Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noelle gefeliciteerd met je verjaardag,hele fijne dag gewenst samen met je papa en mama en voor t laatst met zn 3tjes.

groetjes krullie en youri

Bekijk bijlage 60555

2. verders niks gelezen,gisteren n drukke dag gehad met n youri,s kinderfeestje dat was zeeer gezellig dadelijk wat poetsen wat dat is na gister ook nodig hahah

Jeldau ook n hele fijne verjaardag gefeliciteerd met je 3e verjaardag vandaag!

groetjes krullie:D

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Dinja heeft een flinke buikgriep te pakken. Heelg eod in de gaten houden nu ivm uitdrogen.

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zo kom ook binnen vallen...eens kijken wat ik nog weet;

Juut
    en hoe gaat ie vandaag? na zo'n rotnacht? en heeft yara ook gelachen hihi.

carla
    jeetje beterschap voor Dinja

roba
    nou ik herken het wel hoor, die klote pil! hier ook maar heb nu de microgynon 50 en nog als ik 1 pilleke vergeet wordt ik al ongi grr,wil zo'n spiraal maar durf het niet aan ivm het nabloeden enzo heb toch geen zin in ongi zijn als ik ga trouwen :(

miranda
    super dat het goed gegaan was

hewig
    suc6 jij ook vandaag

hier ben ik gisteren eens flink boos geweest op John, nouja heb het van me afgeschreven en hij lag te slapen! Ik kan het gewoon niet hebben dat alle nachtvoedingen e.d. nog steeds op mij neer komen, ben er behoorlijk klaar mee merk ik.

zou willen dat ik in het weekend ergens heen kon.....
    gewoon thuis weg zonder dat john het weet, kids mee en wegwezen...
    mja zou niet weten waarnaar toe, tenminste niet waarnaartoe zodat hij niet weet waar ik zit :(

Wil me gewoon weer als team voelen en dat voelt momenteel helemaal niet zo, moet zeggen het is nu wel al wat gezakt maar gisterenavond had ik zo me boeltje kunnen pakken en kunnen vertrekken. BAH

en einde klaagzang...

5. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Anniek, bah meis dat is nou niet zo gezellig bij jullie thuis dus.
    Schrijf het allemaal op (ik schrijf altijd beter dan dat ik praat (dan word ik gauw kwaad ahah) of mail hem. Hopelijk gaat het gauw beter. Heb er hier gelukkig één die 9 vd 10 keer 's nachts eruit ging/gaat. Ik ben dan wel wakker maar ok.
    Enne....jij hebt dus ook die k*tpil, heb nu de Stediril30 (was Microgynon 30) en 2 mnd geleden niks in de stopweek, wel in de week erna, toen Micrgynon50 voor 1x (iov dokter), ging alles goed, nu weer de 30 vorige week stopweek, nu nog niks.................
    Wordt er gestoord van. Dacht dat het ook met gewicht etc te maken had of niet? Want wil anders de microgynon 50 wel terug hebben, maar ja mocht ik veel afvallen............aaaraaarrrthtgggghhhh

En de spiraal durf ik ook niet Anniek hhahahaah.

Ga nog wat doen en dan straks lekker naar huis.

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ja heeft ook iets met gewicht te maken idd....

en nee niet heel gezellig al ben ik degene die het er niet mee eens is, john vind het allemaal prima, natuurlijk! wahaha

7. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Anniek, dikke knuf voor jou. Je hebt gelijk, niet alles hoeft op jou neer te komen. Mannen denk altijd: ja maar ik werk toch. Nou jou programma is mss nog wel zwaarder dan dat van hem....hoe reageerde john?

Carla, ach die arme dinja. Hopelijk gaat het snel beter met haar.

Juut, hoe was het bij de h.a.?

groetjes sandra

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Anniek knuf voor jou, hier komt hjet ook voor het grootste gedeelte op mij neer hoor, qua verzorging van de kids dan he.

Juut hoe gaat het met Yara, hoe was het bij de HA?

