@ Anniek -> dat zei ik de revalidatiearts ook, dat als Joris over een half jaar op school zat ik daar wel over na wilde denken, eerder niet Dat is gewoon niet haalbaar overdag voor mij... Ja heb een oppas mocht het nodig zijn, maar die woont hier 20 minuten vandaan, en dan elke keer de benzine wat t kost, nee dat kan ik niet bekostigen. Dus gewoon wachten...
pff hier een erg zieke Owen. Zo zielig! Maar hij wil alleen getroost worden als ik hem draag en dan loop. Maar dat red ik niet. Als ik zit is het niet goed. Dan maar op bed. Paracetamol, neusspray, luuf, hoestdrankje en oordruppeltjes. Nu maar hopen dat ie wat langer kan slapen dan een uur pffff Net ff lekker in badje gedaan ( vind ie heerlijk! ) En ook gelijk gewogen. Owen weegt nu 9180 gram! Pffff
hij heeft net 3 kwartier geslapen pffff Nu de hele tijd beneden. Gelukkig wel stil. Maar je ziet gewoon dat ie heel veel slaap heeft Hopen dat de nacht beter gaat
ja groot is Owen he. Vergeleken met Erik helemaal! Erik woog pas 9500 gram toen ie anderhalf jaar was!!!!!!
ja idd rustig hier juutje klets eens lekker.... hedwig flinke knul, meer grammekes als devin hier beetje rot gevoel na telefoontje van mijn werk maar misschien helemaal niet nodig maar voel me gewoon erg onzeker nu in deze situatie.
wahoeeee hahaha maar wat knap van dinja! hihi zo leuk. binnekort komen we op bezoek en kunnen ze samen stappen puck en muck
Ja blijft zo grappig om te zien he als ze net kunnen lopen!!! Als ze eenmaal begint is ze ook niet meer te stoppen, maar ze heeft er ook nog vaak geen zin in hoor!!! en idd kunnen ze samen aan de wandel!!!
mou vandaag heeft devin echt kei veel meters gemaakt, maar dat is hier ook niet altijd hoor. Soms dan kruipt hij liever maar hij weet gewoon dat hij dan sneller is. maar meneer kan ook al door de "klapdeur" zonder te gaan zitten. Mijn kleine {officieel nog} BABY!!!! nou ik ga plat, ben moe heb een rot weekend voor de boeg, zal wel niet tot weinig hier zijn, morgen van 10 tot 18 werken en zondag van 14 tot 22 jippie pff
succes anniek met werken, wel erg veel idd. En je baby is idd eigenlijk al baby af!!! Nog maar een weekje dan ook officieel baby af!
Hier even een kort berichtje..........juut miste me (lief)............ Hier heerlijk aan het genieten van de vakantie. Vanavond besloten dat we morgen en overmorgen naar moviepark gaan. Dus druk aan kijken wat mee moet, tas pakken, nog snel wat boodschappen, camera opladen, nou ja enz enz enz. Van de week een dagje naar amsterdam geweest, en een dagje efteling. Volgende week nog een weekje, maar dan weer een beetje in het ritme. Indy gewoon 3 x naar de psz, en oefenen bij de nieuwe oppas. Pap vandaag zijn 2e chemo gehad. Hopelijk word ie niet zo ziek nu. De bloedwaardes waren wel iets gezakt (20). Dat is heeeeeeeeel weinig, en viel mijn moeder een beetje tegen. Maar ik vind het super. Ook al is het maar 20 gezakt, dat is niet veel op een waarde van 350, maar het is ook niet verdubbeld, zoals het de laatste weken steeds deed. Het wil dus zeggen dat de chemo iets doet.....hij doet het dus tot nu toe niet voor niets. Nou dat was het. Sorry geen reaktie, alleen op de filmpjes van dinja, wat lief zeg, en wat een lol heeft ze. Zondagavond ben ik er weer, weet alleen niet of ik dan puf heb. Anders maandag, want heb zelfs nog geen foto's van de vakantie geshowt (schaam). groetjes sandra