goede morgen hier niks gelezen,youri en ik allebei snotverkouden en ikke nog n beginnende keel onsteking volgens mij kan nauwelijks slikken en mn kleiren in mn nek zijn goed opgezet,dus das n lekkere bedoeling voor aankomende donderdag! nu ga ik hem uit bed halen hij heeft hele de nacht liggen spoken wakker roepen slapen enzz ben even helemaal op!straks naar de psz brengen ff werken en dan weer ophalen en vandaag verders niks doen heerlijk.... ik kijk misschien vanaaf wel ff om wat te lezen.morgen ook druk boodschappen doen taart ophalen alles versieren en werken dusssss we zien wel weer doeggggggggg allemaal n fijne dag vandaag.
goedemorgen, nou hier is het compleet.. nu ben ik de gene met een draaiende maag,en dikke keel, damian een beetje aan de dunne en elise vannacht onder de douche omdat ze weer helemaal onder zat. dus op het cb na niets doen vandaag.. vin is nog thuis dus dat is fijn.
Goedemorgen! Wat een hoop zieken Allemaal beterschap! Hier om half 11 informatiegesprek bij de basisschool hier om de hoek... Ben benieuwd. Gisteren op school al ervaringen van andere mama's gehoord van kindjes die al binnenkort gaan. Wel spannend, is toch iets wat je niet zomaar kiest.
Ja hoor hij doet het hahah. Goedemorgen allemaal. Krullie, bij jou ook al zieken, hopelijk gaat het beter met hem op zijn verjaardag. En jij ook al, gaat lekker. Nou ja, paar paraatjes en gaan met die banaan meid (op zijn verjaardag dan he, verder rustig aan hoor). Lidia, jee bij jullie is het helemaal raak zeg. Hoop dat jullie er gauw vanaf zijn en dan weer voor een lange tijd. Je hebt nu wel genoeg gehad hé. Succes zo Miranda, wij moeten binnenkort ook, Rob moet nog bellen voor een afspraak. Ik kan dat wel doen, maar ja hij kan dat beter doen ivm zijn agenda op het werk. Ga me weer nuttig maken, tot later
goedemorgen Juut hoe ging het prikken? was het erg gillen? arme yaratje lidia sterkte pff esther beterschap uhmmm hihi hier gaan de kids zometeen voor de eerst keer naar het schooltje {kyana ter vervanging van de psz} Ze gaan dadelijk beide op wo en vr van 9.00 tot 13.00 zijn 2 momenten van revalidatie voor mij. wbt "ons" wij hebben goed gepraat, john geeft me {helaas} overal gelijk in, we gaan samen proberen het op te lossen. Denk dat wij te veel langs elkaar werken en niet et elkaar en tuurlijk zit ik gewoon nu even zwaar in mijn vel zal ik maar zeggen....