Hier vandaag een record aantal luiers er doorheen gejaagd, niet normaal zeg......denk minimaal 20 luiers al

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    carla
    duur grapje wordt het zo joh pff, heb ik ook ooit al eens gehad maar heb in de auto altijd een pak zéér goedekope luiers liggen you never know, en heb dat er toen doorheen gejaagd. hihi

en idd het hoeft niet altijd op mijn schouders neer te komen en het is niet dat het altijd zo is idd, gisteren was het gewoon té veel maar volgens mij is het john nu al duidelijk want tot nu toe is ie poeslief maja is ook nog geen uur thuis ;)
    straks als de kids in bad liggen ga ik een goed gesprek met hem aan over hoe ik het voel en zie, ben benieuwd of we nu eens kunnen praten. En het voordeel is dat ik nu niet meer echt boos ben, dat was ik gisteren wel. Maar ik wil wel dat er iets gebeurd, het voelt gewoon niet goed zo als het nu gaat! En het maakt me niets uit om het meeste van de opvoeding te doen kwa nachten ook enzo maar 1 keer per week heb ik toch wel recht op een goed nachtje? Is toch niet echt irrieel dacht ik? Maar begrijp me niet verkeerd, john doet hartstikke zijn best maar op de een of andere manier ziet/begrijpt/werkt hij het niet...

nou ik ga naar boven, john is daar al met de kids, die moeten in bad

sorry voor weer het hele verhaal maar ben blij het even kwijt te kunnen.

10. o ik heb na de geboorte van Renske wel het spiraaltje genomen, maar ik vind het echt super. Gewoon niet nadenken over het innemen van de pil.

Carla, beterschap bij jou!

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik ook spiraal, die rules hier echt hoor!! Geen ongie meer... heerlijk!

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Carla -> hopelijk is Dinja snel ervan verlost! Kost je een hoop geld zo!

@ Anniek -> knuf! Al met hem kunnen spreken?

Hier geen problemen. Gebruik gewoon helemaal niks qua pil! Kan ik niet verdragen met mijn darmen, dus dan maar zonder pil en heb ook geen problemen met later of eerder ongesteld... Heb ik natuurlijk makkelijk praten zonder partner, maar met partner gewoon met condoom... Niet dat dat alles is, maar voor mijn buik prettiger ;)

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    miran
    neuh altijd met rubber is niks wahahahaha

maar wbt spiraal
    ik wil hem ook en had hem eigenlijk al als het aan mi lag gehad maar heb nogal last gehad van bloedingen enzo dus ik moest eerst van de dokter aan de pil om alles op de rit te krijgen.... mja

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    lieve anniek, hoop dat je nog even geod kan praten met je vent! sterkte ermee meid en klets hier lekker van je af!

carla succes met dinja, das zeker een record aantal!

even kort qua reacties, want ene hele drukke dag achter de rug.
    psz, dokter. apotheek voor verdovingszalf armpje yara, bloedprikken, nr huis, en vanavond nr iemand geweest die vr haar studie proefpersonen zocht, ben met een biometer gemeten, dit was allemaal een hele aprte goeie ervaring.

nu dis hartstikke moe, en duik lekker mijn bedje in! weltrusten allemaal hoop op een goede nacht voor allen!

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wanneer weet je de uitslag Juut?

16. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Alle kindjes van harte gefeliciteerd met jullie 3de verjaardag! of als die nog gaat komen. en nog bedankt voor onze felicitaties! ze heeft een leuke dag gehad;)

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    over 2 dagen patries, dus ben benieuwd..mss niks, mss iets, maar dan weten we het tenminste.

18. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi allemaal,,

even een ego bericht..
    heb niet gelezen, hier een ziek gezin:(, Damian vannacht spugen(alles 2x helemaal verschoond) en vin vanmorgen ook en elise die nog steeds (nu al 10 dagen) dunne gele tanden poep heeft, ze wil ook niets eten alleen danoontjes en yoghurt, verder niets.

morgen naar cb dus dan vragen wat te doen...
    vandaag zelf weer gewerkt met 2 dikke ogen maar met de knie gaat het wel redelijk, is te doen zeg maar.

sorry reageer morgen weer wil nu alleen maar slapen;):(

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Lidia -> beterschap daar! Jeetje wat een pech!

@ Judith -> hoe was het bloedprikken zelf gegaan?

Hier ook zo lekker naar bed, slaap lekker allen!

20. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Hier zo ook lekker slapen, vanavond nog een grote strijk weggewerkt, morgen weer werken.

He bah Lidia, wat een ziekenboeg bij jullie, hopelijk gaat het gauw beter meid.

Juutje, hopelijk weet je gauw meer meid. Hopelijk een goed nachtje.

Hier nog wat opruimen en dan ook lekker naar boven.

Tot morgen allemaal, slaap lekker.

Deel Deze Pagina