Ik ben zo blij voor je, Anniek (en voor je moeder) En de kleertjes zijn binnen, super bedankt! Miranda, is Joris al weer iets opgeknapt? Hedwig, wat kan je zelf dat slaapje nodig hebben he! Als Renske sliep, ging ik nog weleens in Stijn's bedje liggen (hij had toen al een "gewoon" bed) en Stijn speelde dan in z'n kamertje. Ik sliep dan wel niet, maar kon wel uitrusten. Inbakenen kan een uitkomst zijn. Hielp hier ook heel goed. Kan je op MP niet kijken voor een inbakenzak?
Hey ladies Zo ben geloof ik heel de dag nog niet hier geweest?! Vanmiorgen yara weggebracht, ze had het weer moeilijk bij het afscheid nemen. Bij het ophalen meldde de juf ook dat ze haar anders dan anders vond, en dat ze ook sdaar angerig was en niet speelde. Dus voor as maandag heb ik een afspraak bij de dokter, ik denk zelf aan ijzertekort ofzo, als ik google heeft ze precies alle symptomen! Dus dat wordt bloedprikken mn arme schapie. Wie van jullie heeft dat al s gedaan met kindje? Verder nog even met de fietskar de stad in geweest, wat kleine boodschapjes en op een bankje in de zon een blijke fristi, dat was wle even leuk, tot yara van het bankje afviel.. Thuis nog wat aangerommeld, en o ik wil ook echt gaan afvallen. Ik ga er maandag voor, en dan goed! Annik pfjieuw ik kwam ook steeds kijken of er al nieuws van jou was, maar gelukkig op het 1 gezicht niks ernstigs aan de hand..gelukkig! Hedwig lekker je slaapje pakken wanneer het kan hoor! En idd wat miran zegt je bent nog maar net bevallen joh! Miran dikke knuf voor joris en voor jou, wat shit dat het nu weer zoveel slechter gaat ineens! Lidwina ik ben ook wel benieuwd wat het evt betekent dan voor rune? Wel fijn inderdaad dat er nu spoed achterstaat. Hoe onderging ie het allemaal? Verder zn veraardag nog wel een beetje kunnen veiren? Wat hadden jullie vr cadeautje? En foto's graag weer eens! San hoe is het daar, heb je ook nog niet gelezen? Roba wat goed een datum vr de intake van het afvallen!
Een beetje laat maar toch: Rune van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag! sorry dames, heb eigenlijk niet echt gelezen....gister na een lange dag met knallende hoofdpijn thuisgekomen. Vannacht weer 3 x eruit voor Dinja en om 2 uur stond Kyra bij ons aan bed met een enorme hoestbui en dus helemaal in paniek weer. dus die heeft bij ons gelegen. Gevolg dat m'n hoofdpijn vanmorgen nog niet over was en nu nog steeds niet. Jac vandaag gelukkig op tijd thuis. Las snel iets over je moeder Anniek, gelukkig dat er niks ernstigs te zien was in 1e instantie. oortest van Rune die niet oke was....jeetje toch wel even schrikken....ben benieuwd hoe nu verder... Leuke foto's gezien! Verder weet ik het echt niet meer....sorry...
Jarig: Rune 18 maart 2007 Danisha 19 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Senna 21 maart 2007 Noëlle 22 maart 2007 Jeldau 22 maart 2007 Fennita 24 maart Youri 25 maart 2007 Ruben 3 april 2007 Erik 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Zoë 15 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Laura 7 juni Rifka 9 juni Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Floor 19 augustus Sandra 23 augustus 1979 Mandy 4 september Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Sonja 5 oktober Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Kyran 4 december 2009 R S 4 december 2008 Bo 23 december 1987 Carla 13 januari 1980 Larissa 19 januari Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart2007 Judith 17 maart Zwanger: Fenniet, uitgerekend 19 april 2010 van een ??
Meeting omgeving tilburg Zaterdag 1 mei: Carla, Juut, Lidia, Marijke, Sandra, Anniek nu alleen nog een locatie dames, maar noteer deze datum alvast in je agenda!
Jeetje carla, wat een tropen dagen/weken/maanden voor jou! Je hebt het niet makkelijk meid, sterkte met de hoofdpijn! Hopelijk wordt je vannacht een beetje slaap gegund..ik duim voor je, en anders 1x oordoppen in en jac alles laten doen..
