Is nieuw op hun site, dus ik denk dat ze het nog wel even hebben, hoop ik haha. Wilde inderdaad eigenlijk afwachten tot hij geen middagdut meer doet, hij heeft hem gewoon nog nodig en ben bang dat dat dan klaar is. Vind het zelf ook nog wel fijn haha. Kijken het even aan, maar was gewoon even benieuwd of er nog meer in een ledikantje liggen.
haaaijjj vanmorgen therapie gehad, was best fijn maar tegelijkertijd ook best heftig. Ik zit in een mannen groep en heb met 2 personen wel een "klik" 1 vind ik wel aardig maar beetje uhm hard en de andere zijn 2 oude zeur kousen pff Juut even afwachten meid! voor hetzelfde geld van het allemaal wel mee?! En tja het is gewoon shit als je aan je meisie zitten of erin prikken maar weetje hoe harden en stelliger jij bent hoe minder last Yara ervan zal hebben, denk ik dan.... Maar pff als mama doet het ook zo'n pijn, ben blij dat de prikken voor Devin nu even achter de rug zijn! Roba tja mijn mening..... weet het niet zo goed maar eerlijk gezegd vind ik ze nu een beetje groot voor zo'n bedje maar van de andere kant; als hij nog lekker erin slaapt? Kyana ligt al anderhalf jaar in een peuterbed. Ik ben er een voorstander voor om het zo vroeg mogelijk te doen, Kyana is er namelijk nooit uitgekomen nu pas weet ze dat ze eruit kan. Maar goed Kyana is er dan ook in gegaan omdat ze toen ineens heel slecht sliep en wij dachten dat het misschien door het ledikantje zou kunnen komen. Was uiteindelijk niet echt het geval maar ze sliep hetzelfde in het grote bed. Naja een heel verhaal waar je niet veel aan hebt maar ok, hahaha Carla verdomde zeg, die Dinja toch! Zo maak je wel héle korte nachten.... Wanneer heeft moeder een nachtje tijd??? Zojuist begonnen aan een tiete-taart... heel fout want mij werd gevraagd een taart te maken voor een vriendin van me schoonbroer en das een pot wahahahaha en die vind mij wel reuze intressant wahahaha Nou tja een tiete taart dus... Carla ik heb nog behoorlijk wat foto's van hoe de taart van jou tot stand kwam, dacht msischien vind je dat leuk. en ik wil graag nog een foto van de taart, ik heb geen "klaar" foto. o en vergeten te zeggen; Devin is gisteren bij de kapper geweest hihi nu heeft ie pas een heerlijk koppie! Zal morgen even spammen, ben nu verrekes lui
bekijk net het bed maar poeh wat een geld! Kyana haar bed is al een klein stukke uitgeschoven weer.... zo'n peuterbed is misschien weer erg snel klein????
Hallo dames! Even snel voor het slapen gaan. Net klaar met alles! Taarten zijn af (1 roze met kleine bloempjes, Joris heeft ook 3 bloempjes voor me gemaakt En een cars taart!) De slingers hangen ook, Joris slaapt, is wel al helaas 2 keer wakker geworden. Kadootje staat klaar... Dus op naar morgen! Ben nu wel kapot... Alles doet me pijn helaas, dus gauw het bed in Wel alvast de felicitaties voor mommieof2! Weet niet of ik morgenvroeg al online kom, dus bij deze; GEFELICITEERD met de kleine grote man! Maak er een geweldige dag van Verder iedereen ook alvast een fijne dag. Duimen dat het zonnetje morgen gezellig ook schijnt
[B[Jarig:[/B] S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Senna 21 maart 2007 Noëlle 22 maart 2007 Jeldau 22 maart 2007 Fennita 24 maart Youri 25 maart 2007 Ruben 3 april 2007 Erik 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Zoë 15 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Laura 7 juni Rifka 9 juni Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Floor 19 augustus Sandra 23 augustus 1979 Mandy 4 september Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Sonja 5 oktober Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Kyran 4 december 2009 R S 4 december 2008 Bo 23 december 1987 Carla 13 januari 1980 Larissa 19 januari Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 Zwanger: Fenniet, uitgerekend 19 april 2010 van een ??
Goeie morgen allemaal, Hier gelukkig een goede nacht gehad, alleen beide kids om 6 juur wakker! Dinja net een fles gegeven, koorts is weg en ze dronk hem bijna leeg. Ben benieuwd hoe het zal gaan vandaag.
Sam gefeliciteerd met je DERDE verjaardag, maar er een mooie dag van samen met papa, mama en je broertje. Miranda, gefeliciteerd met je verjaardag, hele fijne dag gewenst.
