Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hallo.

Even snel alles gelezen. Even denken.

Veel zieke, youri, elise, en die dinja nu weer aan het overgeven. Hopelijk zijn ze snel beter. Ook de rest die ik vergeten ben.

yara die zo stoer was bij het bloedprikken. Raar he, denk je dat bloedprikken vind ze eng, huilt ze zo bij dokter.....

ff posten want was een uur geleden aan dit berichtje begonnen.

2. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Juut, laatste naailes alweer?

Lidwina, en hoe is het met de hoofdpijn?

Anniek, hebben de kids het goed gedaan?

Miranda, fijn dat het zo goed voelde. Dat is het belangrijkste.

groetjes sandra

3. Juut, wanneer kon je je zelfgemaakte jurkjes showen??? M'n moeder heeft ook zo'n leuk jurkje laatst voor Renske gemaakt. Echt heel gaaf.

Wat een zieke zeg, beterschap voor alle zieken! Hier gelukkig al een tijdje geen zieke kindjes. Hopelijk houden we dat zo!

Ik heb zo'n zin om een weekendje weg te gaan. Over 5 weken gaan we al met de hele familie naar slagharen. Gezellig.

Verder weinig zin in alles. Normaal ben ik veel aan het photoshoppen, maar heb ik ff geen zin in. Geen inspiratie

4. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi allemaal,,

even een snel brichtje want ik moet zo weg naar oc vergadering, met mij gaat het weer beter. Elise heeft een virus in haar darmpjes en als het vrijdag nog niet over is weer even bellen met de ha, nu niet aan te doen moet het lichaam zelf afweren.

bij cb alles goed, damian zag alles zelfs de onderste rij:$ met gemak en was erg pienter en slim zij de arts. weegt 15,1 kilo en is 95 cm lang iets klein maar wel goed op gewicht.

cb elise ook gehad maar door de diaree geen prik gehad dus over 3 weken weer terug. mag over naar gewone melk(dronk dat andere toch niet zo goed meer;)) en weegt 9,4 kilo en is 75 cm lang.

zooo reageer als ik weer terug ben.. tot straks

5. Damian, weegt dan net zo zwaar als Stijn en is net zo groot, grappig.

6. lekker naar bed! Welterusten

7. Bekijk bijlage 60917

goede morgen

Fenniet hele fijne dag vandaag gewenst,en voor t laatst met zn 3tjes!

Hier n goede nacht gelukkig gehad,gisteren youri zn vrachtwagen in elkaar gezet,Sandra die vrachtwagen die indy heeft geven wij nu precies de zelfde aan youri das toevallig he!zag t van de wk ergens op de site.

alle kids beterschap,
    Hier zit youri echt niet aan de 15kilo,nee ik mag blij zijn als hij 13,5 kilo weegt met t avond eten is t hier n drama sinds nu 5wk 1a2 hapjes en meer krijgen we dr niet in we kunnen vanaales beloven of middags wat niet zoveel geven al krijgt hij dat niet,nee helaas niks helpt we zien wel wat ze op de wijk zeggen als ik aan de beurt ben.

zo verders niks gelezen,zo ff omkleden ik hoor ons manneke als in zn bedje rommelen dus dat zal wel niet lang duren.

fijne zonnige dag allemaal en geniet ze he!

doeggggggggggg:D

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Goeiemorgen!

Hier wel een redelijke nacht gehad, en om 615 was seth er weer.
    Vandaag een extra dagje werken..hoop dat we ook nog even van het lekkere weer kunnen genieten!

Fenniet van harte proficiat meid en sterkte met de laatste loodjes van je zwangerschap

Krullie leuk gedaan! EN tof hoor, wat voor vrachtwagen is het? Ach dat zien we trouwens wel op de spam van de week ;)

LIdia hoe is het nu met elise? Fijn dat ze allebei weer goedgekeurd zijn!

Marijke haha zelfgemaakte jurkjes?!?! Ik kan er helemaal niks van, daarom stop ik ermee! Vind het ook helemaal niet leuk!. Dus heb tot nu toe alleen zakjes met lint gemaakt en dat vond ik al moeilijk!! En gister ene foto lijstje bekleed met stof. Jurkjes daar waag ik me niet aan, zouden hele scheve en rare modellen zijn

sandra hoe gaat het nu echt met je meid?

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Fenniet gefeliciteerd!
    En hoe is het met je?

Niet veel gelezen.
    -Marian die ging kleuren met Lotte ;)
    -Juut dr laatste naailes
    -Marijke zin in een weekend Slagharen ( hoop op goed weer voor jullie )
    -Lidia dr kindjes weer goedgekeurd bij het cb. En arme Elise nog steeds ziek..