Juut, Stijn heeft al eens bloed laten prikken..ja dat was wel wat..voor mij dan. Ik ben totaal niet bang om me te laten prikken, maar toen Stijn "geprikt" moest worden was ik heel erg zenuwachtig. Vooral omdat hij lief aan het kletsen en lachen was in die wachtruimte, niet wetende wat er te wachten stond. Maar op zich viel het mee. De verpleegster maakte eerst een praatje met hem en gaf hem een cadeautje, waar hij mee ging spelen. Daarna moest ik hem afleiden, en ging de naald erin. Ging allemaal prima, maar toen hij keek en er nog een buisje werd afgenomen moest hij wel even huilen. Ik vond het vrselijk ,maar hij had er niet zoveel mee. Wel heeft hij 1,5 dag met die pleister op gelopen en tegen iedereen verteld wat er gebeurd was. Ik had hem wel in de wachtkamer gezegd dat hij een prikje ging krijgen en dat het niet heel erg leuk is, maar dat hij niet bang hoefde te zijn.. Sterkte met Yara
ach ja vergeet ik die arme Yara, ben benieuwd wat er uit gaat komen. Hier nog nooit bloedgeprikt bij de kinderen... Kyra deed het trouwens super goed vandaag voor het eerst in de middaggroep op de psz!!! Ben zo trots op d'r! Heeft meteen al hele leuke werkje gemaakt. Knutselen ze bij jullie ook best veel op psz?
heeft nmergens mee te maken, maar ik moet even wat kwijt!! Die reclame van.. ruzie met de buren! zegt die dame:"ik probeer zachtjes te doen, maar je ziet het niet!!" (dat moet je dan toch horen??) ik irriteer me de mateloos aan!! sjow, nu heerlijk in mijn bedje liggen, met een glas melk en oreo ik ben dit weekend niet van de partij (wanneer wel,,,) maarre Danisha, Joris! Miranda en Senna!! Alvast gefelicititeerd!!! waarschijnlijk kom ik toch nog op die dagen even spieken!! maar ik heb het iedergeval gezegd! en kan jullie niet vergeten!! toedoesl
RUNE van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag!!! Hoe gingen die testen dan enzo? ben niet nieuwsgierig ofzo.. is het zeker dat Rune dan slechthorend is?
Hier vandaag gewerkt, morgen ook werken. Vond het moeilijk werken met die collega vandaag.. ze vertelde weinig (ja achteraf) over de kindjes, dus deed veel op gevoel. Ze vertelde of vroeg niks (privé oid) dus ik hield mij ook maar in.. vind dat gewoon niet lekker werken.
Patries, ik herken dat wel. Ik ben ook meer het type van kat uit de boom kijken. Vind het ook moeilijk om mensen voor het eerst te ontmoeden (prive of op werk) en laat dan ook zeker mij niet uit over prive of werk. Maar kan mij heel goed voorstellen dat het dan voor de ander best heel lastig is. Maar gun die persoon de tijd. Ik vind het ook best eng om nu 1 mei naar die meeting te gaan hoor. Omdat ik weet dat ik meestal dichtklap. Of ik nou vertrouwd ben met die mensen of niet. (stom he, svp niet persoonlijk opvatten hoor, meiden) ik heb er wel heel veel zin in namelijk, maar ben dan bang voor mijn reactie. Zo lekker naar bed, morgen voor het eerst naar de nieuwe werkplek, ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat. De werkzaamheden zijn hetzelfde, maar nu met veel meer collega's. slaap lekker allemaal
Hello! Hier helaas seth vanaf 550 wakker, gekiekeboed tot half zeven, maar is toch wel weer vroeg. Straks op tijd weg om taart te halen, nog trakteren op werk. Iedereen een fijn rustig leuk dagje vandaag gewenst! Danisha gefeliciteerd met je 3e verjaardag Marijke probeer niet te zenuwen voor de meeting haha, geeft niks hoor, je bent goed zoals je bent meid. En kijk het geklets maar rustig aan, en dat gaat allemaal vanzelf, vind het leuik dat je erbij bent! En veel succe sop het werk! En bedankt vr je bloedprikverhaaltje brr ik kan er ook nu al zenuwachtig om zijn Patries hopelijk vandaag een makkelijker dagje op het werk! Mommie haha moest wel weer om je lachen met je reclame irritatie Carla wat goed van kyra dat het zo lekker ging opd e middaggroep! Knappe meid!