SJA gefeliciteerd met je verjaardag en een hele leuke dag met mama en papa en kleine broer in utrecht! mommiesja en poppiesja en broertjesja ook gefeliciteerd miranda gefeliciteerd met je verjaardag! en een hele fijne dag vandaag joris gefeliciteerd met je mama esther, nog gefeliciteerrd met je schoonmoeder miranda, wil wel fotos zien van je taart, en hoe is joris nu? hedwig, niet slecht hoor, oordopjes. ik denk dat je als mama soms gewoon even echt moet slapen en je kindje lekker meot laten. dan kan je er weer uitgerust tegenaan. hoe heb je vannacht geslapen? lidia, te laat maar heel veel plezier sandra, heb je een beetje een rustig weekend nu? patricia, maar ook wel weer lekker werken denk ik. dan is het voor alletwee een beetje zoeken. wel raar voor de kindjes trouwens judith, hoe is het met yara? ale en beetje opgeknapt? en pfeifer neit zo erg hoor. als je gewoon maar weet wat het is carla, hoe is het met dinja? wel zielig dat ze nu gewoon allemaal ziek worden marijke, wat jammer hoe het gelopen is, maar je weet nooit hoe nu verder. ik begrijp dat je werk niet echt de plek is om te praten, maar nu is het in elk geval duidelijk. knuf en vind trouwens dat je het wel mooi hebt afgerond. babiche, ons ledikantje stortte in. dus toen hebben we het grote bed opgezet. dat hebben we een week geprobeerd, maar rune kwam er alsmaar uit, en dan kwamen we beneden en dan zat ie de halve nacht al op de bank. nu slaapt ie dus in zijn campingbedje maar dat gaat intussen wel stuk. ik heb dus een anderr peuterbedje klaarstaan voor ertussenin, en ik hoopd at hij daar wel in wil. (mirre heeft ook lang in ledikant gelegen hoor. (en de meisjes gingen dus wel meteen naar een groot bed.) tis trouwens wel een mooi bed. je kan het toch gewoon proberen? anniek, je spamt die taart toch ook wel? en wel lekker dat je in elk geval met twee een klik hebt. ik vind van die zeuren altijd wel lastig kan me voorstellend at jij dat ook hebt, want je bent ook wel van het aanpakken en doen en rune had 40-50 decibel verlies. hij heeft vocht achter zijn trommelvlies, dus dat worden waarschijnlijk buisjes, en dat zou tot 60 % verbetering moeten kunnen geven. en dan zou hij in het goede gebied komen. maar nu hoort ie dus veel klanken niet. vandaar. het is inmiddels wel gezakt bij mij hoor. komt wel goed, en anders niet. verder is er niets mis. vannacht korte nacht gehad en straks inkopen doen voor morgen. ben razend moe
Miranda gefeliciteerd met je verjaardag! Sam gefeliciteerd met je verjaardag! @Miranda : jaaa foto's van je taarten! Ben heeeel benieuwd! @Marijke : Goed opgelost zo met je vriendin/collega. Al blijft het balen natuurlijk dat de vriendschap over is @Carla : gelukkig voelt Dinja zich al weer wat beter. @Lidwina : Das toch mooi dat met de buisjes het 60 % beter zal gaan. Tis idd schrikken lijkt me zulk nieuws. Maar het is gelukkig wel iets waar mee te leven valt voor Rune. ( zeg ik dat tacties? ) ( bedoel het iig goed ) @Hier Owen gisteravond weer onrustig. rond half 6 de fles maar weer niet zo goed gedronken. Hele avond onrustig. Rond half 8 maar beetje voeding gegeven want hij was zo hongerig. Was zo appart. We kregen de buren op visite. Owen begon te miepen. Dus ik haal 'm. Leg hem bij de buuf in de armen en het kereltje slaapt meteen weer! Ik zei al tegen dr dat ze nu de hele nacht niet meer weg mocht Maar goed, heb Owen na de visite maar mee op bed genomen. Daar heeft ie lekker op zijn buikje kunnen slapen. Toen om 11 uur de fles en daarna weer slapen als een roosje in zijn eigen bedje. Het zijn gewoon telkens die avonden. Ook wel de bewuste krampjes tijd natuurlijk. Ach, als het maar bij de avonden blijft en dat ie voor de rest goed slaapt. Dan vind ik het niet erg Gistermiddag weer niet kunnen slapen grrr. Heb mezelf de dag maar doorgesleept met heel veel koffie Richard heeft de hele nacht bij Erik gelegen. Erik veel hoesten als een zeehondje. Heeft ie wel eens eerder gehad. Zal dan vandaag of morgen de snot-watervallen wel weer komen BLEEGGHH
Sam van harte proficiat met je verjaardag! Miranda jij ook, en een hele fijne dag gewenst samen met joris vast je feestje vieren!!
even zo voordat mn batterij op is haha,sorry ff geen crea, voor de dame en heer hier helaas mn photoshop heeft kuren ik kijk straks wel even ik wil ze zo graag maken ahaha doeggggggggg ik ga youri zn taart op halen..
SAM gefeliciteerd met je 3e verjaardag!!! Miranda gefeliciteerd met je verjaardag! Lidwina, de buisjes zijn dan 'goed' nieuws idd. En zonder buisjes hoort hij weinig dan ja, dan is het dus niet vreemd dat ie nog bijna niks zei. Hadden jullie zelf al wel een vermoeden?
Ik word trouwens echt gek van het 'waarom' de laatste week.. waarom dit waarom dat waarom zus en waarom zo. En zo gaat dit de héle dag door. Pffff wáárom? hihihi Hebben die van jullie dat ook (zo erg)?