Hier wel oke dagje! fietsje opgehaald bij "grote oma" , was wel een ieniemienie ding en best lelijk haha, maar yara vindt het wel stoer. vanmiddag nog uurtje kraamborrel van een collega, was wel even gezellig! ben ook zo blij dat het zonnetje zich zo af en toe laat zien! Yara gaat gelukkig weer wat beter, en sethje is een voorbeeldig zoet kind de laatste dagen! Fijn! Marijke klinkt als ene topdag! Leuk hoor! Wel sneu voor stijn dat ie haast aangevallen werd door de geitjes.. Hier zijn ook allemaal weer jonge dieren opd e kinderboerderij sandra ging het werken nog met de koppijn? carla hoe gaat het met jou? lidia!! al terug uit barcelona? hoe heb je het gehad? had vin zich gered met de kids? miranda ik heb genoten van je spam hoor, zo leuk!wat een liefje is joris toch! en zo verwend! leuk dat ie er allemaal van kon genieten, en vandaag lekker spelen met alles! roba hoe gaat het daar? o marian nog die rammel van bas niet opgestuurd sorry hoor, doe het morgen gelijk!
JORIS van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag! Prachtige foto's Miranda, vooral die handjes voor zijn gezicht als hij alle aandacht heeft hahaha. Hier een lekker dagje achter de rug. Vanochtend eerst naar mijn moeder geweest met Justin, loopfietsje mee, het was prachtig weer dus.. S Middags naar Amsterdam geweest met Prochor, Justin (ik) en mijn zusje en zwager. Vond het gezellig, maar druk en weinig echt leuke kleding (of veeeééél te duur). Dus we kwamen met niks thuis. Justin was op de terugweg de laatste 20 minuten in slaap gevallen, dus die heb ik overgelegd in bed. Hij begon te huilen toen ik wegliep en toen ik vroeg wat er was, zei hij.. 'Ik wil in mn eigen bedje slapen'. Hij was nog in de veronderstelling dat we ergens anders waren denk ik. En grappig was nog dat we op het plein spiderman zagen.. weliswaar 20 kilo zwaarder als op de tv LOL maar Justin was erg onder de indruk!!
hoi dames,, hier weer terug in nederland. BARCELONA!!! was fantastische!!!! echt geweldig. mooi weer(19 graden) en prachtige omgeving en gezellige collega's, veel gezien en heerlijk gegeten en te veel gedronken Ook wat dingen meegenomen,voor Elise een echt flamenco jurkje gekocht en voor Damian een t-shirt en helaas ook iets voor mijzelf want ik heb aan allebei de ogen een flinke oogontsteking opgelopen dus vandaag van de ha-post een oogzalf met ab gekregen. voor de jarige Miranda,Sam, Joris en Senna.. GEFELICITEERD met jullie verjaardag. verder niet terug gelezen. zo nog even kijken of er spam is??? en dan optijd naar bed want het waren lange dagen met weinig slaap (vrijdag/zaterdagnacht om 04.00 erin en er om 8.00 er weer uit en zaterdagnacht om 01.00 thuis en vanmorgen er om 9.00 uit en daarna naar mijn ouders geweest om te helpen met de tuin. welterusten voor jullie
oo marijke zag dat je in groenedaal was,, grappig had je zo kunnen tegenkomen want ik woon er 10 min vandaan haha.. zo de poppenwagen voor elise bestellen. en de uitnodigingen de deur uit doen.
@ Judith -> wat fijn dat het met Yara de goede kant uit gaat en dat Seth zo voorbeeldig is! Heerlijk en lekker van genieten voordat hij in de peuterpuberteit komt (ssst!) En een fietsje, vaak maakt het helemaal niet uit hoe een fiets uitziet joh! Ze is er toch tevreden mee @ Patricia -> heerlijk erop uit geweest, lekker hoor! @ Marijke -> klinkt heel geslaagd, wel sneu dat Stijn zo bang was! En Renske verliefd op de kuikentjes haha! @ Lidia -> wat een geweldig bericht! Wel balen van je kado wat je voor jezelf had meegenomen Hoe was het gegaan met je knie daar? En meteen weer bezig voor de verjaardag van Elise, leuk! Word ze ook al 1... Hier ligt Joris in bed, kon hem wel achter het behang plakken! Bah! Maar was te verwachten en had daarom Sven gevraagd om hierheen te komen vandaag. En gelukkig ook, want hij was echt niet te genieten... Hopelijk morgen een betere dag
Juut lief dat het vraagt hoe het met me gaat. Vannacht weer goed geslapen, maar zat weer met beide kids al voor 6 uur beneden. Dinja om 6.30 alweer moe dus teruggelegd en Kyra mee naar boven genomen en bij ons in bed tv laten kijken...We zijn allemaal weer in slaap gevallen. Ik werd om 9.15 wakker en de rest sliep nog! Ben om 9.30 bij Dinja gaan kijken of alles wel oke was, want ze was al 3 uur muisstil...Die werd dus wakker van mij! Kyra heb ik ok 10 uur wakker moeten maken omdat we om half 11 bij mijn peettante op de koffie zouden gaan! Dinja vandaag 5x van top tot teen om kunnen kleden....lang leve de tandjes..... Erg mooie foto's gezien! Verder niet echt iets onthouden.....