noelle gefeliciteerd emt je verjaardag fennita gefeliciteerd met je meiske jeldau ook gefeliciteerd emt je verjaardag anna gefeliciteerd met je meiske (beter laat dan nooit) mirnda, wat een geweldige fotos van joris en jullie verjaardag. fijn dat hij toch wel heeft genoten. en grappig dat hij op de psz niet zo verlegen was. leuk hoor. trouwens ook heerlijk dat je gewoon sven kan vragen om een dagje bij te springen. ik denk dat jullie het heel goed bekeken hebben! heb je al uitslag van je tentamen? esther, ben jij van dezelfde site lid als ik ? ik doe momenteel niet zo veel meer aan lesjes. heb het zelfs daar te druk voor vind ze echt wel heel leuk! (die van noelle is schattig!) en wat vervelend van je keel. hoop dat het snel nog wegtrekt. marijke, genieten he zo'n lekkerd agje speeltuin/kinderboerderij. judith, yara zo gelukkig met haar oefenfiets das wel fijn hoor! ben je alweer een beetje aan het bijtrekken? het weer scheelt zo veel vind ik! kan je eindelijk weer iets doen.... en hoe waren de fotos gelukt? ik vind het lastig om rune goed op de foto te krijgen bij de fotograaf dat hij zo klein was. (of mogen ze neit samen) en hoe vond yara het prikken? patricia, leuk hoor een dagje amsterdam. en natuurlijk was hij onder de indruk van spiderman! (alhoewel ik gok dat rune alleen maar heel raar zou kijken. die kent spiderman echt niet) lidia, wat fijn dat je zo genoten hebt van barcelona. heb je niet een paar foto's? sterkte met je ziekenboeg, wat vervelend dat jij het nu ook te pakken heeft. hopelijk is het die zeer kortdurende griep. carla, hoe is het nu met de tandjes? ik hoop dat ze snel allemaal doorkomen. maar lekker dat je gister zo goed hebt geslapen. hoewas dat vannacht? balen dat dinja het nu zo te pakken heeft. al eens opgehouden met poepen? hedwig, hoe is het nu met je ziekenboeg? en jammer dat richard niet zo veel kan hebben dan. ze hjebben zooooo veel geduld nodig als ze ziek zijn. wat zei het cb? en re dje het allemaal? babiche, hoe was het in zh? (hoe laat moet ie?) ensucces donderdag. en hier geen pil meer. lekker. ben nu eindelijk gewoon regelmatig. (heb wel meer last van migraine enzo, maar goed) kan nu dus ook redelijk voorspellen wanneer ik ongi word. kan alleen neit uitstellen meer, maar goed sandra, hoe gaat het vrder met je? ook aan het opknappen van het zonnetje. eindelijk lente moet je nog veel wekren van de week of heb je het een beetje rustig? anniek, het is ook allemaal wel erg veel bij jou hoor, je lijf, je werk, je revalidatie, je huishouden. ka me voorstellend at het eens ophoud. maar hadden ze neit gezegd dat je eens op jezelf moest gaan letten? dikke knuf meis, en je komt er echt wel uit. laat de boel eens lekker gaan. het is best oke om een week lekker zwaar makkelijk te eten en de boel te laten versloffen en de tv even continu aan te hebben hoor. misschien kan je hulp krijgen? vraag eens of tijdelijk thuishulp een optie is? (en mannen zien het echt neit. geen onwil, meer onwetendheid. ze hebben een blanco plek waar de hulpacties zitten en die moet je redelijk vaak invullen bij sommige. en ja, natuurlijk werkt hij ook. maar ja, je moet er gewoon samen uitkomen) hier knallende hoofdpijn. verjaardag overleefd joepie ben er weer even vanaf8) verder vandaag toch weer stevig aan de gang. wanneer word ik nu een supergeorganiseerde mama? vanmorgen schoolfotograaf, dat bedacht ik ook pas vandaag. gelukkig nog voor alledrie wel iets roods liggen (ik heb ze graag een beetje bij elkaar passend) en de triofoto is in elk geval gelukt dus vandaag soppen, afwas, bergen was, badkamer en zolder
Lidwina, dat ik vind ik nou idd het voornaamste voordeel vd pil, dat ik niet meer zo heftig ongi ben met veel hoofdpijn en dat ik het uit kan stellen. Kan de dokter nu wel bellen dat ik toch die andere (zwaardere) wil, maar ja mocht ik het dieet goed volhouden en veel afvallen is deze misschien ook niet meer goed...............snappie. Dus ik weet niet zo goed wat te doen. Anniek, fijn dat jullie erover hebben kunnen praten. En spannend hoor, ben benieuwd hoe ze het vinden. Heb je zelf ook even rust en tijd voor je therapie etc. Jayson gaat dan wo en vr-ochtend. Is maar van 9 tot half 12 maar is soms toch even fijn. Even boodschappen doen, iets in huis een goede beurt geven...............(ooh wat klinkt dit weer stom, maar ik bedoel de badkamer of zo hahahaha), even iets voor jezelf. Ga weer verder. Aaaaarrggghhh hier op het werk word ik soms ook gek. Ik werk natuurlijk als enige parttime. Dan worden er dingen verandert waarvan ik niks weet, dan vraag ik iets en dan wordt er altijd zo gedaan van "oh wat ben je dom dat doen wij al weken zo en zo" snap je. Zo komt het over dan. Bah maar ja. We houden vol. Nog tot half 6 dan morgen nog en dan weer lekker weekend...............zonder eten......(of misschien moet ik pas die week erop beginnen, weet ook niet precies hoe dat gaat werken, maar dat hoor ik donderdag).
