Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    maar een redelijke n8 gehad...

juut
    mmm ach waar je jezelf lekker bijvoelt he... maar ik voelde me al depri en met die kilo's helemaal. ik heb er eerst {bijna} 10 vanaf gelijnt, nu een tijdje rust gehad en nu weer verder. Wil graag npg ongeveer 5kg kwijt voordat ik een pasafspraak mag maken van mijzelf! hahaha maar weet niet of ik dat wel doe want ik wil persé een week voordat ik de kids ga kleden en dat gaan we 29 april doen!

wat een heerlijk weeertje weer he?!

marijke
    proest! wahahaha
    psssttt vandaag krijgt renske post. ben benieuwd!

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    #1762 anniek, 18 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2010
    MEETING 1 OF 2 MEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en waar gaan we naar toe?

dit wordt er in een topic geschreven in de lounge over Speelboerderij "de Vossenberg"
    ja het is idd de Vossenberg, zijn er pas met een groepje geweest was superleuk, alleen vind ik het daar erg duur (eten en drinken) en te weinig begeleiding (steeds oudere kindjes in het peutergedeelte en die waren zo lomp dat je de kleintjes echt bij je moest houden!
    Nu kan je als ouders zijnde ook opletten maar dat vergeten de ouders blijkbaar als ze daar zijn, hier in Deurne (trollenland) hebben ze wel personeel die erop let of er oudere kindjes in het peutergedeelte spelen, dat vind ik een goed iets!

je hebt ook nog;

* www.haasjeover.com oosterhout
    * www.pukkemuk.nl dongen

3. lidia

lidia Fanatiek lid

morgen dames:(

hier een ziek gezinnetje:(
    Elise is flink aan de dunne heb haar 5x:$ helemaal verschoond gister en daarvan 3x in bad moeten doen omdat het tot haar oksels zat;).

nu ook Damian dunne poep (helaas te laat op de wc) dus die maar een luier om gedaan.en zelf erge hoofdpijn en ook gerommel in mijn buik.. ik hoop dat het snel over is want morgen met mijn werk naar Barcelona.

Rune,, GEFELICITEERD met je 3 verjaardag..
    Didier,Lidwina,Mirre en jade gefeliciteerd met jullie zoon en broertje.

anniek,succes met je moeder vandaag.

marijke,, dat is leuk als je moeder dat ko,mt doen:D

verder nog niet terug gelezen,

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

De nacht ging al beter :) Nog niet geweldig, maar het gaat de goede kant op! Was ook nacht 3, dus moest eigenlijk ook wel!

@ Lidwina, Didier, Mirre en Jade -> gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje!

@ RUNE -> GEFELICITEERD MET JE 3E VERJAAAAAARDAG! LAAT JE MAAR LEKKER VERWENNEN!!

@ Lidwina -> niet goed, last van je knie. Drukke dag voor de boeg? En hoe is het nu met de zieke kindjes? Weer helemaal opgeknapt? En leren in bed gaat niet. Wat ik lees, maak ik ook meteen aantekeningen van. Dus dat gaat moeilijk liggend...

@ Anniek -> je kan het! Je hebt dus nog een hele maand te gaan! Koop extra niks lekkers in huis ;)

@ Marijke -> hahaha, heerlijk als mensen het zo brengen :D

@ Lidia -> oei, beterschap!

Hier schijnt volop het zonnetje, heeeeerlijk! Zometeen alvast het speelgoed uitsorteren voor zaterdag (al het kleine grut eruit, zodat ik daar geen omkijken meer naar heb). Vanavond komt de kapster en word ik weer geverfd en geknipt! Ook komt mijn vader en vriendin voor het maken van uitnodigingen voor de bruiloft! Dus nog een druk dagje vandaag :)

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    mmm bij haasje over staat op de site;
    Ouders betalen geen entree, maar het is niet de bedoeling dat zij ook mee gaan klimmen en klauteren.

helemaal "vergeten" te tikken!;

RUNE VAN HARTE GEFELICITEERD KNUL, MAAR ER EEN GAVE DAG VAN MET MAMA, PAPA EN NATUURLIJK DE GROTE ZUSSEN!
    HOOP DAT JE ER WEL IETS BETER AAN BENT ZO OP JE VERJAARDAG

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Rune van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

En succes met de hoortest vandaag!
    Lidwina, Didier, Jade en Mirre, ook gefeliciteerd!
    Lidwina ik hoop dat je rugpijn snel over is!
    Succes met alles vandaag!