Hier : Met Erik gaat het al weer een stuk beter!
    Nu ben ik bang dat Owen begint. Vanacht overgegeven en de nacht ervoor ook :( Gisteren ook diarree. Vanacht gelukkig niet.
    En hij is heeel erg miepig. Arm schapie :(

10. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,,

hier gisteren oc vergadering gehad en dat was laat geworden dus vandaar niet meer hier geweest..

Jarig:

Fennita 24 maart
    Youri 25 maart 2007
    Ruben 3 april 2007
    Erik 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Zoë 15 april 2009
    Hedwig 22 april
    Marijke 26 april 1976
    Laura 7 juni
    Rifka 9 juni
    Dinja 9 juli 2009
    Patroeschka 18 augustus
    Floor 19 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Mandy 4 september
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Sonja 5 oktober
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    Kyran 4 december 2009
    R S 4 december 2008
    Bo 23 december 1987
    Carla 13 januari 1980
    Larissa 19 januari

Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Justin 28 februari 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Owen 4 maart 2010
    Kyana 5 maart 2007
    Indy 11 maart 2007
    Jayson 16 maart2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Noëlle 22 maart 2007
    Jeldau 22 maart 2007

Zwanger:
    Fenniet, uitgerekend 19 april 2010 van een ??

Fenniet,, gefeliciteerd met je verjaardag,,hoe gaat ie?

juut,, vroeg dag weer voor jullie.. en werkse..

mamzie,, ach arme owen..beterschap.

ook beterschap voor alle ander zieke onder ons.
    zo een bakkie doen bij mijn vriendin en vanmiddag nog boodschappen doen.

11. Hedwig fijn dat Erik beter is, en nu maar duimen dat kleine Owen het niet krijgt!

Juut, ik zag het al helemaal voor me hoor, dat je prachtige jurkjes maakt, haha. Nou ja een zakje met lint is toch ook al heel wat.

Lekker uitgeslapen (08.00) Renske werd pas om 08.30 wakker. Straks denk ik ff naar strand lekker de hondjes uitlaten en Renske en Stijn laten spelen.

Zo lief, Ik was vanmorgen nog bezig met dingetjes, maar de hondjes doen we altijd naar buiten...Dus ik snel naar beneden, omdat ze anders in huis pissen..had Stijn de hondjes al buiten gedaan, zo lief van hem, hij was zelf ook trots.

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Lidia -> wat goed van Damian dat hij alles kon lezen!

Hier vandaag maar eens bellen, heb nog steeds geen oproep! Zo maar eens doen...

@ Marijke -> weer een stapje groter... Gaat veel te snel allemaal! Trouwens al helemaal gewend aan de nieuwe werkplaats?

@ Esther -> die gele? Daar staat Joris mee op de foto, die is ook heel gaaf!

@ Hedwig -> ach wat sneu als Owen het ook krijgt... Duimen dat het dan allemaal mee valt!

@ Judith -> toch gestopt met de naailessen. Je hebt het in ieder geval geprobeerd! Vind je vriendin het niet heel jammer dat je ermee stopt? (deed je toch samen?)

@ Fenniet -> GEFELICITEERD! Maak er een leuke dag van!!

Hier net het weerbericht bekeken, op 1 site gaf die aan dat het hier 19 graden wordt en op een andere zelfs 21! Dus hier lekker naar buiten vandaag :D

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    AAAHHH Owen past niet meer in maat 56.
    Gisterenavond maatje 62 aangedaan bij hem het past gewoon hartstikke goed! Toen pas zag ik in ( wilde er eigenlijk nog niet aan geloven ) dat maat 56 te krap zat....

Toch best raar om een kleine van 3 weken te hebben met maatje 62. Kleertjes van Erik kan ie nu niet aan. Want dat waren toen allemaal zomerkleertjes maat 62.
    Dus maar ff wat warme maat 62 kleertjes bestellen.

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Fennita gefeliciteerd!

15. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemiddag allemaal.

FENNITA VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG.
    EEN HELE FIJNE DAG.

Juut, toch gestopt met de naailes. Slim hoor als je er niks aan vind.
    En je vroeg hoe het echt ging? Wel redelijk hoor. Vorige week slechte week gehad. Med. doen wel hun werk, maar ben wat afgevlakt. Dan interesseren sommige dingen me niet zo/minder....Voel ik me ook niet zoheel super bij. Vermoeidheid is nog wel erg aan wezig. Al doet het goede weer me dan wel weer goed.

