteerd met je moeder. weer op schema met je fotos?

miranda, ik ga heel hard duimen dat je nu slaapt en dit de eerste tien uur niet leest. knuf (en als je ligt, kan je dan leren?)

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Trusten!

11. hardloper

hardloper Niet meer actief

goedemorgen

drukke dag vandaag. moet tractaties maken en ook een afscheidscrea voor een jongetje en naar alkmaar. (en administratie en beneden soppen) pffff en nog steeds pijn in mijn rug. goed begin;)

miranda, ik heb geen bericht gezien. goed geslapen?

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    HIEPERDEPIEP HOERAA VOOR RUNE!
    Lidwina en gezinnetje, van harte met jullie grote zoon/broertje, en een fijne dag vandaag!

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier was t weer half zeven, netjes wel.

Lidwina das ook wat , op zn verjaardag nr almaar voor orentest..succes, ook met de traktaties

Miran hoe is het gegaan vananhct?

san inderdaad een lekker gevoel als je veel opgeschoten bent met bewerken!
    en nog proficiat met je moeder!

anniek hebben de sinassnippers je niet overgehaald gister? ben trots op je hoor, zoveel kilo al kwijt. ik moet ook echt beginnen hoor, het wordt hier te gek. ga t weekend maar s een weegschaal kopen en dan erg schrikken denk ik, en dan vol goede moed...

14. Bekijk bijlage 59537

RUNE HARTELIJK GEFELICITEERD,HELE FIJNE DAG GEWENST MET JE MAMS EN PAPS EN ZUSSEN....

goede morgen

hier slaapt youri nog heerlijk maar is gisteren ook vanaf half 11 heel de dag buiten geweest voor zn late middag dut moest hij f fnaar binnen en daarna hup weer naar buiten.en ja mama ook weer aan de poets buiten en hup verkouden youri was t al en nu ik ook!:(
    nu ff strijken voor dat hij wakker worden en d erest poetsen dan ziet t er voor zondag weer redelijk uit haha

Lidwina doe je toch n beetje voorzichtig je hebt je rug nog lang nodig vrouwke!

Juut half 7 is idd n redelijke tyd beter als 5 a 6uur!

nou ik ga beginnen doegggggggggggggg

15. Rune, gefeliciteerd met je verjaardag.

Lidwina, Didier en de meiden, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje.

16. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    RUNE!!!

Gefeliciteerd met je verjaardag!

En succes vandaag met je orentest!

17. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

rune van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag.
    Ook voor papa, mama en je zusjes proficiat.

groetjes sandra

18. pff belt mijn moeder al heel vroeg op, zegt ze Ga ff zitten en huiver...tja dan denk je toch dat er iets vreselijks gebeurd is...dus ik al met bonkend hart...zegt ze dat ze al vroeg langskomen met de hoge druk spuit om de tuin schoon te spuiten...Heerlijk he!
    Stijn net lekker "oude kleding" aan gedaan, kan hij lekker ook buiten rommelen.

19. Anniek, ik denk aan je en aan je moeder! knuf!

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    morgen....
    Devin om 3 uur wakker om te eten {argh} en om 7 uur weer....
    daarna in bedje en toen gestiert en weer gewonnen!

nu is ie wakker moet hem halen..

Deel Deze Pagina