Hello! Hier sinds lange tijd weer s een slechte nacht, veel te vaak eruit voor allerbei, seth vanaf 450 aan t spoken geweest, dus om 615 mr beneden. Vandaag fotograaf op de psz, dus dat zullen leuke foto's worden haha, yara zei gister dat ze er echt niet op wilde en niet ging lachen.. Vanmiddag dan even langs de dokter met haar, en verder nog even boodschappen doen. Carla jeetje die dinja toch wat een ellende geven die tandjes! Hoop dat je vandaag niet meer zox vaak hoeft te verschonen! Wel lekker dat jullie gisterochtend nog even een slaapje er achteraan konden doen! Miran hopelijk zit joris vandaag weer beter in zn velletje! Lidia wat een heerlijk bericht, klinkt zo goed! Blij dat je het zo heerlijk hebt gehad! Hoe reageerden de kids toen je weer thuiskwam? Patries klinkt als een leuk dagje, en haha ene dikkere spiderman gezien, grappig! Lidiwna, verjaardag weer overleefd? Noëlle gefeliciteerd met je derde verjaardag! Hoera! Jeldau ook drie jaar ! Proficiat!
Goedemorgen! @ NOELLE -> VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 3E VERJAARDAG! Ook de felicitaties voor papa en mama! @ JELDAU -> GEFELICITEERD! Ook voor paps, mams en zusje! @ Judith -> balen van de nacht zeg! En dat wordt dus wat met de schoolfoto. Hopelijk heeft ze op school wel weer zin erin en komt er een leuke foto van @ Carla -> wat haddden jullie gisteren een heerlijk ochtendje zo te lezen! Lekker hoor Hier mag Joris vandaag voor het eerst uitdelen op school! Joris vind het zelf heel spannend... Hij had in ieder geval wel goed geslapen en had hem alleen gisteravond rond 9 even gehoord, daarna niet meer. Dus hopelijk heeft hem dat qua zin al goed gedaan!
Jarig: Noëlle 22 maart 2007 Jeldau 22 maart 2007 Fennita 24 maart Youri 25 maart 2007 Ruben 3 april 2007 Erik 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Zoë 15 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Laura 7 juni Rifka 9 juni Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Floor 19 augustus Sandra 23 augustus 1979 Mandy 4 september Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Sonja 5 oktober Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Kyran 4 december 2009 R S 4 december 2008 Bo 23 december 1987 Carla 13 januari 1980 Larissa 19 januari Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Zwanger: Fenniet, uitgerekend 19 april 2010 van een ??
Hier 1x eruit voor Dinja om 4.00 uur, na een kwartiertje ging ze weer slapen tot 7.45 uur. Kyra weer om 6 uur wakker... Even wennen aan het nieuwe maandag ritme van 's middags naar de psz ipv 's morgens. Juut succes bij de ha
Noëlle en Jeldau gefeliciteerd met jullie verjaardag! Ff een ego berichtje. Het word een zware dag. Richard weer werken en Erik is mega ziek! Hele nacht lopen overgeven en nu zo te horen flink aan de diarree Owen ook lopen spoken vanacht. Gelukkig niet ziek maar maakte er een potje van met zijn voedingen. Om half 2 voedng. Hij kwam zelf maar net 90 cc op en viel toen weer in slaap. NIet wakker te krijgen Toen 2 uur later kwam ie weer. Hartstikke honger natuurlijk grrr. En ondertussen maar op een oor liggen want Erik moest om de haverklap spugen. Had hem maar tussen ons in gelegd want we waren telkens te laat bij zijn bedje waardoor alles weer onder zat. En mannen grrr. Richard kan er dus schijnbaar niet tegen als Erik ziek is. Zo geergerd. Net of Erik er wat aan kan doen dat ie ziek is Nou, ik ga een diarree luier verschonen. Zometeen komt het cb voor Owen. Dussss....