Hedwig, wat gaat het snel dan he.

Marijke, die slimme stijn die de hondjes al buiten had gedaan. Schattig hoor.

Hier vandaag schoentjes gekocht. Had ze van de week appart laten zetten, maar had gezegt ze zaterdag op te halen. Dit was ik vergeten, dus ze stonden niet meer appart, dus anderen uitgezocht. Indy is er helemaal blij mee.

Groetjes sandra

16. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Was ik ook even, vind het altijd leuk om te lezen zo tussendoor op het werk ahah, maar vandaag is iedereen natuurlijk van het heerlijke weer aan het genieten.

Fennita van harte met je verjaardag, maak er een fijne dag van.

Juut, toch maar gestopt, zou ook niks voor mij zijn hoor. Ach je hebt het geprobeerd hé.

Ach Marijk wat lief van Stijn en wat slim zeg. Leuk hoor.

Jee Hedwig gaat weer hard hé meid. En dan is hij nog maar 3 weken.

Sandra lekker geslaagd voor schoentjes. Moeten er hier binnenkort ook weer aan geloven en Jayson vindt dat vreselijk.

Hier Jayson vanochtend wakker geworden met 38,5 graden koorts. Hij had nergens pijn zei hij, toch naar de psz want hij wilde graag buiten spelen daar. Als het niet zou gaan zouden ze mijn moeder bellen. Maar hij is heel de ochtend geweest. Mijn moeder haalde hem op, hij had wel maar een beetje rondgekeken en bij de juf gezeten, dus was niet zichzelf, maar nergens pijn of zo. Dus we wachten maar even af.
    Straks weer lekker weekend en dan morgenochtend de intake, vind het doodeng hahaha. Kijken of ik het kan. Denk dat ik dan maandag begin.

Nou ga nog wat doen hier.

Tot later

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zo, heb me nuttig gehouden in de tuin.. en dan geen plantjes of bloemetjes maar de quadro... mijn god wat een ^&*(%&%#) werk ben om 10 uur begonnen met uit elkaar halen, rond 1 uur weer in elkaar en nu net klaar.. maar t ziet er weer uitdagend uit!

Juut weet je nu al wat méér?

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Patricia -> foto? :D

@ Sandra -> dus nog steeds niet geweldig...

@ Roba -> wat vreemd met Jayson, hopelijk knapt hij toch snel op!

@ Hedwig -> gaat veel te snel zeg! Nu al maatje 62! Kan je wel weer lekker shoppen ;)

Hier lekker naar buiten geweest, heel stuk gewandeld! Heerlijk dat weer! Nu even rustig aan ;)

19. Patries, wat ben jij toch altijd actief in huis? volgens mij is het bij jou altijd zo schoon in huis..en nu ook nog de tuin helemaal op orde. heerlijk hoor.

vanmiddag heerlijk op strand gezeten. Stijn met z'n handjes in de zee gezeten en Renske met een emmertje water en zand gespeeld. Helaas geen foto's genomen. Maar het was echt een mooi gezicht die twee op strand. ga zo Stijn op bed leggen. Renske ligt al te slapen.

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Vandaag gewerkt, ging niet zo lekker, ik deed allemaal domme dingen, gelukkig geen gevolgen ofzo, maar pfft ik was niet zo erg oplettend.

Heb huisarts gebeld, bloedbeeld was oke. Uitslag pfeiffer ja of nee nog niet bekend, maar assistente zei dat er anders al iets in het bloedbeeld te zien moest te zijn, dus dat ook wel onwaarschijnlijk leek.

Zo-ma-di heeft ze weer goede dagen gehad, maar vandaag was ze wee rhangerig en moe, en heel veel geslapen. Maar ja, wie weet..toch een groeispurt ofzo

Marijke wat is dat heerlijk dat je zo dichtbij het strand zit! Klinkt leuk, jammer dat je je camera niet bij had! Maar ach er komen nog genoeg kansen he!

Miranda lekker genoten van het weer

Patries jeetje wat een werk joh! Maar lekker dat het gebeurd is!

Roba hoe gaat het met jayson?
    en spannend joh, morgen je intake! vast veel succes!
    en leuk dat jij op je werk nog kunt kijken, bij ons is dat allemaal geblokkeerd helaas..

San ik wil de schoentjes van Indy wel zien! En fijn dat het iig iets beter gaat dan vorige week.
    Werk je je scrapoverzicht gauw wee rbij? vind het altijd zo leuk!

mamzie shocking joh, niet meer in 56, daar wil je eigenlijk niet aan he..

Deel Deze Pagina