@Anniek : Ik zal een jou en je moeder denken vandaag! Ik hoop dat het niks ernstigs is!

@Lidia : beterschap voor jullie allemaal!

@Marijke : Dus jij hebt vandaag al een schone tuin. Heerlijk joh!

Hier
    Vanacht wel goede nacht gehad. Erik is vanacht wel wakker geweest maar gelukkig is Richard streng geweest en is Erik weer lekker in zijn eigen bed in slaap gevallen :)
    Pas rond half 7 weer wakker en toen bij ons komen liggen en daar verder geslapen tot half 8.
    Owen wat minder goed geslapen.Gewoon om de 4 uur. Behalve vanmorgen heeft ie er 5 en half uur tussen gelaten.
    Maar nu is ie alweer een uur aan het spoken boven.
    Komt hij had nog honger!
    Maar hij had al 120 cc op. Kan 'm toch niet meer gaan geven. Toch?
    Hij is net 2 weken.

7. Classic

Classic Niet meer actief

Rune, GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG :D

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Heb het cb gebeld en mag Owen nu 150 cc gaan aanbieden.
    Dus de kleine flessen kunnen in de kast. De grote zijn net gesteriliseerd :)

Wat een lekker weer vandaag he dames. Van mij mag het wel zo blijven. Maar helaas ze zeggen dat we vanaf morgen weer regen krijgen :(

9. :D:D

10. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Zozo, die Owen! Al een lekkere drinker! Doet ie goed!

Mmmmm... Wat zijn dat voor big-smiles Krullie...?! Ergens blij mee?

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Dacht ik vanochtend dat het de betere kant uitging. Niet dus :( Nu hoest hij weer volop, snot stroomt uit zijn neus, oogjes op half 7, wilt alleen maar liggen :( Mijn arme scheetje...

12. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Och, arme Joris! Geef hem maar een dikke knuffel vanuit hier!

13. hardloper

hardloper Niet meer actief

judith lekker half zeven:)

esther, wat een geweldige crea zeg! dank je wel:) nog gelukt met strijken?

marijke, jeetje, zou ook schrikken, maar heerlijk zeg! is je tuin weer helemaal top nu?

anniek, hoe is het gegaan met je moeder?

lidia, wat vervelend ook allemaal ziek :(

miranda, nog iets gelukt met uitzoeken? dat ruimt zo lekker op dan he;) wel heel jammer dat joris toch niet beter aan het worden is. arme kleine, hij krijgt het wel voor zijn kiesjes zeg:(

hedwig, lekker dat richard ook streng was. dat scheelt! en fijn dat je iets omhoog mag. een hangerig jochie zit je niet op te wachten.

en allemaal bedankt voor de felicitaties.:) gehoortest was neit goed:( staat spoed achter verslag (duurt dan nog een week hoor), maandag naar ha en kan over twee weken bij kno terecht, maar ik krijg pas verwijzing als de ha verslag heeft;) (terwijl er nu twee instanties zeggen dat ie door moet, dus.... moet toch lukken dan) ik hoop dat de kno wat meer duidelijkheid kan geven. dus op naar 1 april (jeetje, echt geen grapje;)) moet nu echt weer aan de slag. moet afscheidsding maken voor jongetje op school en cakejes voor rune, en eigenlijk ook nog ruimen en soppen, maar ik zit een beetje te zitten nu:). pfffff:(

14. Joh, die Rune! Vervelend nieuws Lidwina en dat op z´n verjaardag. Maar in het ergste geval, moet zou er dan moeten gebeuren. Betekent het dat Rune dan doof of slechthorend is. Ik hoop dat je de verwijzing snel krijgt, en dat je ook dan snel een afspraak hebt bij een KNO arts.

