Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge dames!

Danisha gefeliciteerd met je verjaardag!

@Anniek : Gelukkig niks met je moeders maag. Wanneer krijgt ze de uitslag van dr darm? Die was geiirriteerd?

@Juut : Jeetje, lekker genieten van het zonnetje en dan valt Yara van het bankje. Geen pijn gedaan?
    En bloedprikken. Hier gelukkig geen ervaring mee met Erik. Ja infuus bij zijn geboorte maar toen was ie nog wel heeeel klein he ;)

@Fenniet : Hoe is het met je?? Nog maar een maandje he.

Hier
    Nou, dat was me gisteravond allemaal wat zeg pfff.
    Owen de hele avond wakker van de krampen :( Denk toch dat die 150 cc toch te veel is geweest.
    Dus daar ging mijn vroege slapen grrr
    Toen Owen eindelijk tegen 10 uur in slaap viel werd Erik overstuur en ziek wakker :( Dus die is verhuisd naar ons bed maar....

Uurtje later Owen voeding. Toen heb ik hem in zijn bedje gelegd en toen heb ik heeeel slecht, oordopjes ingedaan zodat ik gelijk kon gaan slapen :). Want anders dan wacht ik tot Owen helemaal stil is en dan val ik pas in slaap. Maar dat kon ik nu niet trekken hoor.

Heb dus niks meer gehoord en ben meteen in slaap gevallen.

Oja had Owen na die krampen maar gewoon weer 120 cc gegeven en vanaf die tijd heeft ie goed geslapen. Nu zit er alweer bijna 6 uur tussen. Dus ga hem zo maar eens wakker maken.

Ik hoop dat het vandaag allemaal beter gaat. En dat ik iig mijn middagslaapje kan nemen ;)

@Miranda : Ja weet het dat het nog maar 2 weken geleden is dat ik ben bevallen ;)
    Al moet ik bekennen dat het vaak voelt alsof het veeel langer geleden is. Komt denk ik ook omdat ik daar beneden helemaal geen pijn heb en het vloeien eigenlijk al is gestopt. Alles lijkt zo normaal :)

Hoe is het vandaag met Jorisje? Voelt ie zich al wat beter?

2. lidia

lidia Fanatiek lid

zo dames,, hier bijna klaar om naar Barcelona te gaan..

nog even boodschappen doen en de camera ophalen en dan om 16.00 naar schiphol. zie jullie zondag weer xxx

3. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemiddag.

Hier weer even snel (sorry), maar dadelijk fotoshoot, en vanavond uit eten met (ex)collega's. Leuk heb er wel zin in.

Indy vannacht ook wakker, ik was moe, dus bij ons in bed gelegen en in slaap gevallen. Haar heel duidelijk gemaakt dat het maar voor 1x was.

@missflower, gefeliciteerd met je kleine/grote meid. Een fijne dag vandaag.

@miranda, ach die joris, afzeggen gaat idd niet. Hopelijk voelt ie zich morgen wat beter. En succes met de taarten....word het iets speciaals? Thema?

@anniek, fijn dat er niks ernstigs uitgekomen is bij je moeder.

@lidwina, poeh he, wat was er precies niet goed, en waarvoor moet je nu terug....en heb je het allemaal een beetje gered?

@carla, pfff weer veel gebroken nachten lees ik. Dat is zwaar....

@lidia, heerlijk een weekend barcelona, ben je weer beter? Tot zondag. Geniet ervan.

Rest weet ik niet meer. Sorry.
    groetjes sandra

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    veel plezier Lidia!

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Marijke, ík ben normaal ook de 'onzekere', maar ik werk wel vaker met haar, dus dat kan het niet zijn. ;) Ze is gewoon niet geinteresseerd in de ander..

Nu een apart dagje vandaag. Ik had last van mn maag joh, pff. Paraatje genomen en naar mn werk gegaan, kwam ik daar.. was mn collega naar de dokter voor buikkrampen. Bleek wrsch een maagvliesontsteking te zijn. Ze komt terug om te werken (ging écht niet bij haar) dus om half 2 toch vervanging en zij naar huis. Heel apart hoor om allebei als invaller te werken op een groep waar je beiden nooit staat! Maar we stonden ons mannetje iig. En nu ... WEEKEND

DANISHA van harte gefeliciteerd meis!