En Lidwina, bah hoofdpijn enne........ik vind je juist zo'n goed georganiseerde mama. Een SUPERmama. Alles inclusief je huishoudende zo draaiende houden. Weet niet of het mij zou lukken.
@ Roba -> wel lang zeg, dat uitstel in het zkh! En wat vervelend van het werk... @ Lidwina -> wauw wat een uitgebreidde reactie! Heb je geen leuke verjaardagsfoto van je kleine bink? En hier nog geen uitslag helaas... School was echt super. Voelde meteen goed allemaal. Voor Sven allemaal wel een beetje bekend, hij heeft daar ook op de basisschool gezeten en er hing zelfs nog een klassenfoto van hem Dus dat was wel grappig. Werd meteen herkend toen we het schoolplein opgingen haha. Maar alles klonk goed en ook meteen vertrouwd, dus we hebben hem ook meteen ingeschreven! 21 maart 2011 word hij om half 9 verwacht
babiche, is het geen optie om tijdelijk een zwaardere pil te nemen en dan als afvallen lukt en je een stuk bent dat je dan weer terugstapt? en lastig op je werk dat ze dan zo doen zeg. maar misschien zijn zij gewoon dam dat ze niet kunnen onthoudn dat jij er neit elke dag bent en ze jou dus ook dingen moeten vertellen miranda, wat leuk dat het meteen zo bekent was dan! en dat je nu al weet wanneer en hoe laat enzo. wauw. ik moet nog steeds een formulier inleveren. snel doen, want ik wil hem bij een bepaalde juf, dus ik meot op tijd zijn! hier inmiddels al 400 ibuprof op en 2 * para met codeine. pff, didier moet zo werken, en mijn hoofdpijn groeit aardig naar een migraine doe dus alleen maar de was zo hangen en de afwas wegwerken.hoop dat die 2e para werkt
Zo ook even hier! Lekker dagje vandaag, de kids zijn zó lief. Liggen nu zelfs allebei even te slapen, dus dat is ook ongekende luxe voor mij! En idd, het weer doet zo goed! Gister t prikken bij yara ging erg goed. Het nr de dokter gaan niet..Gek kind..ze was heel de weg nr de dokter keihard aan het huilen (en ik had het pas 2 minuten ervoor verteld..) en ze wilde niet. Dokter wilde even in dr mondje kijken, nou ik kreeg m niet open hoor...hij ook niet haha..En toen heel hard brullen daar. Echt wel zielig, dus ik dacht, jee, nu moet ik nog vertellen dat ze nr het ziekenhuis moet voor een prikje. Maar dit maakte dan weer weinig indruk?!!? Had een verdovend zalfje gehad van de dokter, moest ik een uurtje van tevoren op de prikplek smeren. Dit vond ze wel vervelend, maar ik een heel verhaal over toverzalf enzo, en toen ging het. Bij het bloedprikken voelde ze het amper, ze huilde niet, deed alleen even dr tanden op mekaar. Daarna helemaal trots op haar dapperheidsdiploma wat ze toen kreeg.. Gelukkig al met al viel het mee! Vanmorgen heel veel boodschappen gehaald, zelfs dat ging soepel, yara die seth steeds aan het kussen was..Fijn! Miranda fijn dat het zo goed voelde! Dat heb je ook maar weer vast geregeld! Wij moeten ook binnenkort eens gaan bellen daarvoor.. Maar dan is het ineens wle echt he.. Roba ben zo benieuwd met dat dieet, hoe het gaat! Ik ben gister weer begonnen zelf en vastberaden om