marijke hier doet bink het goed, het is wel een echt monstertje hoor, een echte aktieveling maar bijt veel {pupie bijten dan he} hij vind ook de konijn het einde. juut wat een coole foto's en dioe geert wilders moest ik wel om lachen, alleen de lach van seth is véle malen liever . carla die foto van dinja dat ze niet in het zand wil hahaha tegek. En the queen of the world idd. Kyana heeft het overigens steeds over k3 en kyra...
ja we hadden echt een gaaf huis, was vrijstaand en echt groot van binnen ook, met serre en dakterras.
oe carla wat een leuke foto's ook! kyra is weer heel leuk op de foto's., en dinja een smoeltje om op te eten! zo lief! anniek ben blij dat je seth liever vindt lachen dan geert..maar het haar ontloopt mekaar niet veel haha.. wanneer gaan jullie naar k3? en joh devin is gewoon al bijna jarig joh!
juut hihi, seth is mijn vriend you know en ja hij is idd bijna jarig MIJN BABY carla het ziet er gewoon ook groot uit joh, die huisjes in cp zijn meestal kei klein maar dit ziet er super groot uit. en idd k3 komt in de buurt., kun jij me de data nog eens vertellen zodat ik hem in me agenda kan pleure... was het het laatste weekend van november?
Zo uit m'n hoofd is het de 20e of 21e, zal morgen even voor je kijken... Het huis was 130 m2, echt groot dus. Slaapkamers waren echt enorm. We hadden op onze slaapkamer 2 1 persoons boxprings en we hadden er voor Kyraq nog 1 bijgezet uit de andere kamer zodat Dinja malleen lag. En met die 3 grote bedden hadden we nog een zee van ruimte over. Er konden nog wel 2 bedden bij zo groot was het. Niet te vergelijken met cp waar je eigenlijk niet eens fatsoenlijk een campngbed op een kamer bij kan zetten. Badkamer was ook groot, dubbele wastafel, ligbad met bubbels aparte douche en saune. Wij willen hier volgend jaar ook wel weer terug.
bij ons was het ook zo enorm! heb er geen plaatje van, maar het was gewoon schandalig. was ook een 6 pers huisje hoor, na het drama van de o zo krappe stacaravan vorig jaar.. Maar ehm..2 badkamers hadden wij beneden, ook enorme slaapkamers, boven heel veel ruimte! ik was gieirg met die eindschoonmaak, maar als ik geweten had dat het zo groot zou zijn, dan had ik wel betaald maar heerlijk zoveel ruimte, alleen irritant als je iets kwijt was
Heerlijke vakantie gehad dus zie ik! Mooie foto's, weet je wat grappig is. Dinja en Kyra lijken helemaal niet op elkaar en Seth en Yara juist weer erg veel vind ik dan. Vandaag eigenlijk zwanger-fit maar Patries is wel errug zwanger maar niet meer errug fit vrees ik Ze gaf al aan (van bekkenfysio) dat als ik pijn had, ik niet hoefde te komen, want bij pijn mocht ik toch niks doen.. vandaar. Had vandaag de eerste dag waarvan ik dacht, gadver ik heb er écht last van. Justin moest al weggebracht worden door opa en dat zal wel zo blijven vrees ik
Dinja en Kyra lijken idd helemaal niet op elkaar!!! Zie bij Seth en Yara wel veel meer dezelfde dingen ja!!! En tja patries wat niet gaat gaat niet he....
wij hadden type bd carla en ja die twee blondjes (haha ik typte blindjes) lijken wel op elkaar ja, en kyra en dinja lijken helemaal geen zussen! anniek lach me niet uit eej..af en toe was ik zwaar gefrustreerd, zeker als er rond bedtijd weer een kroel kwijt was, of als ik andere kleine dingen kwijt was in mijn vakantievilla patries balen meid dat je zoveel last hebt..het is ook superzwaar hoor, zo'n 2lingzwangerschap..fijnd at je wel wat huklp hebt. Ik las snel iets over een nieuwe baan van prochor maar toch weer niet? hij had niet getekend uiteindelijk?
ja idd oplettende patries seth en yara lijken veel meer dan dinja en kyra kyana en devin lijken ook wel op elkaar
jaja ahum ahum..die popje wilde nog dansen ja..ik had haar kwijtgemaakt.. disco was in donker soort clubhuis (kooshuis, vernoemd naar het konijn, wat een naam..) yara zat steeds een beetje duf op dat popje te bijten van de zenuwen, dus ik zei: geef maar hier! heb m, ergens weggelegd, disco klaar, popje weg! foei! zoektocht, en toen had een roompotmeisje m gelukkig gevonden. maar ben en blijf chaotisch ja.. en ja ik vind kyana en devin ook best op elkaar lijken..\dus carla, weet je t zeker van dezelfde papa (onbeschofte vraag he, maar goed we weten toch bijna alles van elkaar...)
tja koos en trijn op het centrum plein ow en neeltje jans duur en een aanfluiting??? wij herinneren ons iets goedkoops en leuks, de verbouwen heeft dus geen goeds gedaan...