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello!
    Mn meiske is echt niet in orde..gister om 1930 nr bed gegaan, en vanmorgen tot 930 (!!!) geslapen!! Om 1400 weer nr bed, tot 1600, en om 1900 alweer huilen dat ze nr bed wilde..
    Ik word langzamerhand wel bang voor pfeiffer zo hoor..Ben blij dat ik maandag bij de dokter terecht kan al zie ik wel erg op tegen het bloedprikken..maar goed, mama moet maar flink zijn ;)

lidia oei nu ben ik te laat om je veel plezier te wensen!!
    nou geniet ervan!

sandra je bent wel druk he de laatste tijd weer? voel je je wel oke?

hedwig heb je kunnen slapen vanmiddag? ik hoop het joh! en jee jammeer van gisternacht, dat het een potje werd..

miranda ach die jorisje toch..heb het zo met m te doen
    is t gelukt met de taarten?
    alvcast heel veel plezier morgen!

lidwina wil je wat uitgebreider vertellen over rune, we zijn allemaal zo nieuwsgierig hoe of wat

anniek hoe gaat t daar? Carla?

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    goed gedaan patries! altijd fijn als je alle kids dan weer kunt overlaten aan hun papa en mama zonder dat er gekke dingen zijn gebeurd ;)
    geniet van je weekend!

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hier ook weer een ziek meisje...Dinja vanmorgen om 6 uur wakker(;s nachts ook al een paar eruit geweest voor haar). Dus om 6 uur maar een klein flesje gegeven. Breng haar weer naar boven krijgt ze een enorme diarree luier, alles onder...dus gewassen en aangekleed. Wil haar weer in bed leggen trekt ze spierwit weg...dus ik pak haar op en ze spuugt haar hele kamer onder....
    Net 38,5 koorts....

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    [B[Jarig:[/B]

Danisha 19 maart 2007

S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Senna 21 maart 2007
    Noëlle 22 maart 2007
    Jeldau 22 maart 2007
    Fennita 24 maart
    Youri 25 maart 2007
    Ruben 3 april 2007
    Erik 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Zoë 15 april 2009
    Hedwig 22 april
    Marijke 26 april 1976
    Laura 7 juni
    Rifka 9 juni
    Dinja 9 juli 2009
    Patroeschka 18 augustus
    Floor 19 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Mandy 4 september
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Sonja 5 oktober
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    Kyran 4 december 2009
    R S 4 december 2008
    Bo 23 december 1987
    Carla 13 januari 1980
    Larissa 19 januari

Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Justin 28 februari 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Owen 4 maart 2010
    Kyana 5 maart 2007
    Indy 11 maart 2007
    Jayson 16 maart2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007

Zwanger:
    Fenniet, uitgerekend 19 april 2010 van een ??

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Danisha proficiat met je 3e verjaardag!

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Jeetje carla, meid toch, trek je het nog een beetje?

Wat sneu voor dinja zeg..klein wurmpie..hopelijk een aardig nachtje voor haar en morgen weer beter!
    Nog hoofdpijn?

12. Wel alles gelezen, maar niks onthouden, sorry! Ben lichtelijk van slag door die vriendin. Vanmorgen natuurlijk voor het eerst op mijn nieuwe plek gewerkt, alleen, best raar allemaal. En er lag heel veel werk, komt ze en vraagt of ik wil praten?? Nee zij ik (niet op werk, het is een prive dingetjes wat ik niet op werk uit ga praten), zegt ze"dus je bent er klaar mee? "ja".. Heeft ze mij net van hyves afgegooid. Dus haar een mail gestuurd en haar bedankt voor de mooie tijd en dat ik hoop dat we nog wel gewoon leuke collega's kunnen zijn.