er 5 kilo af te krijgen. Tot nu toe gaat het goed. en jee, wat stom dat ze zo op je werk doen zeg..maar ik herken het wel, ik werk natuurlijk helemaal weinig, en dan mis je ook van alles lidwina sterkte met de was meid! en de koppijn, dat is geen goeie combi. eigenlijk is liggen op een donkere kamer veel beter dan ipv bergen werk verzetten! en ja idd ik voel me weer een beetje bijtrekken..erg fijn! anniek hoe vond kyana het vanmorgen? lekker gespeeld? en fijn dat john je gelijk geeft, nu nog iets er aan doen.. carla hoe gaat het nu met dinja? krullie beterschap met de keel! lidia jee wat een enorme zioekenboeg daar zeg, hopelijk knapt iedereen weer gauw op! sterkte ermee!
Even heel kort: Vannacht flink in de weer geweest met Dinja. Die werd om 3 uur wakker en kon van de buikkramp niet meer in slaap komen en ze had steeds enorme dorst. Dus steeds krijsen als ik na een beetje drinken het weer wegzette. Ze mocht namelijk niet te veel tegelijk binnenn krijgen steeds.... Vanmnorgen dacht ik dat het wel redelijk ging. Haar pap at ze goed en die bleef er ook in. dus toen toch maar even naar de kapper gegaan want ik had een afspraak voor Kyra. Daarna banaan gegeten en dat ging ook goed. Maar die kwam er dus net een half uur geleden weer helemaal uit, dus nu is ze weer aan het overgeven....arm ding... Beterschap voor alle zieken. Lidwina heb je pb gelezen! Juut wat een dappere Yara met het prikken. Anniek hoe hebben de kids het gedaan??? Miranda wat fijn dat het inschrijven goed voelde!
lidwina, dreamcreations ben ik lid van! zo ik ga dr 1tje in bedje gooien of ja leggen hahah,en ff stofzuigen en dweilen is t weer zuiver haha. Hier zijn we in feb.naar de bassischool weze kijken,youri vond t gewelig we kondne hem meteen daar laten als t aan hem lag haha. succes allemaal met de scholen kijken en beterschap voor alle zieken... doegggggggggg
jee seth maakt er overdag wle weer een potje van hoor..is ie 615 wakker, om 1200 pas moe, slaapt ie een uurtje, alweer wakker.. he carla balen meid, denk je dat het beter gaat, en dan toch weer niet.. hoe vond kyra de kapper? is er veel af? krullie is ie lief gaan slapen?
Kyra vond de kapper wel leuk, klein stukkie eraf, alleen wat echt nodig was. Toen een mooie vlecht gemaakt en glitters erin! Snoepzakje als je naar huis gaat, ja die kapper is wel erg leuk!
ben ik ff snel sorry niet gelezen maar moet zo ook weer werken hebben id's aangevraagd voor john mij en devin en john een nieuw rijbewijs incl foto's 172 uro lichter pff Kyana en devin hebben het super gedaan, kyana wilde eigelijk niet ee terug naar huis wahahaha ook devin speelde lekker
Juut, de rammelaar is aangekomen hoor! De enveloppe was iets gescheurd, maar hij is heel en schoon aangekomen. (Tip als je nog eens zo iets verstuurd, doe er even een boterhamzakje omheen, als de enveloppe dan scheurt word hij in elk geval niet vies.) Verder even geen tijd, Lotte wil graag met me kleuren, dat wil ze al de hele dag, dus moet er nu toch echt even van komen...