Goedemorgen! @ Senna -> gefeliciteerd meisje! @ Anniek -> wat een heerlijke foto van Devin! En ik zie het al voor me, ga je ze dinsdag ophalen op het kdv krijg je meteen vragen over je heen over een of andere tietentaart Wel erg leuk! @ Esther -> dankjewel! Erg leuk die scrapcrea! @ Judith -> nou jij was al actief op de vroege ochtend zeg! Iedereen bedankt voor de felicitaties Ik heb al een spam voor jullie uitgezocht Komt eraaaaaaan!
Joris gefeliciteerd met je verjaardag! @Miranda : fijn om te lezen dat jullie een leuke dag hebben gehad @Anniek : mooie tiete-taart hoor En prachtige foto van Devin hihi wat een schitterende lach! En idd heel onproffesioneel van die fotograaf @Carla : wauw maat 27. Erik nog maar maat 24 @Sandra : sow dat noem ik nog eens een koopje. NIet slecht! @Hier Best goed gegaan gisteravond. Owen niet onrustig maar gewoon van voeding tot voeding geslapen. Vanmorgen kwam ie wel uurtje eerder. Maar toch weten te rekken tot zijn normale tijd. Erik gisteravond paracetamol gegeven en toen heeft ie goed geslapen! Behalve vanmorgen tegen 6 uur werd ie wakker en moest vreselijk kokhalzen. Denk van het hoesten? Weet het niet want Richard is eruit gegaan. Ik was schijnbaar zo moe dat ik er gewoon doorheen geslapen heb Enige wat ik ervan heb meegekregen was dat Erik bij ons in bed kwam liggen.
jaaa spam! Hihihi Anniek wat een droppie zeg! Hij kijkt zo beteuterd Toch best wel lange haartjes zeg! Was idd wel tijd voor de kapper
Met zijn kroon, gemaakt door een clown bij hornbach die toevallig daar het 's ochtends was! Bekijk bijlage 60183