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ach marijke toch, dat is ook wat..logisch dat je daar van slag door bent joh, zou ik ook zijn.
    wel mooi dat je het met die mail afgesloten hebt, en ik vind het supernetjes dat je dat niet op je werk uit gaat praten.
    het feit dat zij nu nr jou toekomt, wil al zeggen dat ze erover nagedacht heeft een beetje..en ook wel weet dat haar gedrag niet echt een schoonheidsprijs verdient..

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hey alkievalkie, ik zie dat je meeleest, hoe is het met jou en ..ehm...fenja was het toch> en je baby (daar ben ik de naam echt van kwijt?

15. ach Carla, wat zielig voor Dinja. veel beterschap gewenst.

Juut, probeer het ook een beetje van je af te zetten he! Wie weet is het gewoon een groeispurt. Stijn is ook telkens heel moe. Gelukkig is het ook snel maandag, kan Yara bloed laten prikken en hopelijk heb je dan snel de uitslag binnen.

Hedwig, jij hebt zo te lezen ook een heftig nachtje achter de rug. Dat kleintje houdt je wel bezig he!

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Marijke jeetje zeg wat een gedoe met die vriendin....

Juut die arme Yara hoop dat je snel weet wat er met je meissie aan de hand is....

Hoofdpijn is gelukkig over!

17. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    ACh juut het arme schaapje, hopelijk gaat het gauw beter met haar.

Marijke, jee wat lastig meid, maar je hebt groot gelijk hoor.

Arme Dinja, ook al zo ziek, beterschap meisje.

Danisha gefeliciteerd met je verjaardag meisje, hopelijk ben je goed verwende en heb je een geweldige dag gehad.

De jarigen van het komende weekend ook alvast van harte gefeliciteerd, maak er wat leuks van.

Even een vraagje........................Wie vd kindjes slaapt hier nog in een ledikantje. Jayson slaapt er nog heerlijk in, komt er nog niet uit, maar nu heb ik zo'n geweldig peuterbed (terwijl ik altijd zei gelijk een 1-persoonsbed) gezien Houten Cars bed En nu weet ik niet wat te doen. Hij slaapt nog heerlijk in zijn ledikantje, maar ja kan dat nog wel. Ben benieuwd wie er hier nog in liggen en hoe iedereen hier over denkt.

Morgen nog wat boodschappen, naar de stad, morgenavond uit eten met familie.Zondag nog visite voor Jayson zijn verjaardag, dan ma, di en wo werken, donderdag intake gesprek, vrijdag weer de dagelijkse dingen (boodschappen, wassen/strijken,poetsen etc etc).

Fijne avond en een heel fijn weekend allemaal

18. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kyra ligt al ruim een jaar in een 1 persoonsbed.
    Tja als hij er nog lekker in slaapt....

19. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Oh Juut hier trouwens ook een keer bloedgeprikt, toen was hij wel wat kleiner nog. Was toen een drama, maar kreeg ook een kadootje en toen alles achter de rug was was het goed. Maar ja wel met 2 man vast moeten houden (verpleegkundige en papa) andere vpk prikken en mama om de hoek bijna in tranen, en hij maar roepen mamama mamama vreslijk vond ik het toen.

Weet niet of ik er nu wel zo goed aan doe om dit te vertellen, maar dit was helaas mijn ervaring toen. Maar ja toen was hij nog geen 2 volgens mij.

Bij inentingen mex.griep etc liet hij geen kik dus......

Zal vast goedkomen meid, als ze maar wat wijzer worden dat is het belangrijkst, dat je weet wat er met je kleine meisje aan de hand is. Het is maar een paar minuutjes. Komt goed.

20. Roba, het is wel een heel gaaf stoer bed. Stijn slaapt ook al een tijd in een gewoon bed. Maar weet wel dat hij op school en bij m'n schoonouders nog heerlijk in het ledikantje slaapt, 's middags en dat krijg ik niet voor elkaar in het bed.
    Is het nu een aanbieding dat bedje? want dan zou ik het gewoon doen.

Deel Deze Pagina