danisha gefeliciteerd met je verjaardag! missflower gefeliciteerd met je dochter (hopelijk de juiste mama, ik ben neit helemaal zeker in de zspnaam, maar ik bedoel echt de goede)(die weet ik dan weer wel zeker) pfff, gister pas om half 11 begonnen met tractaties. zijn ook niet zo goed gelukt als ik zou willen tja, tis niet anders. hoop maar dat ze het lekker vinden marijke, succes vandaag. en ik dnek dat heel veel mensen het lastig vinden om nieuwe mensen te ontmoeten hoor. komt goed. patricia, hd ik trouwens al gezegd dat ik je onderschrift onwijs stoer vind? verder ben ik een zeef en weet ik het niet meer mommie veel plezier dit weekend judith, ja, wel laten prikken, meerdere buisjes voor mirre en rune, maar mirre was groter en vond het niets. rune was heel klein en vond het ook niets hoop dat alleen een klein prikje voldoende is en dat dat gebeurt is voor ze het door heeft ik moet aan de slag
danisha hartelijk gefeliciteerd met je 3e verjaardag,ik kom ff vlug voor bij hier gisteren alles beneden goed gepoetst.en van t weer genote,nu ff vlug omkleden youri uit bed halen eten cadootje ophalen en naar mn schoonmams die is vandaag jarig. doeggggggggggggggggggggg
goedemorgen... ff snel hoor zometeen therapie. MISSFLOWER gefeliciteerd met je grote meid! Lidwina je hebt de goede! Juut och och die Yara toch. Hier ng nooit bloedgeprikt, vin dhet wel sneu in de armpies o oppas is er x
Ben ik heel even.. Lidwina, balen dat het niet goed was, fijn dat ze er nu een beetje haast achter zetten, je kunt maar beter weten waar jullie aan toe zijn! Succes ermee!
Goedemorgen! Joris vannacht 6 uur achtereen geslapen gelukkig. Dacht dat hem dat al goed zou hebben gedaan, maar hij kwam net uit bed de woonkamer in, begint te huilen, draait zich om en kruipt weer het bed in @ Missflower -> gefeliciteerd met je dochter! @ Danisha -> gefeliciteerd met je 3e verjaardag! Maak er een leuke dag van! @ Anniek -> wat fijn dat er niks met de maag aan de hand is, nu hopen dat er aan de 12 vingerige darm niks ernstigs is! En heerlijk een setje voor jezelf! Ben trots op je @ Judith -> Joris hier vorig jaar moeten bloedprikken. Duurde heel lang voordat ze een ader vonden, Joris was op dat moment al helemaal overstuur, dus toen gestopt en met een klein prikje in de duim en dan eruit laten druppen... Heel vervelend hoor als je met zo'n kleintje moet prikken! Voordeel is wel dat ze na het prikken wat krijgen (volgens mij echt elk ziekenhuis)! @ Lidwina -> wat had je gemaakt voor traktaties? @ Mommieof2 -> veel plezier het weekend! @ Patricia -> kan me goed voorstellen als je een collega hebt die zo stil is dat het niet prettig is. Een beetje communicatie is toch wel het minste wat je verwacht bij samenwerken... @ Marijke -> succes vandaag met het werken op de nieuwe locatie! Spannend Hier zometeen bakken, 2 taarten ga ik maken! 1 voor Joris en 1 voor mij Ben alleen aan het denken, vind het zo sneu dat Jorisje zo ziekjes is. Maar afbellen kan ik niet maken tegenover Joris. Eerste wat hij vanmorgen zei; ik ben morgen jarig hé? Dus hij weet het heel goed. Ja eigenlijk is die zondag pas jarig, maar morgen word het gevierd, dus in zijn ogen is die morgen jarig Als ik hem vertel dat ik morgen jarig ben en hij pas zondag word die boos hahaha. Ik mag natuurlijk niet meer jarig zijn