nog niet veel gepost hihi wanneer dan: 21 aug? waar: las iets over Tiel, maar waar dan? wie: lisette (lisetje809)
wanneer dan: 21 aug? waar: las iets over Tiel, maar waar dan? wie: lisette (lisetje809)[/QUOTE] setti (priscilla op hyves)
Sorry Sorry, ik was ff druk druk druk, dit lijstje had ik nog op de comp staan.. Chantal Lindavnr Nijnja Lisetje Gwenolyn Anoniempjuh Eliesah Kussiexx Marye Darcy Lynette Setti
Volgens mij klopt die wel een heel eind, niet? hmm nu nog de andere mama's hier gauw heen krijgen zodat we wat kunnen gaan kortsluiten!!
hallo hier ben ik weer na een lange tijd niet zijn geweest hoe is het met jullie en de kleine liefs sabine
Chantal Lindavnr Nijnja Lisetje Gwenolyn Anoniempjuh Eliesah Kussiexx Marye Darcy Lynette Setti Boomer Lara85 toch ook?
goed, aangezien t al bijna 21 aug is toch maar wat gaan kortsluiten.. waar en hoelaat? ik weet nie waar in tiel ergens.. dat stukje heb ik even gemist..
Ik meld mij hier 8) hihi! U roept wij rijden? Wie, wat, waar, hoelaat? Iemand had geloof ik ook Utrecht geopperd? Setti zou kijken voor iets daar? Dat is op zich wel wat centraler gelegen, voor bv. Alies en mij (wij kom't van boom'n!!) = wij komen uit het noorden van 't land
Dat lijkt me dan wel zo fijn, want anders moesten jullie 1.5 uur ofzo toch? Oke, utrecht... euhhh... setti? Help?
ik meld me ook hier.. even snel op mn foon aan het kijken! volgens mij kwam ik met het idee van utrecht, is het meest centrale denk ik. lisetje; rijden wij dan samen. net zo handig haha..
@ Linda, lijkt me wel erg leuk, tenminste, wat ik zo zag op die link, maar als de rest naar Tiel wil, dan ehm, nou jah, maak ik er een dagtocht van om d'r te komen!! Met een paar keer pauze moet het lukken.. Maar stiekem lijkt me Utrecht prettiger!! Alst nie heel vervelend is!
ik ken m niet maar lijkt me erg leuk en ook niet duur voor 18.50 pp als we eenmaal weten of iedereen akkoord is dan kunnen we ff reserveren