Anniek, al iets bekend over het onderzoek van je moeder.

Miranda, die Joris is ook maar aan het kwakkelen he, de laatste tijd. Beterschap voor het mannetje.

De tuin is mooi geworden. M´n vader heeft zelfs de schuttingen gespoten. Die zijn gewoon weer nieuw. We hebben nu gewoon een hele frisse tuin weer. Heerlijk!

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Marijke -> heerlijk dus :) En nu maar hopen dat het weer zo lekker aanhoudt en jullie ook volop van de tuin kunnen genieten! Stijn flink kunnen helpen?

@ Lidwina -> oei! Dus nu in onzekerheid... Wat denk je zelf erover? Hoort die slecht? En succes nog met alles wat je moet doen. Hier nog niet opgeruimd helaas... Meeste tijd met Joris op de bank gelegen. Net kip in de oven gelegd (dat braadstomen, ben benieuwd of het lekker is!). Morgen maar nieuwe poging wagen. Wil de speelgoedkast naar de woonkamer verhuizen voor de verjaardag zodat er tenminste overzicht is als de kids spelen. Wil ze niet allemaal op de slaapkamer hebben, dan is er geen zicht op wat ze uitspoken... Gelukkig komt mijn broertje morgen helpen met meubels schuiven zodat ik alle gasten zaterdag in huis krijg. Dus dan kan ik ook dat speelgoed uitsorteren gelijk...

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Jeej Lidwina, das ook wat zeg....
    Ben ook benieuwd wat de kno arts erover te zeggen heeft. Gelukkig gaat het allemaal snel en hoef je geen maanden te wachten.

@Miranda : arm Jorisje. Ik hoop dat ie voor zaterdag helemaal beter is!

@Marijke : Fijn zo'n schone tuin. Nu maar hopen dat het snel heel goed weer word/blijft dan kun je er mooi van genieten :)

Hier :
    Ben moe! Heb mijn middagdutje overgeslagen en dat voel ik nu wel hoor!
    Komt omdat Erik geen slaapje ging doen vanmiddag. Hij was pas rond 8 uur wakker vanmorgen en om half 2 alweer naar de psz. Dus geen tijd voor slaapje.

Denk dat ik zo naar bed ga. Owen heeft net voeding gehad. Dus die moet tegen half 10 weer. Kan ik nog mooi een paar uurtjes slaap pakken als ik geluk heb.

Oja, zit eraan te denken om Owen in te bakeren.
    Vanmiddag sliep ie weer in de kinderwagenbak. En dan heb ik zijn jasje over zijn armpjes gedaan. Dus niet armen in de mouwen.
    En dan slaapt ie echt zo snel en zo vast!

Maar goed, heb alleen nog maar bakerzak van Erik en dat is Owen nu al te klein natuurlijk.
    ff bedenken wat ik dan zal doen.

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Hedwig -> nu kan het toch ook nog met hydrofiele luiers? Hoe precies weet ik niet meer, ik had dat maar 2 dagen gebruikt voordat ik zo'n inbakerdoek toen in huis had... En slaap lekker alvast. Vind ik niet gek dat je het middagslaapje mist, je bent pas 2 weken geleden bevallen joh!

18. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ff snel, zometeen door naar de kapper!

Esther
    die is cool! ik stem voor... heb alleen niet gekeken waar hij ligt ivm juut. Juut wil graag omgeving tilburg.
    Marijke wil max. 2 uur rijden en ik max. anderhalf uur. Carla en sandra liggen wat centraler en evt lidia????

lidwina
    jeetje das balen met/voor rune. Hoop dat je snel doorkan!

Met mam was het goed gegaan, aan de maag was niets te zien wel de twaalvingerige darm wa erg rood, daar is kweek vanaf genomen en volgende week uitslag.
    Onderzoek zelf was ook nog wel te doen geweest.

ikke hier lekker gesjopt, zelfs voor mezelf een setje knap he!???!

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    heb ff gekeken maar voor juut is het 1 uur rijden en zag dat je vanaf 3 jaar de brunch moet betalen!!!!!!

Deel Deze Pagina