Kom weer even gauw langswippen, Noëlle en Jeldau, van harte met jullie verjaardagen en maak er een leuke dag van met z'n allen. Hedwig sterkte vandaag meis, komt vast goed. Juut ook weer geen beste nacht. Ben benieuwd straks met de foto haha. Jayson staat er zelden lachend op, die moet er niet zoveel van hebben. Lidia, leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad meis, jammer van je eigen kado,maar ja dit weekendje pakken ze niet meer af meid. Nou ga gauw verder, het is hier druk druk druk. Hier gaat gewoon alles zijn gangetje eigenlijk. Jayson nog wat dunnen luiers af en toe en klaagt af en toe over zijn buikje. En als het er dan weer uit is is het weer goed, dus.... Rob morgen naar het zkh met zijn knie, ben benieuwd. Ik donderdag die intake ben zo benieuwd. Ben aan het rommelen met mijn pil trouwens, 2 mnd geleden kwam mijn ongi pas na de stop week, toen 1 mnd zwaardere pil gekregen, ging alles goed, nu weer een maand terug naar de oude, stopweek is voorbij inmiddels en nog niks................en nee ik ben niet zwanger hahaha, maar dit vind ik allemaal maar niks hoor. Zeker niet met de vakantie in het vooruitzicht. Dan wil ik die rotzooi niet hebben haha. Ga verder dames
Sterkte Hedwig! Zat je dus niet mee vannacht Hopelijk is Erik snel ervan verlost! @ Roba -> Rob met de knie, Jayson aan de dunne poep, jij klooien met de pil, nou ja de pil met jou... Hopelijk alles snel opgelost zeg! @ Carla -> zeker wennen, is ook een verschil. Zit je net in een ritme en dan verandert dat weer. Hopelijk heeft Kyra het vanmiddag ook naar haar zin! Strijk ik weg, 2e machine loopt, heerlijk alles weer een beetje bij na het drukke weekend!
Goedemorgen allemaal. Hier alles o.k. Word weer een beetje blij van het zonnetje. Deur lekker open, indy buiten aan het spelen. Heerlijk, want heb een beetje een rotweek achter de rug.... Vanmorgen al naar de gym geweest. Straks nog lekker ff op de fiets een boodschap doen en naar de bibliotheek. JELDAU EN NOELLE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAG. EEN HELE FIJNE DAG. @carla, pff vermoeiend die nachten, en dan dinja zo'n last van de tandjes.... @juut, ook al zo'n slechte nacht. En die yara niet op de foto....ze moet maar weer eens komen oefenen hier haha. Maar ja zit ook niet lekker in haar velletje, ben benieuwd wat de h.a. vanmiddag zegt. @roba, ook allemaal aan de tob....sterkte. @hedwig, dat klinkt idd als een zware dag. Sterkte. @lidia, dat klinkt als een heerlijk weekend. En je knie? Een beetje te doen nu? groetjes sandra
Om 13.00 uur met Dinja naar de HA, al sinds vrijdag niet fit en sinds vrijdag diaree. Sinds gisteren echt waterdun....net 6x in een uur tijd... Moets toch maar even langskomen... Kan ik Kyra weer niet naar de psz brengen zelf....
@ Carla -> succes bij de huisarts! @ Sandra -> heerlijk hé? Lekker van genieten! Zo te horen doet de zon je al veel goed! Hier was het uitdelen echt super gegaan! Hij had zich volop vermaakt en ze hadden een filmpje ervan gemaakt en een paar foto's. Ik mocht er zelf niet bij zijn, dit omdat veel kindjes dan niet meer meedoen en dat was dus maar goed ook. Want hier thuis verstopte hij zich en daar genoot hij van de aandacht Dus 1 groot succes geweest
Succes Carla, fijn dat je even langs mag komen, wel jammer dat je niet zelf naar de psz kunt, maar ja dit is even belangrijker, pfff 6x per uur. Miranda, wat leuk dat hij zo genoten heeft, hier zelf gefilmd (Rob) en ik foto's gemaakt, ben ik toch helemaal foto's vergeten te maken van het uidelen zelf , maar ja. Jayson moest niet zo heel veel hebben van alle aandacht idd. Mogen ze een toren bouwen met z'n allen en de jarige mag hem omschoppen, hij wilde niet. De juf zei hij wil met elke verjaardag en nu niet, ach ja. Sandra, heerlijk hé dat zonnetje, wordt je helemaal vrolijk van. Geniet ervan, doen wij dat ook. Ga weer verder, zo lunchpauze.